Obsah  >>  Politika, politici  >>  Před revolucí vs. po revoluci
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

Před revolucí vs. po revoluci

Jeseter1
Počet příspěvků: 20
Hlavně pro: Smakyr
5.10.2014 - 17:43
Vážený!
ve svém výčtu jste zapomněl na 100.000 vězňů v koncetračních táborech, ve kterých několik tisíc při otrocké práci zemřelo, zapomněl jste na více než dvě stovky popravených, několik set lidí zastřelených na hranicích hrdinnými pohračníky a na více než stovku zabitých při okupaci v roce 1968. 
Zapomněl jste na tisíce vysídlených rodin ze svých rodinných usedlostí, na desetitisíce lidí, kteří byli vyhozeni ze zaměstnání a další množství mladých lidí, kteří nesměli studovat z kádrových důvodů. 
Při výčtu hospodářskcýh úspěchů jsrte zapomněl i na statisíce tun uranové rudy, která byla od nás vyvezena do SSSR a nikdy nezaplacena. 
Zapoměl jste i na to, že v roce 1988 jsme byli na chvostu Evropy v průměrné délce života a jakýmsi průmyslovým muzeem. 
Moje maminka říkávala: "sviňák pták, který kálí do vlastního hnízda!" - a to děláte právě Vy! 
Komunisté jsou ostudou a škůdci národa! 
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Pár čísel pro informaci
5.10.2014 - 17:29
Co se vybudovalo za komunistů - bez podílu cizího kapitálu, jen z domácích zdrojů a s omezenou zahraniční pomocí

• stavba: (Temelín, Dukovany, Jaslovské Bohunice, Mochovce), 23 tepelných a 26 vodních elektráren,
• téměř 400 km dálnic,
• elektrifikovat železniční tratě,
• postavit hutní, strojírenské, chemické, potravinářské a jiné podniky
• zmodernizovat JZD a dosáhnou téměř 100% soběstačnosti v zákl. komoditách,
• provozovat flotilu námořních lodí,
• položit tisíce km energovodů, plynovodů a ropovodů,
• zavést zcela nové výroby niklu, hliníku a umělých hmot,
• postavit jesle, školky, školy, odb. učiliště, polikliniky, nemocnice, kult. a společ. domy, sport. stadiony, rekr. střediska.
• od základu pokrýt ČSSR TV sign.
• ne sice ideálně, udržovaly se kult. a hist. památky,
• podporovaly se divadelní a umělecké soub.
• vybudovala se podstatná část metra-38 stanic
industrial. Slovenska
• sídliště s 200.000 panelových domů a 1.200.000 byty,
dekrety zdarma
200 tisícová armáda,objekty CO
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Brutus
5.10.2014 - 15:47

Ono to nebude z nostalgie a stesku.Ale proto,že po válce tuhle zem někam dostali.Jako východní země jsme byli jedna z NEJ.Samostatný stát s plánovaným hospodářstvím a systém stavěný pro rodinu.Co dneska?NIC. O soběstačnosti nemá smysl mluvit....a rodina - je to poslední co politický zloděje zajímá. Osobně bych doporučil podívat se na Listinu základních lidských práv a svobod. Najdete spousty porušování této listiny.Toho co by pro DEMOKRACII mělo být posvátný..Tak že komunisti mají svoje PLUS protože 90% národa je zoufalá,zahořklá vůči těm co tady 25 let vládnou.Ale za to si DEMOKRATI můžou sami. Jinak i Karel Kryl nenáviděl ty,co tady po revoluci začali dělat z naší vlasti smetiště a odpad lidkosti a důstojnosti.PS:A ještě bych dodal - Ono demokracie neznamená žít bez zákonů.Západní země to ví a proto se mají jinak než mi,kde zákony defakto neexistují.
Naposledy upraveno 05.10.2014 - 15:48Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: R r
5.10.2014 - 15:16

Ano,velice dobře jste to napsal!Komunisty dnes volí převážně starší generace z nostalgie a stesku po "starých jistotách" nebo naopak generace velmi mladá s čerstvým volebním právem a nemající o té lůze ani ponětí!A kam se poděla ta většina tehdejších komoušů,která rozkrádala co se dalo a žila téměř zdarma ze "stranických výhod"??To jsou ti,kteří dnes podnikají a žvaní o tom,jak bez práce nejsou koláče a jak se v demokracii musí každý snažit!Ti,kterým se podařilo dokonale infiltrovat a splynout s novým davem!Ti,kteří jsou dnes v čele jinobarevných stran!To je na zvracení.Jenže odstranit tenhle plevel bude vyžadovat obměnu ještě několika generací!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: petr
5.10.2014 - 14:19

A co není zrůdný na tomhle co tady TI demokrati za 25 let dokázali???PS:Nejsem žádnej Zbyňěk ale Roman
Naposledy upraveno 05.10.2014 - 14:21Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
petr
Počet příspěvků: 154
Hlavně pro: smakyr
5.10.2014 - 11:53

Zbyňku, komunistů se nebojím. Jen je NECHCI, protože jejich režim byl zrůdný.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: Demokraty ČR
5.10.2014 - 11:20
Líbí se mi jak se KOMUNISTŮ bojíte.Proč pak?To musí být nervy aby náhodou někdo nespočítal zlodějny a podvody,co? Taky jste dostali od Klause amnestii? A věřte tomu,že pokud někdo má úmysl škodit vlasti,měl by zkončit v base a to s pořádně trvdým dozorem. Pak by se NIKDY z české republiky nestala pr.del Evropy. Představy o tom,že v demokracii si každý může dělat co chce,tak to je opravdu velmi scestné. Nehledě na to,že denně vydíme jak si demokracii představuje 10% zbohatlíků. Ale ono to přijde a vyčistí se zase země od svoleče zlodějský a podvodnický.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jeseter1
Počet příspěvků: 20
Hlavně pro: Jonáše
4.10.2014 - 16:29
Nejen pro Jonáše, ale i pro ty co ztratili paměť:

Divný národ tihle Češi - i když je pes pokouše
sotva se jim rány zhojí - znovu volí komouše.

Potom šlapou jako stádo za srpem a kladivem
anekdoty šeptají si potichoučku nad pivem.

(kladenský básník Pepa Fousek)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
R _ r
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Jonáš
4.10.2014 - 15:09

Hodně lidí vstupovalo do KSČ a usilovali o funkce proto, že mysleli hlavně na sebe. Vedle nich pak ti, kteří podlehli vydírání komunistů a mysleli, že jim nic jiného nezbývá (rodiče dětí pro jejich studia a uplatnění, ti, co si chtěli udržet místo, dostat devizový příslib, ...).

Ti mocní, co skutečně mysleli na lidi, tak proto, aby je udrželi na uzdě a sebe u koryta. "Opečovávání" lidu byla jen úlitba.

Pro ty "malé", v podstatě slušné, ale málo schopné nebo líné, byla stranická legitimace prostředkem pro výhody. Přezdívalo se jim "chytrý blbec". Takoví dnes naříkají, že se o ně nikdo nestará.
Ti mazanější získávali hodnotnější výhody a mohli více přikrádat. Po převratu (mocnější chvíli před ním) byli první u rozebírání "socialistického" majetku patřícího "všemu lidu". Dnes jsou z nich podnikatelé (podle jejich dřívější klasifikace kapitalističtí vykořisťovatelé).

Chceme je znova volit? Já rozhodně ne!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
petr
Počet příspěvků: 154
Hlavně pro: Jonáš
4.10.2014 - 14:20

Máte pravdu, komunisté mysleli tak na lidi, že ty, co mysleli trochu jinak, pro jistotu zavírali. Jde mi mráz po zádech, když komunista hovoří o demokracii, cenzuře, svobodě slova a podnikání.

Zvláště, když svých podnikatelských úspěchů dosáhl díky stranické pokladně.

 

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
janek
Počet příspěvků: 177
Hlavně pro: oms
4.10.2014 - 13:57

Jsem rád, že se komunisté vracejí. Alespon někdo tady zase bude myslet na lidi a ne jen na sebe.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
oms
Počet příspěvků: 580
Hlavně pro: Všechny
4.10.2014 - 13:33
K tématice jsem publikoval i své historické připomenutí:

Dobří komunisté se vracejí
http://www.oms-slany.cz/2014/10/dobri-komuniste-se-vraceji.html

Miloslav Nič
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Post
Počet příspěvků: 422
Hlavně pro: SM
19.9.2014 - 18:26

Ještě jsi nedozrál k tomu abys mohl žít v DEMOKRACII.Proto to tady v ČR vypadá tak,jak to vypadá.A takových mudrlantů co si myslí,že sežrali Šalamounovo ho.vno máme okolo sebe jak naseto.Havlem počínaje a různýma osobama na diskuzích konče.A věř mi,že bych si raděj vystál frontu na kvalitní ovoce než dlabat odpadky z Evropy který nám markety nabízejí...)...Tu neschopnost vlád po 89 roce vidíme všichni.Z průmyslu není zhola nic.Energie a banky nás škubou jak se dá.Zlodějna,kriminalita a fet.Tomu může fandit opravdu jen málokdo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
XXL
Počet příspěvků: 1097
Hlavně pro: SM
19.9.2014 - 10:25

Jasně, v tom co Němec nechce si Čech má vybrat a má bejt za to rád.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Samue
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: SM
19.9.2014 - 00:20

No vidíte, tak jste se zasmál v Lidlu a stejně nic nezměníte. Jsou lidé, kteří byli více spokojeni před rokem 89 a naopak. Tím, že lidem, kteří mají jiný názor na určitou dobu, budete říkat trosky, individua, humus, lopaty, svou argumentaci, obhajování současnosti a slova o velmi dobré výchově zcela shazujete.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Samue
Počet příspěvků: 18
Hlavně pro: Všechny
19.9.2014 - 00:19
Naposledy upraveno 19.09.2014 - 00:20Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
SM
zaměstnanec
Počet příspěvků: 25
Hlavně pro: XXL
18.9.2014 - 21:19

Alespoň mají možnost si vybrat, co si koupí :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
XXL
Počet příspěvků: 1097
Hlavně pro: SM
18.9.2014 - 20:05

Obávám se, že se v tom západoněmeckém supermarketu přehrabovali ve zbytcích, co jsou v Německu neprodejným hnusem...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
SM
zaměstnanec
Počet příspěvků: 25
Hlavně pro: pohoda
18.9.2014 - 18:24

Veřte mi, že jsem velice dobře vychován, a sám své děti povedu ve stejném světle, jako vychovávali mí rodiče mě.Nicméně pokud někdo dokáže obhajovat dobu, která má na svědomí tisíce ba desetitisíce zničených lidských životů (navíc, pokud se mě to týká osobně), je to pro mě prostě troska. Úcta k takovému člověku ve mě mizí s momentem, kdy takový člověk ke u svého příspěvku, opěvujícího totalitu, stiskne "Odeslat".Před pár lety se tu vyskytovalo taky nějaké individuum s nickem D'Artagnan nebo tak nějak, bylo na tom s projevem velice podobně.
Je to nedávno, kdy jsem byl nakupovat v LIDLu a u ovoce jsem si poslechl rozhovor dvou postarších pánů, kteří si vyměnili pár poznámek na bídnou dobu, společně si zahudrovali, jak je všechno špatně a že zlatý komunisti. Prošel jsem kolem nich prošel se smíchem ve tváři a na mou adresu zaslechl komentář "no jo mladý, ty nic nevědi, jak bylo dobře".. Pokračoval jsem dál a smál jsem se ještě víc, zatímco oni se probírali pomeranči, kritizujíc jejich kvalitu.. Opravdu odolat komentáři, jestli by se takhle probírali tou hromadou ovoce v západoněmeckém supermarketu i za komančů, bylo velice těžké .. :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
pohoda
důchodkyně
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: Všechny
18.9.2014 - 08:37
Každý rozumný člověk ví,co se po revoluci povedlo a co ne.Líbí i nelíbí se mi spousta věcí.Bytostně však nesnáším lidi,kteří se vyjadřují o fyzicky pracujících jako o lopatách.Ta arogance jistě mizí ve chvíli,když potřebují opravit topení či postavit dům.Bohužel,jen pro tu chvíli.Ujišťuji Vás,že patřím mezi takzv.inteligenci.Doma mě však vychovali k úctě všech slušných lidí.Docela by mě zajímalo,k jaké úctě vychováváte,nebo budete vychovávat své děti.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.