ČSAD Slaný
Schunágel
11.3.2004 - 15:57
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kasýk Miroslav11.3.2004 - 15:57
Milý Míro,
je opravdu hezké že jako řidič ČSAD hájíš svého zaměstnavatele. Někde ale slyším, jak se mi něco snaží říci, že to neni jen tak, ale spíše účelné. A tím účelem je zviditelnit se a co nejvíce se zalíbit vedoucím. To ale nechme stranou, není to tématem diskuse.
Rozmístění zastávek není zase tak příliš ideální. Pravdou je, myslím že to i někdo uvedl v jiné diskusi, že umístit zastávku do ulice Žižkova není zase tak nutné, když autobus opět staví na autobusovém nádraží. Když mluvíš o krocích, kvůli kterým ještě nikomu noha neupadla, nejsou to právě kroky ze Žižkovi ulice na autobusové nádraží?
Místo toho by bylo dobré vést několik spojů druhým směrem, alespoň kolem sokolovny,protože i tam se najde dostatečné zalidnění.
Možná by mi bylo namítáno, že tudy vede spoj MHD, ale to přes sídliště Na Dolíkách také.
S nepořádkem v autobusech to je pravda, mnozí lidé si opravdu pletou autobus s popelnicí, některé autobusy jí opravdu připomínají,ale to přesto neznamená udělení povolení v takovémto autobuse dělat nepořádek. Toto je ale velice těžko ovlivnitelná věc a myslím že už vůbec to není žádný horký problém. Potřebné je, aby se zlepšily služby a přístup k občanům ze strany ČSAD a dokázala tato společnost vyslyšet a hlavně reagovat na přání cestujících a využít mezer v dopravní obslužnosti a tyto mezery zaplnit.
Možné to určitě je, ostatní dopravci se stále snaží přilákat cestující různými anketami, soutěžemi, zkoušejí nové spoje.
S pozdravem
Karel Schunágel
je opravdu hezké že jako řidič ČSAD hájíš svého zaměstnavatele. Někde ale slyším, jak se mi něco snaží říci, že to neni jen tak, ale spíše účelné. A tím účelem je zviditelnit se a co nejvíce se zalíbit vedoucím. To ale nechme stranou, není to tématem diskuse.
Rozmístění zastávek není zase tak příliš ideální. Pravdou je, myslím že to i někdo uvedl v jiné diskusi, že umístit zastávku do ulice Žižkova není zase tak nutné, když autobus opět staví na autobusovém nádraží. Když mluvíš o krocích, kvůli kterým ještě nikomu noha neupadla, nejsou to právě kroky ze Žižkovi ulice na autobusové nádraží?
Místo toho by bylo dobré vést několik spojů druhým směrem, alespoň kolem sokolovny,protože i tam se najde dostatečné zalidnění.
Možná by mi bylo namítáno, že tudy vede spoj MHD, ale to přes sídliště Na Dolíkách také.
S nepořádkem v autobusech to je pravda, mnozí lidé si opravdu pletou autobus s popelnicí, některé autobusy jí opravdu připomínají,ale to přesto neznamená udělení povolení v takovémto autobuse dělat nepořádek. Toto je ale velice těžko ovlivnitelná věc a myslím že už vůbec to není žádný horký problém. Potřebné je, aby se zlepšily služby a přístup k občanům ze strany ČSAD a dokázala tato společnost vyslyšet a hlavně reagovat na přání cestujících a využít mezer v dopravní obslužnosti a tyto mezery zaplnit.
Možné to určitě je, ostatní dopravci se stále snaží přilákat cestující různými anketami, soutěžemi, zkoušejí nové spoje.
S pozdravem
Karel Schunágel
kasýk Miroslav
9.3.2004 - 00:09
Anonymní uživatel
Hlavně pro: xyz9.3.2004 - 00:09
Madame diskriminovaná.Když to tak čtu,přijde mi to,že by každému vyhovovalo,kdyby měl autobus zastávku přímo před jejich barákem.Ty autobusy do Prahy mají zastávky dalo by se napsat v nejvíce zalidněných sídlištích po hlavní délce Slaného.Pokud se Vám toto nelíbí,raději si kupte auto a jezděte autem.Nejste rozhodně jediní,kdo musí v dnešní době udělat krok pěšky a ruku na srdce,kvůli tomuhle ještě nikomu noha neupadla.
kasýk miroslav
8.3.2004 - 23:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Alex8.3.2004 - 23:50
Tak se zmiňujete o čistotě.Docela se bavím.Jsem totiž řidič autobusu.Jezdím stále s jedním vozem a mohu s klidným svědomím napsat,že autobus pravidelně uklízím.A samozřejmě pokaždé žasnu a divím se zároveň.Veškerý binec,který je v prostoru za řidičovou sedačkou si tam dělají cestující sami.Na co mám odpadkový koš přímo u dveří,to dodnes spousta lidí nepochopila,ale vyjeté jízdenky,nebo obaly od svačin mezi sedačkami nacházím neustále,ale vrcholem všecho byl nález použité menstruační vložky.Chápu,že se tomu ženy nevyhnou.Příroda má svá pravidla,ale zcela určitě to mezi sedadla autobusu nedá řidič a ani nevěřím tomu,že by toto dotyčná hodila doma pod gauč.Až si toto lidi uvědomí,budou cestovat i v čistších vozech.Autobus si řidič uklízí sám a ruku na srdce,vždyť je to také jenom člověk.
kasýk miroslav
8.3.2004 - 23:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Alex8.3.2004 - 23:50
Tak se zmiňujete o čistotě.Docela se bavím.Jsem totiž řidič autobusu.Jezdím stále s jedním vozem a mohu s klidným svědomím napsat,že autobus pravidelně uklízím.A samozřejmě pokaždé žasnu a divím se zároveň.Veškerý binec,který je v prostoru za řidičovou sedačkou si tam dělají cestující sami.Na co mám odpadkový koš přímo u dveří,to dodnes spousta lidí nepochopila,ale vyjeté jízdenky,nebo obaly od svačin mezi sedačkami nacházím neustále,ale vrcholem všecho byl nález použité menstruační vložky.Chápu,že se tomu ženy nevyhnou.Příroda má svá pravidla,ale zcela určitě to mezi sedadla autobusu nedá řidič a ani nevěřím tomu,že by toto dotyčná hodila doma pod gauč.Až si toto lidi uvědomí,budou cestovat i v čistších vozech.Autobus si řidič uklízí sám a ruku na srdce,vždyť je to také jenom člověk.
kasýk miroslav
8.3.2004 - 23:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Alex8.3.2004 - 23:50
Tak se zmiňujete o čistotě.Docela se bavím.Jsem totiž řidič autobusu.Jezdím stále s jedním vozem a mohu s klidným svědomím napsat,že autobus pravidelně uklízím.A samozřejmě pokaždé žasnu a divím se zároveň.Veškerý binec,který je v prostoru za řidičovou sedačkou si tam dělají cestující sami.Na co mám odpadkový koš přímo u dveří,to dodnes spousta lidí nepochopila,ale vyjeté jízdenky,nebo obaly od svačin mezi sedačkami nacházím neustále,ale vrcholem všecho byl nález použité menstruační vložky.Chápu,že se tomu ženy nevyhnou.Příroda má svá pravidla,ale zcela určitě to mezi sedadla autobusu nedá řidič a ani nevěřím tomu,že by toto dotyčná hodila doma pod gauč.Až si toto lidi uvědomí,budou cestovat i v čistších vozech.Autobus si řidič uklízí sám a ruku na srdce,vždyť je to také jenom člověk.
cestující
28.1.2004 - 12:13
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny28.1.2004 - 12:13
Co takhle: Existuje nějaký odbor dopravy na MěÚř? Asi ano, ale nikdo z nich necestuje do Prahy. Takže nic.
Alex
28.1.2004 - 11:45
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Míša, Amelie28.1.2004 - 11:45
Miso, o tom busu jsem tehdy nevedel ani ja, ale ten "novy" je normalne v jizdnim radu. Pro Amelii: no, cistota v hromadnych dopravnich prostredcich je vec jina, ze.....
Johny
27.1.2004 - 19:57
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Schunágel27.1.2004 - 19:57
Chtělo by to změnit vlastníka...dokud to povedou pitomci z Jihlavy ( mimochodem, i tam stojí doprava za prd ), nemáme se na co těšit...
boldrick
27.1.2004 - 12:01
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Lubos27.1.2004 - 12:01
Problém to asi je, hodiny nejdou už hoooodně dlouho, dokonce bych se nebál říct že většinu času co tam jsou spíš nefungovaly než fungovaly. Ještě štěstí že je vidět aspoň na hodiny na radnici...
Lubos
25.1.2004 - 19:36
Anonymní uživatel
Hlavně pro: zodpovědné osoby za 25.1.2004 - 19:36
Jak dlouho budeme ještě všichni bez rozdílu ze Slaného i do Slaného přijíždět busem shodně cca. v 16:21 >:(
Konkrétně řečeno, je takový problém "uchodit" analogové hodiny na stěně nádražní budovy? Je to fuckt ostudné, že s tím tak dlouhou dobu nikdo nic nedělá !!!
Konkrétně řečeno, je takový problém "uchodit" analogové hodiny na stěně nádražní budovy? Je to fuckt ostudné, že s tím tak dlouhou dobu nikdo nic nedělá !!!
Schunágel
24.1.2004 - 11:11
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny24.1.2004 - 11:11
Vážení,
ČSAD Slaný má dvě hlavní příčiny, proč se chová takto nevstřícně a nepružně.
Jednou příčinou je samotné vlastnictví ČSAD společností ICOM, která v ČSAD Slaný zavedla svojí politiku, zaměřenou hlavně na co největší zisk a šetření všude, kde se dá a to i za cenu horší kvality služeb cestujícím. Zaměřuje se totiž na nákladní dopravu. Linková doprava je téměř bezstarostný zdroj financí a proto není potřeba se o tento druh dopravy tolik starat.
Druhým problémem je managment samotného ČSAD Slaný. Na důležitých pozicích, nutných pro kvalitní chod firmy, nejsou téměř žádní odborníci.
Mnozí z nich ještě ani nepochopili, že jsme již v roce 2004 a stále žíjí někde v osmdesátých letech.
Žádné vlastní nápady, názory, připomínky, jen kývat hlavou na příkazy z Jihlavy a nejspíše z vděku,tyto většinou nedobré příkazy,ještě dále více rozvíjet směrem k horšímu.
Jsou tedy dvě možnosti zlepšení, alespoň z mého pohledu. První možnost je zázrak. Druhou možností je úbytek cestujících. Pokud mají lidé možnost dojíždět do zaměstnání automobilem a jsou alespoň tří do jednoho automobilu, určitě se to vyplatí.
A úbytek cestujících poté k nějakým změnám přispěje. ICOM se dopravy vzdá a doufejme že ji poté převezme lepší dopravce, nebo alespoň trochu přehodnotí svoji politiku.
S pozdravem
Schunágel.
ČSAD Slaný má dvě hlavní příčiny, proč se chová takto nevstřícně a nepružně.
Jednou příčinou je samotné vlastnictví ČSAD společností ICOM, která v ČSAD Slaný zavedla svojí politiku, zaměřenou hlavně na co největší zisk a šetření všude, kde se dá a to i za cenu horší kvality služeb cestujícím. Zaměřuje se totiž na nákladní dopravu. Linková doprava je téměř bezstarostný zdroj financí a proto není potřeba se o tento druh dopravy tolik starat.
Druhým problémem je managment samotného ČSAD Slaný. Na důležitých pozicích, nutných pro kvalitní chod firmy, nejsou téměř žádní odborníci.
Mnozí z nich ještě ani nepochopili, že jsme již v roce 2004 a stále žíjí někde v osmdesátých letech.
Žádné vlastní nápady, názory, připomínky, jen kývat hlavou na příkazy z Jihlavy a nejspíše z vděku,tyto většinou nedobré příkazy,ještě dále více rozvíjet směrem k horšímu.
Jsou tedy dvě možnosti zlepšení, alespoň z mého pohledu. První možnost je zázrak. Druhou možností je úbytek cestujících. Pokud mají lidé možnost dojíždět do zaměstnání automobilem a jsou alespoň tří do jednoho automobilu, určitě se to vyplatí.
A úbytek cestujících poté k nějakým změnám přispěje. ICOM se dopravy vzdá a doufejme že ji poté převezme lepší dopravce, nebo alespoň trochu přehodnotí svoji politiku.
S pozdravem
Schunágel.
Johny
23.1.2004 - 17:48
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym23.1.2004 - 17:48
Stání na schůdkách mi tolik nevadí, ale vadí mi, že neschopní ( nebo spíše pohodlní? ) úředníci z Krajského úřadu nedovolí ČSAD konkurenci. To bys potom koukal, jak se může cestování zpříjemnit...:o) Kladno budiž tomu jen příkladem...
anonym
23.1.2004 - 12:31
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny23.1.2004 - 12:31
Vy se rozčilujete, že musíte stát na schůdkách. Můžete být rád, že spoj vůbec jede. Dnes opět uhodili mrazy, takže pro jistotu náš spoj nepřijel vůbec, což není letos poprvé a v těchto mrazech ani nic příjemného.
Jackie
23.1.2004 - 10:30
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny23.1.2004 - 10:30
Proč nad nimi drží úřad ochrannou ruku nevím,ale s ČSAD jsem skončila.Jezdila jsem přes dva roky do Prahy autobusem,taky by se mi zhruba dvanáctkrát za týden hodilo jezdit okolo půlnoci (směna končila ve 23:00),ale nebylo čím.Dneska jezdím do Loun a koupila jsem si na to auto,protože to co jezdí ze Slanýho do Loun není ani na ,,kancelářskou " směnu od devíti do pěti.Ale pracovat chci a musím,protože mi nikdo nic nedá :-)Někdy mám pocit,že nám úřady vyloženě brání v tom,abychom chodili do práce-viz.dopravní obslužnost Slaného.
Johny
22.1.2004 - 21:31
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Pavel Černý22.1.2004 - 21:31
Divil by ses, kolik lidí by tento spoj uvítalo, jen já vím minimálně o pěti lidech, kteří by jej rádi využili. Tady jde o něco jiného, ČSAD ICOM Slaný se jako monopolní firma snaží o zisky za každou cenu. Proč vypravovat více autobusů, když na předních schůdkách je také místo a když už se tam lidi nevejdou, tak ať si počkají na pozdější autobus. Co by se starali o spokojenost zákazníka, když je na ně v podstatě odkázán. Proč čisté sedačky, vždyť ti cestující mohou být rádi, že je vůbece vezmeme. Netušíte někdo, proč Krajský úřad drží nad touto otřesnou společností ochrannou ruku? Všude jinde konkurence jde, u nás to z nějakých záhadných důvodů nejde...
Krt
22.1.2004 - 14:58
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All22.1.2004 - 14:58
Mala oprava meho predesleho prispevku:
Misto "zustante" melo byt "zkuste". Pardon :)
Misto "zustante" melo byt "zkuste". Pardon :)
Krt
22.1.2004 - 14:43
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All22.1.2004 - 14:43
PRO HOVADKA, KTERE SE NEUMEJI V AUTOBUSE CHOVAT:
Kdyz uz se vam postesti to, ze mate moznost pri ceste autobusem sedet na zadku a vidite, ze ulicka je plna lidi, ktere to stesti nemeli a celou cestu ze Slaneho do Prahy, zpatky, ci kamkoliv jinam, se mackaji jeden na druheho a slapou si na nohy, tak Vas uctive prosim - v cilove stanici, zustante jeste 15 vterin SEDET NA PRDELI A NESR*T SE prvni ven jako nemocne vcely! Pockejte, nez vystoupi z ulicky prvni tito lide a pak to zkuste vy, ta chvilka nez na vas prijde rada, vas snad nezabije. Vrele diky
Kdyz uz se vam postesti to, ze mate moznost pri ceste autobusem sedet na zadku a vidite, ze ulicka je plna lidi, ktere to stesti nemeli a celou cestu ze Slaneho do Prahy, zpatky, ci kamkoliv jinam, se mackaji jeden na druheho a slapou si na nohy, tak Vas uctive prosim - v cilove stanici, zustante jeste 15 vterin SEDET NA PRDELI A NESR*T SE prvni ven jako nemocne vcely! Pockejte, nez vystoupi z ulicky prvni tito lide a pak to zkuste vy, ta chvilka nez na vas prijde rada, vas snad nezabije. Vrele diky
Pavel Černý
22.1.2004 - 01:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny22.1.2004 - 01:06
Nenadaval jsem na CSAD. Zajimalo me, kolik lidi by takovy spoj(kolem 24:00) vyuzivalo. Me by se jednou ci dvakrat v tydnu hodil, ale jeden clovek je malo.
Johny
21.1.2004 - 18:54
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Vesecký - ODSH21.1.2004 - 18:54
V tom případě na Krajském úřadě Středočeského kraje něco SILNĚ smrdí, nemyslíte?
Vesecký - ODSH
21.1.2004 - 15:21
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ing. Chyský & al21.1.2004 - 15:21
Omlouvám se za zpoždění, ale s těmi třemi měsíci jste to trochu přehnal, je to jen jeden a půl...
:-)
Ale nyní k věci samotné: Krajský úřad Středočeského kraje po obdržení žádosti o udělení licence od dopravců vyzve MěÚ Slaný, odbor dopravy a silničního hospodářství o vyjádření k předložené žádosti (dle § ll odst. 3 písmeno a) zákona č. 111/1994 Sb.) MěÚ Slaný se ve snaze o rozšíření dopravní nabídky pro cestující vyjadřuje k návrhům dopravců kladně - dosud nebylo vydáno jediné zamítavé stanovisko. I přes kladné vyjádření MěÚ Slaný však dochází k tomu, že dopravci od Krajského úřadu Středočeského kraje licenci neobdrží. Proto je třeba požadavky na rozšíření dopravní nabídky směrovat přímo na Krajský úřad - Středočeský kraj, odbor dopravy, případně na MěÚ Slaný, odbor dopravy a silničního hospodářství s tím, že náš odbor je postoupí nadřízenému orgánu, tj. Krajskému úřadu - Středočeský kraj.
Hezký den přeje J. Vesecký
:-)
Ale nyní k věci samotné: Krajský úřad Středočeského kraje po obdržení žádosti o udělení licence od dopravců vyzve MěÚ Slaný, odbor dopravy a silničního hospodářství o vyjádření k předložené žádosti (dle § ll odst. 3 písmeno a) zákona č. 111/1994 Sb.) MěÚ Slaný se ve snaze o rozšíření dopravní nabídky pro cestující vyjadřuje k návrhům dopravců kladně - dosud nebylo vydáno jediné zamítavé stanovisko. I přes kladné vyjádření MěÚ Slaný však dochází k tomu, že dopravci od Krajského úřadu Středočeského kraje licenci neobdrží. Proto je třeba požadavky na rozšíření dopravní nabídky směrovat přímo na Krajský úřad - Středočeský kraj, odbor dopravy, případně na MěÚ Slaný, odbor dopravy a silničního hospodářství s tím, že náš odbor je postoupí nadřízenému orgánu, tj. Krajskému úřadu - Středočeský kraj.
Hezký den přeje J. Vesecký