Pivovar Antoš
Počet příspěvků: 175
Hlavně pro: jarko41
3.10.2014 - 13:04
Hlavně pro: veřejnost
2.10.2014 - 13:56
Počet příspěvků: 178
Hlavně pro: Jan Chyský
16.9.2014 - 09:11
Ano, máte pravdu, nemáme zákulisní informace. Nicméně faktem je, že jde do kopru. Úpadek je zřejmý každému kolemjdoucímu. Dříve v teplých dnes zahrádka i restaurace praskala ve švech, nebylo možno sehnat místo bez rezervace. To samé jakoukoli sobotu nebo pátek na večeři. Vlídná a příjemná obsluha jen kmitala, výborná krmě a výtečné pivo teklo proudem. A dnes ? V teplých dnech, nebo i minulou sobotu, když byla nějaká akce na náměstí a bylo relativně příjemné počasí se na zahrádce vyskytovaly max. 2 -3 osoby. Otrávená a protivná obsluha už odrazuje při příchodu. Tatam je výtečná kuchyně. Nemám z toho radost, často a rádi jsme tam chodili, bývalo to super, po několika neblahých zkušenostech jsme tam už hodně dlouho nebyli.
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: Veronika
15.9.2014 - 21:20
domnívám se, že nemáte informace, abyste mohla dělat tyto závěry. Proto by neškodilo být trochu zdrženlivější. Kdybyste byla v kůži majitele, věřím, že byste je vyrazila taky. Rozhodně nešlo o prachy.
J.Chyský
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: kavon
15.9.2014 - 21:11
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: Pavel
15.9.2014 - 21:09
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: kavon
6.9.2014 - 17:40
Hlavně pro: Všechny
6.9.2014 - 14:21
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: Všechny
4.9.2014 - 11:54
na žádost jsem přesunul příspěvky týkající se kouření do nového téma Kouření v hospodách a restauracích.
J.Chyský
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: all
4.9.2014 - 11:07
Hlavně pro: ANTOŠ
29.8.2014 - 10:52
Počet příspěvků: 178
Hlavně pro: Všechny
26.8.2014 - 16:26
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Jindřich
4.12.2012 - 20:06
Počet příspěvků: 724
Hlavně pro: Jindřich
4.12.2012 - 10:29
Hlavně pro: Všechny
4.12.2012 - 08:55
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Jindřich
3.12.2012 - 15:14
REAKCE: Jak si pivovar Antoš ve Slaném neváží svých hostů
Vážení přátelé. Podle zde na naši adresu vyřčených slov autora pana Rubeše bychom se rádi omluvili, ale učinit tak rozhodně nemůžeme, protože skutečnost neboli pravda se jaksi vymyká zde prezentované verzi, se kterou nesouhlasíme a která nás poškozuje.
Předmětem naší reakce není někoho urážet, ponižovat či snad diskreditovat, ale pouze vysvětlit skutečnost tak, jak se reálně stala, jak nám ji popsal personál a ostatní hosté, kteří se stali nechtěnými svědky této události. Je pouze na vás, na vážených hostech Pivovaru Antoš, jakým způsobem celou záležitost posoudíte a sobě vyhodnotíte.
První rozdílnou záležitostí je skutečnost, že si hosté stěžovatelé vytvořili rezervaci nikoliv do 19:00, jak je zde definováno, ale pouze do 18:30, jak také dokazuje rezervační kniha. Při rezervaci se hosté s personálem dohodli, že odejdou nejpozději do 18:30, protože daný stůl v restauraci byl již dříve rezervován (od 19:00). Stává se, že hosté přijdou oproti své rezervaci dříve, proto jsme vytvořili třicetiminutovou rezervu, která slouží tomuto účelu, nepochybně také k úklidu a přípravě stolu pro další hosty.
„Nestandardní“ upozorňování hostů stěžovatelů začalo až po té (cca po 17:30), kdy hosté stěžovatelé začali úmyslně zahazovat rezervační kartičku s časem ze stolu dolů do pivnice. Karta slouží k informaci jak pro hosty, tak i pro obsluhující personál, který má takto zpřehledněný prostor. Zahazování těchto karet je v restauraci velmi nestandardní.
Hosté stěžovatelé svůj účet zaplatili v 18:08.
Cca v 18:14 však dorazili hosté, kteří měli rezervovaný stůl od 19:00. Po krátké domluvě se nově příchozí hosté v naprosté pohodě přesunuli k volnému stolu, kde s ochotou, protože věděli, že přišli dříve, přečkali čas svého brzkého příchodu.
Hosté stěžovatelé si v 18:15 po svém zaplacení doobjednali ještě lihové nápoje, které jim byly ve velmi krátké době podány. Bohužel oproti tomu, jak uvádí stížnostní dopis zveřejněný na našich FB stránkách, kde stěžovatel uvádí pravý opak.
V tomto ale začala pasáž, o které se ve stížnosti jaksi opomenulo napsat. I přes naprosto profesionální chování naší obsluhy si jistý pán z nespokojených hostů začal důrazně a nahlas stěžovat na špatný systém rezervací a domáhat se provozního restaurace. Ten byl díky své nepřítomnosti ve velké hlasitosti nazván „č*****em“, číšnice „kravami“ a všichni ostatní „slánskými burany“.
S tímto politováníhodným výstupem nesouhlasíme a důrazně na něj apelujeme slovy autora: “Takto si Pivovar Antoš ve Slaném neváží svých hostů!“
Pochopitelně nás celá vzniklá situace velmi mrzí. Chceme se omluvit všem našim hostům, kterým tento incident plný vulgarit a hanlivostí zkazil sobotní předvánoční večer. Věříme, že se podobná situace nebude nikdy opakovat a Pivovar Antoš nadále zůstane místem setkávání lidí a nyní i místem vánočního klidu a pohody.
Pivovar Antoš
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
3.12.2012 - 07:00
Počet příspěvků: 29
Hlavně pro: kulíšek
30.3.2012 - 19:24
4.3.2012 - 16:31
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
2.3.2012 - 17:52
Co jsem ale nepochopila, že se dole, kde hudba probíhala, nesmělo jíst.Pouze chleba s vepřovou pomazánkou(mimojiné, skvostná!!!).Když jsem chtěla naložené sýry, bylo mi řečeno, že se tam nic během produkce jíst nesmí, vyjma výše uvedeného.Smysl mi unikl.....jaký je rozdíl, jestli jím chleba se sýrem nebo chleba se škvarkama??Bohužel, myslím, že pomazánku jsem viděla na všech stolech, všichni si chtěli asi dát jídlo(v Šantánu, při jakékoli akce, jídlo LZE), ale takhle jen přišli o skvělou tržbu.....čeho využít víc než narvaného sklípku????Možná by to chtělo nějakého marketingového konzultanta.
Kamila