Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  a co lidl?
Strana:   1

a co lidl?

Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
15.7.2008 - 06:22

Musím vám dát zapravdu. Ten článek na který jste dal link ve svém horním příspěvku jsem si přečetl a musím souhlasit. Ten link z vašeho spodního příspěvku bohužel ne, je ve formátu PDF, já nemám nainstalovaný Acrobat Reader a Wordpad ani Word mi to nevzaly. Já mám spíš k tomu Lidlu takový odpor kvůli těm pokáceným stromům. Já vím, je to tam lacinější než jinde, ale tímhle si to Lidl u mně silně pohnojil. Ty mladé stromky než vyrostou to bude ještě pár desítek let trvat, toho my už se nedožijeme.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 23:51

Když se podíváte na tento test buřtů, zjïstíte, že ty testy mají vysokou vypovídací hodnotu
http://ekonomika.idnes.cz/test.asp?r=test&c=2004M136T05A
ty vaše z Globusu jsou v něm nejlepší, a ty z Lidlu se prodávali v Intersparu a byly / tehdá a pokud jsou totožné/ z Krásna.........
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 22:37

Když se podíváte na "hnusy" mezi uzeninami, tak zjistíte, že jsou bez rozdílu ve všech SM a HM a všechny jsou českého , slovenského nebo polského původu.
http://www.qmagazin.cz/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=1796
Německý, nebbo rakouský  výrobek takový těžko najdete, dle německých norem to totiž moc nejde.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 22:28

To testované zboží tam mají stále, jinak bych ho nezmiňoval.
Ty buřty , co jste koupil , patří k těm za 40,- , tak jako v každém jiném obchodě najdete i tady šunt. Takový šunt koupíte i v Globusu, je třeba vybírat a totéž platí i pro ostatní, včetně nepotravinářského zboží, cena hodně napoví. Stejně "kvalitní" goly koupíte ve všech SM včetně Kaufu a Billy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
14.7.2008 - 22:19

Ano, to ale bylo v roce 2005, čili před třemi léty a kdoví jestli ty párky měly něco společného s masem, stejně tak jako ty párky, které jsi uvedl. Já si koupil v Lidlu buřty a když jsem je dal na gril vytápěný dřevěným uhlím tak se roztekly jakoby byly z parafínu. Holt kvalitka. A když jsem si koupil buřty Globus a dal jsem je na týž gril, tak paráda. Nakrájel jsem je trochu jako se to dělá, ony "rozkvetly" a byly nádherně dokřupava upečené. Zkrátka pochoutka. A ten obrázek jsem si moc dobře prohlédl, ale co na tom když je tři roky starý. Nakonec k těm nepotravinářským výrobkům, jeden příklad za všechny. Kámoš si v Lidlu koupil golasadu a splakal nad výdělkem. Ráčna se mu pořád rozpadávala, takže jí musel porád spravovat a ořechy byly ani ne za měsíc vyčvachtané. A na nálepce té povedené golasady bylo napsáno wyprodukowano w Polsce. Takže jestli jsou to stejní polští "výrobci", kteří dodávají například do Powerfixu apod. tak potěš koště. Ten kámoš tu golovku koupil, že prý byla levná. A když se zase hmoždil se skládáním ráčny tak jsem mu řekl jedno moudro. Laciné peníze darmo. Teďka po těch zkušenostech si to už pamatuje. Koupil si golasadu v železářství, dal za ní sice o 1 000,- Kč víc, ale slouží mu k plné spokojenosti. A takhle je to skoro se vším nepotravinářským zbožím z Lidlu. Z 90% Made In Poland. Děkuji, nechci.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 21:45

A tadyhle máte výsledek testu šunek:

http://www.qmagazin.cz/index.php?option=com_content&task=emailform&id=4380&itemid=99999999

Nejenže polovina z nich by neprošla, jak se uvádí v textu, ale právě ty prodávaný jako "super", i např. v Bille, nejsou nic moc, např. Exclusive Line, najdete je na tabulce číslo 2
...."Dvě šunky propadly znovu, navíc s horšími hodnotami - Myslivecká šunka nejvyšší kvality, která nese značku Klasa určenou pro kvalitní české výrobky, a výběrová šunka Exclusive Line......

Dulano z Lidlu,  německá, na 5. místě testu bez výhrad.

jen tak namátkou, z vlastní zkušenosti, dodávám, že v Lidlu koupíte např. i absolutně nejlepší kvalitu v sortimentu -džemy-na českém trhu, lepší než Schwartau či Materna, za polovic a veškerý sortiment mražených ryb patří k tomu nejlepšímu na českém trhu, lze tam koupit suverenně nejlepší druhy tohoto zboží.  Pangasem počínaje,   Tilapií a Mahi Mahi a Kabejau/ to je nejlepší typ a kus z tresky/ konče. Bohužel, některé jsou jen v akcích. O poslední Vánoce byl k mání i kanadský lobster, naprosto špičkovej.
Když není po ruce čerstvá...
Všude je třeba si umět vybrat.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
14.7.2008 - 21:32

Máš pravdu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: buznička
14.7.2008 - 17:27

Ano, ale v tom není LIdl o nic pozadu za ostatními. Obecně se dováží  nižší kvalita ovoce do všech obchodů v ČR, než např.do Německa či Británie. To je ovšem dáno poptávkou spotřebitelů po nízkých cenách, což je vlna, která již dávnou Evropou prošla a my se jí nevyhnuli. Až spotřebitel zjistí, že v párku či buřtu za 40 Kč není maso, respektive tam být za tu cenu nemůže, změní se i poptávka. U ovoce  ovšem tolik nevadí  2.kvalita, protože obrovské čisté plody mohou svědčit pro silnou chemizaci.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
buznička
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
14.7.2008 - 16:15

Ale osobo-domácí přisluhovači německého kapitálu. Viděl jsem osobně LIDL v Německu a LIDL v Česku. Rozdíl je nejlépe vidět na ovoci a zelenině - Německo - nejhezčí a nejvyšší kvalita, u nás hnůj nejnižší kategorie. Můj kamarád pracuje v centrále a všechno to potvrdil, nejlepší tuzemské ovoce jde na export a nám ty nekvalitní zbytky. ale to není jen LIDL.To platí obecně.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 16:06

Vaše reakce je klasickou ukázkou toho, co znamená neinformovaný předsudek. Lidl patří v Německu mezi kvalitní prodejce a ani jinak nemůže jednat, protože tvrdá konkurence by ho smetla ze hry. K tomu patří i dobrý výběr dodavatelů, takže v žádném případě neplatí, že by v Čechách  prodával brak. Naopak. Důkazem je například tento test párků z MF Dnes v roce 2005, kde v Lidlu prodávané párky byly 2. nejlepší z 15 testovaných na českém trhu. Dlužno dodat, že samozřejmě německé. Ovšem pokud si pochutnáváte na párcích např. z Masozávodu Krahulčí a od Procházky z Roudnice, tak vězte, že maso nebylo nalezeno. Ale zase to máte z Vašeho oblíbeného obchodu, že?
Takže si ten obrázek z testu dobře prohlédněte
http://www.qmagazin.cz/images/stories/potraviny/test_parky.gif
A co se týká nepotravinářského sortimentu, tak dodavatelem jsou z velké části stejní výrobci , kteří dodávají do českých hobbymarketů, např. Powerfix apod, jelikož ty české hobbymarkety jsou česká frančíza německých sítí
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Mefistofeles
14.7.2008 - 15:31

Potravinový brak se v Německu ani neprodává a ani nevyrábí. U vás v Chomutově bys to měl ty znalče vietnamskejch putyk vědět. Právě naopak lze v Lidlu například koupit rozhodně nejlépe připraveného a baleného lososa ze všech českých supermarketů
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pampeliška
7.7.2008 - 10:17

Hm, a přitom Kauf i Lidl jsou jedna firma. Četl jsem zde, že co je z Lidlu není k jídlu, s tím souhlasím. Samé polské šmejdy a potravinový brak z Německa, který tam nikdo nechce kupovat. Nehledě na to, že má Lidl na svědomí 102 vzrostlých stromů po celé ČR, konkrétně u nás v Chomutově to byla krásná stoletá lípa, která je navíc naším národním stromem. Kdepak, do Lidlu mě níkdo nedostane. I to nepotravinářské zboží jsou pěkné šmejdy také z větší části z Polska.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Billa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
6.7.2008 - 18:17
Co je z Lidlu není k jídlu...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
vrrrm
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pampeliška
6.7.2008 - 16:21

no asi se tam nic zajímavého neděje
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
pampeliška
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.5.2008 - 11:25
teda o kaufu samé drby a tady nic???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
pampeliška
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.5.2008 - 06:58
omlouvám se za mylné tušení, že jde o ovocné stromy, ne, mně vadí, že se jedná o nevkus to do této aleje vysadit, tyto okrasné stromky..
Ale ono než to pořádně vyroste.. Ale stejně i tak to prostě bude hnus..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.