Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  Výuka na školách
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15

Výuka na školách

Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
2.6.2004 - 18:04
Ono by mozna zrusit pocitace vyslo v tehle chvili uplne nastejno, jako nic s tim nedelat. Prace pani Vykoukove se da prirovnat k nekomu, kdo Te uci jezdit na koni v dobe kdy jsme doslova zavaleni automobily a uz poradne ani nevis, jak kun vypada:) Vylet do historie, to neni spatna vec, ale nemelo by se to prehanet...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kari
2.6.2004 - 17:56
Jenže jakou jinou možnost Gymnázium mělo? Snad jen zrušit výuku počítačů. A to by si nejspíš nemohli dovolit. Takže nepředpokládám, že by v dohledné době měla tento ústav opustit...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Alek, WWW, Johny....
2.6.2004 - 11:40
To je o pani inzernyrce ale vseobecne znamo, jen je tedy udivujici, ze ji s takovou reputaci jeste vubec nekam vezmou. Ted myslim gympl. Je jasne, ze kvalitni ucitel se dnes hleda velmi tezko ale nechapu, proc ten post obsazovat nekym, kdo na to nema potrebne kvality. Proc nedat sanci nekomu novemu, treba i cerstvemu absolventovi, kdyz k tomu predmetu ma nejaky vztah. V tomto pripade se tim nic zkazit nemuze.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
WWW
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Denisa S.
2.6.2004 - 00:02
Milá slečno, nebo paní. Je mnoho profesí kde je na první pohled zřejmé jestli dotyčný dělá svou práci dobře nebo né. Stačí jedna chyba a může stát životy lidí nebo obrovské škody na majetku. Učitelské povolání tyto problémy nemá. Ale jestliže je to učitel, tak má učit. A hlavně naučit. Když ale ještě dnes narazíme na profesorku výpočetní techniky která uvízla ve středověku počítačů (MS-DOSS, T602 a pod.) pak si myslím že na školu nepatří. Pokud by to byla "holka z peďáku", dá se to tolerovat. Když je to ale profesorka, která vystřídala několik ústavů, pak je asi chyba jinde. Jestliže má pocit že je tak dobrá, může jít dělat třeba administrátora sítě do nějaké banky a né stát 45 minut před 15ti letými puberťáky.
Setkal jsem se se dvěmi skupinami učitelů.
1) Ti nejslabší z peďáku
2) Ti, co svojí práci dělali rádi, dobře, ale ti nejsou předmětem této diskuze.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Alek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
1.6.2004 - 23:17
"Zachraňovat slánskej gympl." Jo tak přesně v tomhlo smyslu jsem se posmíval právě vám gymplákum když od nás z Kladna odcházela. Měl jsem jí tam v prváku a myslim, že nás velmi poznamenala. Do dneška když něco nevíme tak omluvou nám je že nas na ty zaklady měla paní inženýrka. A to nemluvim o tom, jak je dodnes našim kantorům k smíchu. Nedávno u nás byla na návštěvě (programovací soutěž:) )...to byl zas rozruch. Celou hodinu angličtiny jsme se s profesorkou bavili jen o ní. A že jsme se nasmáli:)))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kari
1.6.2004 - 21:42
Souhlasím, určitě by to chtělo, aby se k tomu někdo vyjádřil. Mylím, že by nebylo fér zde nějak očerňovat gymnázium, podle mne je tam mnoho dobrých profesorů, na které ti neschopní házejí špatné světlo a jsou pak dáváni do jednoho pytle.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
1.6.2004 - 21:37
To mas pravdu. No slanskej gympl by zachranila snad jen pokud by vcas odesla. Ale byl bych rad, kdyby tato diskuze k necemu vedla a ne aby se z toho stalo pouhe pomlouvani. Myslim, ze je na case, aby se k teto problematice vyjadril nekdo z vedeni skoly, nebo treba samotna pani Vykoukova. Jinak si tu zbytecne opotrebovavame klavesy....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kari
1.6.2004 - 21:32
Když by jí vyhodili, koho by místo ní dali? Takhle tam mají aspoň někoho přestože nic neumí...pokud vím, tak jí vyhodili nejdřív z ekonomky a když odcházela z Kladna, komentovala to, že "jde zachraňovat slánskej gympl"
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
1.6.2004 - 21:26
Vypada to tak. A asi ten jeji kurz vedl nekdo, jako je ona sama. Bez urazky, ale pani Vykoukova opravdu nema ani nahodou kvality stredoskolskeho profesora vypocetni techniky. Neumi ucit a ani neumi nic, co by mohla naucit. Misto toho jen opravdu ryje kolem sebe. Ale misto na gymnaziu ma nejspise predplacene....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kari
1.6.2004 - 21:19
Mě se zdá, že paní Vykouková si udělala nějaký kurz v devadesátých letech a tím její vzdělanost končí. A kopáním kolem sebe se jaksi vědomosti nedají nabýt:o)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
1.6.2004 - 21:14
Nezbyva nez souhlasit. Ac se to nezda a je to velmi udivujici, prece jen dnes existuje nekolik malo pokrokovejsich lidi, kteri uspesne presli z MS Dos na vindous. Ale to asi neni duvod, aby se na skolach zacalo neco takoveho ucit. Neco, co by se treba mohlo hodit v zamestnani, nebo v i zivote. Treba internet a tvorba stranek. Ale Dos je Dos, co se da delat. A nebo spis Vykoukova je Vykoukova:)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Denisa S.
1.6.2004 - 21:00
Milá Deniso, kantorská práce rozhodně není jednoduchá a žádný učitel není vševědoucí. Pokud však snaží sobě i okolí za každou cenu dokázat, že "je prostě nejlepší", začne působit dost komicky. Teď myslím paní Vykoukovou. Kolikrát se stane, že student má v daném oboru větší přehled než profesor a u počítačů to platí dvojnásob. Paní Vykouková to však není ochotna akceptovat a naopak dělá dotyčnému dusno. Mít na stole knížku o systému MS-DOS a předčítat z ní studentům opravdu není ten nejlepší styl výuky a léčit si svoje mindráky šlapáním po studentech považuji za ten nejvěší projev její ubohosti.

Co se týče paní Hubáčkové, její osobní problémy jsou mi sice líto, ale sama jistě uznáš, že je nemohou odnášet studenti.

Schválně, potkala jsi se někdy s těmito profesorkami ve vyučování?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Alek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kari
1.6.2004 - 20:41
Naprostý souhlas s Karim. Kantor, který vyučuje tak rychle se rozvíjející obor, jako je infomatika, se prostě musí neustále vzdělávat. Jedině tak si ho budou studenti vážit. A to nehledě na jeho vyučovací způsoby. Prostě ta znalost v oboru je základ a bez ní nemaj takový lidé ve školství co dělat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kari
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Denisa S.
1.6.2004 - 20:17
Jak se to rika? Kde nic neni, ani smrt nebere? Mozna to neni uplne presne, ale Tebou jmenovana pani Vykoukova tu autoritu proste nema. Ale o tom tu byly psany uplne romany, staci se podivat par stranek zpet. Ja si ale myslim, ze si za to muze sama, svym pristupem a hlavne jaksi tim, ze zaspala dobu, coz by se kantorovi, ktery vyucuje vypocetni techniku proste stavat nemelo...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
amelie
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Denisa S.
1.6.2004 - 19:43
Milá Deniso,
tak za prve: uznavam, ze o zminenych profesorkach se tu nemluvilo vubec hezky, misty to bylo az nechutny, ale pokud si tehle diskuze nekdo z vedeni gymplu aspon trochu vsiml, tak to bylo ku prospechu veci. Ono se totiz vedeni o tomhle problemu alespon co ja vim naprosto odmita bavit!!! Zazila jsem, ze profesori v hodinach studentum lehce naznaci, ze s nimi souhlasi, ale to je vsechno! A to je dost chaba utecha pro studenta, ktery dostane 5 za zkouseni a pritom byl u tabule nekdo uplne jiny! A kdyz se ozve, dotycna profesorka dostane hystericky zachvat...
za druhe: je mi uplne jedno, ktera cast absolventu "pedaku" jde ucit. Je mi uplne jedno, jestli je ucili, jak si ziskat kazen. Mozna trochu naivne, ale myslim, ze jdu studovat takovou skolu, kterou chci, a k takovemu oboru, kterym bych se chtela jednou zivit. A kazde zamestnani je necim tezke, u ucitelu je to predevsim kazen, kterou si MUSI umet udrzet (nerikam, ze je to jedine uskali tehle profese). A tudiz, pokud takovou skolu jdu studovat, pak je moznost, ze budu ucit na skole a pak tedy musim vymyslet zpusob, jak si udrzet pozornost, autoritu, atd.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Denisa S.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.6.2004 - 12:29
Prošla jsem si všechny archivované příspěvky na této diskusi a jsem v úžasu. Ne že bych se chtěla zastávat málo odolných učitelů, neschopných pedagogické práce, ale nejste příliš kritičtí?
Kdo z vás si zkusil stoupnout na pouhých 45 minut před třídu 15ti letých puberťáků a snažil sel je zaujmout výpočtem příkladu o dvou neznámých, nebo dílem Karla Havlíčka Borovského? Je to v osnovách MŠAT? Je! A na každém učiteli pak je, jak látku podá. Na pedagogických fakultách je to nikdo nenaučí. Po promoci jsou hozeni do vody a plav. Názor, že učit chodí jen "ti nejslabší studenti pajďáků" je BLBOST!
Neberte nadéle touto diskusí i ten možný zbytek autority profesorek Vykoukové a Hubáčkové, prosím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bůh Entony
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Mlejnas
22.5.2004 - 13:59
To víš, nějak jim ta škola leze do škréci:) Měli by se už probudit, ať se rozhlídnou kolem sebe, ať otevřou temnotou zavřené oči a zakřičí si: "Miluju tento svět..! a krysy a šváby jsou mi ukradení..!" :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mlejnas
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
17.5.2004 - 09:19
Koukám že jste nějak mimo! A ani nevíte co píšete!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Chantal
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ¨berns
16.5.2004 - 21:17
YO YO
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
¨berns
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
16.5.2004 - 20:31
Alek HUSTEEE :-))))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.