Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  24

KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
2.2.2008 - 15:33
Udělat si obrázek na učitele podle toho, co řiká tvoje dítě, může být dost zkreslené. Přinese blbou známku a hned je to "blbou učitelkou", která kdoví co... Chceš někoho konkrétně pomlouvat?
Kvalitní učitel je předvším ten, který ti dá do života to nejdůležitější z toho předmětu, s kterým je v hodinách těžko na cvičišti, ale u přijímaček, různých zkoušek (maturita, státnice)je s ním lehko na bojišti. Jsou to lidi, kteří se nepovyšují nad jiné, nedělají ze svého titulu něco(nepíší si ho do emailu, nepředstavují se Ing. Iva...). Především na tyto učitele, profesory vzpomínáme i po x letech, co jsme ze školy. A pak jsme rádi, když naše dítě toho kvalitního učitele (kterého jsme měli i my) má také.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anna
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
2.2.2008 - 15:12
Podle jakých kritérií hodnotíte kvalitní učitele?
Zdá se mi to, nebo je to pravidlem, že se diskutuje jen o učitelích 2. stupně?Myslím, že ten prvotní impuls nám dal učitel v první třídě.Ale je zase fakt, že i ten v devítce, byl tím posledním.Pokud jsme ho měli v oblibě.
Podle čeho měříte kvalitu učitele?
Já podle toho, jak mi dítě obstojí při testech, jak se dítě těší do školy, že mi má co vyprávět k některým předmětům, tedy k jeho osnovám....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
29.1.2008 - 01:18
A co s tím tady? Téma je: KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: n
28.1.2008 - 20:36
Kriminalisté při velkém zátahu rozprášili na půdě Univerzity J.E. Purkyně v Ústí nad Labem jeden z největších padělatelských gangů nelegálně rozšiřující software. Jednoho z pachatelů již policisté obvinili z trestného činu
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
n
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ychtyl
27.1.2008 - 17:54
Já fakt nechápu, proč debata, která by mohla leccos osvětlit a někam se vyvinout, se tady vždycky zvrhne ve sproťárny a nechutnosti. Zkuste si založit fórum sprosťáků a nechte jiný lidi napokoji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ychtyl
27.1.2008 - 17:28
I učitel udělá chybu, stejně jako příroda a kdo tě vychovával udělali na tobě. Co jsi napsal:
"Bejt tebou raději držím hubu a onanuji nebo šmíruji někde v koutě. Úchyláčku.", sedí na tebe jako ušité. Žařiď se podle toho.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ychtyl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bohumír Bročko
27.1.2008 - 16:58
Ty jsem uplně blbej. Neznáš základní pravidla českého pravopisu. Y/i ti nic neříká. A ještě děláš chytrýho. Bejt tebou raději držím hubu a onanuji nebo šmíruji někde v koutě. Úchyláčku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bohumír Bročko
25.1.2008 - 22:03
Chcete se s někým seznámit? Zkuste seznamku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.1.2008 - 19:10
Nestačím se divit, že i dnes se lidi pořád bojí podepsat se pod svůj názor.

Zdravím všechny anonymi.

:o)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.1.2008 - 17:42
Na začátku Ledna přišel premiér Mirek Topolánek opět s myšlenkou platit na vysokých školách školné. V „předvolební smlouvě ODS s občany ČR„ je napsáno: „Nezavedeme školné, ale změnou financování studia zvýšíme počet vysokoškoláků na průměr EU.“ a obdobně v programovém prohlášení vlády: „Vláda nezavede školné, ale otevře diskusi o větším zapojení soukromých zdrojů do financování vysokých škol, vědy a výzkumu.“

Premiér využil šalamounsky slovo diskuse v textu a prohlásil: "Programové prohlášení jasně říká, že zahájíme diskusi o odložené platbě, což tímto činím. Přičemž nikde není řečeno, že nutně musí zůstat pouze u diskuse a že už nedojde k realizaci".
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.1.2008 - 16:04
Ano, averze v žádném případě nepomůže. Jednou z možností je i nechat všemu volný průběh. Myslím, že hulvát může taky něco žákům dát, ale nic dobrého to nebude. Metoda strachu je to nejhorší co si člověk může vzít vůbec.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bohumír Bročko
24.1.2008 - 22:52
Cílem výuky je samozřejmě naučit. Hodnocení je i jednou z metod k učení. Je informací pro žáka i rodiče. Může inspirovat i znechutit. Vyzkoušel jsem si sám na sobě obojí.
Učitel se může ve škole hodně naučit, ale předpoklady má od přírody a škola staví na tom, co mu dávají rodiče. Je-li od přírody sympatický a hlavně díky rodičům slušný, ohleduplný, citlivý a uznalý ke druhým, může z něho být dobrý učitel. Ale i hulvát a necitlivý pruďas naučí, některé žáky dokonce víc. Lidé nejsou stejní, tak každé zevšeobecňující závěry nemohou být správné. A myslím, že čím rozdílnější učitelé ve škole jsou, tím lépe škola žáky připraví pro život. A jak se žák staví ke škole a učitelům ovlivňují hlavně rodiče. Podporovat či dokonce vyvolávat v dítěti averzi proti učiteli nepomůže nikomu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: n
24.1.2008 - 20:39
Budu dnes trochu idealista a vyslovím něco, čím pobouřím některé lidi. V lidském životě jde jen o jedno a to je ta chvilička, než se vám přehraje celý život před očima.

Učení má tedy smysl jen tehdy, pokud cílem je naučit a né hodnotit. Příklad ze dneška. Kluk přinesl z matematiky 2 a 5. První známka je ze sčítání a druhá známka z odčítání. Pokud si někdo myslí, že je chyba v jedinci, který vlastním přičiněním dokáže ovlivnit že dokáže abstraktně sčítat a nikoli odčítat, tak se dle mého názoru plete. Známka především hodnotí učitele a jeho schopnosti. Je mi líto učitele, který díky dvoum nadprůměrně inteligentním bytostem ve třídě nabyde přesvědčení, že látku naučil všechny, jen oni někteří se více či méně nedokázali ztotožnit s jeho metodou a tudiž neprospívají. Každý učitel má mezi svými žáky různou kvalitu, ale výsledkem jeho práce má být pochopení látky všemi svěřenci. Je jasné, že někdo to pochopí na poprvé a někdo na podruhé a někdo už to ví dávno a někomu je to potřeba vyložit jen trochu jinak a věnovat mu více času. Průměrný výsledek písemky je známkou učitele a jediná správná známka je jednička. Ten kdo kdysi vymyslel pětitřídku tak ten věděl co dělá. Nikdo z nadaných dětí se v tom či onom předmětu nenudil, protože mohl jít rychleji a méně nadané děti si neustále opakovali to, co se na ně nepřilepilo zcela.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
n
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bohumír Bročko
24.1.2008 - 15:36
Jen abychom pak nebyli bandou jedinců, která neumí nic než stát u rozpadající se mašiny. Někdo ji kdysi vymyslel, ale pak už nebyl nikdo, kdo by ji vylepšil nebo aspoň opravil. A počítat bychom zase mohli na počítadle - třeba v obchodě. A možná bychom si ani počase nedokázali přečíst knihu. Těch pár vzdělaných jedinců by nás asi nevytrhlo. A kdo by učil naše děti? Možná někdo, kdo nechodil do školy.
Ne, vzdělání co nejlepší pro všechny. S tím souhlasím. A s tím, že jsou lidé kteří své práci zas až tolik nerozumí, se setkáte v každém oboru.
S tím určitě budete souhlasit. Možná i vy děláte svou profesi proto, že musíte, a ne že vás zas tak moc baví.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
24.1.2008 - 14:55
Školné je v pořádku, mělo by se zvýšit na 100tis/rok. Konečně by měli školy na vybavení a platy učitelů bez přispění státu. Že by do školy chodila hrstka lidí to přeci nikomu vadit nemůže.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
24.1.2008 - 12:52
Na začátku Ledna přišel premiér Mirek Topolánek opět s myšlenkou platit na vysokých školách školné. V „předvolební smlouvě ODS s občany ČR„ je napsáno: „Nezavedeme školné, ale změnou financování studia zvýšíme počet vysokoškoláků na průměr EU.“ a obdobně v programovém prohlášení vlády: „Vláda nezavede školné, ale otevře diskusi o větším zapojení soukromých zdrojů do financování vysokých škol, vědy a výzkumu.“

Premiér využil šalamounsky slovo diskuse v textu a prohlásil: "Programové prohlášení jasně říká, že zahájíme diskusi o odložené platbě, což tímto činím. Přičemž nikde není řečeno, že nutně musí zůstat pouze u diskuse a že už nedojde k realizaci".

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
24.1.2008 - 11:22
..co jsem dělal já? Bál jsem se neposlat děti do školy, prodat televizi, odstěhovat svou rodinu do přirozenějšího prostředí než je městská aglomerace a ještě jsem nedokázal spoustu věcí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bohumír Bročko
Anonymní uživatel
Hlavně pro: mamina
24.1.2008 - 11:18
Ano, stydím se za svůj pravopis. Jsem frustrován, že dokážu pochopit teorii relativity, ale nedokážu vstřebat nepravidla pravopisu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bohumír Bročko
24.1.2008 - 01:52
Napsal jste "Učitel, který se odvolává na takový, nebo onaký systém je chudák." a pak, že vaše děti "jsou výsledkem svého okolí". Není takový rodič také chudák? A je skutečně tak, že vaše děti jsou výsledkem okolí? Co jste dělal vy?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mamina
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
23.1.2008 - 14:09
Pane učiteli, měl byste se stydět za své hrubky !!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  24
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.