Obsah  >>  Guláš  >>  Špatná zkušenost - podlahy Družecký
Téma bylo zamknuto moderátorem nebo zakladatelem tématu
Strana:   1

Špatná zkušenost - podlahy Družecký

Mi
Počet příspěvků: 4
Hlavně pro: Richter
9.9.2011 - 11:16

Vážený pane Richtere,nemám na nikoho osobní pifku - krom toho, že pokud vás někdo opakovaně nechá čekat a nekomunikuje, tak to člověka naštve, to snad uznáte, že je to opodstatněná emoce. Když jsem příspěvek psala, to si pište, že jsem byla naštvana.Šlo mi ovšem pouze o poukázání na, podle mě, špatný přístup k zakazníkovi v mém konkrétním případě - přímou linkou na majitele jsem nedisponovala (informace na webu firmy jsou strohé) - takže za tím nehledejte žádné konkurenční spiknutí. A jsem ráda, že jste se ozval jako spokojený zákazník - to mi zlepšilo náladu, že jsem si původně nevybrala špatnou firmu, jen toprostě nevyšlo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mi
Počet příspěvků: 4
Hlavně pro: evicka6262
9.9.2011 - 11:07

Naše zkušenosti byly vlastně stejné - a řešení podobné. Jsem ale ráda, že firma reagovala a myslím, že se to tudíž dalším zákazníkům už nebude stavat :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mi
Počet příspěvků: 4
Hlavně pro: Zlata Družecká
9.9.2011 - 11:04

Vážená pani Družecká,velmi vám děkuji za vaši reakci, myslím, že došlo k nějaké lidské a komunikační chybě přesně jak popisujete a jsem si jistá, že když už o tom víte, nebude se u jiných zákázníků opakovat. Na vaši firmu jsem měla opravdu dobré reference a velmi mi vyhovovala i vaše nabídka podlahových krytin - zejména nové povrchy zn. Signature. O to víc mě mrzelo, když jsem zakázku rušila. Možná má pravdu pán, který tu píše, že jsem se měla obrátit nejdříve na nadřizeného/majitele firmy - já ale takový kontakt k dispozici neměla, proto jsem se rozhodla reagovat na svoji zkušenost na slánském serveru s vědomím, že se takto můj ohlas třeba dostane i k vedení firmy. Jsem ráda, že se tak stalo a vážím si vaší reakce. Nebylo mým cílem nijak poškodit dobré jméno vaši firmy, ale pouze upozornit na zřejmou chybu v komunikaci se zákazníkem. Věřím, že díky tomu se váše služby jen zkvalitní a těší mě, že se tu ozvali i Ti, kteří mají zkušenosti velmi dobré - já jsem totiž viděla vámi pokládané podlahy a ta práce se mi líbila.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Richter
podnikatel
Počet příspěvků: 2
Hlavně pro: Všechny
9.9.2011 - 09:00
Tak jsem byl zvědav, co za tím vším humbukem stojí, a ejhle, je to tady. Ono tady jasně od počátku nejde ani tak o pravdu nebo o snahu napravit nebo poukázat na něčí nesolidnost, ale o cílenou a možná i zadanou snahu o očernění někoho na koho mám osobní pifku , nebo možná o snahu konkurence snížit preference úspěšnějšího a přetahovat možné zákazníky s poukázáním na špatný zvuk oné firmy. Z toho posledního příspěvku je to už zcela jasné. To, že vám někerý lak po nanesení může začít krupičkovat, o tom tento "zkušený" odborník neví nebo to záměrně záměrně neuvádí, ale jak se zdá, tady o to skutečně nejde. Je mi paní Družecké líto, s takovou špínou se bojovat nedá. Je to ubohé, a takoví pseudoodborníci a chudáci budou vždy vyhledávat někoho na kom se budou chtít mstít nebo vybíjet své vnitřní zlo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: Zlata Družecká
8.9.2011 - 11:34

Vážená paní. To co píšete je sice moc hezký, ale věřte že to zákazníky nezajímá. Z jakého důvodu nebyla zakázka zaevidována do vašeho systému je doopravdy pouze váš problém. Svědčí to o tom, že ve vaší firmě je špatná komunikace, lépe řečeno, panuje tam bordel. 
A k tomu druhému. Zkušený řemeslník velmi dobře rozpozná kvalitní materiál od nějakého kšuntu. Pokud nekvalitní materiál objednala přímo vaše firma a vaši zaměsnanci ho použili u zákazníka, je to velmi smutné. Z příspěvku ale vyplynulo že problémem byl spíš špatný technologický postup. Tj. před lakováním nebyly parkety řádně očištěny po zbroušení. To je neomluvitelné. No a to že vaši zaměstrnanci používají sociální zařízení bytu zákazníka k likvidaci odpadu, nebo k očistě svých pracovních nástrojů.... k tomu už nemám co bych dodal.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zlata Družecká
podnikatelka
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
7.9.2011 - 19:53
Vážená paní Mi
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Nás samozřejmě mrzí takováto nepříjemnost, ale v tomto případě došlo k selhání lidského faktoru u našeho pracovníka. Bohužel došlo k tomu, že zakázka nebyla zaevidována do našeho zakázkového systému. Standartně totiž požadujeme při dohodnutí pevného termínu zálohu. Nicméně tato skutečnost neproběhla, a patrně i z tohoto důvodu nedošlo k zaevidování zakázky. I přesto náš pracovník okamžitě po vašem telefonátu odvolal z Prahy podlaháře tak, abychom vám mohli co nejrychleji vyhovět.

Vážený pane
Na váš příspěvek je těžko možné reagovat, protože vzhledem k absenci identifikačních údajů nemůžeme zjistit o jakou zakázku se jednalo. Je samozřejmé, že vzledem k objektivním problémům( např. nekvalitní materiál od dodavatele) ne každá zakázka dopadne na jedničku. Každopádně v dostupných dokumentacích akcí  jsme nikde nenalezli vámi popisovaný problém se zničenou vanou. Mrzí mne, že tuto záležitost řešíte až nyní, a nesdělil jste nám ji v době kdy byla aktuální, abychom na ni mohli účině reagovat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
evicka6262
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
6.9.2011 - 21:47
Mám také špatné zkušenosti s podlahářstvím Družecká. Chtěla jsem jim zadat zakázku za cca 100 tis. Kč. Na domluvený termín zaměření nepřijeli, jak měli a já čekala - oproti jiným bez omluvy "jen" 45 minut. Na cenovou nabídku bych mohla čekat dodnes...když se nic nedělo ani po 3 týdnech a telefonáty nikdy nebral, stavovala jsem se v prodejně osobně, abych zjistila, jak se věci mají. Žoviální pan inženýr mne ujistil, že vše je nedorozumění a rychle věc napraví... no a zase nic. Obrátila jsem se tedy na firmu nad Grandem, kde prodávají i bytový textil a koberce, a to bylo jiné kafe - na sjednaný termín přijeli, jak měli, zaměřili a obratem poslali nabídku. I práce proběhla k naprosté spokojenosti, takže DOPORUČUJI.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mekta
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
2.9.2011 - 13:50
Tak vám teda nevím, jeden tvrdí to, druhej opak. No a co teď. Možné ale i je, že když objednávku zadá podnikatel nebo boháč nebo potentát nebo kamarád  nebo všechno dohromady tak to je něco jiného (100% kvalita, rychlost...) nebo když votravuje nějaká zasr*aná socka, nýmand...s tou svojí deb*ilní zakázkou za pár korun...Tak toho deboše si vychutnáme, vodflákneme to nebo ho necháme vydusit. Netvrdím však, že to tak v tom případě je.
Naposledy upraveno 02.09.2011 - 13:51Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Richter
podnikatel
Počet příspěvků: 2
Hlavně pro: Všechny
2.9.2011 - 09:41
Tak nějak nevím co si mám myslet. Už delší dobu s touto firmou spolupracuji a u všech zakázek které jsem firmě zadal jsem byl  velice spokojen s odvedenou prací i s postojem a komunikací statutárních zástupců firmy. Jestli některý ze zaměstnanců nejásal radostí, to je mi celkem ukradeno, ale vedení firmy komunikovalo vždy zcela korektně. Když jsem si přečetl  články na tomto portálu zejména paní Mi , zejména to, když uvádí že tato firma má "závideníhodně" zakázek, ( což jak sám vím je pravda) pak asi nemlže být špatná, nebo odvádět špatnou práci. Mě se to po celou dobu spolupráce nestalo, a nevím o někom kdo by tuto zkušenost s touto firmou měl. Nějak mi nejde do hlavy, že by najednou klesli tak hluboko jak ona i další pán uvádí. Ono to spíše vypadá, na nějakou osobní pomstu nebo snahu o očernění  pro potřeby konkurence,než na opravdové selhání firmy paní Družecké. Jestli opravdu byla komunikace tak špatná, nebo něco zaměstnanci zkazili , tak v tom " záviděníhodném počtu zakázek" jak paní Mi uvádí, to stojí spíše jen za pousmání, a za radu . Když nejse spokojená se zaměstnancem, zavolejte šéfa, on to srovná a hned. Jako podnikateli mi můžete věřit, znám to na vlastní kůži občas také.  Oni to jsou taky jen a jen lidi. A práci, té opravdu rozumějí, a umí. To vím bezpečně.      
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Hakl
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
29.8.2011 - 04:36
je mi líto že tak změnila přístup k zákazníkům co jsem sní spolupracoval tak vše v pořádku
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Symetric
Počet příspěvků: 28
Hlavně pro: Všechny
10.8.2011 - 11:26
A ještě doplním:

po čase jsme také zjistili, že úplně nová akrylátová vana byla pracovníky zašpiněna parketovým lakem. Zřejmě si tam čistili štětce nebo možná dokonce vylévali zbytky laku. I když se většinu skvrn podařilo vyčistit, některé stopy jsou na vaně patrné dodnes. Po firmě bylo navíc nutné všechen nepořádek (a že ho bylo) vzniklý při práci uklidit. Na faktuře se objevilo ve vyúčtování i tmelení obvodových lišt, které jsem prováděl sám vlastním materiálem a nebylo v rozpisu prací ve smlouvě. Pro ilustraci to snad už stačí...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Symetric
Počet příspěvků: 28
Hlavně pro: Mi
9.8.2011 - 16:37

Dobře děláte,

mám s nimi také velmi špatné zkušenosti (už před lety). Zakázku dokončili se značným zpožděním, pořád jsem je musel intenzivně uhánět i když ve smlouvě byl dodatek o pokutě za zpoždění. Pak se vše snažili rychle dohnat, což mělo vliv na kvalitu práce. Pracovníci neuklízeli a neodsávali piliny mezi jednotlivými operacemi a tak je lak na parketách na několika místech hrubý (zalakované piliny po broušení), do tmelu ve spárách se dostaly nečistoty a tak jsou místy černé. Kvůli reklamacím povrchu přišly další vrstvy laku, takže je povrch spíše lesklý než matný atd... Nakonec byla sleva (ono to ani moc jinak řešit nešlo - navazovaly další rekonstrukční práce). Pak jsem se dověděl od dalších lidí o podobných problémech...

Doporučuji podlahářskou firmu sídlící nad Grandem (prodejna koberců a bytového textilu), to je úplně jiná kvalita v jednání i v odvedené práci.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mi
Počet příspěvků: 4
Hlavně pro: Jan Chyský
9.8.2011 - 14:50

Abych nekřivdila - firma se mi nakonec ve 12:46 ozvala, že "už jedou" - prý z pražské Jižní spojky.
Nicméně jsem se  rozhodla zakázku zrušit, takže děkuji za tip - může se hodit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: Mi
9.8.2011 - 12:38
Dobrý den,


zkuste pana Kosaře, tel. 724 221771, mám dobrou zkušenost.


J.Chyský
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mi
Počet příspěvků: 4
Hlavně pro: Všechny
9.8.2011 - 12:20
Slánská firma Podlahy Družecký má zřejmě i v krizi záviděníhodně hodně zakázek a na zákazníky tak může kašlat.
Zakazník přece může být rád, že se řemeslníci uvolí a kdo má jiný názor na morálku podnikání, ten je hodně naivní.
Já na svoji naivitu právě doplatila - od 8.30 ráno čekám na domluvenou službu - nikdo nepřichází, ani mi nikdo nevolá.
V 10.30 tedy volám já - abych zjistila, zda mám vůbec se sjednanou prací počítat - ano, ano, kolega je na cestě, zavoláme vám...
Je 12.05 - a nic, ani telefonát s omluvou, sjednáním jiného termínu - nic...
Obdobné  to bylo už při zaměřování - domluveno na 14.00, pán přijel zaměřit až v 17.00, poté co jsem po dvou a půl hodinovém čekání volala, zda tedy někdo přijede. Mělo mě to varovat.
Kdybych si tohle dovolila já vůči svému zakazníkovi - jako podnikatelka - přijdu o zakázku, jako zaměstnankyně - letím na hodinu.
Chápu, že ne každá zakázka se vyplatí, ale zakázky lze i odmítat, přijde mi to rozhodně lepší, než marnit svůj i zakazníkův čas a nervy.
Ovšem pokud už se na práci a ceně dohodneme - je špatnou vizitkou, když se pak k zakázníkovi chovám tak, že ho přehlížím.
Chtěla jsem firmě svěřit pokladku nových podlah v celém domě. Bohužel, oželím zřejmě ztracený čas a budu hledat jinou firmu.
Jen doufám, že najdu nějakou, která bude mít lepší podnikatelskou morálku. (Doporučí někdo takové podlaháře ve Slaném???)
Podlahy Družecký jsem volila proto, že jsou přímo ve Slaném a měla jsem na ně dobré reference, co se týče kvality práce.
Přinejmenším komunikaci se zakazníky ale nezvládájí dobře... Pokud nelze dodržet termín či je potřeba změnit podmínky služby (termín, rozpočet, záloha, harmonográm prací, materiál, cokoliv) - stačí přece zvednout telefon, nebo napsat e-mail.
Váhala jsem, jestli mám zkušenost zveřejnit - a rozhodla se, že ano - zejména proto, že veřejné reference (at´už dobré či špatné) o kvalitě služeb jsou myslím účinným nástrojem, jak se lze snažit kvalitu služeb zlepšovat.






Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.