Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  Úroveň řidičů ČSAD Slaný
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9

Úroveň řidičů ČSAD Slaný

RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: ajimz
12.7.2015 - 08:13

Naposledy upraveno 12.07.2015 - 08:22Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: csadslany
12.7.2015 - 08:02

Dobrý den,
"Líbí" se mi, jak "obratně" argumentujete ohledně toho, jestli a kdy má či nemá řidič otevřít přední dveře autobuse, kde se pán řidič cítí jako pán tvorstva a léčí si své vlastné ego:-))) Víte , ono jde spíše o inteligenci toho konkrétního pána tvorstva a můžu s kidným svědomím prohlásit, že inteligence řidičů ČSAD je opravdu mizivá ... Čest samozřejmě výjimkám, kteří dokonce umí i odpovědět na pozdraav nastupujících cestujících ...
Druhé věc , a myslím si že daleko důležitější, je nedodržování jizdního řádu řidiči ČSAD Slaný, to znamneá vaších zaměstnanců. Jak si může vůbec řidič přistavit vozidlo na autobusovou zastávku až v čase odjezdu uvedeného v jízdním řádu a pak odjet třeba s 5 - ti minutovým spožděním ? Pokud vás napadne nááhodou argumentovat něčím takovým jako je např., že bylá zácpa atd, tak vězte, že je to blbost, protože např. když má vyjet z Arbesové ulice v 06:10 a on "číhá" do 06:08 někde za rohem, aby jej lidi neviděli, tak nemůže stihnout čas odjezdu. O neúctě k cestujícím, kteří jej platí např. když je špatné počasí a oni moknou na nechráněné zastávce a on si sedí pěkně v teploučku v autobuse už ani raději nemluvím, protože to opravdu svědčí o inteligenci řidičů...  :-))))
Naposledy upraveno 12.07.2015 - 08:06Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Aktivní Pasiv
Počet příspěvků: 541
Hlavně pro: csadslany
12.7.2015 - 00:31

Nikdo nezpochybňuje povinnost umožnit předními dveřmi pouze nástup, pokud je autobus třeba v Brandýsku. Ale je samozřejmě logické a žádoucí, aby v cílovém městě umožnil řidič vystoupení i předními dveřmi a neohlížel se (nevymlouval se) na text cedulky (a hloupé nařízení nadřízeného). Je to v zájmu cestujících, řidiče i jeho zaměstnavatele. Čím dřív cestující vystoupí, tím dřív může být celý autobus k dispozici jinde, případně řidič začít čerpat přestávku.
Proč tupě dodržovat modrou doporučující cedulku, když občas není dodržován ani červený zákaz kouření ve vozidle, no nemám pravdu?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
donaldice
Počet příspěvků: 40
Hlavně pro: Všechny
12.7.2015 - 00:03
Je fakt,že místní čsad na zákazníky fakt kašle...tendle týden na informacích na autobusáku otevřeno denně od 7 do 8 ?!!!? Třeba já,když chci v práci dovolenou,tak si musím za sebe shánět záskok...jinak mám smůlu...a tady se prostě jako drží dovča,tak je zavříno a lidi si holt celej tejden trhněte.....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
viking
Počet příspěvků: 130
Hlavně pro: csadslany
11.7.2015 - 21:41

Mám připomínky.Namísto zrušení školních autobusů přes prázdniny, se ruší autobusy, které vozí například prodavačky z práce, nebo do práce. A to je jeden z příkladů. Mám dojem, že jsou jízdní řády přizpůsobeny úředníkům.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: csadslany
10.7.2015 - 12:26

Vyvodit důsledky byste měl především z kraviny kterou jste napsal. Pročpak řidiči na aut. nádraží, nebo v Žižkovce přední dveře otevírají? Proč je otevírají na Veleslavíně? To najednou ten nápis v kolečku zmizí? Jestliže řidič otevírá na zastávce pro výstup přední dveře, pak porušuje přepravní řád. Mám vás o nich informovat, vy to prověříte a vyvodíte z toho důsledky?  Mimochodem, nevím jestli jste to postřehl, ale ČSAD Slaný dřív zajišťovalo jediné autobusové spojení s Kladnem, dnes jen okrajově a rovněž provozovalo MHD Slaný. Osobně si velmi přeju, i poté co jste mi dneska napsal, aby stejně dopadlo i při přechodu na PID.
Naposledy upraveno 10.07.2015 - 13:17Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
csadslany
Počet příspěvků: 14
Hlavně pro: RK007
10.7.2015 - 12:04

Pokud máte zkušenost, že toto řidiči dělají, prosím napiště na e-mail csadslany@icomtransport.cz konkrétní situaci. Ideálně linku a číslo spoje nebo čas, jméno řidiče a datum, kdy se toto stalo. Naši pracovníci to prověří a vyvodíme z toho důsledky. Pokud řidič zastavuje mimo vyznačenou zastávku, tak je to samozřejmě špatně. Je ale důležité uvést konkrétní příklad a ne jen obecnou informaci.

Ohledně otevírání dveří je v přepravním řádu uvedeno: "Cestující může do vozidla nastoupit a zněj vystoupit jen ve stanici, přednost mají vystupující přen nastupujícími cestujícími. Cestující musí pro nástup a výstup použít dveře podle jejich označení, jsou-li ve vozidle takto označeny"

Nad předními dveřmi je v modrém kolečku nápis "Zde nevystupujte". Myslím že tímto je váš dotaz zodpovězen.

Na našich webových stránkách jsou v sekci "Jízdní řády" umístěny přepravní podmínky. Prostudujte si je, aby jste měl stejné informace, které jsou umístěny v autobuse.

Za podněty ohledně zastavení mimo zastávku Vám předem děkujeme.



Přílohy:
predni-dvere-foto.jpgpřední dveře označení

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: csadslany
9.7.2015 - 20:14

Mám dotaz. Chodí vaši řidiči i k psychiatrovi?  Jde mi o tlačítko předních dveří. Je zajímavé, že jsou zastávky, kde řidič bez problému otevře pro výstup přední dveře a pak jsou zastávky, kde mu to dělá zjevný problém. Nejhorší je blb, který přední dveře za žádných okolností neotevře u Hotelu Praha, na Nádraží ČD a v Arbesovce. Naopak na aut. nádraží, v Žižkovce a u Billy s tím nemá problém. Ve směru do Prahy je neotevře na Dědině. Co takhle kdybyste těm arogantním mocipánům vysvětlili, že ten koho vezou je zákazník vaší firmy, díky kterému od má práci a živí rodinu. Ze všeho nejhorší je, když takový řidič bez problému zastaví své známé mimo zastávku (na sídlišti ČKD), nebo jinou odveze do Arbesovky, ačkoliv končí u Billy. Pochopitelně je mi jasné že přední dveře slouží především pro nástup, to se ale snad týká stanic kde se i nastupuje. Nejen pouze vystupuje.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
csadslany
Počet příspěvků: 14
Hlavně pro: viking
9.7.2015 - 11:37

Pokud máte připomínky k jízdním řádům, můžete nám je zaslat na csadslany@icomtransport.cz Probereme návrhy změn s Krajským úřadem Středočeského kraje, který je majoritní objednavatel a pokusíme se tyto spoje zadat do Závazku veřejné služby pro příští rok. Vše ale bude záležet na celkové výši kilometrů.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
csadslany
Počet příspěvků: 14
Hlavně pro: Koutná
9.7.2015 - 11:33

Dobrý den,

 

naši řidiči chodí pravidelně na lékařské prohlídky, které jsou dané zákonem s tím rozdílem, že vyžadujeme toto potvrzení každý rok. Dle zákona 361/2000 Sb. řidiči do 50 let musí absolvovat prohlídku každé 2 roky. Starší řidiči poté každoročně.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: viking
30.6.2015 - 13:06

Naposledy upraveno 30.06.2015 - 13:55Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
viking
Počet příspěvků: 130
Hlavně pro: všechny
29.6.2015 - 16:15

Tato diskuse by se dala nazvat též "úroveň ČSAD Slaný".
Po shlédnutí "prázdninových" jízdních řádů jsem došel k názoru, že cestující - zaměstnanci jsou už na posledním místě. Nedražší a nejhorší dopravce v regionu opět ukazuje, jak jsou mi obyčejní cestující drazí. Staneme se všichni úředníky a vše bude v pořádku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
viking
Počet příspěvků: 130
Hlavně pro: csadslany
28.6.2015 - 15:41

Co můžete řešit jsou školní autobusy. Opět o prázdniny školní autobusy jezdit budou. Prodavačky které dělají do páté hodiny odpoledne musí jí po svých. Zrušeny budou linky kolem osmnácté. Úředníci by museli čekat v úřadech. To samé ráno, úřednické linky zůstanou zachované.

Opravdu, jste nejdražší a nejhorší dopravce v regionu.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Koutná
Počet příspěvků: 8
Hlavně pro: ČSAD Slaný a.s.
23.6.2015 - 17:33
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na úroveň kontroly zdravotního stavu řidičů ČSAD Slaný - hlavně pokud se týká zahraničních pracovníků. Jeden, tuším že Ukrajinský? řidič, který jezdí linku Slaný - Ledce a dál, tak urputně kašle a chrchlá, že až budí dojem, že nedojede na konečnou.....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bmx
Počet příspěvků: 39
Hlavně pro: Všechny
11.6.2015 - 12:55
Integraci neřeší jen Krajský úřad Středočeského kraji, ale především organizace Ropid. V současné době probíhají jednání mezi těmito organizacemi a jedná se o zcela novém systému s jednotným koordinátorem veřejné dopravy. Nový organizátor dopravy vznikne náhradou Ropidu a příslušného odboru na krajském úřadu a veškerá dopravní obslužnost v Praze i ve Středočeském kraji bude na tomto novém subjektu. Integrace Kladenska a Slánska pravděpodobně nepřijde na řadu dřív, než vyřešení sjednocení systému. 
Popsáno je to v tomto článku: http://praha.idnes.cz/zapojeni-kladenska-do-integrovane-dopravy-bude-trvat-jeste-alespon-rok-1nj-/praha-zpravy.aspx?c=A150603_121310_praha-zpravy_bur
Doufejme, že to bude co nejdříve. Způsob zajištění dopravní obslužnosti na slánsku je katastrofický a změny potřebuje jako sůl. Krajský úřad se při plánování dopravy moc nečiní a proto to vypadá tak, jak to vypadá. O víkendu kromě pár spojů do Prahy a na Kladno doprava neexistuje, v pracovní dny zase po 18. hodině na autobusovém nádraží chcípl pes, linkové vedení je nepřehledné, je moc variant tras jednotlivých spojů, spoje na sebe nenavazují. Navíc způsob vybavení autobusů neodpovídá aktuálnímu století. Kromě několika autobusů společnosti ČSAD MHD Kladno tu nemáme žádné nízkopodlažní autobusy, označení linek vytisknutými papírovými cedulemi za čelním sklem vypadá příšerně. V jiných oblastech je už běžný standard dávat minimálně na nové autobusy digitální BUSE panely, nebo alespoň plasové cedule, které splňují nějakou jednotnost a nějak vypadají. V tomto ale vidím problém hlavně na straně kraje, že to nedává do podmínek zajištění závazku veřejné služby. Dopravce pak samozřejmně nakoupí ty nejlevnější autobusy, které jsou nejméně vybavené.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
csadslany
Počet příspěvků: 14
Hlavně pro: RK007
28.5.2015 - 14:36

Pokud máte tento dotaz, směřujte ho prosím na Krajský úřad Středočeského kraje. Je to v jejich kompetenci. Dopravce toto nemůže ovlivnit. Jsme částečně již zaintegrování do SIDu, ale integraci PIDu si řeší na kraji sami. Je to velice zajímavé. Pokud zjistíte něco nového, můžete zde napsat příspěvek s novými informacemi, pokud máte takovéto informace.
Naposledy upraveno 09.06.2015 - 08:44Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: csadslany
25.5.2015 - 14:20

To je zajímavé. Do Poděbrad, Kutné Hory, na Dobříš, do Uhlířských Janovic... vlaky do Berouna... jezdí v rámci PID už léta... Slaný čeká na pilotní vyhodnocení pilotního projektu Mělnicko.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
csadslany
Počet příspěvků: 14
Hlavně pro: livit
25.5.2015 - 09:49

Dobrý den,

 

integrace na Mělnicku je pilotní projekt, podle kterého by měla dále probíhat integrace Slánska. Na Krajském úřadě existuje integrační skupina, která připravuje podklady. Očekávaný termín je přelom roku 2015/2016, ale musíte vzít v úvahu, že zde bude nutnéobdobí cca 2-3 měsíce na záběh většiny nových nebo upravených spojů. Požadavky na změny JŘ bude dávat především PID.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bmx
Počet příspěvků: 39
Hlavně pro: Všechny
7.5.2015 - 13:12
Nejoptimističtější termín integrace Slánska a Kladenska je v průběhu příštího roku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kamaradmichal
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
10.4.2015 - 09:21
Nebojte se, četl jsem, že zaintegrování Slánska a Kladenska Pražskou integrovanou dopravou se chystá, je v intenzivní přípravě bude nejpozději do konce tohoto roku.
Je to v hlavním plánu ROPIDU.

Hezký den ahezký víkend
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.