Obsah  >>  Politika, politici  >>  Zastupitelstvo města 2018-22 - názory, komentáře
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

Zastupitelstvo města 2018-22 - názory, komentáře

RK007
Počet příspěvků: 837
Hlavně pro: Vratislav Renner
18.2.2020 - 13:36

Pokud vím, mělo by jít o lokalitu "nad" Slavojem.... Na parkovišti by to nemělo smysl, protože by auta neměla kde parkovat. Halu bez parkoviště by těžko někdo prosadil...
Naposledy upraveno 18.02.2020 - 13:38Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 837
Hlavně pro: PP98
18.2.2020 - 13:35

Nechci se pana Bartoníčka zastávat, nevím co ho k čemu vede, ale když tak nějak uvažuji nad současnou kampaní "vybudovat halu", tak spíš mám pocit že vůbec nejde o nějaké děti toužící po pohybu, ale spíš o bafuňáře toužící do Slaného přitáhnout nějakou národní ligu, nebo rovnou mezinárodní podniky.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Vratislav Renner
Počet příspěvků: 1473
Hlavně pro: Všechny
18.2.2020 - 13:20

Zastupitelstvo bude projednávat výstavbu multifunkční sportovní haly. Je navržené umístění SEVER. Zastupitelé jistě budou hlasovat o konkrétním místě, ale nikdo není ochotný místo upřesnit. Proč? Nebo se bude schvalovat jen "lokalita SEVER" bez upřesnění?

DODATEK:

Mám informaci, že hala bude stát na místě dnešního parkoviště u školy. Mám tomu věřit?


Přílohy:
clipboard03.pngz programu

Naposledy upraveno 18.02.2020 - 13:26Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
PP98
Počet příspěvků: 46
Hlavně pro: Všechny
18.2.2020 - 10:53

Ten Bartoníček je fakt blbec. Ještě bych pochopil, že nechce sportovní halu. Ale on to vše staví do pozice, když to nechci JÁ, tak se to nesmí postavit. Ak co chtějí ostatní, to mne nezajímá.

Vůbec ho nezajímá, že řada lidí chce ve Slaném sportovat a nemá kde.

Jsem zvědav, co řekne svým dětem, až se ho zeptaj, proč byl proti tomu, aby měly kde cvičit.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 837
Hlavně pro: Čtenáři
17.2.2020 - 15:40

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem!
dědeček Hříbeček
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Čtenáři
Počet příspěvků: 3090
Hlavně pro: Všechny
17.2.2020 - 13:58
Kdo je slušný, byl slušný vždycky,
kdo byl věrný, je věrný i teď.
Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle,
myslel vždycky jen na sebe.  ...


Karel Čapek
Naposledy upraveno 17.02.2020 - 15:44Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bartoníček
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: PavL
17.2.2020 - 11:30

Vážený pane Nepile,

děkuji za reakci. Vaše myšlenka, že bych měl znát odpovědi k řadě položených otázek je potěšující, ale poněkud nereálná. Jestli však znáte odpovědi Vy, neváhejte se o ně se mnou i ostatními čtenáři zde podělit. Kde si nebudete vědět rady, určitě Vám lídr vašeho volebního uskupení poradí a nebude Vám nadávat a pomlouvat, jako to pravidelně zkouší na mě, když mu dojdou odborné argumenty.

Na jednání Výboru pro investice jsem se řádně omluvil, takže je zbytečně neustále opakovat, že jsem tam nebyl. Navíc nejsem členem, byl bych tam jen jako posluchač, stejně jako Vy.

Vy jste lobbista za halu, já ekonom a zastupitel. Jestli máme najít konsenzus (tedy společnou řeč), pro což tak horujete, je potřeba se opírat o fakty. Těch se mi ale zatím od propagátorů haly, tedy i Vás, nedostává.

Ale nezoufejme, zasedání zastupitelstva je až 26. února, třeba Vaši kolegové ještě nějaké odpovědi do té doby vymyslí :-)

Pavel Bartoníček

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
PavL
Počet příspěvků: 36
Hlavně pro: Pan Bartoníček
17.2.2020 - 07:59
Pane Bartoníček, k otázkám, uvedeným ve Vašem příspěvku ze dne 12.2.2020:- odpovědi k řadě z nich byste jako zastupitel měl znát z jednání tohoto orgánu, tedy pokud jste na jednáních zastupitelstva vždy přítomen a vnímáte, o čem se zde jedná,- na řadu z nich Vám bylo odpovězeno v předchozích příspěvcích (není tedy pravda, co tvrdíte)- na řadu z nich by Vám bylo odpovězeno na samotném jednání Výboru pro investice dne 6.2.20, pokud byste si našel čas se této veřejné akce zúčastnit,- na všechny by Vám pak bylo určitě odpovězeno na příslušných odborech MěÚ Slaný, kam by určitě bylo smyslpnější tyto dotazy směrovat, než s nimi zahlcovat internetové diskuse.
Vy vidíte současnou situaci v rámci přípravy realizace výstavby nové sportovní haly ve Slaném jako politickou manipulaci, já naopak jako konsensus napříč zastupitelstvem, což je vždy ku prospěchu věci. A to nejen v případě sportovní haly. Je vžda pro město přínosné, pokud na úrovni komunální politiky najdou opozice i koalice v řešení jakékoliv problematiky společnou řeč. A nová sportovní hala, na rozdíl od parkovacího domu slánských parametrů - to zdůrazňuji, je pro město a jeho občany stavbou občanské vybavenosti velice potřebnou, stejně jako v minulosti bylo např. divadlo, zimní stadion, koupaliště, plavecká hala či některé další. A tak je dobře, že zastupitelé našli v tomu smyslu po téměř třiceti letech společnou řeč.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bartoníček
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: Láďu+ost.čtenáře Sl.Novin
16.2.2020 - 20:10

Zastánci sportovní haly včele se starostou Hrabánkem a jeho souputníkem Peškou doposud neuznali za slušné otázky na níže uvedené dotazy veřejně s odkazem na důvěryhodné nezávislé zdroje zodpovědět, protože odpovědi pravděpodobně neexistují. Jejich vzájemná diskuse není zárukou objektivity, spíše zárukou politické manipulace ve smyslu dosažení svých cílů. Veřejnosti nejsou předkládány žádné informace, není vedena žádná veřejná diskuse, je to akce tzv. „bez diskuse a basta.“ Stejně jako parkovací dům, na jehož podpoře se starosta Hrabánek podílel aktivně a souputník Peška pasivně (neudělal vše, co mohl, aby stavbě zabránil v jejích počátcích).

Podrobněji k tématu na www.facebook.com/obcanemestaslaneho v textu „TÉMA SPORTOVNÍ HALY NENÍ O SPORTU, ALE O ZNEUŽITÍ MOCI A TOUZE PO OSOBNÍM ZVĚČNĚNÍ ANEB Z CIZÍHO KREV NETEČE



Přílohy:
hrabankovi-slova-od-tgm.jpgJen člověk slušný bude slušný vždy a ve všem.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Peška
Počet příspěvků: 610
Hlavně pro: Všechny
14.2.2020 - 08:25
Reagovat na zastupitele Barotníčka nemá cenu, ale protože jeho demagogické formulace by mohly nepříliš informované čtenáře zmást, pár glos tady připojím.  
Je pravdou, že Bartoníček rozeslal svých 13 otázek na všechny možné emailové adresy - zastupitele, členy investičního výboru, možná i nějaké další osoby. To už nikoho nepřekvapuje, je tím pověstný, asi má zálibu v zahlcování emailové korespondence kohokoliv. A to nejen zastupitelů či úředníků města. Co však již Bartoníček nikde nedodává, neexistuje  žádná zákonná povinost, pro nikoho z výše uvedených adresátů, tyto Bartoníčkovy demagogie číst, natožpak na ně odpovídat. Což nese nelibě, a proto tady uraženě křičí na všechny strany.  Kvalifikovaná a odborná diskuse o výstavbě této haly totiž probíhá kontinuálně již po řadu měsíců a možná bych mohl říci i let. Jsou do ni zapojeni jak zastupitelé, tak i zástupci slánských sportovních oddílů, tak i samozřejmě odborní pracovníci města, architekti apod. Akorát v ní není zapojen Bartoníček. A to je to, co mu nejvíce vadí. Bohužel, všichni ostatní vědí, že Bartoníček dokáže rozložit svými vystoupeními činnost jakéhokoliv orgánu, tudíž jeho přítomnost na těchto jednáních je kontraproduktivní. Zkušenosti s jeho působením na slánské radnici jsou dostatečně výmluvné. Navíc, tento pán nemá čím přispět ani po odborné rovině - architekt to není, stavařině nerozumí, o sportu nikdy neslyšel a o finance se stará jen tehdy, když z toho může mít nějaký osobní prospěch.  
Tedy závěrem: Investiční výbor je odpovědný pouze a jen zastupitelstvu města. Tomu pravidelně předkládá informace a závěry ze své činnosti a také plní úkoly, které mu zastupitelstvo uloží. Panu Bartoníčkovi odpovědni nejsme a ani nejsme povinni odpovídat na jeho otázky. Což samozřejmě nevylučuje to, že mu někdo z členů IV na jeho dotazy odpoví. Já jen připomenu, že každý zastupitel byl na  jednání IV, kde se podrobně projednávala problematika sportovní haly, pozván. Bartoníček si ovšem na toto jednání nenašel čas, zřejmě byl zaměstnán sepisováním  svých otázek. Ovšem osobně se domnívám, že Bartoníčka odpovědi na tyto otázky ani nezajímají (ostatně, některé z nich jsou tak ujeté, že si člověk musí položit otázku, zda by jejich autor neměl vyhledat nějakou odbornou pomoc. Myslím tedy odbornou lékařskou pomoc ...). 
Takže když to shrnu: Všichni víme, že zastupitel Bartoníček bude útočit proti všemu, co pozitvního s v našem městě chystá. Teď je to sportovní hala, zítra to možná bude park v Benaru, pozítří možná městská plovárna a na příští týden (obrazně) si určitě najde něco dalšího - třeba městské tržiště nebo něco jiného.

L.Peška
předseda investičního výboru zastupitelstva města 
Naposledy upraveno 14.02.2020 - 08:32Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bartoníček
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: MartinC
13.2.2020 - 22:31

Martine,

naprosto chápu, že jste podporovatel výstavby MLS haly, ať to stojí, co to stojí. Vaše volební uskupení to má ve volebním programu. Každého zastupitele – který se cítí řádným hospodářem (a překvapivě se tak necítí všichni)  - by však měly zajímat finanční i jiné podmínky této výstavby a další souvislosti.

Chápu, že se mnohým podporovatelům výstavby tyto otázky nelíbí, ale při standardním způsobu realizace projektu by toto vše mělo předcházet jakémukoliv veřejnému zasedání o projektu (který se navíc bude ještě upravovat).

A mimochodem, nejde mi o to, že mé otázky někdo – mimo záznam a zápis – odpoví. Rád bych je měl ve formě, která nepřipouští pochybnosti. Po nějaké době se totiž „může ukázat“, že asi „došlo k nepochopení“, a vše je jinak. To jsem již zažil při debatě o „automatickém“ parkovacím domu a jeho návratnosti. A vše nakonec opravdu bylo jinak, než se slibovalo.

Pavel Bartoníček
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bartoníček
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: PavL
13.2.2020 - 22:20

Vážený pane Nepile,

je zcela marné reagovat na lídra Vašeho seskupení, který neodpovídá ani na jednu z otázek, přestože je obdržel již před jednáním Výboru pro investice (dále jen Vpi), tedy 6.2.2020. Odpovědi na otázky nejsou zahrnuty ani v zápise Vpi (autor V.Konvalinka, ověřovatel L.Peška). Proto bylo tedy třeba položit je znovu – veřejně. A nyní k vašim reakcím:

Studie MLS haly byla presentována na jednání Vpi a zastupitelů (na které jsem se řádně omluvil). V tom se shodneme. Je to však studie výsledná, která bude zaslána k připomínkám veřejnosti? Kdy bude veřejnosti zaslána? V jakém termínu se předpokládá vyhodnocení připomínek veřejnosti a zadání stavebního projektu?

Píšete, že existují - kromě toho, že lokalita u hřiště Slavoje skýtá šanci dokončit stavbu do konce tohoto volebního období – i jiné důvody pro opuštění varianty v areálu VSH, či s ním sousedícím. Kde jsou veřejně dostupné?

Nevíte, zda existuje studie vytíženosti ostatních krytých sportovišť (např. BIOS, tělocvičny na VSH či na základních a středních slánských školách a v sokolovně Kvíček) a kvalifikovaný odborný odhad, jak se tento stav změní po realizaci MLS haly, ani zda je taková studie provázána i na finanční pohled, tj. případný pokles příjmů v některých tělocvičnách po realizaci MLS haly. Přesto se domníváte, že se nic nezmění. To je však od propagátora stavby MLS haly přece očekávatelný postoj.

Studie, týkající se provozu haly, a ekonomiky tohoto provozu (resp. nutnosti doplácet/nedoplácet na tento provoz) bude podle Vás součástí projektové dokumentace. To už ale půjde pouze o konstatování fantů (bude-li studie vytvořena opravdu odborně) bez možnosti změny v projektové dokumentaci.

Jde o to, zda opravdu nebude možné vytvořit zařízení s velkou mírou finanční soběstačnosti, i když by to možná realizaci opozdilo. Taková debata však zatím nebyla vedena.

Zachytil jsem z úst představitelů města různé verze odpovědí. Proto by mě zajímal aktuální názor, co se připravované realizace MLS haly týče. Zda je o ní uvažováno pouze v případě dotace, nebo se bude realizovat i bez dotace, tj. plně z prostředků rozpočtu města.

Ano, zachytil jsem částku 60 mil. na realizaci MLS haly. Ale zdaleka nikdy nebylo řečeno, co vše se v této částce ukrývá. Zda pokryje i částky nutné pro přeložku všech sítí na místě připravované realizace MLS haly v lokalitě u hřiště Slavoje i vloni nově zrekonstruovaného skate parku. A zda jsou známy nějaké další činnosti a finanční částky, související s realizací MLS haly, o kterých zatím nebyla veřejnost a zastupitelé informováni.

Víte, toto není debata o tom, zda je MLS hala potřeba či není. Tato debata odborným způsobem neproběhla. Patrně to má svůj důvod, protože by se mohlo ukázat, že podpora realizace MLS haly není tak velká, jak se traduje. Já osobně jako jeden řadový zastupitel z 27 jí těžko dokážu vyvolat. Chybí-li vůle ostatních. To je tedy debata pouze o způsobu „protlačování“ MLS haly zastupitelstvem a připravenosti relevantních podkladů k veřejné diskuzi. A zde celý projekt připomíná stav, jakým byl protlačován projekt automatického parkovacího domu.

Pavel Bartoníček

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
MartinC
Počet příspěvků: 55
Hlavně pro: všechny
13.2.2020 - 19:37

Tak nebudu pana Bartoníčka úplně negovat, ale fakt je ten, ze mu moc nerozumím. Posloupnost je daná, popsal ji p. Peška. Pan Bartoníček mohl dostat na všechny otázky odpovědi rovnou - nezúčastnil se. Zaměstnávat svými dotazy další lidi, je to opruz, a mne by dávno přestal bavit, i když je to zákonná povinnost, ale kvalita odpovědi by tuto obstrukcí z mé strany reflektovala. Co se týká haly, bylo toho řečeno spoustu a nechápu kolegu Bartoníčka a částečně p. Schneidera. Kolega Bartoníček má syna na fotbale, do haly se dostaneme stěží, v čase, kdy většina lidi pracuje a bude to horší, protože sportující mládeže přibývá. Basketbalisté se svou mládeží nás dlouho pouštět nebudou, sami ji nemají kam umístit a ti malí kluci budou chodit v zimě kam? Nikde není místo, potřebujeme další zařízení, i za cenu toho, že se uvolní tomu stávajícímu a nebude přetížené, protože vytížené bude, tím jsem si jist. Neříkejte mi, že je Vám to lhostejné....Nebudu polemizovat o tom, co je a není priorita - může to být plovárna, ale taky nemusí, muže to být hala, ale také nemusí, ubytovna Mexiko, ale také nemusí... Co na to pohlížet jinak a ne jen tak, co chci já? Mně také není úplně po chuti dělat plovárnu za desítky milionů, sice pro spoustu lidi, ale max na 3 měsíce v roce. Hala se využívá celoročně. Ale jsem pro obojí, stejně jako pro řešení ubytovny v Mexiku. Co není Vaše priorita, to negujete, ale já v tom žádný konstruktivní přístup nevidím. Akcí je samozřejmě spoustu, ale pokud k tomu budu přistupovat v tom duchu, ze mne zajímá jen moje osobní priorita, nemám co dělat v zastupitelstvu, které by mělo ctít zájmy co nejširšího spektra občanů. Taky si Vás nepodávám, že jste jeden z minima, komu byly uvolněny peníze přímo z rozpočtu města a bytostně s tím nesouhlasím. Byl jste zvýhodněn nerovným přístupem ostatních zastupitelů k jiným a jiní tu možnost nemají a nedostali, ovšem to neřešíte, je to k Vaší spokojenosti... chtěl bych Vás požádat o přemýšlení nad věcmi, které nejsou zrovna Vaší prioritou, ale mají přínos pro obyvatele města. Nebudu tu psát jako jiní, ze je to s Vámi zbytečné, byť se tak v současné době prezentujete svými příspěvky.
Martin Cílek
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Čtenáři
Počet příspěvků: 3090
Hlavně pro: Všechny
13.2.2020 - 15:33
Tak, s panem Peškou lze souhlasit málokdy, ale s jeho první větou příspěvku z 13.2. - 07:00 souhlasím - komentovat příspěvky Ing. Bartoníčka je skutečně zbytečné. Je to nemocný člověk, jehož dětinsky hloupoučké urážky jsou spíše směšné a vypovídají hodně o jeho ubohosti a bezradnosti.
K multifunkční sportovní hale mohu - coby v mládí hodně sportující člověk - prohlásit, že její projekt  je mi sympatický a vzhledem k tomu, že přestavby již stávajících hal (BIOS a velké tělocvičny ve VSH), které bych asi dříve upřednostnil, by však vyšly finančně téměř stejně, je budoucí případná stavba této haly - "na zelené louce" - asi tím nejlepším řešením.
K mystifikacím pana RNDr. Pešky ohledně PD se již nechci příliš vyjadřovat - snad jen to - že stejně jako byla - či bude - odsouhlasena stavba multifunkční sportovní haly, byla odsouhlasena i výstavba parkovacího domu (17.6.2009 - 17 pro, 5 proti, 4 zdrž.). Nu - a v současnosti není jasné jak dopadne pro město soudní spor s firmou KOMA zapříčiněný v době bývalé koalice po roce 2014. Další řešení okolo PD se dá, bohužel, předpokládat až po ukončení onoho soudního sporu. Pana Pešky se týkají i ony - "jisté" - informace o kterých píši v příspěvku 9.2. - 21:45, které se ukázaly být zcela chybné a proto bylo upuštěno od stavby haly (tehdy prý údajně za 15 mil.!!!) již asi před deseti lety.
Projekt MSH je mi sympatický i pro svou všeobecnou využitelnost (jak sportovci, tak i nedalekou školou) a dovolím si předpokládat, že by mohl být zastupitelstvem přijat a být zařazen i mezi oněch 10 prioritních projektů. Nemyslím si ovšem rozhodně, že by měl mít prioritu č.1.!!! Podle důležitosti bych mu přisoudil asi tak 6. až 7. příčku. Ale o tom, nechť je rozhodnuto v zastupitelstvu, které je - tak, jako tomu bylo vždy v posledních 30 letech (a dovolím si řící - bude i nadále) - složeno z vítězné koalice - 15 mandátů (ODS, ANO, KDU-ČSL, OMS/STAN bez Ing. Bartoníčka) a opozice - 12 mandátů (USZ, Svobodní, NM/SPOZ,SPD, i s Ing. Bartoníčkem, který kandidoval za OMS). A pokud se stávající opozice o 11 zastupitelích (mimo Ing. Baroníčka prskajícího na všechny strany!!!) rozhodla být opozicí konstruktivní, bez zbytečného útočení a házení klacků pod nohy za každou cenu a naopak se snahou podpořit věci ve prospěch města - budiž to vzato na vědomí a ohodnoceno zvednutým palcem nahoru.

L. Schneider
Naposledy upraveno 18.02.2020 - 12:27Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Vratislav Renner
Počet příspěvků: 1473
Hlavně pro: Čtenáři
13.2.2020 - 14:27

Pouze popis - hledám konkrétní umístění,  mapu
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
PavL
Počet příspěvků: 36
Hlavně pro: Pan Bartoníček
13.2.2020 - 09:25

K tématu výstavby nové multifunkční sportovní haly (MSH) napsal asi vše podstatné již pan Peška přede mnou. Proces schvalování záměru výstavby tohoto sportoviště je určitě standardní, o čemž byste Vy měl vědět nejlépe – opět pan Peška přesně popsal.

O voličích a sportovcích zde v souvislosti s tématem sportovní haly bylo psáno v průběhu posledních cca 20 let již několikrát, bohužel během této doby nikdy nebyl záměr výstavby haly tak reálný, jako je tomu dnes. Při tom město velikosti Slaného by takové sportoviště mělo určitě vlastnit, je základní pro další rozvoj sportovních aktivit dospělých i mládeže.

Pokud byste měl zájem na zodpovězení svých otázek, nebylo nic jednoduššího, než se zúčastnit veřejného jednání investičního výboru minulý týden. Musím říci, že toto jednání bylo velice konstruktivní a hlavně zde vládla velice pozitivní atmosféra, díky přístupu všech přítomných, ať již členů investičního výboru, zastupitelů, či zástupců slánských sportovních organizací.

K Vašim dotazům:

1, 2 – Studie MSH je již zpracovaná, byla prezentována právě na jednání investičního výboru minulý týden, jestli bude prezentována i jinak, je otázka na jiné.

3 – Existují, byly přesně popsány na jednání investičního výboru, jsou popsány i v článku ve SN.

4, 5 – To nevím, nicméně především v hale BIOS se stav, dle mých zkušeností sportovního funkcionáře, příliš nezmění – kapacita tohoto sportoviště je naprosto nedostatečná oproti zájmu o pronájem ze strany sportovních organizací, ale i slánské a mimoslánské veřejnosti.

6 – Bylo zodpovězeno na jednání, taková studie bude součástí PD.

7 – samozřejmě, že na provozu nové MSH se budou největší mírou podílet sportovní organizace formou úhrady stanoveného pronájmu, nicméně neznám sportovní zařízení, které by bylo ekonomicky soběstačné (ale to není ani většina jiných staveb občanské vybavenosti, včetně těch kulturních, ke kterým máte nejblíže).

8 – opět bylo zodpovězeno na jednání a jako zastupitel byste měl vědět z jednání zastupitelstva.

9 – otázka na odpovědné osoby na MěÚ.

10 – opět odpovězeno na jednání, celkový rozpočet je schválen ve výši 60 mio., opět byste měl vědět.

11, 12, 13 – asi by opět odpověděli kompetentní na MěÚ

Pavel Nepil

Naposledy upraveno 13.02.2020 - 09:26Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Peška
Počet příspěvků: 610
Hlavně pro: Všechny
13.2.2020 - 07:00
Komentovat příspěvky pana Bartoníčka je asi zbytečné. Ono si stejně bude dál vykřikovat ty jeho podivné teorie o modro-rudém spiklenectví. Prostě se jen nemůže smířit s tím, že zastupitelstvo, na rozdíl od přechozích let, není tak striktně stranicky rozděleno. Spíše je to dělení na ty, kteří jsou schopni a ochotni pro město pracovat, a na ty druhé. Ta druhá skupina však opravdou skupinou de facto ani není. Odpovědně se k ní dá zařadit snad jen autor předchozího příspěvku. Ale to všichni dobře víme ...
A teď k tomu "protlačování ala parkovací dům":
1) V září 2019 schválilo zastupitelstvo města vybranou lokaci pro umístění připravované stavby multifunkční sportovní haly. Následně se začalo pracovat na podrobné studii podoby této haly.
2) V listopadu 2019 schválilo zastupitelstvo města seznam 10 prioritních akcí, které by měly být realizovány (nebo zahájena jejich realizace)  v roce 2020. Na tomto seznamu je i nová sportovní hala s předpokládanou cenou stavby ve výši 60 milionů korun.
3) V prosinci schválilo zastupitelstvo města rozpočet města na rok 2020, ve které se počítá s financováním přípravy i zahájením stavby  této haly a je na ni vyčleněno 20 mil. Kč.
4) Dne 6. února proběhlo veřejné zasedání investičního výboru, na které byli pozváni všichni zastupitelé města i zástupci slánských sportovních oddílů. Pozván byl samozřejmě i pan Bartoníček. Ale nedostavil se, neměl čas. Zde mohl klidně položit svých 13 dotazů (o některých se vedla diskuse i tak, bez jeho přítomnosti), ale to by pak asi neměl o čem psát. Zástupci sportovní veřejnosti zde uplatnili několik připomínek, na jejich zapracování se nyní pracuje.
5) Na 26. února je plánovano jednání zasutptielstva města, kde by měla být výstavba sportovní haly definitivně odsouhlasena.
Opravdu vám to připadá stejné jako způsob, kterým byla  nezákoným způsobem zahájena výstavba parkovacího domu? Co víc by mělo být ještě uděláno, aby pan Bartoníček byl spokojen? Rád se seznámím s jakýmkoliv dalším doporučením. Ovšem pochybuji, že se ho od tohoto pána já, nebo kdokoliv jiný dočkáme.

L.Peška
Naposledy upraveno 13.02.2020 - 07:03Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bartoníček
Počet příspěvků: 84
Hlavně pro: Láďu+ost.čtenáře Sl.Novin
12.2.2020 - 22:41

Multifunkční sportovní hala (dále jen MLS hala) je opravdovým předvolebním mlsem pragmaticky spojené dvojice Hrabánek + Peška. Oba potřebují získat další voliče a cítí mezi sportovci svoji volební skupinu. I proto musí být „investiční mega-akce“ za minimálně 60 milionů hotova do voleb 2022. Způsob protlačení její realizace je podobný tomu, jak byl realizován „automatický“ parkovací dům. Je to vítězství politického lobování na úkor ekonomické rozvahy. Investiční výbor a místostarosta města proto obdrželi dotazy, na které bude zajímavé znát odpověď:

1. Již je zpracovaná výsledná studie MLS haly, která bude zaslána k připomínkám veřejnosti?

2. V jakém termínu se předpokládá vyhodnocení připomínek veřejnosti a zadání stavebního projektu (jestliže v rozpočtu města je pro letošní rok vyčleněno pro MLS halu již 10 milionů s odůvodněním „projektová dokumentace + zahájení realizace“)?

3. Existují - kromě toho, že lokalita u hřiště Slavoje skýtá šanci dokončit stavbu do konce tohoto volebního období – i jiné důvody pro opuštění varianty v areálu VSH, či s ním sousedícím?

4. Existuje studie vytíženosti ostatních krytých sportovišť (např. BIOS, tělocvičny na VSH či na základních a středních slánských školách a v sokolovně Kvíček) a kvalifikovaný odborný odhad, jak se tento stav změní po realizaci MLS haly?

5. Je tato studie provázána i na finanční pohled, tj. případný pokles příjmů v některých tělocvičnách po realizaci MLS haly?

6. Existuje studie, týkající se provozu haly, a ekonomiky tohoto provozu (resp. nutnosti doplácet/nedoplácet na tento provoz)?

7. Bude na provoz MLS haly a občany, kteří ji budou využívat, aplikován stejný „ekonomický“ model jako v případě komunálního odpadu, tj., že provozní náklady budou rozpočítávány mezi sportovce, využívající MLS halu?

8. Co se připravované realizace MLS haly týče, je o ní uvažováno pouze v případě dotace (jak bylo kdysi avizováno), nebo se bude realizovat i bez dotace, tj. plně z prostředků rozpočtu města?

9. Je znám nějaký dotační titul, který by pro realizaci MLS haly mohl být využitý?

10. Je již známa celková částka (rozpočet) pro projektové práce a kompletní realizaci MLS haly?

11. Je známa částka nutná pro přeložku všech sítí na místě připravované realizace MLS haly v lokalitě u hřiště Slavoje?

12. Je známa částka nutná pro přeložku vloni nově zrekonstruovaného skate parku?

13. Jsou známy nějaké další činnosti a finanční částky, související s realizací MLS haly, o kterých zatím nebyla veřejnost a zastupitelé informováni?

Podrobněji k tématu na www.facebook.com/obcanemestaslaneho v textu SPORTOVNÍ HALA VE STOPÁCH PARKOVACÍHO DOMU



Přílohy:
ods-ksc-780-m.jpgPták s třešní a modrý Martin s rudým Láďou

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Čtenáři
Počet příspěvků: 3090
Hlavně pro: Vratislav Renner
12.2.2020 - 22:20

Sl. noviny - 7.2. 2020 - 17:28 - návrh.
Naposledy upraveno 12.02.2020 - 22:23Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Vratislav Renner
Počet příspěvků: 1473
Hlavně pro: Všechny
12.2.2020 - 16:10
Je někde zveřejněná situace dohodnutého umístění haly?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.