Obsah  >>  Kultura, volný čas a sport  >>  O nejlepší (příjemnou) restauraci
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  68

O nejlepší (příjemnou) restauraci

Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: Všechny
14.12.2013 - 23:10
Dobrý večer, jsem opět zpět :) včera jsem po dlouhé době navštívila Slaný a dala si večeři v Hemerkově statku. Oproti poslední návštěvě se kuchař buď vyměnil a nebo 100% zdokonalil, protože špagety byly výborné. Jediné, co kazilo jídlo i pěkné prostředí byl personál. Dvě servírky, jedna neuměla mluvit, div nekoktala a druhá házela s talíři a mluvila s námi jako s póvlem. Paní vedle nás čekala cca 1,5 hodiny na jídlo a po tomto servírovacím "letu" jen kroutila hlavou.... Kdy už některé restaurace pochopí, že právě personál dělá vizitku podniku?  Ale jinak jídlo na jedničku :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 492
Hlavně pro: Všechny
28.6.2013 - 21:30
Dobrý večer

Myslím,že v tomto problému má každý kousek pravdy.Pokud někdo vlastní restauraci a zaměstnává lidi v kuchyni tak záleží na tom,jací lidé to jsou a je-li možno jim věřit.Myslím,že nikomu se nedá věřit na 100%.Pokud je kuchařka prase a dává lidem zkažené maso,můžu věřit,že o tom majitel třeba neví a v tom dávám p.Šmehlíkovi za pravdu,neboť nemůže stát celý den někomu za zády.Ale Veronice dávám za pravdu v tom,že reakce p.Šmehlíka byla dost neprofesionální.Pokud na stížnost reaguje slovy:Mám přiznání kuchařky,s pozdravem....atd.a v druhém příspěvku podotkne,že nemůže zaručit nápravu,tak není divu,že host se už nevrátí.Kuchařka by měla na hodinu letět z práce,p.Šmehlík by se měl naučit komunikovat s hosty a být přísnější při výběru zaměstnanců a Veronika by měla svou stížnost podat hned na místě a ne na netu!Zkuste se nad tím všichni zamyslet a uvidíte,že problém bude hned aspon o trošku "řešitelnější":-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 80
Hlavně pro: Veronika
27.6.2013 - 12:43

Promiňte, ale myslím si, že pán Šmehlík to napsal správně ... Nikdo a nikde Vám nemůže zaručit, že se něco nebude opakovat. Je možné "jenom" příjmout opatření, aby se co nejvíce podobná situace vyloučila. Pokud Vám  někdo někdy sliboval , že situace se nebude opakovat, tak to musel být diletent, který neví o čem mluví ... :-)) Znáte přísloví "Nikdy neříkej nikdy" ... Prostě to, co se Vám stalo je opravdu politování hodné, ale myslím si, že jste měla žádat okamžitě při zjištěni nějaké vady nápravu u obsluhujícího personálu popř. jejího nadřízeného . Řešit to tady si myslím opravdu nemá ten správný výchovný efekt ... :-)
A ještě by jsem chtěl dodat, že pokud máte takové špatné zkušenosti se zmiňovanou kavárnou, tak proč tam chodíte ?  Normální by bylo, tam nechodit a né psát po diskuzích, jak tam bylo špatně  ... :-)  Ale tnic ve zlém :-)
Naposledy upraveno 27.06.2013 - 12:49Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: L.Šmehlík
27.6.2013 - 10:24

p. Šmehlíku, vy máte ale prapodivný přístup k vedení Vaší restaurace. Pokud chci podnikat, vydělávat a mít plnou hospodu, musí chod restaurace šlapat tak, jak JÁ chci a né, jak si to tam dělají zaměstnanci. Ti jsou Vaší vizitkou. Pokud si stěžuji, že jste mi do oběda (a jistě ne jen mě) přimíchali zkažené maso a Vy mi na to řeknete, že mi nemůžete zaručit, že se to již příště nestane, tak kde to jsme? Jiný majitel by se styděl! Jsem ráda, že má Wilson alespoň takovouhle vizitku a spousta lidí si rozmyslí se u Vás najíst. S pozdravem V.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
petr
Počet příspěvků: 154
Hlavně pro: L.Šmehlík
25.6.2013 - 18:58

Cituji : ,,Slibovat, že se nic podobného již nikdy nestane také nemohu, protože to nejsem schopen stoprocentně zajistit (práce s lidmi mě už lecčemu naučila)".
Zřejmě se obklopujete špatnými lidmi a být Vaším podřízeným a číst si tuto Vaši větu, byl bych poměrně dost znechucen, vlastně jste tímto řekl: Nevěřím Vám, protože mě zkušenosti naučily nevěřit lidem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Šmehlík
Počet příspěvků: 328
Hlavně pro: veronika
24.6.2013 - 18:39
Znovu opakuji, že s Vaším  jídlem máte pravdu (nevím co je na tom ubohé - když Vám to přiznám). Omlouvat se nemohu, neboť dát někomu smrduté maso na talíř je neomluvitelné. Slibovat, že se nic podobného již nikdy nestane také nemohu, protože to nejsem schopen stoprocentně zajistit (práce s lidmi mě už lecčemu naučila). S vínem pravdu nemáte (Lambrusco je výhradně lahvové), rozlévané bereme od nejlepšího slánského dodavatele a lahvové pouze od Templářů. Jsem si jist, že obsluha jakékoli pochybení (pokud se na ni obrátíte) okamžitě a bez zbytečných průtahů dá do cajku. Za hygienu se rozhodně (vyjímky potvrzují pravidlo) nestydíme. Mějte se fajn a jsem s pozdravem L.Š.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: gabi
24.6.2013 - 15:57

Dobrý den Gabi, nikdo tady přece nepíše vaším jménem... Situace s vínem se stala cca před půl rokem a jednalo se o Lambrusco, které se jistě nikde nestáčí, ale je z lahve. Servírka pak před kolegou načínala novou lahev. Nerada bych se dotkla vás nebo kohokoliv jiného z personálu, restaurace většinou tak jedná na pokyn provozního nebo majitele. A já již po třech negat. zkušenostech a už i z toho, co slyším od známých, k vám nezavítám. Tato diskuze je o tom kam doporučit a nedoporučit a já nedoporučuji, toť vše. Ať si udělá obrázek každý sám, děkuji V.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
gabi
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Veronika
24.6.2013 - 15:02
Dobrý den Veroniko,
Je mi moc líto, že jste u nás v Kavárně dostala zkažený oběd. Myslím, že jste tuto naši chybu mohla řešit i jiným způsobem. Například stačilo zavolat, ráda bych se vám omluvila a vrátila peníze. Dále nedokážu pochopit jak si  můžete dovolit napsat mým jménem, že jsem dala a přiznala vašim kolegům zkažené víno. To není vůbec žádná pravda. Víno máme sudové stáčené z Komendy - výborné. Nikdo mi nic nevrátil a nestěžoval si, krom vás ZDE. Myslím si , že naše Kavárna je příjemné oblíbené místo a prázdno je občas odpoledne v každé restauraci.
S pozdravem a přáním pěkného dne Gabriela Janků - servírka
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: L.Šmehlík
24.6.2013 - 11:06

Pane Šmehlíku, nemám na to co říci... Možná jen - jak ubohé...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: petr
24.6.2013 - 11:05

Petře, já jsem tu o Wilsonu psala již 2x, není to tak dlouho, co jsem 2x za sebou dostala nepropečený kuřecí steak. Nechápu, jak je možné nepropéct kuřecí maso, které je hned hotové, tzn. že jsem vlastně půlku obědu vždy vyhodila. Ještě že tak, když vidím ty otřesné podmínky hygieny. Teď jsem si tedy raději dala vepřové a oni mi do toho zamíchají zkažené maso. Kolegové z práce, kteří si zde byli sednout večer na vínko dostali víno zkažené, zkyslé a obsluha se nakonec také přiznala, že vzala zbytek z lahve, bůhví kdy otevřené. Tuhle restauraci už vážně nedoporučuji, je mi líto...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Sleeper
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: Všechny
24.6.2013 - 08:16
Tedy, kdybych byl ve Slaném nový (jako že jsem rodák) a navštívil bych tyto stránky, nestačil bych se divit. Ve fóru "O nejplepší (příjemnou) restauraci" se člověk hlavně dozví, kam nechodit. Což je pochopitelně také důležité, akorát je to trochu paradox :-) Manželce se líbí Na hradbách, já preferuji Antoše - už jen kvůli tomu pivku, když náhodou neřídím, tedy. Přece jen, je to lokální pivovar a nejlepší mok je od zdroje. Stáčí i do plastu a vozí jinam, ale točené je točené. P.S. Slečna Anička je poklad, i dezorientovaného hosta hledajícího své alkoholické přátele dokáže uvésti na správné místo... Zoddpovědné nadřízené prosím, aby si ji hýčkali :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Cibulitis
Počet příspěvků: 102
Hlavně pro: L.Šmehlík
23.6.2013 - 23:25

Teda jak tu svoji reakci myslíte? Buď to myslíte ironicky a pak je to od Vás arogance nejvyššího kalibru a nebo to myslíte upřímně a pak bych čekal nějakou omluvu nebo ujištění, že se to nebude opakovat. Zajímavé, jak někteří podnikatelé jsou úspěšní i přes svou neskutečnou nadutost. :(

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
petr
Počet příspěvků: 154
Hlavně pro: L.Šmehlík
23.6.2013 - 21:06

A můžete mi říct, komu tím svým příspěvkem přispějete?Teď jste jen potvrdil slova slečny/paní pod Vámi.Tímto i já jakožto věrný strávník zdejší kavárny se zde již neukážu a co vím z práce, tak kolegové také ne. Je nám líto ale zdraví máme jen jedno
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Šmehlík
Počet příspěvků: 328
Hlavně pro: veronika
23.6.2013 - 10:58
Máte pravdu, mám přiznání kuchařky. Mějte se fajn S pozdravem L.Š.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: Wilson
21.6.2013 - 21:54
Dnes už opravdu naposledy kavárna Wilson. Ty vepřové nudličky na kari, které dnes měli v nabídce poledního menu byly dobré, opravdu dobré, až na pár kousků zamíchaného čpícího masa asi ze včerejška, páni to byl ale puch! Že se nestydíte. Buď o tom pan majitel ví a nebo tímto upozorňuji na prasárny, které vám tam provádí kuchař! Vážený pane, koukejte se probrat, protože tohle už hraničí s hygienou a se zdravím.... Wilson byla kdysi velmi dobrá restaurace, ale vůbec se nedivím, že je stále prázdno.
Naposledy upraveno 21.06.2013 - 21:55Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: Magda21
16.5.2013 - 20:32

Já jsem naopak zavolala a vyzvedla si bůčkovou pomazánku v kelímku i čerstvý chleba, zabalený v alobalu. A s obsluhou jsme také nikdy problém neměli. Když se chce, všechno jde... a pokud máte problém, rád vás vyslechne pan vedoucí a situaci rád napraví :) hezký večer
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 492
Hlavně pro: Všechny
15.5.2013 - 11:23
U Antoše jsem byl celkem asi třikrát.Osobně ho hodnotím jako dobrý podnik na slušné úrovni.Musím ovšem připustit,že jeden menší problém tu je a to je rezervace místa předem pro více lidí.Na několik emailů nikdo neodpovídal a telefony zvedal pokaždé někdo jiný,kdo o rezervaci nevěděl.To je ovšem jediné,co bych vytkl.Jídlo je výborné,prostředí příjemné,pivo na jedničku,ceny přijatené a obsluha byla vždy,když jsem tam byl naprosto super.Můžu jen doporučit:-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
riobravo
Počet příspěvků: 38
Hlavně pro: Magda21
15.5.2013 - 10:54

S obsluhou u Antoše, kam chodíme  často již od jeho založení, jsme naopak byli vždy velmi spokojeni,Anička, jakož i ostatní personál, je vždy  ochotný a profesionální a při  rezervaci míst pro cca 2O lidí u p. provozního  jsme   rovněž neměl žádný  problém. A nutnost rezervace stolu na večer svědčí o celkové oblíbenosti tohoto podniku- toť náš názor. God save the Antoš!

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Magda21
Počet příspěvků: 8
Hlavně pro: všechny
14.5.2013 - 20:25
Konečně taky někdo napsal, že obsluha u Antoše nestojí za nic. Když jsem chtěla sýry k pivu, servírka Anna se tvářila, jako kdybych chtěla svatební dort, a sdělila mi, že nic takového nemají. Ale na kartě byly...A dostat stůl pro víc než deset lidí přes toho inteligentního provozního je taky neskutečná pakárna. Všechno je tam komplikovaný, ani jídlo s sebou si nemůžete objednat telefonicky...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Šerif
Počet příspěvků: 22
Hlavně pro: Všechny
14.5.2013 - 14:42
Až v Továrně začnou točit PIVO, tak se tam zajdu podívat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  68
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.