Obchodní akademie ve Slaném
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
17.1.2009 - 22:17
Všeobecný ruch neexistuje :)
Je buď všeobecné zaměření nebo zaměření na cestovní ruch.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
17.1.2009 - 22:17
Všeobecný směr:
účetnictví, ekonomie, čj, volitelný předmět (jazyk, IT, snad i matematika) + praktická maturita (elektronická komunikace, IT, účetnictví)
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
mishell
17.1.2009 - 18:32
mishell dne 17.1.2009 v 12:24 napsal(a):
Jak je zaměřena maturita ze všeobecného ruchu.
mishell
Počet příspěvků: 7
Hlavně pro: Všechny
17.1.2009 - 12:24
Naposledy upraveno 18.01.2009 - 12:37
ekonomka
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Lucie..
16.1.2009 - 17:13
Lucie.. dne 15.1.2009 v 08:44 napsal(a):
Chtěla bych se zeptat...je rozdíl mezi přijetím na cestovní ruch nebo do normální třídy ..myslím průměrem známek ze základky??
jestli třeba na cesťák berou s lepším průměrem .nebo je to stejný??
díky...
Průměr je potřeba stejný, jako když chceš do normální třídy na ekonomce :)
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
15.1.2009 - 16:04
rozdíl není žádný... nebo pokud myslíte jeden předmět navíc 1x týdně, pak ano, rozdíl tam je
Lucie..
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
15.1.2009 - 08:44
Chtěla bych se zeptat...je rozdíl mezi přijetím na cestovní ruch nebo do normální třídy ..myslím průměrem známek ze základky??
jestli třeba na cesťák berou s lepším průměrem .nebo je to stejný??
díky...
z cesťáku
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
14.1.2009 - 21:53
No já jsem teď na cesťáku, rozdíl v prvním ročníku kromě 2 hodin Základů dějin kultury a horšímu rozvrhu nepoznáš :D:D:D, až potom snad ve 2háku by nám měl přibýt zeměpis pro Cestovní ruch a od 3.ročníku máš volitelný předmět Technika CR takže v tom asi nejspíš je nejhlavnější rozdíl, potom taky v tom, že kromě ekonomickýho zaměření máš současně po dokončení maturity zaměření i na CR, který se Ti bude hodit pokud budeš jednou třeba podnikat, a budeš si chtít založit Cestovní kancelář, pak máš nutný mít alespoň 2 roky CR. To je asi tak hlavní rozdíl.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
14.1.2009 - 21:02
Je lepší jít na cesťák nebo do normální třídy? Je mezitim vůbec nějakej rozdíl?
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
14.1.2009 - 20:16
Na OA jsem v roce 2006 maturovala. Matematiky je na OA velice málo. Ve 4.ročníku jsme měla pouhé 2 max 3 hodiny tohoto předmětu týdně!!! Matematika není skutečně těžká, o to horší je to, když se chcete dostat na VŠ, kde jsou přijímačky z matematiky. V tu chvíli se ukáže, že z matematiky toho skutečně moc neumíte. V takovém případě 100% pomůže chodit na přípravné kurzy dané VŠ, nedoporučuji chodit na volitelný předmět - matematika ve 4.roč. (pokud ho povede I.P.).
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
14.1.2009 - 15:51
Anonym dne 14.1.2009 v 13:25 napsal(a):
Taky si myslím, že matika není to hlavní a když se chce, tak zvládnout se dá všechno :-) Taky záleží, kdo to učí...
tak já si myslim, že všichni co na OA učej matematiku tak sou na ní dobrý :)
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
14.1.2009 - 13:25
Taky si myslím, že matika není to hlavní a když se chce, tak zvládnout se dá všechno :-) Taky záleží, kdo to učí...
student prváku
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
13.1.2009 - 20:53
Matematika neni zase tak obtizna, a nejde o hlavni predmet v nasi tride je nekolik lidi co meli 3ku z matematiky a zvladaji to uplne v pohode, jak se tady jiz psalo rozhodujici predmety jsou skutecne jiny :).
Sem na tyhle skole strasne spokojenej a fakt vam ji muzu doporucit!
Omlouvam se za pravopis+nepsani hacku a carek ale psal sem to v rychlosti
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
13.1.2009 - 20:17
i lol´d. Matika tam samozřejmě hlavní předmět není. Základem tam je ekonomie/účetnictví/jazyky. A matiku tam přežili i větší experti, než ty s trojkou :-D
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Budoucí Žákyně
12.1.2009 - 20:46
Budoucí Žákyně dne 12.1.2009 v 20:39 napsal(a):
Hoj.Dostal se tu někdo na obchodku se 4 z matiky? xD
Hoj. I kdybych měl za 3 tak bych to nezkoušel. Jde v podstatě o hlavní předmět.
Budoucí Žákyně
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
12.1.2009 - 20:39
Hoj.Dostal se tu někdo na obchodku se 4 z matiky? xD
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
11.8.2008 - 09:41
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Anonym dne 28.7.2008 v 14:47 napsal(a):
Proč se bavit o diskutérovi a ne jeho názoru? Jakým způsobem se zde kdo vyjadřuje je jeho (její) věc. Ne každý přistupuje k diskuzi na fóru jako ke slohové práci. Mladá generace je ovlivněna SMS a chatem, vyjdřuje se zkratkovitě. Nikdo nikomu svůj příspěvek nevnucuje, kdo nechce, ať nečte. Diskutér "býv. žák" bude, tipuji, zralý šedesátník. Když holt se starcům způsob vyjadřování na fóru nelíbí, ať si čtou doma romány, nikdo je nenutí lézt na síť.
A mimochodem, téma je "Obchodní akademie ve Slaném". Kdo odbočuje od tématu?
Robin dne 28.7.2008 v 16:11 napsal(a):
Ano, tématem je OA ve Slaném a ta žákyně, ať chce nebo nechce, svým příspěvkem reprezentuje sebe i svojí školu. Vy byste zaměstnal člověka s takovým písemným projevem ve své firmě? Jako uklízečku možná, ale jako maturantku, která by měla být schopna komunikovat s obchodními partnery? Já tedy ne. A o tom to je.
Anonym dne 28.7.2008 v 17:52 napsal(a):
A co když "žákyně OA" není žákyně OA, "bývalá učitelka" na OA neučila a "býv. žák" v OA nikdy nebyl?
Co jsou to za bláboly? Za chvíli zase mažete do školičky!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
30.7.2008 - 23:35
Anonym dne 30.7.2008 v 10:52 napsal(a):
Ano je. Hned naproti Poliklinice.
Vždyť tu žádná Poliklinika "přece" není.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Všechny
30.7.2008 - 10:52
Ano je. Hned naproti Poliklinice.
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym
30.7.2008 - 07:52
žákyně OA Slaný dne 21.7.2008 v 19:47 napsal(a):
Do školy si učebnice kupujeme. Objedná je učitelka nebo mi sami.
Během roku školu vymalovali, i když někdy bych trochu té barevné ubrala. Koupili se nové stoly a stkříně, ale nejspíš budou jen do sboroven. Nejlepší učitelka je asi Kaňková na němčinu dost toho naučí. Za asi dva roky němčiny s ní umím víc jak za osm let učení angličtiny.
Nejhorší je když je nás ve třídě hodně letos nás bylo přes třicet a to se opravdu nedalo v klidu učit. Někteří učitelé si neumí udělat ve třídě klid, ale někteří to zvládnou raz dva.
Jinak škola mi připadá vcelku dobrá. Řekla bych, že nás na VŠ připravý dobře.
bývalý žák dne 23.7.2008 v 14:24 napsal(a):
No, to je fakt absolutní katastrofa. Koho máš děvčátko na češtinu? Když pominu, tu šílenou gramatiku, tak ani sloh není alespoň dobrý; je to psáno stylem žákyně pátého ročníku ZŠ !
Být kantorem na Vaší škole, rozbrečel bych se. A něco takového by se mělo dostat na VŠ? To doufám, že ne!
Anonym dne 23.7.2008 v 21:22 napsal(a):
Milý bývalý žáku,
na Tvém místě bych se tolik nevyvyšovala. Oslovení má být odděleno čárkou, tedy. "Koho máš, děvčátko, na češtinu?" Naopak není vůbec žádný důvod k čárce v následující větě, jedná se o předmět přímý, který se nijak neodděluje: "Když pominu tu šílenou gramatiku...". Poznámka o slohu je už úplně mimo - jaký sloh má být ve stručném přehledu o pěti řádkách???
bývalý žák dne 24.7.2008 v 00:19 napsal(a):
Tak, ve spěchu, nějaká ta čárka přibyde nebo se jí nedostává; a ani teď si nejsem jist jejich správnou aplikací. Interpunkce byla vždy mou slabinou; tak, jako nakonec i mnoha redaktorů z celostátních novin. Je vidět, že čeština je na této škole dlouholetým problémem - ani nás ji příliš nenaučili. Nicméně, chcete-li to srovnávat s výtvorem toho děvčátka, jste poněkud neobjektivní.
Nu, a k tomu slohu - Vám zdá v pořádku styl : "Včera pršelo. Dnes bylo hezky. Zítra bude možná také hezky. Ve škole se malovalo. S těmi barvami to přehnali". ???
Anonym dne 24.7.2008 v 14:07 napsal(a):
Jak může někdo objektivně posuzovat úrověň interpunkce redaktorů celostátních novin, když "inerpunkce je vždy jeho slabinou"?
bývalý žák dne 25.7.2008 v 00:14 napsal(a):
Je to asi jako s falešným tónem, taky ho poznám, ale nezazpívám, nezahraju.
Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!
Anonym dne 25.7.2008 v 08:33 napsal(a):
Byla položena otázka a k ní patří odpověď - OK, nemusím souhlasit, respektuji názor.
To další: "Ale vy budete asi, pod anonymem, ta dívčina, ne - že se tak zastáváte té ubohosti co vytvořila?! Váš falešný tón jsem také poznal!" je ubohé napadení, nic víc a neopodstatněné. V čem je nějaké zastávání se kohokoliv? Je to snad reakce potrefeného, kterému jen náznak kritiky jeho velkého já zní falešně?
býv. žák dne 28.7.2008 v 13:39 napsal(a):
Odbočujete od tématu. Já říkám, že příspěvek té žákyně OA je ubohost. Vy jste opáčil otázkou, jak může někdo, kdo dělá špatně čárky kritizovat gramatiku jiného! Dobrá, nasypal jsem si popel na hlavu - nicméně vraťme se ke středoškolačce, která chce studovat VŠ a která píše tvrdé "Y" místo měkkého či naopak a sdělení píše v krátkých větách oddělených tečkou, jako v nějakém nižším ročníku ZŠ. - To je předmět mého názoru do diskuse! Chcete zareagovat na něj?
Anonym dne 28.7.2008 v 14:47 napsal(a):
Proč se bavit o diskutérovi a ne jeho názoru? Jakým způsobem se zde kdo vyjadřuje je jeho (její) věc. Ne každý přistupuje k diskuzi na fóru jako ke slohové práci. Mladá generace je ovlivněna SMS a chatem, vyjdřuje se zkratkovitě. Nikdo nikomu svůj příspěvek nevnucuje, kdo nechce, ať nečte. Diskutér "býv. žák" bude, tipuji, zralý šedesátník. Když holt se starcům způsob vyjadřování na fóru nelíbí, ať si čtou doma romány, nikdo je nenutí lézt na síť.
A mimochodem, téma je "Obchodní akademie ve Slaném". Kdo odbočuje od tématu?
Robin dne 28.7.2008 v 16:11 napsal(a):
Ano, tématem je OA ve Slaném a ta žákyně, ať chce nebo nechce, svým příspěvkem reprezentuje sebe i svojí školu. Vy byste zaměstnal člověka s takovým písemným projevem ve své firmě? Jako uklízečku možná, ale jako maturantku, která by měla být schopna komunikovat s obchodními partnery? Já tedy ne. A o tom to je.
Anonym dne 28.7.2008 v 17:52 napsal(a):
A co když "žákyně OA" není žákyně OA, "bývalá učitelka" na OA neučila a "býv. žák" v OA nikdy nebyl?
Je ve Slaném vůbec OA?
Pro vložení nového příspěvku se musíte
přihlásit.