Obsah >> Školství, zdravotnictví >> Víceletá gymnázia z pohledu budoucího učitele
Víceletá gymnázia z pohledu budoucího učitele
poškolák
15.11.2004 - 23:10
Anonymní uživatel
Hlavně pro: "studenty"15.11.2004 - 23:10
Takže takhle se výběrově studuje?
Několik (set?) údajů se nabiflovat díky trénovanější paměti a statisíce ignorovat, protože vyhledávat je není hodno tvora s IQ pravděpodobně nad 120? Bio.. co to?, aha .. logie (!) má skvělou úroveň, protože si laboratorní práce provádíte doma? A ještě bez nadšení, no paráda! Sem tam nějaký ten podvod (zaplať Perun občas bez efektu), případně konzumování něčeho stvořeného jiným, nedostatky v češtině se z nejistoty nahradí slangem, a nakonec se ještě vaše hodnoty potloukají po světě bez vás, tím pádem urazitelnější. Umělecká tvorba ve volných chvílích je potom chválihodná, zejména když místo kreslení ve škole se pracuje pro obecné blaho.
Později s nostalgií vzpomenete na blaho studia a pochválíte sebe i profesory, že jste úspěšnější než 60% ostatní populace, přestože jste chytřejší než 80% a máte bohatší tatínky než 75% těch ostatních.
Několik (set?) údajů se nabiflovat díky trénovanější paměti a statisíce ignorovat, protože vyhledávat je není hodno tvora s IQ pravděpodobně nad 120? Bio.. co to?, aha .. logie (!) má skvělou úroveň, protože si laboratorní práce provádíte doma? A ještě bez nadšení, no paráda! Sem tam nějaký ten podvod (zaplať Perun občas bez efektu), případně konzumování něčeho stvořeného jiným, nedostatky v češtině se z nejistoty nahradí slangem, a nakonec se ještě vaše hodnoty potloukají po světě bez vás, tím pádem urazitelnější. Umělecká tvorba ve volných chvílích je potom chválihodná, zejména když místo kreslení ve škole se pracuje pro obecné blaho.
Později s nostalgií vzpomenete na blaho studia a pochválíte sebe i profesory, že jste úspěšnější než 60% ostatní populace, přestože jste chytřejší než 80% a máte bohatší tatínky než 75% těch ostatních.
Johny
13.11.2004 - 18:37
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tezke king13.11.2004 - 18:37
My jsme psali "slepe mápe" a pak to doháněli na "konzultáčnich hodínach":o) Laborky jsme psali většinou o přestávku nebo o výtvarku a většinou z jednoho originálu:o) Samozřejmě jsme spotřebovali všechny "puntíky" hned v prvním čtvrtletí.
Rád na tu dobu vzpomínám...
Rád na tu dobu vzpomínám...
Tezke king
13.11.2004 - 10:56
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poskolak13.11.2004 - 10:56
Tak poskolaku, pokusim se Ti odpovedet na Tvoje dotazy:)Na gymplu uz nejsem, ale pisemky ze zemaku jsme psali, obcas jsme neco museli zakreslit do slepe mapy. Jo a zpameti. Ono opsat to z atlasu neni zadny umeni:) Ja osobne jsem zadnej casopis navydaval, jen jsem je obcas cetl. Co se tyce tukove ploutvicky a biologie obecne, tak zde musim souhlasit s Pipkinem. Biologie ma na slanskem gymplu skvelou uroven. Laboratorni prace jsem doma psal ale, ne ze bych z toho byl dvakrat nadsen. Ale o tom je studium na gymnaziu - proste udelat neco vic. No a po skole jsme se schazeli velmi casto a velmi radi...
Pokud jde o tu druhou cast dotazu, tak me zamindrakovani blbci neurazej, jsou mi spise k smichu. Ale vadi mi, kdyz urazeji moje hodnoty. Muzu napsat i nase, ze jo Pipkin?:) A jak mam chapat tu nasi domnelou uroven? Jako ze my gymplaci jsme neco vic...?
Pokud jde o tu druhou cast dotazu, tak me zamindrakovani blbci neurazej, jsou mi spise k smichu. Ale vadi mi, kdyz urazeji moje hodnoty. Muzu napsat i nase, ze jo Pipkin?:) A jak mam chapat tu nasi domnelou uroven? Jako ze my gymplaci jsme neco vic...?
anonym
12.11.2004 - 19:38
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Goat12.11.2004 - 19:38
...problémy byly....
Je strašné, když absolvent gymnázia neumí příčestí.
Je strašné, když absolvent gymnázia neumí příčestí.
Goat
12.11.2004 - 17:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Poškolák12.11.2004 - 17:50
1)slepe mapy jsme psali, tukovou ploutvičku ne:), protokoly ano, k tomu mohu jen rict, ze nejvetsi problemy byli s ne moc ferovou ucitelkou na chemii (R.), kdy jsem se po zoufalych pokusech(vždy 4-) rozhodl opsat od spoluzaka, ktery jiz na gymplu byl lepsi nez ona ucitelka, protokol. A vysledek? 2 uplne totozne protokoly, spoluzakuv za 1, muj za 3-4. Tot vse.:)
Takze hlavu vzhuru, vzdy je treba si najit neco pozitivniho!
Takze hlavu vzhuru, vzdy je treba si najit neco pozitivniho!
EdCable
11.11.2004 - 19:41
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kritiky vg11.11.2004 - 19:41
Jestlize jsou na zakladnich skolach podle vas o tolik lepsi podminky (vasemu nazoru na pristup k netu se musim jako zdejsi student jenom smat), tak proste sve deti na VG nedavejte, popripade je odtamtad odhlaste. Uvedomte si, ze VG jsou skoly, kam se zaci hlasi dobrovolne (mozna pod natlakem rodicu, ale to je na zcela jinou diskuzi)!! Nikdo vas (nebo vase deti) na VG nasilim nedrzi, zakladni skola vas zcela rada prijme zpet! Kdybyste byli nuceni zde studovat, bylo by to neco uplne jineho, ale tady mate moznost VOLBY. A proc myslite, ze je o VG takovy zajem? Protoze je horsi nez ZS? hahaha
PipkiN
10.11.2004 - 22:46
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poskolak10.11.2004 - 22:46
No, pisemky ze zemepisu jsme psali, jestli zpameti bez mapy to fakt netusim. Urcite sem tam "slepé mápe" jsme psali..
Casak jsme nevydavali, ploutvicku jsme popsat umeli, a nejen to, Biologie p. Dundra byla vzdy jedna z nejlepsich hodin (odvazim se rict, ze kdyby nase trida chtela cela maturovat z biologie, tak by odmaturovala)..
S tim souvisi i ony prace, ktere jsme doma vypracovavali (a kdyz ne doma, tak ve skole :)), no a po skole se vzdy nasel cas zajit na par :) (timto zdravim vrchniho pijana kombinace vajecnak+jablko-davam-naraz-z-lahve :DDD )
Casak jsme nevydavali, ploutvicku jsme popsat umeli, a nejen to, Biologie p. Dundra byla vzdy jedna z nejlepsich hodin (odvazim se rict, ze kdyby nase trida chtela cela maturovat z biologie, tak by odmaturovala)..
S tim souvisi i ony prace, ktere jsme doma vypracovavali (a kdyz ne doma, tak ve skole :)), no a po skole se vzdy nasel cas zajit na par :) (timto zdravim vrchniho pijana kombinace vajecnak+jablko-davam-naraz-z-lahve :DDD )
poskolak
10.11.2004 - 22:40
Anonymní uživatel
Hlavně pro: T-King a ostatni kro10.11.2004 - 22:40
1) kdyz tak studujete/studovali jste na (slanskem?) gymplu, prozradte: pisete/psali jste pisemku ze zemepisu zpameti bez mapy NEBO vydavate/vydavali jste casopis se zajimavymi clanky o jinych krajich? umite/umeli jste rict, ktere ryby maji tukovou ploutvicku NEBO spis k cemu jim takova vec je? delate/delali jste si doma laboratorni prace vcetne protokolu NEBO se schazite/schazeli jste se po skole na pokec, kdyz ne na basket?
2) urazi vas zamindrakovani blbi NEBO jste zamindrakovani a urazi vas vse co je pod vasi (domnelou) uroven?
2) urazi vas zamindrakovani blbi NEBO jste zamindrakovani a urazi vas vse co je pod vasi (domnelou) uroven?
john
10.11.2004 - 18:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tezke King10.11.2004 - 18:02
jednou si procitam tuhle diskuzi a hned tu je nas borec ! :)
anonym = idiot !
anonym = idiot !
PipkiN
9.11.2004 - 13:19
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tezke King9.11.2004 - 13:19
...a bacoval jako Tezke king .. :))
Tak tak, nedame se ! :)
Tak tak, nedame se ! :)
Tezke King
9.11.2004 - 12:15
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym9.11.2004 - 12:15
Ja jsem na gymplu rustinu studoval a o jeji zuroceni se nebojim, tomu muzes verit. Spis se bojim o to, jak ty zurocis svou imbecilitu....
Tezke King
9.11.2004 - 12:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: PipkiN9.11.2004 - 12:14
Zdar PipkiNe, se Ti divim, ze Te bavi odpovidat na dotazy typu anonym. To bych radsi mluvil s hovnem. Ale mas pravdu, prece nedovolime par zamindrakovanejm volum urazet nas gympl. Radsi se venuj konstruktivnim dotazum....tech je tu taky dost:)
(kdybys nevedel kdo jsem, tak jablicko s vajecnakem Ti bude napovedou:) mozna...
(kdybys nevedel kdo jsem, tak jablicko s vajecnakem Ti bude napovedou:) mozna...
Denisa S.
8.11.2004 - 18:25
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym8.11.2004 - 18:25
Vyjadřujete se jako totálně zamindrákovaný a závistivý blb. Ráda bych věděla, jestli máte nějaké důkazy a inteligentní fakta ke svým tvrzením. Studenti pedagogiky se tu snaží diskutovat o problému, který se týká nás všech- tedy těch, kteří mají děti- a vy, anonyme, zcela kecáte bludy a ještě navíc mimo mísu...
anonym
8.11.2004 - 18:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: PipkiN8.11.2004 - 18:14
Věřím že těm bolšenikům na gymplu na ruština jde. Ono hold co je od srdce. Jen by mě zajímalo jak jí ty studenti chtějí v životě zúročit. Rusové (a vůbec většina občanů bývalého SSSR) vládnou velice dobře angličtinou, což mnohdy zarazí právě američany. I když se ruština stala v KV uznávaným jazykem, přeci jen by studenti měli volit jazyky kterými se ve společné Evropě domluví snáz. Pokud to tedy není jejich třetí nebo čtvrtý jazyk.
PipkiN
8.11.2004 - 11:48
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym8.11.2004 - 11:48
rusky se uci, pokud vim, v celkem pekne radce zemi.. Dokonce jsem i zaslechl, ze nekde v USA se s tim take zacalo..
A rodili mluvci se takovychto akci povetsinou nezucastnuji..
A rodili mluvci se takovychto akci povetsinou nezucastnuji..
anonym
8.11.2004 - 06:27
Anonymní uživatel
Hlavně pro: PipkiN8.11.2004 - 06:27
V kolika zemích se učí ruština? Na jakých místech se umístili rusáci?
PipkiN
7.11.2004 - 20:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: rs´7.11.2004 - 20:50
Pardon, nase trida, ktera tenhle rok maturovala, mela absolutniho viteze celosvetoveho kola olympiady v rustine, a finalistu celosvetoveho kola v zemepisne olympiade...
Kdyz mluvite o olympiadach, mel byste vedet, ze k tem se pristupuje celkem zodpovedne, a vysledky jsou..
Prominte, opomnel jsem myslim ze 2. misto v republikovem kole chem. olympiady..
Kdyz mluvite o olympiadach, mel byste vedet, ze k tem se pristupuje celkem zodpovedne, a vysledky jsou..
Prominte, opomnel jsem myslim ze 2. misto v republikovem kole chem. olympiady..
rs´
6.11.2004 - 16:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jaroslav Dvořák6.11.2004 - 16:22
Rozhodně nesouhlasím s bodem 2) Vašeho příspěvku. Lze uznat snad jen začátek (...více se tam učí.), ovšem ne samostatnosti a schopnosti, ale faktům až do nesmyslných podrobností. Umí např. vyjmenovat mnoho svalů těla, ale netuší, k čemu který je, naučí se historická data a přitom jim nejsou vysvětleny ani základní souvislosti událostí atd. Mnoho dalších příkladů, které mě rozčílí, když se s dětmi učím, se mi nyní nevybavuje (např. otázka z písemky: "Mají ptáci dělohu?" - sekunda). Nemají k dispozici přístup k internetu jako v "obyčejných školách", nepracují v projektech, jsou poškole v době, kdy jim začínají gym. pořádané kroužky, do primy jsou přijímáni protekčně děti ze 6. tříd atd. atd. Věřím, že v době, kdy jste studoval gym. Vy, bylo líp, ale pro mě je studium mých dětí na gym. Slaný do určité míry zklamáním. Tato škola, na to jak se tváří povýšeně, nedává víc než "obyčejná základka", pouze má vybrány jednostranně nadanější děti. Přitom ve srovnání se základkami, např. na okresních kolech olympiád, nedosahuje ani lepších výsledků. V čem výrazně víceletí gympláčci převyšují své vrstevníky jsou hmotnost batohu, co vláčí sem a tam, a rozsáhlost domácích úkolů. Vždyť oni doma za úkol i kreslí!!!
Jaroslav Dvořák
16.7.2003 - 10:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny16.7.2003 - 10:02
Nazdar Zuzko a Davide!Vidím,že jste se do toho studia "kantořiny" pěkně obuli:-)
Také jsem studoval na Gymnáziu V.B.T. ve Slaném a byl jsem nadmíru spokojený s téměř vším (vyjímky se vždycky najdou).
Víceletá gymnázia (vg)bych nerušil z následujících důvodů:
1.)ve třídách vg se sejdou děti se zvýšenou schopností studovat, podvědomě se mezi nimi tvoří nová "konkurence" a nebrzdí se tak jejich další rozvoj
2.)k dětem na vg je přistupováno nepatrně odlišně než k vrstevníkům na ZŠ, více se tam učí samostatnosti a schopnosti si poradit s problémem
s využitím různých zdrojů
3.)při rozhodování,kam po 9.třídě mají možnost pokračovat ve studiu na vg nebo se zaměřit na školu s odbornějším (nevšeobecným) učivem
4.)děti,které zůstávají na ZŠ i na 2.stupni (neuspěli u přijímaček na vg nebo tam zkrátka nechtěli) a jsou taktéž cílevědomě vedeni k samostanosti a zodpovědnosti,také nemívají problém s výběrem vhodného pokračování svých studií na středoškolské úrovni i dále
Toť pouze můj názor k této problematice.
Také jsem studoval na Gymnáziu V.B.T. ve Slaném a byl jsem nadmíru spokojený s téměř vším (vyjímky se vždycky najdou).
Víceletá gymnázia (vg)bych nerušil z následujících důvodů:
1.)ve třídách vg se sejdou děti se zvýšenou schopností studovat, podvědomě se mezi nimi tvoří nová "konkurence" a nebrzdí se tak jejich další rozvoj
2.)k dětem na vg je přistupováno nepatrně odlišně než k vrstevníkům na ZŠ, více se tam učí samostatnosti a schopnosti si poradit s problémem
s využitím různých zdrojů
3.)při rozhodování,kam po 9.třídě mají možnost pokračovat ve studiu na vg nebo se zaměřit na školu s odbornějším (nevšeobecným) učivem
4.)děti,které zůstávají na ZŠ i na 2.stupni (neuspěli u přijímaček na vg nebo tam zkrátka nechtěli) a jsou taktéž cílevědomě vedeni k samostanosti a zodpovědnosti,také nemívají problém s výběrem vhodného pokračování svých studií na středoškolské úrovni i dále
Toť pouze můj názor k této problematice.