Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  Tak všeobecně
Strana:   1

Tak všeobecně

M@tes
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
1.10.2003 - 11:00
Taky ti ještě jistě uniklo, že správce webu 3.ZŠ je i "IT" této školy a navíc je to učitel informatiky, který od rána až do konce pracovní doby vyučuje děti, jak zacházet s compem... To mu na to Web-správcovství asi moc času nezbývá... A že by byl placen za to, že to dělá ve svém volném čase - pochybuji...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Spiffer
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
29.9.2003 - 21:29
Je teprv konec zari a Ty uz by jsi chtel aby si trida delala sama stranky...no Ty jsi docela narocnej. To totiz jestli se nepletu nedela spravce ale sama trida a kazdy clovicek tam na jeste navic veci o sobe. Vetsinou se to dela ke konci roku takze ted kdyz je tam 7.A bude to uz 8.A To jen tak pro presnost
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
29.9.2003 - 19:22
Jsem hluboce zklamán,že měli stávku,když nic nedělají,tím myslím hlavně správce webu na 3.ZS SLANY,co takhle tam dát do těch třídních stránek také 7.c?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Já, starší
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Zdeněk Vostrý
24.11.2001 - 23:21
Dobrý den,
chtěl jsem reagovat na to přehlížení a nepřehlížení. Je to zajímavá otázka. A je velmi zvláštní, že zrovna včera jsem se nad ní musel zamyslet víc, než kdy jindy. Stal jsem se totiž nechtěným aktérem jedné opravdu nebezpečné situace. Šel jsem po velice dlouhé školní chodbě a bezstarostně si o něčem vykládal se svým kamarádem. Jistě pochopíte, že takové vykračování po školních škamnách člověku po chvíli otupí veškerou bdělost a to bylo právě to fatální. Zahnul jsem totiž za roh a až v poslední vteřině jsem ho uviděl. Ve zlomku sekundy jsem strhnul pravou, došlapávající, nohu více doleva. Kdybych tak neučinil nebo bych zaváhal, bylo by neštěstí na světě. Ano, zašlápl bych ho. Musel bych s tím hrozným břemenem žít celý život a proto vám říkám - NEpřehlížejte malé studentíky! Ty nepříjemnosti pak, Vám za to vůbec nestojí. Věřte mi.
Těším se na další zajímavé historky
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zdeněk Vostrý
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Valenta
11.5.2001 - 10:32
Zajímavý pohled, jen je zapotřebí říct, že začínajícím studentům není 14 ale již přes 15 let (a to je sakra rozdíl), dále si myslím, že "rozkoukávání" nemůže trvat déle než první pololetí. Zvlášť na gymnázia odcházejí nejlepší žáci (ze 3.ZŠ letos 9 deváťáků), kteří již všichni dělají něco navíc, mají i zajímavé koníčky a měli by umět pracovat se svým volným časem.
Ale názor na životní styl (či "úděl") studenta již od 12 let je zajímavý. Co na to ostatní?
Jak těm malým studentíkům pomáháte vy starší? Nepřehlížíte je?
Těším se na zajímavé názory
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jan Valenta
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všem
11.5.2001 - 10:01
Buďte zdrávi přátele,
na úvod bych asi rád napsal, že diskusní fóra, ať už jsou jakéhokoliv charakteru, mají mezi lidem elektronickým tak malou odezvu. Je škoda, že zatím nejsou příspěvky na dané téma častější. Možná bychom sami získali postřehy a myšlenky z mnoha různých pohledů a obohatili tak vlastní názorové spektrum.
Při své návštěvě těchto stránek mě přeci jenom trochu zaujala diskuse na téma osmiletých gymnázií. Postupně jsem pročítal články "všech" přispěvatelů a řekl jsem si, že bych také mohl přispět svojí trochou do mlýna.
Chtěl bych se na danou tématiku podívat z pohledu člověka, který absolvoval gymnázium čtyřleté, ale mohl paralelně při svém studiu sledovat rozvoj osobností na gymnáziu osmiletém. Období, kterým žáci a posléze studenti v daném věku procházejí, znamená první větší zlom v jejich uvažování. Z dětí se postupně stávajíé mladí lidé. V hravosti se začínají rodit první vlaštovky (mnohdy velice činorodé) skutečné tvořivosti a samostatnosti. Srovnám-li možnosti sudenta, který někdy po 14 roce přijde studovat na gymnáziu s žákem, jež stráví na střední škole let osm, vidím následující. Z pohledu kratšího působení: Přicházím do prvního ročníku. Byl jsem zvyklý na lidi ze základní školy - jak žáky tak učitele. Nejen na lidi ale i na způsob studia. V prvním ročníku formuji svoje postavení. Sžívám se s tématikou, lidmi, přístupem, sám se sebou. Něco tvořím ve druhém ročníku. Přichází ročník třetí - vidina maturity v mlze. A je to tu příprava na maturitu; konec. Touhle sprškou a zkráceným přehledem studia jsem chtěl naznačit, jak "málo" času je dáno studentovi čtyřletého gymnázia oproti jeho kolegovi z gymnázia osmiletého. Myslím si, že osmiletá studia tohoto typu mají svá opodstatnění. Měli bychom si jen ujasnit, jaký směr a jakou myšlenku udáme do studijních plánu této formy středoškolského studia. Řekl bych, že by bylo dobré, aby dokončení studia na základní škole a adekvátní období studia na osmiletém gymnáziu měla rozdílný nádech. První z nich možná více praktické a životní, druhé spíše teoretické a kreativní.
Nejsem ani studovaným psychologem ani pedagogem. Můj pohled se zrodil z praktických zkušeností.
Na závěr svojeho mírně zmateného a doufám že ne moc gramaticky drastického projevu, bych rád poděkoval všem, kteří zatím do diskuse přispěli a tvoří tak průkopníky a dobré příklady těm ostatním. Možná by bylo dobré, aby se myšlenky z těchto míst objevily i jinde. Tam, kde by i lidé, kteří teprve do elektronického věku směřují, mohli vidět, o čem se hovoří. S pozdravem
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.