Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  Doprava do Prahy
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  21

Doprava do Prahy

R r
Počet příspěvků: 1318
Hlavně pro: Robin
3.8.2017 - 00:10

Zkuste se zeptat tady: Otázky a odpovědi

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Robin
Počet příspěvků: 568
Hlavně pro: PID
2.8.2017 - 21:19

Tak nás zase nezaintegrovali:

http://www.meuslany.cz/assets/File.ashx?id_org=14936&id_dokumenty=60949

Páni radní, kdo má na starosti dopravu? Proč se busová integrace Slaného stále odkládá? Kolikátý je to už termín, který je avizován? A kolik jich ještě bude?

 

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kubisek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
9.4.2008 - 23:58
Ano, je to kvůli poplatkům, ale úplně jiným a do úplně jiných kapes.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
9.4.2008 - 15:37
Přečti si starší příspěvky, proč to tak je, kvůli poplatkům vůbec ne.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: vedení ČSAD Slaný- m
9.4.2008 - 13:51
Od letošního roku už vůbec nechápu Rozhodnutí Zrušit výpomoc od Chomutova,Mostu a Loun. Slaný nebylo schopno hlavně o sobotách a nedělích mít spoje. Jako třeba z Prahy večer po deváté-sobota,autem nechtějí jet lidé co chtějí se pobavit, třeba koncert, divadelní představení a nedejbože .
pracující na odpolední směny.Ten nebožák jsem říjen,listopad byla já, to byly nervy. Opět přemýšlím jezdit do Prahy do práce ajenom pomyslím naranní spoj před osmou a jdou na mne mrákoty.Vyřadit dálkaře byla asi fin. záležitost.
Jsem dost slušné a mírné stvoření, ale takovou hovadinu co jste provedli by organizačně schopný člověk neprovedl. Kolik asi museli cizí dopravci platit za vjezd?Měli by ho mít zadarmo, když pro Vás není spoj RENTABILNÍ.A PRÁCE ve Slaném HAHAHA
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
2.4.2008 - 11:19
protože by pak té holce/klukovi upadly nožičky
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: taky anonym
1.4.2008 - 11:53
Když tam bylo to jedno volné místo, tak proč by ji pouštěl sednout ten starý unavený pán, když mohla sedět na tom volném místě.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
taky anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: all
1.4.2008 - 11:33
Jak tak čtu, tahle diskuze je naprosto nesmyslná. (ono jich tu je vlastně víc)Nechápu, jak se tu můžete bavit o takových blbostech.
Když už, co se týče toho místa tak nepochopim proč si tu pani nepustil sednout ty,jak už se tu někdo zmínil.
Takže já doporučuji, jezdit autem. Vyplatí se to ve více lidech, než jet tou bednou na kolečkách.
hezký den
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.4.2008 - 11:03
možná,když si to po sobě ještě jednou přečteš, tak pochopíš proč to Martin napsal.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Martin
1.4.2008 - 10:56
pro upřesnění, mladá slečna nepustila sednout starší paní s tím, že drží místo a autobus byl již plný. Možná je to napsané nejednoznačně.
To je špatně vychovaný, když se mu to nelíbí?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.4.2008 - 10:52
a nikdy v něm není více než 40 lidí, vždy je kam si sednout. Proto se nedivím, že spojů v tuto dobu není víc ;-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.4.2008 - 10:33
Tak v tom případě by mělo jet více spojů. Občas je to tragédie. Z Prahy mezi 11 - 13 hodinou jede jeden courák. Měli by vymyslet logičtější spoje.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.4.2008 - 09:24
A kam měl jet a nejel? Mě přišlo celou cestu, že jel správně až na konečnou ;-)
To, že nezastavuje na busáku mi přijde ok, když je plnej a vyjíždí tam odtud prázdnej autobus ve stejnej čas.

S tím držením místa mi to taky přijde silně nefér. Aby někdo stál a jiní drželi místa pro známé kteří nastupují o dvě zastávky dál aby mohli brblat celou cestu. Spoustu lidí takhle ráno spí a to se ve stoje provozuje blbě :))

Chápal bych to v poloprázdném autobuse, kde je kam si sednout, ale v plném žádné ,,držím místo" neexistuje! To by si lidi měli uvědomit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Martin
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym 7:32
1.4.2008 - 08:57
Tak tebe bych chtěl mít doma. Asi tvým rodičům výchova nic neříká nebo naopak je spíš lituji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.4.2008 - 08:01
Nechápu proč se rozčiluješ, tak si jezdi autem, když se ti to v buse nelíbí. A proč si ty nepustil tu ženskou? Aby si náhodou nemusel stát co?
Já nechápu proč ty busy nejezděj tam, co maji napsaný v jízdnim řádu. ČSAD by si to mělo trošku upravit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.4.2008 - 07:32
ta peroxiďačka s propíchlim rypákem, co seděla dnes v 6,10 přede mnou, by si měla uvědomit, že někdo vstává o 15minut dřív a jde na doliky na zastávku, místo žižkovky nebo nádraží kam to má blíž, aby si sednul!
Takže držet někomu místo v autobuse plném lidí, kde už se i stojí, je na přesdržku!
Bejt tou bábou co jí nepustila sednout, tak bych jí řádně seřval a na místo se nacpal. Lidi dnes ale radši drží hubu a šlapou dál na stojáka.

A když už jsme u toho, ten řidič jel jak prase! To byla dnes kultůra cestování opět.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
taky anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pro Jirka
18.3.2008 - 07:14
pleteš se.... bohužel situace tak jak ji popisuje JJ je pravdivá , vesnícká a meziměstská doprava je zcela něco jiného než doprava dálková. Událkové je konkurence normální jev ale u dopravy dotované to nejde. Proč?? protože je rugolovaná státem bohužel....!!! Jinak nejsem Nosek, ale něco málo o ekonomice dopravy vím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Josef J.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jirka N.
14.3.2008 - 21:36
Obávám se, že krajské peníze by se takhle neušetřily, právě naopak. Ztrátovost se počítá u celé skupiny spojů, kde zisk spojů na hlavní lince o špičce snižuje ztrátu spojů ráno, večer či na linkách do vesnic. A konkurence na dálkových linkách do Mostu dopadla, jak si možná vzpomínáte, tak, že nakonec zmizel mimo jiné ranní spoj o půl šesté z Prahy (kterým jezdilo v sobotu tak deset až patnáct lidí do Slaného a stejný počet dál na Louny) a poslední celotýdenní spoj do Prahy jedoucí před osmou ze Slaného.
Jak dopadla linka na Zličín, si také mnozí pamatují. Neregulovat vůbec, dopadne to přesně tak, jak bylo namítáno anonymem před několika dny.
Neregulování je jeden extrém, nepřipuštění ani základní hustoty tranzitních spojů řekněme kolem jednoho spoje za půl hodiny ve špičce a za dvě hodiny v sedle, sobotu a neděli je opačný extrém, oba se prodraží a povedou k horší nabídce pro nás cestující.
A o okružní zastávkové lince mezi Slaným a Prahou nevím, není-li myšlena ta přes Smečno. Ta čtvrthodina navíc přes Brandýsek není především večer a o volných dnech tak tragická, já osobně mám spíš jen nechuť si za delší jízdu ještě připlácet.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jirka N.
14.3.2008 - 08:21
Řekl bych, že někdo nechce, aby tržní hospodářství bylo zrovna ve Slaném co se týče dopravy, můžete mi říci, proč zakazují zajíždět spojům z Mostu, Chomutova a Jirkova přes Slaný to nepochopím, ale vysvětlení je jen jedno, že se Slanské firmy bojí konkurence a musely by hodně slevit na jízdném. Hlásim se k zastáncům, nechat podnikat všechny a ne jen vyjmenované, tím jak chce město směnit pozemky s býv. ČSAD je jasně zřetelné, že zase na oplátku bude za tuto firmu kopat, aby jí nikdo nebral kšefty do Prahy. Ono přepravovat tisíce občanu do Prahy a zpět se přeci jen vyplatí.
S úctou dojíždějící
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jirka N.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
13.3.2008 - 22:02
Zdravím.
To co píše Josef J. mi připadá jako poměrně rozumné a nejspíš by takový systém opravdu vedl ke zlepšení současné situace. Přesto bych se liberálního přístupu tak úplně nevzdával.
Fakt, že krajský úřad v současnosti považuje okružní zastávkovou linku za přijatelnou dopravu mezi Prahou a Slaným, to je dost děsivé. Jistě je ji potřeba dotovat, ale to zejména pro dopravu mezi Slaným a vesnicemi, resp. mezi Prahou a vesnicemi. To je typická linka, která je třeba pro zajištění veřejné služby ve zjevně nelukrativní oblati.
Ale linka Slaný-Praha? V situaci, kdy pro spousty projíždějících linek znamená jejich zajíždění do Slaného jen malé náklady navíc ale přináší evidentní zisk? Osobně bych se liberalizace nebál. Troufl bych si odhadovat, že volné tržní prostředí by, řekněme, mezi 5:30 ráno až 20:00 večer zajistilo dostatek spojů nejrůznějších dopravců, kterým by se prostě vyplatilo do Slaného zajíždět, či ty linky přímo ze Slaného do různých částí Prahy (Dejvická, Zličín?) provozovat. Firmy by si konkurovaly, snažily by se obsluhovat různé části města, nabízet zákaznické výhody - prostě tak, jak to má v tržním prostředí být.
Brzké ranní spoje a pozdně večerní spoje (včetně toho zrušeného půlnočního!) by pak bylo jistě dobré a rozumné dotovat - opět pro zajištění veřejné služby.
Pravděpodobně by se tedy na jedné straně ušetřily státní (krajské) peníze a zároveň by došlo ke zlepšení služeb.
Pletu se?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  21
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.