Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  Nedostatek míst v MŠ Slaný
Strana:   1  2  3  4

Nedostatek míst v MŠ Slaný

Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anti-k
15.5.2009 - 16:09

Pane odpovězte jasně na následující otázky.
Ví vedení radnice od roku 2006, kolik bude letos dětí ve školkovém věku?
Co vedení radnice za ty 3 roky udělalo pro to, aby byl míst dostatek?
Pokud něco udělalo, bylo to dostatečné?
Je převážná část vedení radnice členy slánské ODS?
Kdo má za současný stav zodpovědnost?
Jako u soudu, bez komentářů.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
15.5.2009 - 14:14
Jinými slovy vy ůchylové, nebudete se- nesmíte- kritizovat vedení města! Všechno co dělá, tak dělá výborně!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym10:01
15.5.2009 - 11:56

Předpokládám, že jste Martas. V čem spatřujete mou aroganci - v tom, že se s Vámi bavím narovinu a snažím se Vám vysvětlit, že sem politika nepatří? Vy se mě přece neptáte jsem-li arogantní (což by opravdu byla hloupá otázka) - Vy to prostě konstatujete. Já se Vás tedy ptám na důvod Vašeho konstatování. Všiml jsem si až nyní v DF se starostou (předtím jsem to nečetl moc do zadu), že jste tam už otázku položil i s obviněním, že pod jeho vedením pracuje MÚ špatně - počkejte si tedy na odpověď, ale předpokládám, že kromě vyjádření k věci obdržíte i podobnou otázku, jako ode mně. Váš subjektivní názor není naštěstí objektivním názorem většinovým.

- anti k -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.5.2009 - 10:01

I vy jste arogantní. A to se vás mám ptát zda jste arogantní? ˇVaše odpověď je přeci jasná předem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Martas
15.5.2009 - 08:24

Nezlobte se, ale Váš příspěvek je rovněž politicky motivován. Doporučuji zeptat se přímo toho "doměle arogantního" starosty a nejen na ty školky, ale také na tu Vámi zmiňovanou aroganci - tam bude mít tato poznámka smysl a starosta Vám určitě odpoví a případné, Vám či veřejnosti, zdánlivě nejasné kroky vysvětlí. Ale tady, podobné poznámky jen dokazují, kdo si přihřívá tu svou politickou polívčičku ... 'a propós - nevěřím, že jste pravicový volič.

- anti k -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.5.2009 - 00:51

Není to v příslušnosti k nějakému táboru, ale k zdravému rozumu!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Martas
14.5.2009 - 22:45

Možná nastal čas, abys byl více levicově smýšlející.
:-))))))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Taky maminka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Martas
14.5.2009 - 20:21

Nechci Vám brát iluze, ale myslím si (po určitých zkušenostech), že pan starosta chybu neuzná. A když už jsme u toho, co bude v budoucnu se školama, možná by město mohlo i řešit, kam děti přihlásit k zubaři a kam jejich rodiče (obzvláště nově přistěhované) přihlásit k praktickému lékaři - už dnes je s tím problém. Asi je to téma do jiné diskuze, ale souvisí to celkově s rodinami. A pokud má mít jednou Slaný 20 tisíc obyvatel (jak pan starosta předpokládá), asi by to chtělo dělat analýzy trochu jinak než ty dosavadní se školkami.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Martas
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym a AntiK
14.5.2009 - 16:57

Souhlasim s Anti-K,ze toto tema neni zadna politicka predvolebni bramboracka a ohrivat si tu svou politickou polivcicku je asi vcelku nevkusne.Nadruhou stranu musim ale souhlasit s tim /a to i pres to,ze jsem pravicovy volic a to vcelku dosti pravicove smyslejici/ ze vlada ODS ve Slanem je jen ukazka arogance a moci.Na pripadu materskych skolek je to nazorne videt.Nikoho tady nezajima,kam ti mladi lide maji dat sve trilete deti.Problem mohl byt uz davno vyresen a ne ho ted hasit,kdyz uz nastal.Verim,ze pan starosta na svem foru se k tomuto tematu jeste vyjadri a predpokladam,ze i uzna chybu v tom,ze mesto zaspalo a situaci podcenilo,popripade nekdo udelal na meste chybu a bude se ji snayit vyresit.
Verim,ze nehodla sdilet ABSOLUTNE ZCESTNE!!!!! nazory typu babyboom-u a podobne.A ze v dohledne dobe se pocet mist ve skolkach navysi a zecne se jednat o otevreni nove skolky.A vy pane/-i babyboom-e,jak to bude za dva roky se skolama?zase se vymluvi mesto na BABYBOOM?
Martas
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.5.2009 - 11:56

Mohu se prosím zeptat, co to je "5 km od Slaného", resp. tedy konkrétně na místo Vašeho bydliště?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.5.2009 - 09:33

Tak je hezké žě pod Slaný spadá 51obcí ale jsem 5km od něho a úřednice rezolutně odmítá že nemám ve Slaném co pohledávat.To co se děje tady jsem za svůj život nezažila a moc lituji toho že tu bydlím
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym09:35
14.5.2009 - 09:04

Dobrý den,
reaguji na tento příspěvek jsa na něj upozorněn. Předpokládám, že jde možná o stejnou osobu na jejíž příspěvek jsem již reagoval jinde, ale možné je, že se jedná o někoho jiného ovšem ze stejné skupiny - oni se teď začínají docela rojit.
Především chci poznamenat, že bych na tomto tématu politizované příspěvky rozhodně nehledal, ale jsou lidé různí a jak je vidět neštítí se využít ke svým cílům a očerňování jiných jakékoliv příležitosti.
"Milý" pane anonyme 09:35, cíl vašeho projevu je jasný a zcela zapadá do kontextu mého mínění o mnohých anonymních přispěvatelích. Zcela Vám chybí alespoň trochu taktu a solidnosti - tyto vlastnosti jsou Vám nějak cizí, když si mě bez jakýchkoliv skrupulí dovolíte spojovat v anonymní dikusi, kde sám také pod svým jménem nevystupujete, se jménem o kterém se pouze můžete domnívat, že je moje. Samozřejmě se mýlíte. Také mám svou doměnku (a myslím, že se nemýlím) o tom kdo jste, ale takovou drzost já nemám, abych porušoval Vaše přání zůsatat inkognito či se dopustil takového faux pas a mýlil se jako Vy.
Moje příspěvky nejsou nikterak nekritické (jak píšete), ale spíš naopak, jak mohou čtenáři těchto diskusí zjistit jinde, kde píši pod nickem - anti k - a navíc většinou jen reaguji na takovéto neslušnosti, jaké Vy předvádíte tady.
Informace čtenářům tohoto tématu :
Tady, jak je vidět, se toho moc nedovíte. Na diskusi se starostou města, jak jsem četl, už takové dotazy padly - doporučuji připojit se k nim a vyčkat odpovědi starosty, která bude jistě fundovaná a k věci. Nevýhodou diskuse se starostou je, na což ovšem on sám upozorňuje, že neodpovídá okamžitě , ale až příležitostně - většinou v intervalech dvou týdnů.

- anti k -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym 11.5.2009 - 23:32
12.5.2009 - 09:35

Pokud považujete opodstatněbou kritiku ODS za ubohé politické napadání, tak jste na úrovni pana Anti-k. Každý, kdo má alespoň minimální znalost teorie řízení - a u akademicky vzdělaných představitelů města bych to předpokládal - ví, že systém s dopravním zpožděním je obtížně regulovatelný, čím je dopravní zpoždění větší, tím se reguluje hůř. Jednou z cest, jak regulaci zlepšit, je predikce. A ta v tomto případě je možná, protože víme, že cca 3 roky po narození, bude děti třeba umístit do školky. Starosta & spol tuto informaci nepochybně k dispozici mají a nijak ji nevyužili. Buď je to jen hloupost nebo záměr. Doufám, že jen to první. Tady bych očekával nějakou sebereflexi, ale tu od členů ODS všeobecně a ve Slaném také asi očekávat nelze. To přísloví o rybě jistě znáte a stačí se podívat na Topolánkovu vládu, kraje a nakonec i na některá obecní zastupitelstva. Až bude ODS schopná alespoň minimální sebekritiky, pak se stane možná důvěryhodnější, ale takhle ne. Podívejte se například na příspěvky pana Schneidera (Anti-k), místopředsedu Slánského sdružení, jeho jediná myšlenka je "Co ODS činí, dobře činí". Teď při rozpadu ODS má problém, ke kterému křídlu se připojit, ale on z toho už nějak vybruslí.
Takže, až půjdete znovu volit, vzpomeňte si na mé ubohé politické napadání a také nezapomeňte na nezpochybnitelné úspěchy budování kapitalismu v Česku pod vedením ODS a rozhodněte se správně.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Katschule
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
12.5.2009 - 09:04

Anonyme (11.5.2009 - 23:32), muzete prosim upresnit, jake vstricne kroky mesto prichystalo?
Nebylo by reseni znovuotevrit byvalou skolku u kasaren, to by bylo snad nejmene financne narocne, prostory i zahrada jsou primo detem uzpusobene... ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym22:57
11.5.2009 - 23:32

Místa ve školkách bylo dost v důsledku populačního propadu. V současné době dochází naopak k populačnímu "boomu", neboť začínají zakládat rodiny ti, kteří jsou potomky populačně silných ročníků 1947 - 48. V důsledku toho je náhle míst nedostatek. Nicméně dochází k vstřícným krokům města a kapcita nabídky byla rozšířena až o 50 míst. Další kroky budou předmětem dalšího jednání.
Tento stav však potrvá, podle reálného předpokladu pár let (tak asi 5), takže vše je třeba řešit rozumě a s rozvahou.
Výpad pana anonyma 22:57 je z ranku ubohých politických napadání a netřeba mu myslím věnovat větší pozornosi.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: all
11.5.2009 - 22:57
No a co jste vážení rodičové čekali? Když se podíváte na zvolené představitele města, koho tam vidíte? Hlavně zástupce ODS. A podle ODS se má každý postarat především sám o sebe. Město musí zajistit školku pro předškoláky. To zajištěné je. Tak co. Jestli se vám to nelíbí, tak si na to vzpomeňte, až půjdete k volbám. Každý svého štěstí strůjcem. Pokud jste volili ODS nebo k volbám nešli, dobře vám tak. Pokud ČSSD nebo komunisty, pak vás musím politovat.
O tom kolik bude letos (vloni) zájemců o školku mohl starosta & spol. vědět už 3 roky, kdyby se starali. Proč se ale starat o socky, které nemají ani na chůvu? To se radši starají o bytovou výstavbu pro pár vyvolených, kteří na to mají. Ale termín občanská vybavenost, je zřejmě sprosté slovo a jako takové je jim ukradený.
No zvolili nám je, tak dobře nám tak.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maminka ze Slaného
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
11.5.2009 - 21:09

V srpnu? Tak to máte celkem problém. Alespoň my ho letos měli. Mám dítě také narozené v srpnu, sice mu budou v září 3 roky, ale vzhledem k tomu, že sprnových dětí, které chtějí letos do školky nastoupit, je příliš, tak se prostě na všechny nedostane. Místa zabírají děti, které neodejdou do 1. třídy ZŠ, pak jsou děti, které už nevzali vloni, takže vlastně letos v září jim budou již 4 roky a poté mají šanci ostatní děti. Tzn. děti, kterým budou v září 3 roky, ale bere se to postupně podle data narození. Takže těm dětem, kterým budou 3 roky až v srpnu, v podstatě +/- měsíc před nástupem do MŠ, mají celkem smůlu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Taky maminka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Maminka ze Slaného
11.5.2009 - 19:04

Myslela jsem tím školku u Bětušky - vím, že tam je trošku jinačí, ale brala jsem to jen tak orientačně, ono i těch nových občánků bylo něco přes 200 - o to pro nás maminky hůř. Máte pravdu, že je to zamotaný kruh, jsem zvědavá, zda s tím město bude něco dělat a jestli se to stihne do doby, než budu muset nastoupit do práce. Jinak nevím, co budu dělat. Sehnat práci není jednoduché, už jsem si to po první mateřské zažila.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
11.5.2009 - 18:58

Špatný datum narození je od zhruba od října do června. Jestliže dítě dosahuje během školního roku 3 let, má problém s umístěním. K zápisu jdete prakticky ve 2 letech a když začíná školní rok, jsou mu ještě stále 2 roky. Měla jsem problém s umístěním syna již před 5 roky, je narozen na jaře, do školky mi ho (a nejen jeho) nevzali ve 3 letech, ale až skoro ve 3,5 letech po prázdninách. Zajímalo by mě, z čeho se analýzy o dostatečnosti míst ve školkách dělají, když moje zkušenost je už celkem stará a stále čtu, že míst je dostatek.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
hesu
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
11.5.2009 - 16:59
tak to mate kliku, ja mam prvni dite v lednu a druhe v prosinci... takze super:(
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.