Obchodní akademie ve Slaném
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Robin
28.7.2008 - 17:52
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Anonym dne 28.7.2008 v 14:47 napsal(a):
Proč se bavit o diskutérovi a ne jeho názoru? Jakým způsobem se zde kdo vyjadřuje je jeho (její) věc. Ne každý přistupuje k diskuzi na fóru jako ke slohové práci. Mladá generace je ovlivněna SMS a chatem, vyjdřuje se zkratkovitě. Nikdo nikomu svůj příspěvek nevnucuje, kdo nechce, ať nečte. Diskutér "býv. žák" bude, tipuji, zralý šedesátník. Když holt se starcům způsob vyjadřování na fóru nelíbí, ať si čtou doma romány, nikdo je nenutí lézt na síť.
A mimochodem, téma je "Obchodní akademie ve Slaném". Kdo odbočuje od tématu?
Robin dne 28.7.2008 v 16:11 napsal(a):
Ano, tématem je OA ve Slaném a ta žákyně, ať chce nebo nechce, svým příspěvkem reprezentuje sebe i svojí školu. Vy byste zaměstnal člověka s takovým písemným projevem ve své firmě? Jako uklízečku možná, ale jako maturantku, která by měla být schopna komunikovat s obchodními partnery? Já tedy ne. A o tom to je.
A co když "žákyně OA" není žákyně OA, "bývalá učitelka" na OA neučila a "býv. žák" v OA nikdy nebyl?
Robin
Počet příspěvků: 596
Hlavně pro: Anonym
28.7.2008 - 16:11
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Anonym dne 28.7.2008 v 14:47 napsal(a):
Proč se bavit o diskutérovi a ne jeho názoru? Jakým způsobem se zde kdo vyjadřuje je jeho (její) věc. Ne každý přistupuje k diskuzi na fóru jako ke slohové práci. Mladá generace je ovlivněna SMS a chatem, vyjdřuje se zkratkovitě. Nikdo nikomu svůj příspěvek nevnucuje, kdo nechce, ať nečte. Diskutér "býv. žák" bude, tipuji, zralý šedesátník. Když holt se starcům způsob vyjadřování na fóru nelíbí, ať si čtou doma romány, nikdo je nenutí lézt na síť.
A mimochodem, téma je "Obchodní akademie ve Slaném". Kdo odbočuje od tématu?
Ano, tématem je OA ve Slaném a ta žákyně, ať chce nebo nechce, svým příspěvkem reprezentuje sebe i svojí školu. Vy byste zaměstnal člověka s takovým písemným projevem ve své firmě? Jako uklízečku možná, ale jako maturantku, která by měla být schopna komunikovat s obchodními partnery? Já tedy ne. A o tom to je.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
býv. žák
28.7.2008 - 14:58
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
býv. žák 25.7.2008 - 00:14 "Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!"
býv. žák 28.7.2008 - 13:39 "Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu"
Neřekl bych. "Sypati si popel na hlavu" je totiž výraz uznání viny a zároveň i pokání
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Matylda, býv. žák
28.7.2008 - 14:47
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Proč se bavit o diskutérovi a ne jeho názoru? Jakým způsobem se zde kdo vyjadřuje je jeho (její) věc. Ne každý přistupuje k diskuzi na fóru jako ke slohové práci. Mladá generace je ovlivněna SMS a chatem, vyjdřuje se zkratkovitě. Nikdo nikomu svůj příspěvek nevnucuje, kdo nechce, ať nečte. Diskutér "býv. žák" bude, tipuji, zralý šedesátník. Když holt se starcům způsob vyjadřování na fóru nelíbí, ať si čtou doma romány, nikdo je nenutí lézt na síť.
A mimochodem, téma je "Obchodní akademie ve Slaném". Kdo odbočuje od tématu?
býv. žák
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Matylda
28.7.2008 - 13:44
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Matylda dne 25.7.2008 v 22:42 napsal(a):
Proč někdy vystupuješ jako anonym a někdy jako bývalý žák? Odkryj se! To číslo vpravo dole v příspěvku je totožné!
Jo, abych nemátl Matyldu - píši teď z jiné sítě.
býv. žák
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
28.7.2008 - 13:39
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Matylda
25.7.2008 - 22:59
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Matylda dne 25.7.2008 v 22:42 napsal(a):
Proč někdy vystupuješ jako anonym a někdy jako bývalý žák? Odkryj se! To číslo vpravo dole v příspěvku je totožné!
"To číslo vpravo dole v příspěvku je totožné" třeba pro tisíc lidí ze stejné sítě, takže o nikom nic nevypovídá.
Matylda
OSVČ
Počet příspěvků: 24
Hlavně pro:
bývalý žák
25.7.2008 - 22:42
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Proč někdy vystupuješ jako anonym a někdy jako bývalý žák? Odkryj se! To číslo vpravo dole v příspěvku je totožné!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
bývalý žák
25.7.2008 - 08:33
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
bývalý žák
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
25.7.2008 - 00:14
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
bývalý žák
24.7.2008 - 14:07
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym 21:22
24.7.2008 - 00:19
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Matylda
OSVČ
Počet příspěvků: 24
Hlavně pro:
Anonym
23.7.2008 - 22:26
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
Anonyme,
čárky zřejmě umíš, ale odesílání příspěvku do diskuze Ti dělá problémy. Natrénuj si to trochu. Nechci číst jednu věc dvakrát.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
bývalý žák
23.7.2008 - 21:22
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
bývalý žák
23.7.2008 - 21:22
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
žákyně OA Slaný
23.7.2008 - 14:24
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Robin
Počet příspěvků: 596
Hlavně pro: Matylda
22.7.2008 - 15:37
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
Matylda dne 22.7.2008 v 01:21 napsal(a):
Hlavně nechtěj studovat češtinu, s tou jsi na tom špatně.
Dneska, když chce člověk přijmou maturanta do práce, tak aby mu dal ještě diktát, aby nedělal firmě ostudu. Že to těm profesorům nevadí. Slečna by měla studovat především češtinu. Možná, že by nebylo od věci, aby škola otevřela předmět "Doučování české gramatiky", když přijmou ke studiu děti i s takovými znalostmi rodného jazyka. Je to nakonec i vizitka školy.
Naposledy upraveno 22.07.2008 - 15:40
Matylda
OSVČ
Počet příspěvků: 24
Hlavně pro:
žákyně OA Slaný
22.7.2008 - 01:21
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
Hlavně nechtěj studovat češtinu, s tou jsi na tom špatně.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Žákyně OA Slaný
21.7.2008 - 22:43
žákyně OA Slaný
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
21.7.2008 - 19:47
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
Pro vložení nového příspěvku se musíte
přihlásit.