ZDRAŽENÍ JÍZDNÉHO
Počet příspěvků: 13
Hlavně pro: Pavel Klier
30.1.2011 - 16:13
Hlavně pro: Všechny
30.1.2011 - 15:45
ale pokaždé něco jiného, jeden řidič mi řekl, že se za obnovu platí 200,- Kč, další, že prý stačí kdykoliv zajít na informace a "pouze" si dobýt a platnost se sama prodlouží.
Zatím s kartou problém nemám a to jí mám už dobrou řadu let. ;)
A také jsem zaslechl, že se má přecházet na pásma a tím vzniknou nové karty, měsíční a čtvrtletní - má tedy cenu si kartu prodlužovat? ...
Počet příspěvků: 36
Hlavně pro: Všechny
28.1.2011 - 13:47
Počet příspěvků: 17
Hlavně pro: Boban
27.1.2011 - 20:26
Hlavně pro: Všechny
23.1.2011 - 12:58
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Všechny
14.1.2011 - 15:53
Mám denně 3 místa z Prahy do Slaného, odjezd cca 17:25 ze Šárky.
Za 30 až k domu!
603404345
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
14.1.2011 - 15:02
Vladimíre a ostatní, vy tak krásně a pravdivě píšete, nechcete vyplnit tento formulář??Docela by mě zajímalo, co náš "Úžasňák " odpoví.........................
Dost mi to leží v žaludku, jelikož denně dojíždím do Prahy..........
Počet příspěvků: 28
Hlavně pro: Všechny
11.1.2011 - 10:03
Za odměnu se navíc můžete během cesty koukat na statečného pana hejtmana v propagandistických videoklipech (jen ten knírek co mu přidali kdysi v Reflexu chybí). Obzvláště za tmy, pokud sedíte přímo u obrazovky je to nepopsatelný zážitek. Goebbels by se z toho mohl učit.
Také byly všechny autobusy řádně opatřeny samolepkami, abychom věděli, kdo pro nás dopravu objednal a dokonce cedulkou s podpisem pana hejtmana.
Ještě by měly být v každém autobuse umístěny terminály, na kterých by musel každý cestující před usednutím napsat a odeslat panu hejtmanovi osobní poděkování. Kdo by to neudělal, by potom měl platit další navýšení jízdného a za jízdy by směl stát jen na jedné noze.
Hlavně pro: Boban
10.1.2011 - 08:16
Počet příspěvků: 17
Hlavně pro: Boban
7.1.2011 - 21:17
Počet příspěvků: 81
Hlavně pro: Vladimír
7.1.2011 - 20:31
Hlavně pro: Boban
7.1.2011 - 15:49
Před dvěma roky si David Rath koupil voliče v kraji kromě slibu, že nebudou platit třicet korun u lékaře (cudně už pomlčel, že jen u některých) i dalším slibem - jízdným „zdarma“ pro školáky. Naivní volič nepochopil, že „zdarma“ není nic. Za loňský rok se za jízdné „zdarma“ zaplatilo skoro 80 milionů. Jízdné dětem tak zaplatili tedy i ti, kteří děti školou povinné nemají. Jedním z výsledků této socialistické pseudosolidarity je skutečnost, že stav silnic, po kterých jezdí někteří „zdarma“, se rapidně zhoršil, protože na to kraj po Rathově rozdávání prostě nemá peníze.
Ono totiž bylo zcela jasné, že peníze vyhozené za proplácení regulačních poplatků a vožení děti do škol budou někde chybět. A zde jsou jasné a citelné důsledky, protože toto zdražení pocítí především právě ti nejpotřebnější. Zdražení jízdenky pro člověka, který dojíždí denně do práce hromadnou doprava ze Slaného do Prahy je pro spoustu lidí citelné zdražení. Je sice pravda, že řada lidí, které by takovéto zvýšení netrápilo, autobusem rozhodně nejezdí. Třebas proto, se jim nechce jezdit v přeplněném autobuse.
Toto zvýšení způsobí tedy reálně pouze dvě věci. Více lidí začne jezdit autem, neboť už rozdíl nebude až tak veliký. A ti nejpotřebnější zaplatí více. A ještě jeden efekt: O něco více se opět ucpou naše silnice. Když před rokem se několik maminek radovalo, že mohou jejich ratolesti jezdit do školy zdarma, vychvalovali si našeho hejtmana Ratha. Nyní ovšem přichází na řadu stará známá pravda a to: "Nic není zadarmo".
Otázkou tak v tomto trendu zůstává, kolik ono „zdarma“ bude dodatečně stát, až David Rath nebude hejtmanem a někdo bude důsledky jeho vládnutí dávat zase do pořádku.
Počet příspěvků: 36
Hlavně pro: Všechny
7.1.2011 - 13:22
Slaný-Praha (Dejvická) 54,- Kč (50,- Kč na kartu)
bude možnost zakoupit měsíční a 90 denní jízdenky
Díky, pane hejtmane.
8.12.2010 - 18:14
8.12.2010 - 16:32
Středočeský krajský úřad plánuje (bylo schváleno zastupitelstvem) jednak výrazně navýšit jízdné cca. o 20% a výrazně redukovat spoje. Důvodem je nižší příspěvek od státu na dotaci dopravní obslužnosti jednotlivým dopravcům.
Plánuje se, že tam kam jezdí ve stejný čas VLAK a BUS, tak se zruší autobus.
Poznámka: Pokud by pan Rath zrušil bezplatné dojíždění žáků do škol, nemuselo by se zdražovat ani redukovat spoje.
Co na to říkáte?
To už se pak vyplatí jezdit ze Slaného do Prahy vlakem?
Počítejte od ledna či od 1. února 2011 s novým vydáním jízdních řádů v redukované formě (neobjednané spoje)