Expert - elektro Slaný
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: Všechny
6.5.2015 - 12:06
Počet příspěvků: 310
Hlavně pro: vpuscasu
4.5.2015 - 14:42
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: Všechny
4.5.2015 - 13:34
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: všechny
4.5.2015 - 08:56
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: všechny
24.4.2015 - 21:22
Chování jak řeznický pes!
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: všechny
24.4.2015 - 09:58
Moje nedobrá zkušenost s touto firmou je staršího data z roku 200 až 2010
V prosinci r. 2008 jsem si u nich koupila mp3 zn. Philips. Po nějaké době odešla sluchátka, tak jsem podala reklamaci. Při podání reklamace jsem prodavači sdělila, že jsem k ní nedostala český návod. Prý je to zboží běžné potřeby a každému je ovládání známo. Mě nebylo, tak jsem si písemně ověřila svůj "laický" právní názor u České obchodní inspekce, která mi jej potvrdila. Rovněž jsem kontaktovala, tehdy fungující, Sdružení na ochranu spotřebitelů, abych měla dva právní výklady. I oni mi můj "laický" právní názor potvrdili.
Na základě tohoto podnětu tam ČOI vykonala kontrolu a oni dostali pokutu 5.000 Kč za nedodržování zákona o ochraně spotřebitele a tehdy platného občanského zákoníku, neboť mp3 nebylo zboží běžné potřeby a návod jsem měla dostat již při její koupi.
Ačkoliv na reklamačním protokolu byla uvedena lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, já jsem měla na lístečku uvedeno ještě plus 5 dnů. No moje chyba, že jsem si to nezkontrolovala.
Sluchátka jsem reklamovala ještě dvakrát a při sepisování třetí reklamace mi paní Hradilíková sdělila, že pokud se bude jednat o stejnou vadu, tak mi vrátí peníze. Reklamace byla vyřízena zcela novým typem sluchátek. což jsem odmítla a oni mi odmtli vrátit peníze. Mp3 jsem jim tam nechala a od nich jsem obdržela informaci, že budu platit za skladování vyřízené reklamace. K tomu mi paní Hradilíková vyčetla, že kvůli mě dostali pokutu. Jo, zákony se mají alespoň nědky dodržovat.
Znovu jsem si písemně u České obchodní inspekce ověřila svůj "laický" právní názor, který mi ČOI opět potvrdila. Vyzvala jsem doporučeně prodejnu o vrácení peněz. 2x mi odpověděla paní Hradilíková, že mi nic nevrátí. Protože tehdy nebyla zapsána v Obchodním rejstříku, nebrala jsem její vyjádření v potaz a další doporučenou žádost o vrácení peněz jsem adresovala jako vždy pana Hrdličku. Tentokrát mi odpovědl on osobně s tím, že mi peníze nevrátí, a že je mojí povinností si vyřízenou reklamaci převzít. V únoru 2010 jsem ho opakovaně písemně informovala, že jeho jednání je protiprávní, že podám občansko-správní žalobu, ve které mj. budu požadovat vrácení kupní ceny a úrok z prodlení do doby vydání rozsudku. Za týden jsem měla ve schránce poukázku, kterou mi kupní cenu za mp3 vracel.
Od té doby vím, že i kdyby tam měli zboží zadarmo, já do jejich obchodu již nevkročím.
Jak jsem posléze zjistila, nebyla jsem jediná nespokojená zákaznice.
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Post
23.4.2015 - 13:33
http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
Už jsem reklamoval několikrát. To mi prodejce vždy nechá zboží opravit a vždy to bude trvat měsíc?
Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 občanského zákoníku). Pojmy "opakovaná vada" a "více vad" nejsou zákonem stanoveny, z judikatury (viz např. publikace "Občanský zákoník, komentář", Jehlička, O., Švestka, J., Škárová, M. a kol., 6 .vydání, C.H.Beck, Praha, 2001, str. 968) však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.
------------------------
Sice o autě, ale zboží, jako zboží:
Vrácení zakoupeného ojetého vozidla - 3x stejná závada, vada
Umístění stránky: Obchod, finance, daně, živnosti > Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
21. únor 2015
5.11. 2014 jsem zakoupil ojetý vůz v autobazaru ve Františkových Lázních. Jde o vozidlo SUZUKI Jimny 1,5 DDIS. Na tomto voze se po třetí objevila stejná závada. Mám právo na zrušení kupní smlouvy pro stejnou opakující se závadu? Děkuji, Kamil
ODPOVĚĎ:
Ano, pokud nemůžete auto řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, máte právo odstoupit od kupní smlouvy.
--------------
Ve Vašem případě nejspíš nešlo o reklamaci, ale o odstoupení smlouvy. Zda jde nebo nejde telefon řádně užívat, může posoudit i prodavač či vedoucí prodejny.
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Kostěj Nesmrtelnej
23.4.2015 - 07:56
Počet příspěvků: 178
Hlavně pro: R r
22.4.2015 - 15:19
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Post
22.4.2015 - 13:41
http://www.expert.cz/expert-elektro-slany
http://www.expert.cz/obchodni-podminky/ - jsou ale pro internetový obchod: "pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.expert.cz"
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Všechny
21.4.2015 - 19:20