Strana: 1
Matka s kočárem-obtížný hmyz
Ing.Petr Kolačkovský
29.10.2004 - 13:16
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M. Tyleová29.10.2004 - 13:16
Vážená paní, město v době, kdy se o problematice přesunu státní sociální podpory na úřady práce rozhodlo, prostě jiné vhodné prostory, kde by mohla být umístěna celá pobočka úřadu práce (a to bylo podmínkou) nemělo a mohu říci, že je nemá ani nyní. Prosím neberte to jako výmluvu, ale dám několik případů: finanční úřad ve Slaném také byl v pronájmu v prostorách města - problém místa byl vyřešen komplexně novou stavbou (resp. přestavbou budované MŠ), OSSZ na Kladně komplexní rekonstrukce budovy, Všeobecná zdravotní pojišťovna na Kladně i jinde - novostavby, STE ústředí v Kladně. Zcela záměrně jsem uvedl různé subjekty státní, polostátní i soukromé. Ono totiž není zapotřebí mít pouze myšlenku a záměr. Ta myšlenka i ten záměr musí být podloženy něčím hmotným v tomto případě penězi, které zajistí důstojnější místo pro fungování úřadu nebo firmy. Města se také příliš nikdo neptal kam posadí úředníky potřebné pro zajištění výkonu státní správy po uskutečnění 2. fáze reformy veřejné správy - zrušení okresních úřadů.
M. Tyleová
24.10.2004 - 10:49
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing.Petr Kolačkovský24.10.2004 - 10:49
Děkuji za vyčerpávající odpověď. Ale kdo tedy tyto prostory ve 3. patře přidělil "Kladenským úředníkům" ??????
ďArtagnan
22.10.2004 - 10:37
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M. Tyleová22.10.2004 - 10:37
Jen tak náhodou jsem sem zabloudil a musím říct, že jste s mluvnicí českou drobátko na štíru.
www
21.10.2004 - 17:40
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ach jo...21.10.2004 - 17:40
Asi tě zklamu. Na směny jsem dělal dost dlouho nejdřív na Kladně potom v Praze. Vím jaké to je z raní zůstat na odpolední a ještě na noční. Dělal jsem nejen o víkendy ale i na štědrý den nebo Silvestra. O ostatních svátcích ani nemluvím. V neděli vydatný oběd nemám, protože neobědvám. Nikde jsem nenapsal aby úředníci "makali" půl roku přes den a půl v noci. Za poslední půlrok jsem byl na MÚ 4x.
1. Nechal jsem si udělat OP a pas
2. Po měsíci jsem si přišel pro OP a pas ale někde se to zdrželo.
3. Po týdnu jsem si přišel pro OP a pass. OP byl hotov ale pas né.
4. Přišel jsem si pro pas.
Vloni jsem byl 3x (na Kladně)
1. Byl jsem si nechat udělat řidičák, ale z Prahy kde jsem ho dělal nedorazily papíry.
2. Papíry dorazily ale úřednice nevěděla kde jsou protože se úřad stěhoval z jedné kanceláře do druhé a vše měli v krabicích.
3. Vydali mi ŘP.
A laskavě se nauč číst. Já jsem to psal pouze v souvislosti že obtížný hmyz není pouze matka s kočárkem ale každý občan. Pokud jde o tu diskriminaci. Ty diskriminuješ třeba prodavačky neboť si (snad) chodíš nakupovat ve svém volnu. Po nich ale chceš aby tam byly po tvé pracovní době. S tou dost početnou skupinou lidí máš pravdu. Bohužel jich je až moc. Řadu věcí by šlo řešit přes internet, a jiné třeba na jakémkoli úřadě. Nechci aby všichni úředníci dřepěli pořád ve svých kancelářích. Jsou odbory které málokdo málokdy vyhledává. Mě šlo spíš právě o doklady. Je mi jasný že na úřad práce se nezaměstnaný může dostavit prakticky kdykoliv.
1. Nechal jsem si udělat OP a pas
2. Po měsíci jsem si přišel pro OP a pas ale někde se to zdrželo.
3. Po týdnu jsem si přišel pro OP a pass. OP byl hotov ale pas né.
4. Přišel jsem si pro pas.
Vloni jsem byl 3x (na Kladně)
1. Byl jsem si nechat udělat řidičák, ale z Prahy kde jsem ho dělal nedorazily papíry.
2. Papíry dorazily ale úřednice nevěděla kde jsou protože se úřad stěhoval z jedné kanceláře do druhé a vše měli v krabicích.
3. Vydali mi ŘP.
A laskavě se nauč číst. Já jsem to psal pouze v souvislosti že obtížný hmyz není pouze matka s kočárkem ale každý občan. Pokud jde o tu diskriminaci. Ty diskriminuješ třeba prodavačky neboť si (snad) chodíš nakupovat ve svém volnu. Po nich ale chceš aby tam byly po tvé pracovní době. S tou dost početnou skupinou lidí máš pravdu. Bohužel jich je až moc. Řadu věcí by šlo řešit přes internet, a jiné třeba na jakémkoli úřadě. Nechci aby všichni úředníci dřepěli pořád ve svých kancelářích. Jsou odbory které málokdo málokdy vyhledává. Mě šlo spíš právě o doklady. Je mi jasný že na úřad práce se nezaměstnaný může dostavit prakticky kdykoliv.
Ach jo...
21.10.2004 - 16:36
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www21.10.2004 - 16:36
Jen tak mne napadlo, že v tomto případě zle diskriminuješ jednu dost početnou skupinu lidí, kterou odsuzuješ k činnosti právě tehdy, když ti ostatní mají volno. Asi jsi nikdy nemakal na směny. Když to máš tak skvěle vychytaný poraď, kdy si nejen potom, ale i teď mají vyřídit své záležitosti úředníci? (Doufám, že jsi pochopil, že ne ve svém úřadě, ale někde jinde. Jsem dejme tomu úředník pracující v Praze a potřebuji cosi vyřídit v místě bydliště tj. ve Slaném).
Kdysi dávno existovalo ve vyhlášce o silničním provozu pravidlo o tzv. "střídavém stání". Vypadalo to tak, že v liché dny v týdnu se smělo stát na jedné a v sudé na druhé straně silnice. (Nejlepší to bylo o půlnoci, kdy se podle předpisu muselo přeparkovat). Jak to vidím, nejlepší by podle tebe bylo něco podobného zavést pro úředníky tak, aby půl roku makali přes den a tu druhou půlku by chodili do práce na noční bez nároku na sobotní a nedělní volno. Už tě vidím, jak si to hrneš podle svého návrhu v neděli po ránu nebo lépe po vydatném nedělním obědě někam na úřad.
A na závěr dotaz: kolikrát ročně na ty úřady chodíš? (S kočárkem, jak zní námět tohoto DF).
Ach jo, ale měj se...........
Kdysi dávno existovalo ve vyhlášce o silničním provozu pravidlo o tzv. "střídavém stání". Vypadalo to tak, že v liché dny v týdnu se smělo stát na jedné a v sudé na druhé straně silnice. (Nejlepší to bylo o půlnoci, kdy se podle předpisu muselo přeparkovat). Jak to vidím, nejlepší by podle tebe bylo něco podobného zavést pro úředníky tak, aby půl roku makali přes den a tu druhou půlku by chodili do práce na noční bez nároku na sobotní a nedělní volno. Už tě vidím, jak si to hrneš podle svého návrhu v neděli po ránu nebo lépe po vydatném nedělním obědě někam na úřad.
A na závěr dotaz: kolikrát ročně na ty úřady chodíš? (S kočárkem, jak zní námět tohoto DF).
Ach jo, ale měj se...........
www
21.10.2004 - 14:16
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing.Kolačkovský21.10.2004 - 14:16
Vážený pane tajemníku. To co píšete jsou opět nesmysly. Ten kdo dělá na směny má "teoretickou" možnost zastihnout úředníka v době svého volna. Stále ale většina občanů pracuje od pondělka do pátku. Navíc když dojíždí nemají možnost se na úřad dostavit. Nemluvte tady laskavě za někoho kdo má čas jen v neděli ve tři odpoledne. To je demagogie. Nevím proč byste měl zaměstnávat 4,2 pracovníka místo jednoho, když by stačilo aby zaměstnanci byly na úřadě od neděle do čtvrtka. Ono totiž úřední hodiny jsou pouze dva dny v týdnu. Takže jestli úředník nebude v pátek v práci tak si toho nikdo nevšimne. O kolik by to bylo dražší? O kolik hodin by úředníci víc dřeli, aby to odpovídalo zákoníku práce?
ing. Ladislav Klimeš
21.10.2004 - 13:15
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing.Petr Kolačkovský21.10.2004 - 13:15
Vážený pane,
obávám se, že kážete teorii, ale praxe byla (nevím jak nyní) jiná. Na informacích bylo řečeno, že kočárek je možné nechat na chodbě, ale bez hlídání z jejich strany. Takže to bylo dozajista bez pohlídání (i po dotazu).
S pozdravem
Ladislav Klimeš
obávám se, že kážete teorii, ale praxe byla (nevím jak nyní) jiná. Na informacích bylo řečeno, že kočárek je možné nechat na chodbě, ale bez hlídání z jejich strany. Takže to bylo dozajista bez pohlídání (i po dotazu).
S pozdravem
Ladislav Klimeš
Ing.Kolačkovský
20.10.2004 - 17:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www20.10.2004 - 17:42
Vážený(á) nevím kdo,
oni úředníci jsou také jenom zaměstnanci a vztahuje se na ně takě (divte se) zákoník práce. A ten stanovuje týdenní pracovní dobu na 40 hodin. A teď jednomu občanu vyhovuje pondělí dopoledne, někomu pátek večer, někdo by měl čas jen v neděli ve tři odpoledne. Týden má 168 hodin, takže abych vyhověl všem musel bych zaměstnat 4,2 pracovníka namísto dnešního jednoho. To by poklesl počet nezaměstnaných. To by se stát zapotil při hledání peněz na výkon státní správy. Je to asi stejná demagogie jako ten Váš příspěvek.
Vězte, že jsme před několika lety měli o úřední dny otevřeno do 18 hodin. Nicméně využití této hodiny navíc bylo tak tristní, že jsme od tohoto opatření ustoupili.
Zdravím Ing.Petr Kolačkovský
oni úředníci jsou také jenom zaměstnanci a vztahuje se na ně takě (divte se) zákoník práce. A ten stanovuje týdenní pracovní dobu na 40 hodin. A teď jednomu občanu vyhovuje pondělí dopoledne, někomu pátek večer, někdo by měl čas jen v neděli ve tři odpoledne. Týden má 168 hodin, takže abych vyhověl všem musel bych zaměstnat 4,2 pracovníka namísto dnešního jednoho. To by poklesl počet nezaměstnaných. To by se stát zapotil při hledání peněz na výkon státní správy. Je to asi stejná demagogie jako ten Váš příspěvek.
Vězte, že jsme před několika lety měli o úřední dny otevřeno do 18 hodin. Nicméně využití této hodiny navíc bylo tak tristní, že jsme od tohoto opatření ustoupili.
Zdravím Ing.Petr Kolačkovský
www
20.10.2004 - 13:03
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ing. Ladislav Klimeš20.10.2004 - 13:03
Myslím si že tohle už je přehnané. Kočárek není kolo nebo kůň. I zamčený by šikovný chmaták dokázal odstrojit. Na kole také nenechávám světla a tachometr když jdu něco vyřizovat. Jiná věc je, že na úřadě není vítán nikdo. O tom jasně vypovídá "otevírací doba" která vesměs kopíruje pracovní dobu občanů. Přitom kdyby bylo 2x do měsíce otevřeno několik hodin v sobotu nebo v neděli, zákonu by to neodporovalo a alespoň by měl člověk pocit že tam jsou úředníci doopravdy pro něj.
Ing.Petr Kolačkovský
20.10.2004 - 12:27
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ing. Ladislav Klimeš20.10.2004 - 12:27
Vážený pane,
není a nebyl problém domluvit se v podatelně, kde Vám paní kočárek dozajista pohlídají. Stačí se jen zeptat.
Zdravím Kolačkovský
není a nebyl problém domluvit se v podatelně, kde Vám paní kočárek dozajista pohlídají. Stačí se jen zeptat.
Zdravím Kolačkovský
ing. Ladislav Klimeš
20.10.2004 - 11:11
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing.Petr Kolačkovský20.10.2004 - 11:11
Vážený pane,
Škoda, že se začne ten výtah teprve budovat! Doporučuji Vám ale vžít se do pozice současných či minulých rodičů s kočárky, kteří musí (museli) něco vyřídit u vás v původní budově. Jediná možnost je kočárek zanechat pouze v přízemí bez dozoru a doufat, že se mu nic nestane.
Možná by věc mohla už být roky (!) vyřešena formou např. nějakého ozdobného madla, pevně uchyceného ke zdi pod schody nebo jinde. K němu by mohli rodiče uzamykat své kočárky zámky na kola, které by mohli oproti záloze dostat na informacích...
Status quo takto vyvolává dojem, že občan-rodič není u vás na MÚ vítán. Vycházím z vlastních zkušeností, kdy můj syn ještě před půl rokem jezdil v kočárku.
S pozdravem
Ladislav Klimeš
Škoda, že se začne ten výtah teprve budovat! Doporučuji Vám ale vžít se do pozice současných či minulých rodičů s kočárky, kteří musí (museli) něco vyřídit u vás v původní budově. Jediná možnost je kočárek zanechat pouze v přízemí bez dozoru a doufat, že se mu nic nestane.
Možná by věc mohla už být roky (!) vyřešena formou např. nějakého ozdobného madla, pevně uchyceného ke zdi pod schody nebo jinde. K němu by mohli rodiče uzamykat své kočárky zámky na kola, které by mohli oproti záloze dostat na informacích...
Status quo takto vyvolává dojem, že občan-rodič není u vás na MÚ vítán. Vycházím z vlastních zkušeností, kdy můj syn ještě před půl rokem jezdil v kočárku.
S pozdravem
Ladislav Klimeš
Ing.Petr Kolačkovský
20.10.2004 - 08:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M. Tyleová20.10.2004 - 08:14
Vážená paní, v "okresáku" žádný úředník MěÚ Slaný nesedí. Předpokládám, že jste se vypravila pro dávky státní sociální podpory, které rozhodnutím vlády začal od 1.dubna letošního roku vyplácet úřad práce. Přitom v okamžiku, kdy se schválila II.fáze reformy veřejné správy tj. zrušení okresních úřadů a převod cca 70% jejich kompetencí na obce s rozšířenou působností, měl být výkon státní správy v oblasti státní sociální podpory převeden na tyto obce. Město Slaný i v tomto duchu připravovalo záměr rekonstrukce budovy Hotelu Pošta a dávky SSP měly být umístěny v přízemí východního křídla (dnes je tam správní odbor). Takže nezlobte se. ale v tomto okamžiku musíte jít vynadat současné vládě a konkrétně ministru práce a sociálních věcí panu Škromachovi, který tuto rošádu připravil. Pan ministr tuto změnu zařídil bez potřebné infrastruktury tj. budov vhodných pro výkon činností (jestli se nepletu, tak ani budova úřadu práce v Kladně není bezbariérová), úředníci vykonávající činnost SSP byli za doby fungování okresního úřadu v prostorách v přízemí Hotelu Pošta (dnes je tam sociální odbor MěÚ) resp. ve zvýšeném přízemí domu č.p.621 (naproti divadlu).
Celý objekt Hotelu Pošta je pro matky s dítětem a kočárkem dostupný výtahem vybudovaným ve dvoře a pokud se týká druhé budovy úřadu (č.p.136) zde by měl být výtah instalován do konce letošního roku.
Celý objekt Hotelu Pošta je pro matky s dítětem a kočárkem dostupný výtahem vybudovaným ve dvoře a pokud se týká druhé budovy úřadu (č.p.136) zde by měl být výtah instalován do konce letošního roku.
Tom
19.10.2004 - 22:45
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M. Tyleová19.10.2004 - 22:45
do te doby, nez ta budova spadne??
Ton asi nebude odpoved, ktera by vas uspokojila..
Preji vam hodne sily!
Ton asi nebude odpoved, ktera by vas uspokojila..
Preji vam hodne sily!
M. Tyleová
19.10.2004 - 22:24
Anonymní uživatel
Hlavně pro: zastupitele 19.10.2004 - 22:24
Také bych chtěla připojit velkou kritiku MÚ. V říjnové Radnici jsem si přečetla, jak se celý MÚ stěhuje do nových prostor a tak jsem s osmy měsíčním synem v pondělí vyrazila na odbor cosiálních dávek, jaké však bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že nepůjdu do nově opravených prostorů Hotelu Pošta, nýbrž v přízemí bývalého Okresáku napumpuji svali a milého synka i s kočárkem vynesu do 3. patra! :-( Ví někdo ze zastupitelů jaká sorta žen chodí pro sociální dávky ? Že jsou to většinou maminy v 8. a 9. měsící těhotenství nebo maminky s ještě nechodícími caparty !? Jak dlouho budou nuceny zdolávat tohle příšerné převýšení ?
anonym
18.10.2004 - 13:43
Anonymní uživatel
Hlavně pro: J. Vorlíčková18.10.2004 - 13:43
Dejte to jako dotaz do DF fora starosty
J. Vorlíčková
17.10.2004 - 22:29
Anonymní uživatel
Hlavně pro: úředníky, obchodníky17.10.2004 - 22:29
Není snad den, abych nenarazila na problém kvůli kočárku. Ať jsou to schody (Pošta,Mú,Poliklinika) nebo zákaz vstupu do obchodu a co je nejhorší, tak je úřad ve 3.patře v ul. Dr.E. Beneše, který matky na MD musí navštívit několikrát.To určitě vymyslel chytrý člověk.Copak se nenašlo někde místo v přízemí ? Kdo nechá kočár v průjezdu před Úřadem práce, kde je vždy šrumec ?
Strana: 1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.