Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  Expert - elektro Slaný
Strana:   1

Expert - elektro Slaný

Anonim
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: Všechny
6.5.2015 - 12:06
buchví odkud to objednávají....že by u našich sousedu Poláku???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
levape
Počet příspěvků: 310
Hlavně pro: vpuscasu
4.5.2015 - 14:42

Vše co jsem u Experta zakoupil slouží řadu let naprosto bez problémů ( konvice, lednice, pračka atd.)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonim
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: Všechny
4.5.2015 - 13:34
Já si u nich nakoupila několik věciček ale jen jediná tv dodnes funguje.mobily mi vydržely tak pul roku,repráčky čtvrt,konvice 14dní...a zaruku neuznaly takže radši tam nenakupovat raději si zajet do Prahy
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana45
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: všechny
4.5.2015 - 08:56
Já mám s nimi jen dobrou zkušenost a ani s reklamací nebyl žádný problém. Pro elektro jen k Expert-elektro!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
amerlock
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: všechny
24.4.2015 - 21:22
Já se divím, že tam někdo ještě chodí nakupovat.Já tam koupil tonery do tiskárny a při reklamaci, že nesadí do tiskárny ač mi je doporučil prodavač mi řekli, tůůůdle a byl z toho akorát výstup.
Chování jak řeznický pes!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jahůdka
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: všechny
24.4.2015 - 09:58

Moje nedobrá zkušenost s touto firmou je staršího data z roku 200 až 2010

V prosinci r. 2008 jsem si u nich koupila mp3 zn. Philips. Po nějaké době odešla sluchátka, tak jsem podala reklamaci. Při podání reklamace jsem prodavači sdělila, že jsem k ní nedostala český návod. Prý je to zboží běžné potřeby a každému je ovládání známo. Mě nebylo, tak jsem si písemně ověřila svůj "laický" právní názor u České obchodní inspekce, která mi jej potvrdila. Rovněž jsem kontaktovala, tehdy fungující, Sdružení na ochranu spotřebitelů, abych měla dva právní výklady. I oni mi můj "laický" právní názor potvrdili.

Na základě tohoto podnětu tam ČOI vykonala  kontrolu a oni dostali pokutu 5.000 Kč za nedodržování zákona o ochraně spotřebitele a tehdy platného občanského zákoníku, neboť mp3 nebylo zboží běžné potřeby a návod jsem měla dostat již při její koupi.

Ačkoliv na reklamačním protokolu byla uvedena lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, já jsem měla na lístečku uvedeno ještě plus 5 dnů. No moje chyba, že jsem si to nezkontrolovala.

Sluchátka jsem reklamovala ještě dvakrát a při sepisování třetí reklamace mi paní Hradilíková sdělila, že pokud se bude jednat o stejnou vadu, tak mi vrátí peníze. Reklamace byla vyřízena zcela novým typem sluchátek. což jsem odmítla a oni mi odmtli vrátit peníze. Mp3 jsem jim tam nechala a od nich jsem obdržela informaci, že budu platit za skladování vyřízené reklamace. K tomu mi paní Hradilíková vyčetla, že kvůli mě dostali pokutu. Jo, zákony se mají alespoň nědky dodržovat.

Znovu jsem si písemně u České obchodní inspekce ověřila svůj "laický" právní názor, který mi ČOI opět potvrdila. Vyzvala jsem doporučeně prodejnu o vrácení peněz.  2x mi odpověděla paní Hradilíková, že mi nic nevrátí. Protože tehdy nebyla zapsána v Obchodním rejstříku, nebrala jsem její vyjádření v potaz a další doporučenou žádost o vrácení peněz jsem adresovala jako vždy pana Hrdličku. Tentokrát mi odpovědl on osobně s tím,  že mi peníze nevrátí, a že je mojí povinností si vyřízenou reklamaci převzít. V únoru 2010 jsem ho opakovaně písemně informovala, že jeho jednání je protiprávní, že podám občansko-správní žalobu, ve které mj. budu požadovat  vrácení kupní ceny a úrok z prodlení do doby vydání rozsudku. Za týden jsem měla ve schránce poukázku, kterou mi  kupní cenu za mp3 vracel.

Od té doby vím, že i kdyby tam měli zboží zadarmo, já do jejich obchodu již nevkročím.

Jak jsem posléze zjistila, nebyla jsem jediná nespokojená zákaznice.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
R _ r
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Post
23.4.2015 - 13:33

http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx

Už jsem reklamoval několikrát. To mi prodejce vždy nechá zboží opravit a vždy to bude trvat měsíc?
Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 občanského zákoníku). Pojmy "opakovaná vada" a "více vad" nejsou zákonem stanoveny, z judikatury (viz např. publikace "Občanský zákoník, komentář", Jehlička, O., Švestka, J., Škárová, M. a kol., 6 .vydání, C.H.Beck, Praha, 2001, str. 968) však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.

------------------------
Sice o autě, ale zboží, jako zboží:

Vrácení zakoupeného ojetého vozidla - 3x stejná závada, vada
Umístění stránky: Obchod, finance, daně, živnosti > Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy 
21. únor 2015 
5.11. 2014 jsem zakoupil ojetý vůz v autobazaru ve Františkových Lázních. Jde o vozidlo SUZUKI Jimny 1,5 DDIS. Na tomto voze se po třetí objevila stejná závada. Mám právo na zrušení kupní smlouvy pro stejnou opakující se závadu? Děkuji, Kamil

ODPOVĚĎ:
Ano, pokud nemůžete auto řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, máte právo odstoupit od kupní smlouvy.
--------------

Ve Vašem případě nejspíš nešlo o reklamaci, ale o odstoupení smlouvy. Zda jde nebo nejde telefon řádně užívat, může posoudit i prodavač či vedoucí prodejny.

Naposledy upraveno 23.04.2015 - 13:40Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Kostěj Nesmrtelnej
23.4.2015 - 07:56

Hlavně jde o to,že pokud nakoupíte v kameném obchodě a budete chtít po 3tí reklamaci odstoupit od koupě...tak budete dohánět kdo vám vlastně je poviný vrátit peníze.Jestli Expert nebo kdo ví kdo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Špejblí hlava
Počet příspěvků: 178
Hlavně pro: R r
22.4.2015 - 15:19

Takže Elektro Hrdlička už nevlastní p. Hrdlička ?? To je skandál !  To je jak řeznictví Novák u Penny není žádnej Novák, ale nějaký zlí Němci s ošklivým německým jménem. Proč se schovávají za jméno Novák ?? Je to podvod.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
R _ r
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Post
22.4.2015 - 13:41

Provozovatel: Jiřina Hradilíková, Vepřkova 652, Slaný, IČO: 44717059
http://www.expert.cz/expert-elektro-slany

http://www.expert.cz/obchodni-podminky/ - jsou ale pro internetový obchod: "pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.expert.cz"


Naposledy upraveno 22.04.2015 - 13:45Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Všechny
21.4.2015 - 19:20
Dobrý den,musím se podělit o zkušenost s nákupem telefonu v Expetr-elektro Slaný.Telefon zakoupený  v 6 měsíci v roce 2014.Po roce odešel dotykový display a telefon šel do záruční opravy.Po půl roce odešel opět ale tentokrá po další opravě po přinešení domů jsem byl překvapený,že opravený display nefungoval okamžitě.Sice nebyl úplně mrtvý jako když do opravy šel,ale místy nefungoval dotek.Šel jsem proto okamžitě zpět do prodejny s tím,že je to třetí reklamace a chci odstoupit od kupní smlouvy.Navíc je drzost vrátit z opravy nefunkční zboží.Byl jsem překvapený jednáním prodejny která mi oznámila,že reklamaci uzná až po vyjádření opravny.Telefon byl zjevně v perfektním stavu.Nepoškozený,neodřený a celkově v pořádku.Přesto jsem dostal informaci,že prodejna neuzná reklamaci do vyjádření opravny.Vůbec prodejnu nazajímá,že ze zákona je povinna uznat reklamyci bez jakýchkoliv okolků.Největší překvapení ovšem bylo,když jsem se pokusil kontaktovat ředitelství Expert - elektro a zjistil,že tato prodejna vůbec není jejich ale jen prodejním místem smluvního partnera a reklamaci proto musí řešit smluvní partner a oni s tím nemají nic společného.Tak proto musím všechny koupěchtivé informovat o svých zkušenostech a varovat před nepříjemnými zkušenostmi,kdy vlastně ani netušíte,kdo vám to vlastně prodává.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.