Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  ČSAD - jízdenky
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8

ČSAD - jízdenky

Vít Dorničák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: tak náhodný brouzdal
28.8.2002 - 07:59
Stránka ČSAD Slaný existuje na http://www.csadslany.cz . Kdyz si ji ale otevrete, zjistite, ze je (minimalne od cervna, kdy jsem tam byl poprve) v rekonstrukci. Na muj dotaz mi administrator jejich webu odpovedel, ze stranky spusti snad do konce roku 2002. Mame se na co tesit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tak náhodný brouzdal
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ČSAD Saný
28.8.2002 - 00:14
Pořát se tu dohadujete a nic.
Prohlížel jsem si stránky různých firem, ale internetovou stránku ČSAD Slaný jsem nenašel. Co jí takhle vytvořit. Například Kladno ji má a mají tam i kolonku určenou na dotazy. Nebylo by to lepší řešení, než si dopisovat přes tuto stránku? Stejně koukám, že je tu jen jedna odpověď, takže se jí asi ani nevěnuje moc pozornosti.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jiří Kochánek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Karel Schunágel, Jar
26.8.2002 - 00:11
Vážený pane Šťastný
Děkuji Vám za odpověď. Snaha o zavedení platebních karet na jízdné je určitě krok správným směrem a stane-li se tak, cestující to jistě ocení.
Dále nepochybuji o tom, že v oblasti nákladní dopravy a služeb jste vystaveni konkurenčnímu prostředí a tlaku, ale v oblasti autobusové hromadné dopravy se o tom jistě dá úspěšně pochybovat. Na tomto místě bych si dovolil připomenout to, že na počátku diskuze na téma doprava Praha - Slaný a kritiky směřované na Vaší adresu (resp. OÚ Kladno), bylo právě odhalení zákazu provozování autobusové dopravy soukromému dopravci Kafkovi na území okresu Kladno. Tento provozovatel měl mimochodem zájem o provozování spojení na trase Slaný-Praha. Takto si zdravé konkurenční prostředí představuje skutečně asi málokdo.
Na druhou stranu musím přiznat, že po naší hanící kritice (Váš obrat) doznala úroveň dopravy ve špičkách zlepšení. Nejsem si ale ani trochu jist, jestli by k přidání posil došlo i bez prezentování našich zkušeností na těchto stránkách.

Vážený pane Schunágel
Čest Vašemu postoji. Byl bych velmi nerad, aby moje předchozí kritika ČSAD Slaný vyzněla jako kritika všech jeho zaměstananců. Byla namířena vždy jenom a jenom směrem k vedení podniku, nebo OÚ Kladno. Možná to tak někdy mohlo vyznít, takže prohlašuji : u řidičů jsem se vždy setkal pouze s poctivostí a ochotou a to i přes všechny problémy kterým byli vystaveni (viz. některé předchozí příspěvky). Vždy se bezvadně snažili řešit i problémy s přecpanými autobusy a nenechávat nás ve štychu. Několikrát se mi stalo, že jsem v autobuse něco zapomněl a nikdy se mi nic neztratilo. Věci byly u Vás vždy bezpečně uloženy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kareln Schunágel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pana Víška
25.8.2002 - 20:23
Vážený pane Víšek,

musím poděkovat za doručení mého prvního příspěvku a zároveń Vás žádám o doručení i mé odpovědi. Nikdo jiný se v ČSAD internetem nebrouzdá, tak Vás musím využít jako takového doručovatele.

S pozdravem

Karel Schunágel
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Karel schunágel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jaroslav Šťastný
21.8.2002 - 10:23
Vážený pane Šťastný,

jsem rád, že se k tématu ČSAD již někdo vyjádřil, v čemž se dá jakýsi pokrok zaznamenat.
A však s výroky ,jako " vysoká kvalita služeb, spokojený zákazník a prosperita firmy", by se dalo polemizovat. Prostřednictvím různých diskusí jsem totiž došel k zjištění, že z pohledu zákazníků se ČSAD nezdá jako společnost nabízející služby vysoké kvality, především v oblasti osobní dopravy, což s sebou nese i nespokojenost zákazníků.
" Kdo nechce dodržovat jasné a osvědčené pravidla si musí hledat jinou práci" , tak to je jen uhlazeným způsobem řečeno," jestli se ti to nelíbí, tak můžeš jít, za vrátnicí čeká mnoho dalších." To už pomalu hraničí s totalitním režimem. Každý má právo vyjádřit svůj názor a kadždý vedoucí pracovník, dnes manager, pokud je opravdu na svém místě by takovéto názory měl poslouchat a těchto zaměstnanců si spíše hledět, nežli je vyhazovat. Je to totiž důkaz toho, že fungování firmy jim není lhostejné.
Ono také jde o to, jaká ty jasná a osvědčená pravidla jsou. Měli by být také alespoň trochu vstřícné zaměstnancům a ne jenom zaměřené na získání co nejvyššího výnosu.

S pozdravem

Karel Schunágel
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jaroslav Šťastný
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
19.8.2002 - 15:57
Vážení čtenáři,
nepovažuji za nutné reagovat na kritiku některých dopisovatelů hanících firmu ČSAD Slaný a.s. . Jen pro vysvětlení. Firma je řízena na základě jasných a osvědčených pravidel, která musejí dodržovat všichni zaměstnanci bez vyjímky a musí obstát v tvrdé konkurenci. Hlavním cílem je vysoká kvalita služeb, spokojený zákazník a prosperita firmy, která umožňí další rozvoj. Pokud někdo tato pravidla dodržovat nechce, musí si najít zaměstnání tam kde po něm nebudou nic chtít a vyžadovat.
Co se týká otázek na týdenní, případně měsíční jízdenky. Všechny naše autobusy jsou již vybaveny moderními "strojky", které umožnují použití čipových karet. V praxi to znamená to, že si zákazník zakoupí "nabitou" kartu, tuto kartu předloží při nástupu do autobusu řidiči a ten z ní pomocí "strojku" odečte jízdné. Tak to jde až do vyčerpání karty.K zajištění této služby ale nestačí jenom "strojky", musí být zakoupen potřebný software, který je velice drahý a firma si na něj musí vydělat. Ideální by byl takový stav, ža karty zakoupené v ČSAD Slaný a.s. bude možné použít i v autobusech jiných společností a prostředcích MHD. Pevně věřím, že se na našich linkách podaří v co nejkratším čase čipové karty zavést .
S pozdravem

Jaroslav Šťastný
ředitel ČSAD Slaný a.s.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Karel Schunágel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jiřího Kochánka
13.8.2002 - 00:55
Vážený pane Kochánku,

podle mého názoru jste se trefil ve všech bodech. Jelikož občas v ČSAD vypomohu, tak mám možnost i nahlédnout pod " pokličku ". Již několikrát jsem zde prezentoval svůj názor a poukazoval na ne příliš pružný managment této firmy. Věřiljsem však tomu, že s příchodem nového řiditele dojde ke zlepšení, ale bohužel se tak nestalo. Nejlépe mu jde ztrhávat prémie za maličkosti, které se vesměs dopravy ani netýkají. Zjistil jsem, že v dopravě dříve nepracoval a nechá si tedy radit od lidí, kteří v ČSAD rozhodují již dlouhá léta, čímž se tedy nic nezměnilo.
Panuje zde totiž taková divná atmosfera, jelikož každý se bojí říci něco kritického. Pokud se člověk totiž proti něčemu ohradí, hned má nepříjemnosti, což znám z vlastní zkušennosti. Také zde pracují na postech řidičů převážně starší lidé, kteří mají jen několik let do důchodu, chtějí v klidu zde přečkat do důchodu a proto nedělají žádné problémy a na nic si nestěžují, což je ideální pracovník.
Uplyne ještě mnoho času, než si zde přečteme nějaké vyjádření této dopravní firmy.
Možná že až se zase někdo odpovědný dozví o tomto příspěvku, tak s mojí výpomocí v ČSAD bude konec, ale nemohou přeci všichni mlčet.

S pozdravem

Karel schunágel
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jiří Kochánek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všem, především však
8.8.2002 - 00:15
Vážení
Mám dojem, že diskuse o dopravě do Prahy se tu vede již delší dobu bez toho hlavního protagonisty, kterým je ČSAD Slaný.
Ještě jsem zde od nikoho ze zmíněného podniku neviděl ani řádku a to se zde toto téma přepírá už nejméně rok.
Jedním možným vysvětlením může být to, že dělat mrtvého brouka se jim zdá být dobrou taktikou, druhým vysvětlením třebas to, že se v ČSAD Slaný čas zastavil ještě před vynálezem internetu a tím pádem o nás ještě nevědí a třetím to, že ať se kdo chce staví třeba na hlavu, je tu licence na výhradní provozování linky do prosince 2004 a do té doby (minimálně) se zde konkurence prostě nechytá. Tudíž nemá cenu se snažit, nebo se nějak vzrušovat.
Možná že na každém z těchto třech bodů bude něco. A co na to ČSAD ???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ViDo
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Chyský
5.8.2002 - 12:43
Mate pravdu, ze se muze jednat o ekonomickou realitu soucasneho nezajmu lidi o tuto dopravu. Ale temer vsichni velci dopravci (z 95% tim myslim byvaly statni podnik CSAD) nabizeji svym klientum ke koupi jak jiz zminovane mesicni nebo tydeni jizdenky, ale take predplatni jizdenky pro 5, 10 nebo 20 jizd (se slevou z obyc. jizdneho 5%, 10% nebo 20%). Tyto jizdenky plati pouze urcitou dobu (u nejvetsiho dopravce Conex-byv. CSAD Ostrava, tusim od 7 do 15 dnu). Uz toto je urcitou vyhodou pro cestujiciho, aby si rozmyslel, zda ma pouzit sve vlastni auto nebo hromadnou dopravu. A obycejny clovek si snadno spocita, ze pokud jezdi autem do Prahy jinam, nez pouze do Dejvic (kde se mimo jine neda zaparkovat), tak se mu cesta autem prodrazi i pro 2 osoby.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Marek Beneš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Chyský
5.8.2002 - 10:31
dobry den,
no mozna mate pravdu, nicmene za nabidku by nic nedali :)). a kdo by chtel ten by si tu jizdenku koupil. jde presne o to, ze takhle musim kazdej den lovit 2x v penezence a pokapsach abych zaplatil 31Kc. a s jinym dopravcem z 99.9% nejezdim, protoze proste rani jedu vzdycky stejnym spojem a odpoledne prakticky taky.
no neda se nic delat - jdy hledat drobny :))))))))))).

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jan Chyský
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ViDo
5.8.2002 - 09:43
Nehodlam CSAD nijak hajit, ale mam pocit, ze pred lety byla mozne zakoupit casovou mesicni jizdenku o 10 % levnejsi. Pravdepodobne pro nezajem tato moznost skoncila, ale mel by se k tomu vyjadrit nekdo z CSAD.
Nezajem je logicky. V okamziku, kdy jen jednou tydne pojedete s jinym dopravcem nez CSAD Slany, pak nic neusetrite, pokud to bude vickrat, tak prodelate. A komu stoji usetrenych 10 % za to se vazat jen na jednoho dopravce, kdyz jich jezdi nejmene 5 a kazdy vybira do sve kasicky. A to nepocitam vlastni auto.
Takze to neni asi neochota ale spis realita cestovni ekonomiky.
Moznost kombinovat CSAD s MHD by byla jiste zajimava, ale opet jde o penize a CSAD by to asi nic do kasicky nerineslo ba prave naopak.
Tak se nedivte.
JCh
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ViDo
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ivo Mašát
5.8.2002 - 07:09
Mate naprostou pravdu. Me ani tak neudivuje cena jizdenky (ta je srovnatelna s jinymi CSAD pri teto tarifni vzdalenosti), jako spise to, ze pravidelny cestujici, ktery rano jede do Prahy a vecer zpet si musi jako "idiot" kazdy den prichystat sve "drobne" a neni mu umozneno za cenu okolo 2400 Kc (takova cena je u jinych dopravcu) zakoupit si mesicni jizdenku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ivo Mašát
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ViDo
4.8.2002 - 09:19
Další důkaz neochoty místního ČSAD k cestujícím. Já jsem se zase ptal na uznávání časových doplňkových kuponů MHD Praha - odpověď taky záporná. Jak je vidět, ČSAD nemíní zvýhodnit pravidelné cestující, přitom linka Praha-Slaný musí vydělávat podniku nejvíc.JIné ČSAD tuto službu mají, proč ne Slaný ???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Marek Beneš
31.7.2002 - 12:36
Na e-mailu: slany_praha@centrum.cz se muzeme domluvit na spolujizdu autem kazde rano do Prahy (v cca 6:30) nebo z Prahy (v cca 16:30). Vzdy z Dejvicke, za 25,-Kc za jizdu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ViDo
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Marek Beneš
31.7.2002 - 12:25
Taky jsem to zjistoval, ale na CSAD Slany mi rekli, ze nic takoveho nemaji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Marek Beneš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
31.7.2002 - 09:11
dobry den,
chtel jsem se zeptat zda lze zakoupit nejakou casovou (tydenni, mesicni) jizdenku na autobus na trasu Slany - Praha.
diky
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.