Obchodní akademie ve Slaném
Cibulitis
Počet příspěvků: 102
Hlavně pro: Čtenáři
9.7.2013 - 20:25
L.Sch. dne 7.7.2013 v 22:27 napsal(a):
Tak vidíte - kromě toho, že je vulgární a děla hrubky - je to i nevychovanec, který si mě stále plete s kolegou, kterého z poza vlastní
anonymní přezdívky neustále oslovuje jménem! Inu, ... co od někoho takového čekat, že ?
Glosátor.
Cibulitis dne 9.7.2013 v 10:04 napsal(a):
Inu, to by byste musel změnit i sloh, abyste se mohl vydávat za někoho jiného, Schneidere.
L.Sch. dne 9.7.2013 v 19:30 napsal(a):
Nu, Vy s tím máte jistě velké zkušenosti, že Peško (při Vašich několika přezdívkách)? I Vy se mýlíte a jste stejně trapný s takovýmto jednáním.
Glosátor.
Kolik byste si vsadil na to, že jsem Peška nebo někdo z jeho okolí?
L.Sch.
Počet příspěvků: 6260
Hlavně pro: Cibulitis
9.7.2013 - 19:30
L.Sch. dne 7.7.2013 v 22:27 napsal(a):
Tak vidíte - kromě toho, že je vulgární a děla hrubky - je to i nevychovanec, který si mě stále plete s kolegou, kterého z poza vlastní
anonymní přezdívky neustále oslovuje jménem! Inu, ... co od někoho takového čekat, že ?
Glosátor.
Cibulitis dne 9.7.2013 v 10:04 napsal(a):
Inu, to by byste musel změnit i sloh, abyste se mohl vydávat za někoho jiného, Schneidere.
Nu, Vy s tím máte jistě velké zkušenosti, že Peško (při Vašich několika přezdívkách)? I Vy se mýlíte a jste stejně trapný s takovýmto jednáním.
Glosátor.
Cibulitis
Počet příspěvků: 102
Hlavně pro: Čtenáři
9.7.2013 - 10:04
L.Sch. dne 7.7.2013 v 22:27 napsal(a):
Tak vidíte - kromě toho, že je vulgární a děla hrubky - je to i nevychovanec, který si mě stále plete s kolegou, kterého z poza vlastní
anonymní přezdívky neustále oslovuje jménem! Inu, ... co od někoho takového čekat, že ?
Glosátor.
Inu, to by byste musel změnit i sloh, abyste se mohl vydávat za někoho jiného, Schneidere.
L.Sch.
Počet příspěvků: 6260
Hlavně pro: Všechny
7.7.2013 - 22:27
Tak vidíte - kromě toho, že je vulgární a děla hrubky - je to i nevychovanec, který si mě stále plete s kolegou, kterého z poza vlastní anonymní přezdívky neustále oslovuje jménem! Inu, ... co od někoho takového čekat, že ?
Glosátor.
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: Čtenáři
7.7.2013 - 22:11
Lenka Studničková dne 13.9.2009 v 14:06 napsal(a):
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.
Sleeper dne 24.1.2013 v 08:51 napsal(a):
Jo, "paní profesorka" Marešová. Uvozovky jsou namístě, neb není ani profesorka (má magisterský titul) a dokonce ani paní, nýbrž slečna. Užil jsem si s ní dost a její neustálé výhrůžky "Slohovky tě nezachrání, když nebudeš umět teorii, nepůjdeš k maturitě!" nezapomenu do konce života. A to jsmese potkali už na základní škole (učila na Hájích). Současné gympláky umpřímně lituji. P.S. K maturitě mě pustila. P.P.S. Psaním se jen tak mimochodem živím :-)
RK007 dne 24.1.2013 v 21:32 napsal(a):
Mě paní učitelka Marešová rovněž učila. Byla velmi přísná, jenže zpravedlivá a dokázala naučit. Psaním se dneska živí kde kdo. Kdybych byl vulgární, napsal bych každý kdo má v pr.... díru. Profesuru má dneska na SŠ jen málokterý kantor (není potřeba), oficiální název té profese zní "Středoškolský učitel". Oslovení profesor se ale z nostalgie používá stále nejen na gymnáziích, ale i na jiných středních školách. OA, i SPŠ.
Sleeper dne 7.7.2013 v 17:11 napsal(a):
"Zpravedlivá"? :-) Tak pevně doufám, že Vy se psaním neživíte... Moc daleko byste to nedotáhl. Výklad slečny Marešové se ve Vašem případě evidentně minul účinkem :-).
L.Sch. dne 7.7.2013 v 20:18 napsal(a):
Mohu potvrdit z jiných diskusí, pan RK 007 - nejen, že je vulgární, ale hrubky se mu občas do textu vloudí.
Glosátor.
Od vás to sedí Schneidere.
L.Sch.
Počet příspěvků: 6260
Hlavně pro: Sleeper
7.7.2013 - 20:18
Lenka Studničková dne 13.9.2009 v 14:06 napsal(a):
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.
Sleeper dne 24.1.2013 v 08:51 napsal(a):
Jo, "paní profesorka" Marešová. Uvozovky jsou namístě, neb není ani profesorka (má magisterský titul) a dokonce ani paní, nýbrž slečna. Užil jsem si s ní dost a její neustálé výhrůžky "Slohovky tě nezachrání, když nebudeš umět teorii, nepůjdeš k maturitě!" nezapomenu do konce života. A to jsmese potkali už na základní škole (učila na Hájích). Současné gympláky umpřímně lituji. P.S. K maturitě mě pustila. P.P.S. Psaním se jen tak mimochodem živím :-)
RK007 dne 24.1.2013 v 21:32 napsal(a):
Mě paní učitelka Marešová rovněž učila. Byla velmi přísná, jenže zpravedlivá a dokázala naučit. Psaním se dneska živí kde kdo. Kdybych byl vulgární, napsal bych každý kdo má v pr.... díru. Profesuru má dneska na SŠ jen málokterý kantor (není potřeba), oficiální název té profese zní "Středoškolský učitel". Oslovení profesor se ale z nostalgie používá stále nejen na gymnáziích, ale i na jiných středních školách. OA, i SPŠ.
Sleeper dne 7.7.2013 v 17:11 napsal(a):
"Zpravedlivá"? :-) Tak pevně doufám, že Vy se psaním neživíte... Moc daleko byste to nedotáhl. Výklad slečny Marešové se ve Vašem případě evidentně minul účinkem :-).
Mohu potvrdit z jiných diskusí, pan RK 007 - nejen, že je vulgární, ale hrubky se mu občas do textu vloudí.
Glosátor.
Sleeper
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: RK007
7.7.2013 - 17:11
Lenka Studničková dne 13.9.2009 v 14:06 napsal(a):
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.
Sleeper dne 24.1.2013 v 08:51 napsal(a):
Jo, "paní profesorka" Marešová. Uvozovky jsou namístě, neb není ani profesorka (má magisterský titul) a dokonce ani paní, nýbrž slečna. Užil jsem si s ní dost a její neustálé výhrůžky "Slohovky tě nezachrání, když nebudeš umět teorii, nepůjdeš k maturitě!" nezapomenu do konce života. A to jsmese potkali už na základní škole (učila na Hájích). Současné gympláky umpřímně lituji. P.S. K maturitě mě pustila. P.P.S. Psaním se jen tak mimochodem živím :-)
RK007 dne 24.1.2013 v 21:32 napsal(a):
Mě paní učitelka Marešová rovněž učila. Byla velmi přísná, jenže zpravedlivá a dokázala naučit. Psaním se dneska živí kde kdo. Kdybych byl vulgární, napsal bych každý kdo má v pr.... díru. Profesuru má dneska na SŠ jen málokterý kantor (není potřeba), oficiální název té profese zní "Středoškolský učitel". Oslovení profesor se ale z nostalgie používá stále nejen na gymnáziích, ale i na jiných středních školách. OA, i SPŠ.
"Zpravedlivá"? :-) Tak pevně doufám, že Vy se psaním neživíte... Moc daleko byste to nedotáhl. Výklad slečny Marešové se ve Vašem případě evidentně minul účinkem :-).
Naposledy upraveno 07.07.2013 - 17:13

RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: Aleš Dragoun
24.1.2013 - 21:32
Lenka Studničková dne 13.9.2009 v 14:06 napsal(a):
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.
Sleeper dne 24.1.2013 v 08:51 napsal(a):
Jo, "paní profesorka" Marešová. Uvozovky jsou namístě, neb není ani profesorka (má magisterský titul) a dokonce ani paní, nýbrž slečna. Užil jsem si s ní dost a její neustálé výhrůžky "Slohovky tě nezachrání, když nebudeš umět teorii, nepůjdeš k maturitě!" nezapomenu do konce života. A to jsmese potkali už na základní škole (učila na Hájích). Současné gympláky umpřímně lituji. P.S. K maturitě mě pustila. P.P.S. Psaním se jen tak mimochodem živím :-)
Mě paní učitelka Marešová rovněž učila. Byla velmi přísná, jenže zpravedlivá a dokázala naučit. Psaním se dneska živí kde kdo. Kdybych byl vulgární, napsal bych každý kdo má v pr.... díru. Profesuru má dneska na SŠ jen málokterý kantor (není potřeba), oficiální název té profese zní "Středoškolský učitel". Oslovení profesor se ale z nostalgie používá stále nejen na gymnáziích, ale i na jiných středních školách. OA, i SPŠ.
Sleeper
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: honza2
24.1.2013 - 08:52
Honza 2 dne 24.12.2012 v 15:17 napsal(a):
Jako bývalého absolventa školy mne zajímá co se na škole děje. Škola má prý zase nové vedení. Způsob a úroveň výuky se údajně vrací do 80 let.. Víte o tom něco?
Honzo: to, zda má škola nové vedení, se lze dozvědět během několika vteřin. Hledat na internetu snad umíte, ne? :-)
Sleeper
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: Lenka Studničková
24.1.2013 - 08:51
Lenka Studničková dne 13.9.2009 v 14:06 napsal(a):
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.
Jo, "paní profesorka" Marešová. Uvozovky jsou namístě, neb není ani profesorka (má magisterský titul) a dokonce ani paní, nýbrž slečna. Užil jsem si s ní dost a její neustálé výhrůžky "Slohovky tě nezachrání, když nebudeš umět teorii, nepůjdeš k maturitě!" nezapomenu do konce života. A to jsmese potkali už na základní škole (učila na Hájích). Současné gympláky umpřímně lituji. P.S. K maturitě mě pustila. P.P.S. Psaním se jen tak mimochodem živím :-)
Honza 2
Počet příspěvků: 56
Hlavně pro: Všechny
24.12.2012 - 15:17
Jako bývalého absolventa školy mne zajímá co se na škole děje. Škola má prý zase nové vedení. Způsob a úroveň výuky se údajně vrací do 80 let.. Víte o tom něco?
Naposledy upraveno 24.12.2012 - 15:28

větříček
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
15.9.2009 - 10:19
Jakej pán, takovej krám! Kdyby někdo udělal pořádej průvan v papírech a v penězích, tak by to taky asi bylo hustý!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
13.9.2009 - 21:00
Souhlasím. Nejde o konkrétní předměty, ale o vyučující, na které na to narazíte. A to se netýká jenom níže jmenovaných předmětů...
Lenka Studničková
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
13.9.2009 - 14:06
Tak co se týče matiky, tak jsou jsem opravdu problémy měla. Ale asi to byl můj problém. Prostě mě nebavila a nechápala jsem to. Ale s češtinou a účetnictvím musím nesouhlasit. Na češtinu se nám vystřídali 3 profesoři. Ve třeťáku jsme dostali pí prof. Marešovou a opravdu jsem za ní byla ráda. Do té doby jsem sloh neměla ráda - taková témata jako co jsem děla o prázdninách - šílenost. To můžete dát dětem na prvním stupni ZŠ, ale ne středoškolákům. Taková témata u pí prof. Marešové skončila. Čeština jí asi opravdu bavila. Vymýšlela taková témata, nad kterými se muselo myslet a hlavně rozvíjet fantazii. Bohužel nás dovedla k maturitě a odešla na gymnázium.
A co se týče účetnictví, tak pí prof. Lindová si myslím, že nás k maturitě připravila taky dobře. Lépe vypracované maturitní otázky než u ní jsme jinde neměla. Hlavně nechtěla, jako jiní profesoři, abychom látku uměli slovo od slova. To není k ničemu, když tomu nerozumíte. Nejdříve to musíte pochopit, pak se to dá naučit, ale ne obráceně.

Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
11.9.2009 - 20:28
OA je nejhorší škola ze středočeského kraje - každý ze studentů tam jen opisuje a nikdo se dobré 3 roky doma neučí. A garantuji, že to vím dost dobře. A kdo si myslí, že připraví kvalitněji na VŠ, tak se značně plete. ČJ, UCE a MAT je tam zbytečně složitá a dost špatně vyučovaná.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
2.9.2009 - 22:24
Myslím si,že OA měla vždy celkem slušný věhlas. Je pravda, že od té doby, co je tam paní ředitelka úroveň upadá. O tom svědčí jací lidé tam jsou přijímáni a dokonce i maturují. Dále to, že "profesoři" houfně školu opouštějí. Možná by se mělo vedení zamyslet, co je skutečně důležité, jestli nově vymalované chodby, učebny a na chodbách pinčes a fotbálek, nebo kvalita vzdělání a to jací lidé školu opouštějí, protože to je vizitka školy. Možná by nebylo od věci, snažit si udržet určitý standard. Dobré jméno se dá zkazit lehce, těžší je z toho špatného udělat dobré!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
1.9.2009 - 23:21
T dne 1.9.2009 v 08:31 napsal(a):
Tak pane profesore či paní profesorko se na obchodní akademii oslovovalo už když jsem tam chodil já (v letech 1994-98) a myslím si že i dost dlouho před tím.
Anonym dne 1.9.2009 v 19:00 napsal(a):
No právě. A na základě čeho?
Když se podíváte do začátku téhle diskuze, tak tam o tom je několik stránek. Opravdu je to takový problém? Když student oslovuje svého vyučujícího profesore třeba jenom proto, že mu tím chce dát najevo, že si ho váží, tak to je špatně? Mně to tak trochu zavání závistí nebo komplexem.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
T
1.9.2009 - 19:00
T dne 1.9.2009 v 08:31 napsal(a):
Tak pane profesore či paní profesorko se na obchodní akademii oslovovalo už když jsem tam chodil já (v letech 1994-98) a myslím si že i dost dlouho před tím.
No právě. A na základě čeho?
T
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
1.9.2009 - 08:31
Tak pane profesore či paní profesorko se na obchodní akademii oslovovalo už když jsem tam chodil já (v letech 1994-98) a myslím si že i dost dlouho před tím.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
31.8.2009 - 22:45
Anonym dne 28.8.2009 v 23:00 napsal(a):
njn neuděláš nic
Stěžováním tady opravdu nic neuděláš. To by se museli ozvat studenti a rodiče a napsat jinam, než na tuhle zeď nářků! Nebo v ředitelně nedrbejte učitele a hoďte řeč o tom, co Vás štve, Hujeři!
Pro vložení nového příspěvku se musíte
přihlásit.