Obsah  >>  Kultura, volný čas a sport  >>  Restarace "Zimní stadion"
Strana:   1  ...  9  10  11  12  13  14

Restarace "Zimní stadion"

Petr Čuda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
5.11.2004 - 13:34
Pokračování předchozího příspěvku:
1) kvalita jídla: myslím si, že v tomto případě neoprávněná, kritika se objevila až po příchodu zmíněné servírky, nebo zde lze vysledovat alespoň určitou souvislost
2) čistota sklenic: opět se mně kritika zdá neoprávněná, resp, když byly sklenice čisté do nástupu problematické servírky, tak proč jsou nyní najednou špinavé? Jsem ochoten na toto tvrzení přistoupit jen v případě, že sklo je špinavé pouze při službě této dámy.
3) kvalita piva: jak jste si jistě všimli, jsou pípy ve všech našich restauracích opatřeny klikami "Lukr", z nichž je pivo po správném natočení nesrovnatelně kvalitnější (pamětníci mně dají za pravdu), než z klik, ze kterých se točí v 98% nyní. Vím, o čem mluvím, měl jsem možnost vyzkoušet oboje jednak jako výčepní z dlouholeté praxe, jednak jako pivař, který si potrpí na kvalitní pivo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr Čuda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
5.11.2004 - 13:17
Jakožto nájemce Restaurace zimní stadion bych se rád vyjádřil ke kritice zařízení, internet samozřejmě vlastníme, leč čekali jsme pouze na další příspěvky, které na sebe nenechaly dlouho čekat. Budu se snažit, abych byl věcný a reagoval pouze na zmíněnou problematiku.
Vzhledem k tomu, že se stížnosti masivně objevily s příchodem zmíněné servírky, lze předpokládat, že jádro problému je zejména v její osobě. Nemá z mé strany význam, abych verifikoval tvrzení jako bapř, "čekali jsme půl hodiny", "musela jsem obsloužit 400 zákazníků", atd.
Podstata problému tkví v tom, že zmíněná servírka opravdu není příjemná a neumí se chovat k zákazníkům. Na naší obranu chci k tomuto uvést, že jsme o těchto jejích vlastnostech věděli, leč vzhledem k naléhavosti situace (propuštění pana Ješátka ze dne na den - o důvodech není třeba se rozepisovat) jsme potřebovali urychleně vyřešit post jednoho obsluhujícího. Zvolili jsme tedy tuto možnost s tím, že při nejbližší příležitosti přijmeme jinou pracovní sílu. Tolik na vysvětlenou, schopného číšníka/servírku samozřejmě hledáme dále a uvedená dáma zde bude pracovat pouze po dobu nezbytně nutnou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
LEA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
5.11.2004 - 12:10
NET mají , ale myslím že reagovat nebudou ....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: štamgastr ( bývalý )
5.11.2004 - 11:09
A ty si vazne myslis, ze to takhle funguje??? Jako, ze napises na net "vyjadrete se" a nekdo ti odpovi?? On kazdej nesedi furt na netu i kdyz se ti to mozna zda neuveritelny :) Kdyz se tak vehementne dozadujes odpovedi, tak spis bude rychlejsi zvednout telefon a zeptat se sam.. Ja silne pochybuji, ze nekdo z te zminovane restaurace inet ma a mozna, ze ani nevedej, ze neco takovyho existuje a jestli ano, tak se ho urcite bojej.. Good luck!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
olin
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jarda
4.11.2004 - 23:24
Restaurace u jožky (salonek)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dalibork
Anonymní uživatel
Hlavně pro: re
4.11.2004 - 21:24
já už dávno na Zimák nechodím, souhlasím s Vašimi názory na obsluhu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
nespokojený zákazník
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
4.11.2004 - 16:20
Nedávno jsem navštívil restauraci na zimním stadioně a byl jsem opravdu velmi zklamán.
Obsluha, resp. servírka opravdu neumí jednat s lidmi. Prostě vám hodí jídlo před Vás, jako byste byl vzduch.
A po té, co jí nenecháte spropitné (za co taky?) by vás pohledem snědla.
Nechápu!
Právě jste přišli o dalšího zákazníka.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
štamgastr ( bývalý )
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nájemce restaurace
4.11.2004 - 08:04

Čekáme na Vaše vyjádření k chování personálu
a službám, které zákazníkům předkládáte.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
re
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nespokojení zákazníc
1.11.2004 - 21:28
Vážení,
při této události jsem byla svědkem a styděla jsem se za jednání servírky. Přišli slušní lidé a jak je svým jednáním osočila, na to nikdy nezapomenu. Se svým přítelem už nikdy tuhle restauraci nenavštívím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
pivař
Anonymní uživatel
Hlavně pro: p.Čudu
31.10.2004 - 21:06
Taky jsem velmi rád zašel na pivo do restaurace na Zimním stadionu, již tam nechodím, jelikož tam velmi vázne neochotná obsluha. A dalším důvodem je špatně točené pivo,ale i jeho točení do velmi špinavých sklenic. Chodíval jsem tam, jelikož bydlím poblíž. Po většinou se svými přáteli a vždy jsme tam zanechali slušnou útratu i spropitné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: simca
31.10.2004 - 21:01
To teda máte hodně ohleduplného přítele.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
nespokojení zákazníci
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
31.10.2004 - 19:56
Ke zkopírování příspěvku došlo bez mého vědomí a určitě by jsem sám o sobě p. starostu tímto noobtěžoval. Tolik na vysvětlenou....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nespokojení zákazníc
31.10.2004 - 17:04

Nepřijde mi, že by se tohle téma nějak zvlášť týkalo osoby starosty, proto když už ho na to musíte upozorňovat, nestačilo by ho sem odkázat?

Taky patřím k těm, co si občas na tamní obsluhu postěžují, ale kopírováním příspěvků sem a tam na svou stranu nikoho nedostanete.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
simca
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jarda
31.10.2004 - 11:19
Většinou se dodržuje "nekouření" v čase oběda, ale jinak se zatím Irsku v tomhle nepodobáme:-) Upřímně: taky mi to vadí, sama jsem nekuřák
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jarda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: simca
30.10.2004 - 22:10
Je ve Slaném nějaká restaurace, kde se nekouří?
Já o žádné nevím. Hrozně mi vadí, když vyjdu na chodník a smrdím kouřem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
simca
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
30.10.2004 - 11:37
Když si můj přítel řekl servírce o popelník, tak čekal půl hodiny a musel popel klepat na tácek. Útěchou nám může být, že je tu opravdu dost jiných dobrých restaurací.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
také nespokojený
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nespokojení zákazníc
29.10.2004 - 19:37
Popravdě řečeno do hospod nechodím často, ale i tak mám názor na některé slánské hospody.
Kdysi před nějakými 10 léty jsem měl několikrát chuť si zajít na pivo na stadión. Mám to tam kousek cesty. Jen jednou jsem byl obsloužen, protože jsem přišel s lidmi, kteří se znali s personálem. Ostatní moje návštěvy této restaurace zůstaly u pokusů. Vadilo mi, že musím čekat 20 i více minut a jiní s příchodem do lokálu si už nesli pivo. Vím, že uplynulo hodně let, že se jedná o jiný personál. Jak vidno, ráz restaurace se nezměnil a můj názor se potvrdil.

Třeba, když přijdete na Skálu, tak vám hostinský jedním tahem napustí pivo do půllitru. Čepice z pěny chybí a míra je vždy o 1 cm menší. To je fakt a trvám ne něm, a proto jsem se Skálou skončil.
Jiná zkušenost je u Rybiček. V létě točí silné pivo. Desítka není. Zkuste v pařáku vyjít na chodník po dvou dvanáctkách.
Kdykoliv jsem byl v této restauraci, vždy jsem měl v půllitru o 2 cm méně piva. Několikrát jsem se opáčil. Dosáhl jsem svého, ale raději jsem pak dopil a odešel. Totiž oči jiných hostů mne probodávaly. Čekal jsem, že budou na mé straně.
Jeden pán mi vysvětlil, jak se brání, aby nedostal pivo pod mírou. Dává si malé pivo, tam prý výčepní nemůže tolik ukrádat na míře.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
rejpal
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nespokojení zákazníc
29.10.2004 - 19:26
A proč jste tam proboha chodili znovu? To jste se před měsícem nepoučili?
Co já vím, tak špinavé ubrusy, nechutné jídlo a pomalou neochotnou obsluhu tam měli už někdy před rokem, nebo ještě dříve? Barvu vlasů servírky si nepamatuji.
Naštěstí je v tomhle prdákově hospod habakuk - a někde i se slušnou obsluhou. Tak zkoušej a vybírej.
Držím ti palce!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
nespokojení zákaznící
Anonymní uživatel
Hlavně pro: majitele restaurace
29.10.2004 - 18:10
Dobrý den.Chci se s vámi podělit o zážitek,na který jen tak nezapomenu. Dne 25.9.2004 v cca 19.00 hod jsme přišli(2 ženy a 2 muži) do restaurace "Zimní stadion" kam občas zajdeme,protože tady byla dobrá obsluha a i pivo. Podotýkám,že nikdo z nás nebyl v podnapilém stavu. V restauraci bylo cca 20 hostů (spíš méně,jako vždy).
Po našem příchodu si nás obsluha všimla až asi po 20 minutách (áno,vydrželi jsme). Objednali jsme si všichni pivo a vše probíhalo normálně až do té doby než jsme si všimli,jak se servírka hádá u vedlejšího stolu se zákazníkem,protože mu špatně spočítala účet. Po objednání dalšího piva si spolusedící všimla,jak zmiňovaná servírka točí pivo do půllitru do kterého před tím odkapávalo pivo z pípy (kapák) a míchá 10° pivo s 12°pivem. Když nám toto "pivo" přinesla a my jsme ho odmítli s tím,že slitky nepijeme,tak nám pivo vyměnila. Podotýkám,že pivo točila starší blondýna a roznášela ho mladší servírka.
Další pivo,které přinesla servírka,bylo natočené ani ne do poloviny půllitru. I když mi to bylo trapné znovu upozorňovat obsluhu na tento nedostatek,tak jsem tak učinil a pivo bylo spolusedícimu vyměněno po předchozí hlášce servírky "že to dojde a že je to tím,že se pivo špatně točí". Po těchto špatných zkušenostech s obsluhou jsme se raději rozhodli,že zaplatíme což jsme oznámili blondýně (jedna z obsluhy),která se otočila a bez jakéhokoliv vysvětlení nebo upozornění odešla pryč. Vrátila se až po půl hodině! Jelikož nám slušnost nedovolila odejít bez zaplacení, svou nespokojenost jak s obsluhou,tak s kvalitou poskytnutých služeb jsme vyjádřili až po příchodu výše zmiňované blondýny. Jediným argumentem této paní bylo,že ona musí obsloužit 400 lidí!!! a že tudiž "nestíhá". (Ten,který zdejší restauraci zná se musí mírně řečeno tomuto argumentu zasmát,protože tolik hostů tam možno je za měsíc - když to přeženu - a ne v jeden den!).Na tento lživý argument jsme ji odpověděli,že nás to nemusí zajímat,protože pospícháme domů,že nás zdržuje a žádali jsme ji o vyučtování naši útraty. Po zaplacení jsme se rozešli domů a na tento,díky špatné obsluze,zkažený večer snažily zapomenout.
Zhruba po měsíci (28.10.2004) jsme pod dojmem,že výše zmiňovaná osoba tam již nepracuje,jsme šli opět do restaurace "Zimní stadion". Na naše velké překvapení tato blondýna tam ještě byla. Sotva jsme ve stejné sestavě usedli ke stolu,tak přispěchala a zvýšeným hlasem se nás zeptala,jest-li "budeme zase dělat opět problémy!" Po té,co jsem ji slušně oznámil,že pokud bude vše v pořádku a pivo bude správně natočené,tak žádné problémy určitě nebudou,opět se zvýšeným (mírně řečeno)hlasem nás začala osočovat a urážet před ostatními hosty (7 lidí)a oznámila nám,že nás NEOBSLOUŽÍ! a můžeme si stěžovat u pana vedoucího,který tam bude ale až v pondělí.Samozřejmě jsme z téhle tzv.restaurace odešli.
Chci se tímto zeptat pana vedoucího jaký zaujme postoj ke zmíňované problematické osobě,která svým arogantním jednáním hrubě porušila pracovní kázeň.
Sám osobně můžu slíbit,že do této "restaurace" už víc nevstoupím, pokud se nezmění chování obsluhy vůči ZÁKAZNÍKŮM.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  9  10  11  12  13  14
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.