Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Bezohlední kuřáci na veřejných akcích
Strana:   1  2  3  4  5

Bezohlední kuřáci na veřejných akcích

Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Jerry
13.7.2011 - 20:03

Děkuji za Vaše obavy.Ujišťuji,že jsem v klidu a to naprosto a ani na nohy mi zima není:-)Vyhláška by snad i stačila ale je tu pár "drobností".Za prvé:Nevím k čemu by byla,když by tam chodili lidé jako jste Vy(ve Vašem příspěvku z 10.7.2011-22.12h píšete,že zákazy a příkazy ignorujete).A za druhé:Víte co je to "VEŘEJNÉ PROSTRANSTVÍ"?To zdaleka není jen nějaká akce.Je to třeba i ulice,nádraží,zastávka atd.atd.Co se týče nezdravé stravy máte pravdu,že ta je důvodem mnoha úmrtí na různé nemoci z ní vznikající.Včera odvysílala tv Nova(snad jste viděl),že vláda v Maďarsku zvýšila spotřební daň na nezdravé potraviny.Jsou příčinou mnoha nemocí,jejichž léčení je drahé a tímto si stát na toto léčení "vydělá".Maďarsko je už v tomto druhá evropská země(bohužel jsem zapoměl,která je ta první).Výsledek překvapil tím,že stát získal mnohem více,než se čekalo.Je v tom však velký rozdíl-víte jaký?Ten co se denně cpe hamburgery,chipsy,sladkou limonádou a uzeninou ničí své zdraví.Holt si víc zaplatí a je to jeho věc,nikomu do toho nic není.Ovšem kuřák ničí zdraví všech okolo a proto se to všech týká a proto mají všichni právo do toho mluvit!Ještě jednou pro méně chápající-když se budete celé dny cpát nezdravýmy hnusy a mít z toho vysoký cholesterol nebo cukrovku či infarkt,je mi to jedno pač se mě to netýká.Budete-li mi na ulici kouřit do obličeje tak mi to jedno není,protože se mě to týká a Vy ničíte mé zdraví.A Váš demagogický výrok o autech a alkoholu už má taky svou praxi,jen o tom očividně nevíte.Na auta s vyšším obsahem se dávno platí vyšší pojistné a emise mají stále přísnější normy a rozdíly budou do budoucna jen větší.Alkohol se zdražuje taky a uvalení vyšší daně na něj je jen otázka času.Holt to jde pomalu.Takže asi takto-nezdravou stravu netřeba zakazovat,ta ničí jen toho,kdo ji konzumuje.Alkohol-taktéž.Auta jsem Vám snad jednou provždy vysvětlil a KOUŘENÍ ZAKÁZAT pač to otravuje i toho kdo nekouří a kdo ze zákona nemá možnost se bránit.Stále píšete,že není nic jednoduššího.Mě připadá,že to co jsem napsal je jednoduché dost a člověk s obyčejným selským rozumem by to snad pochopit mohl.Mohu jen doufat(bez urážky),že pochopíte i Vy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Brutus
13.7.2011 - 17:44

Chce to klid a nohy v teple... A to myslíte, že na každý prd musí být zákon? Bohatě by stačila vyhláška města, že na takovýchto akcích je zákaz kouření a hotovo. Není nic jednoduššího. A nemusel by se nikdo rozčilovat nad strašnými bezohlednými kuřáky.
Nebo myslíte, že by bylo nejlepší zakázat vše, co lidem škodí(bez porovnávání míry škodlivosti)?
Takže začněte kouřením(stát by asi poděkoval, když mu bude chybět cca 39mld Kč.
Pak by nám měli zakázat jíst nekvalitní hnusy v supermarketu, dovezené pohříchu z vyspělých zemí :-) a to proto, že 52% úmrtí je zapřičiněno selháním oběhové soustavy(hlavně netvrďte, že to je jen z kouření-takové párky a salámy bez masa atd...). Pak přijde na řadu alkohol, auta atd...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Lap
Počet příspěvků: 28
Hlavně pro: Brutus
13.7.2011 - 11:29

Má pravdu, ale zase jen poloviční. Aby mohly odbory kecat do A.P., museli by si je tam zaměstnanci nejprve založit......, jinak je to  v první řadě povinností zaměstnavatele  :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Shark
13.7.2011 - 08:39

Ano,to máte pravdu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Brutus
12.7.2011 - 20:46

Ano a já si jen dovolím upřesnit, že kouř ve volném prostoru se snadněji rozptýlí, obrazně řečeno okna jsou všude kolem. Co to je ale proti místnostem, kde není dostatečná cirkulace a kouř se převaluje ve vzduchu, eventuelně s ním otáčí nějaký směšný větrák pod stropem.  V jinak pěkný Antošově krčmě, kterou chválím,  si všimněte toho brlohu dole, tam kde je povoleno kouřit, už to je nasáklý ve zdech a na nábytku, stačilo k tomu pár měsíců.  Vyhýbám se tam chodit i na WC, jak to tam smrdí. Tady se zabejvaj odbory kravinama, ale aby se staraly o ochranu zdraví zaměstnanců v takových provozech, o tom jsem ještě neslyšel..
Naposledy upraveno 12.07.2011 - 20:47Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Jerry
12.7.2011 - 14:29
Proboha člověče,vždyť o tom je celé toto téma!!!Bavíme se tom zda zakázat či nezakázat kouření na veřejnosti!Píšete,že máme kuřáky z davu vypráskat?!Jak asi,když je zákon na jejich straně??Oni tam zkrátka kouřit mohou!!!A o tom se tu bavíme-že je ten zákaz potřeba!Kouření na veřejnosti je u nás(zatím) povoleno,na rozdíl od civilizovaných zemí!!Už vidím jak by pochodil někdo,kdo bude kuřáka vyhánět z náměstí:-))Vysmějou se mu nebo ho obviní z omezování osobní svobody!Protože kouřit se tu zatím smí!!Až se smět nebude,nebude potřeba někoho "pacifikovat"jak píšete.Pač pak to bude přestupek a ten bude řešit MP.Takže otázka v tomto tématu je více než jednoduchá-zakázat či nezakázat?Můj názor je zakázat!Míst pro kuřáky(při akci na náměstí) se stranou sice najde dost,to máte pravdu.Ovšem nenajde se jediný kuřák,který tam dobrovolně půjde!Každý Vás po Vaší žádosti slušně(nebo neslušně)pošle někam(víte kam?).A má na to zatím právo.........bohužel:-(Takže ještě jednou můj názor:Jsem pro zákaz!A navíc si myslím,že k němu časem tak jako tak dojde.I když se totiž nebudeme bavit o užitečnosti nebo neužitečnosti zákazu kouření,tak všichni víme,že je to stejně celoevropský trend,který u nás bude stejně přijat.Tak jako všechno ostatní ze západu.A tím mám na mysli to dobré i to špatné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Všechny
12.7.2011 - 11:01
Jerry
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Brutus
12.7.2011 - 10:15

Jednoduše. Vezměte si např. akci na náměstí. Kuřáky z davu vypráskat. Opakuji-kouření v davu mezi nekuřáky je bezohlednost. Pokud bych byl kuřák, nic by mi nebránilo v tom poodejít stranou. A teď doufám, že budete tvrdit, že na celém náměstí se nenajde jediné místo, kde by se nedalo zakouřit, aniž by to odnesli nekuřáci...
Akce probíhají převážně v centru, takže na okraji, u domů je místa bez lidí dost. Raději ale nemyslet na kouřící grily, kde vznikají karcinogenní látky v poměrně vysokém množství a ty dýcháme všichni. A ještě je jíme..a jak nám chutnají :-)

Nikdy jsem netvrdil, že když si někdo v davu zapálí, je to jeho svoboda, kterou musí ostatní respektovat. Jeho svoboda je, že kouří(s vědomím následků). Pokud to udělá v davu-měli by ho ostatní kolem "zpacifikovat", protože zasáhl do jejich svobod. Nic víc, nic míň.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5395
Hlavně pro: Jerry
11.7.2011 - 22:46

Tentokrát plně podporuji Brutuse.
..." Ano, moje svoboda nesmí zasahovat do svobody jiných" ...přiznáváte - a ptáte se - " platí to i NAOPAK"?!!! - Chcete tím říci, že nekuřáci zasahují do svobody kuřáků kouřit, kdykoliv si vzpomenou?
Karel Čapek napsal kdysi, že přirozená svoboda jedince končí, když dotyčný šlápne druhému na kuří oko. Vaše námitka ovšem Čapka umravňuje a tvrdí, že ten kterému bylo šlápnuto na nohu vlastně překáží tomu šlapajícímu ve volném pohybu. Uvědomte si prosím chybu ve Vašem uvažování!
A přirovnávat Vaše nevychované prdění, které ač zdraví tvrdí, je rovněž proti smyslu diskuse. Pravda, sirovodíkem sice "otrávíte" své bezprostřední okolí, nikoliv však organismus okolostojících tolik, jako nevychovaný kuřák!!!
Zkuste malou korekci - já myslím, že se ani příliš nelišíte nazorově od ostatních diskutujících - jde jen o to vysvětlit si, má-li mít někdo větší svobodu než ten druhý nebo jinak řečeno na jeho úkor.
Naposledy upraveno 11.07.2011 - 22:47Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Jerry
11.7.2011 - 20:29

A jak se prosím kouří na akci,v davu několika stovek lidí,tak aby jste neobtěžoval?Zvláště,když kuřáků je tam mnoho?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Nobody
11.7.2011 - 18:49

Ano, moje svoboda nesmí zasahovat do jiných-naprostý souhlas, ale....platí to i NAOPAK!. Jasně jsem napsal, že pokud bych si chtěl zapálit na nějaké akci, udělám to tak, abych nikoho neobtěžoval. Tak co furt  řešíte. Pořádně si přečtěte můj příspěvek. Nezastávám se kuřáků, ale ani je neodsuzuji. Nevím, kde jste přišel na to, že bojuji za kuřáky. To je jen jedna věc o které se diskutuje. Má "obhajoba" platí obecně na cokoliv, co někomu dělá dobře a jinému pije krev.
To že automobilky se léta snaží snížit spotřebu...nějak mi to neštymuje s módou velkých SUV, co žerou min. 10l. Kdyby je k tomu nenutily zákony a nařízení, bylo by jim fuk, za kolik to jede. Hlavně když se vyrábí. Dávno jsou vyvinuté motory, co jedou za pár litrů, ale nějakého masového rozšíření jsem si nevšiml. Před lety(cca 20let), když jsem měl Š100, jezdil jsem za 7-8l. To je dnes normální spotřeba většiny moderních aut.

A ano, když to na mě přijde(někde venku), pustím to. Znáte léty prověřenou moudrost našich předků: "Lepší jeden prd, než 10 doktorů" :-)

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Brutus
11.7.2011 - 18:37

Chválím, moc pěkně vysvětleno!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Jerry
11.7.2011 - 15:07
Víte,sice máte pravdu v tom,že nejen kouření zabíjí ale musíte se na to podívat z reálného úhlu.Auta taky kazí ovzduší,opilí řidiči taky zabíjí,v potravinách je taky chemie atd.atd.To vše je sice pravda ale zároveň se proti tomu všemu různými zákony bojuje i když to na první pohled není vidět.Výrobci aut se už dlouho snaží o minimální spotřebu,minimální emise CO2 atd.Alkohol za volantem je dle zákona trestný takže opilý řidič,který někoho zabije je potrestán.Potraviny bez chemie už taky seženete-je to všechno sice ještě složité a jde to pomalu ale něco se proti tomu zkrátka dělá!!!Nevím proč by kouření mělo zůstat stranou tohoto boje.Když se nad tím zamyslíte tak trestné je vše(nebo by aspoň mělo být)co obtěžuje nebo ohrožuje druhému život,zdraví nebo osobní svobodu.Když budu opilý řídit auto,nebo někoho fyzicky či slovně napadat,nebo budu dělat jakýkoliv bordel na ulici,nebo budu na zahradě spalovat odpadky a smrdět s tím,nebo mi uteče pes a někoho pokouše-to vše jsou případy,kdy někoho obtěžuji.A není to "moje svoboda"-je to můj přestupek,resp.trestný čin!!!A kouření dle mého názoru do této skupiny patří taky.Se svým zdravím ať si každý zachází dle svého ale ne se zdravím jiných.Píšete,že pokud se rozhodnete kouřit,nikomu do toho nic není-to je vážně omyl!!U kouření totiž mnohem více než jinde platí ono přísloví,že "Svoboda jednoho končí tam,kde začíná svoboda druhého":
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Nobody
Počet příspěvků: 724
Hlavně pro: Jerry
11.7.2011 - 12:07

!!!!!!!!"pokud se  rozhodnu kouřit, nikomu do toho nic není"!!!!!!!!
A to je ten váš omyl.  Vaše svoboda nesmí zasahovat do svobod jiných. To je základní princip svobody. Z toho vyplývá, že vy ( respektive my všichni) se musíte řídit tím, zda někoho neomezujete.  Chcete snad tvrdit, že když to na vás přijde, tak budete někomu jinému prdět do obličeje a že mu do toho nic není?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Počet příspěvků: 42
Hlavně pro: Brutus
10.7.2011 - 22:12

Jsem nekuřák, abyste si nemyslel, že jsem závislý na nikotinu :-)
Ani kouření neobhajuji. Jen jsem poukázal, že nejen kouření zabíjí...
Takže opět zopakuji: Pokud mi kouř na veřejném prostranství vadí, požádám dotyčného o ohleduplnost, nebo prostě poodejdu o kus dál. Nic jiného v tom nehledejte.
Ale zákazů a příkazů, co je pro lidi dobré a co není ignoruji. Mám vlastní rozum a pokud se rozhodnu kouřit, nikomu do toho nic není a tím se ani nestávám vyvrhelem a zločincem. Stejně tak se mohu svobodně rozhodnout pro cokoliv jiného(např. adrenalinové sporty) a pokud to může mít zdravotní následky, dělám to na vlastní nebezpečí. A to je moje SVOBODA!
Pokud tedy je nějaká akce(a to mluvím jen za sebe) ne VEŘEJNÉM prostranství, já bych si chtěl jako kuřák zapálit, udělám to, ale tak abych nikoho neobtěžoval. To že někdo hulí v davu u dětí je druhá věc.
Zakažte lidem všechny "neřesti" a stejně si najdou další, nejspíš už jenom z principu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Všecny kuřáky
10.7.2011 - 20:39
Podívete se na WWW.KURAKOVAPLICE.CZ.Ať aspoň víte,za co bojujete:-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Jerry
10.7.2011 - 20:36
Člověče Vy jste typický demagog:-)Prospělo by Vám,kdyby jste se nad tématem pořádně zamyslel a našel si pár informací.Jenže Vy raději rozvinete do extrémních fází tisíc jiných témat:-)Proč jednoduše nepochopíte,že kouření je hnusná **píp**,která nekuřáky obtěžuje??Alkoholik Vám taky neplive pivo do obličeje.A je pravda,že nemáte nejmenší ponětí o obsahu všelijakých sraček v tabáku!!To si klidně "vygůglujte".Vykouřením jedné cigarety máte v sobě tolik zplodin,jako by jste stál celý den na rušné křižovatce!Porovnávat zdravotní rizika kouření a silničního provozu ja prostě směšné:-))Oni ty statistiky a výzkumy zas nejsou taková blbost,jak si myslíte.V roce 2010 kouřilo 26,6% obyvatel starších 15 let(to si taky ověřte).Nevím kde jste přišel na Váš "odhad":-))Ale proč něčemu věřit,když jsem závislý,že??
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: XXL
10.7.2011 - 13:58

A já zase vidím, že z vašich 18 příspěvků jsou poslední dva JEN RÝPAVÉ A PROVOKATIVNÍ A JEŠTĚ JE KOPÍRUJE VE STEJNÉM ZNĚNÍ DO RUZNÝCH DISKUZÍ.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Jerry
10.7.2011 - 13:53

Podívejte, vést diskuzi o tom, zda je kouř zdravý či nezdravý je naprosto zbytečné.  Není to ale jenom o zdraví. Je proto s podivem, že v současnosti jsme patrně už jedinou evropskou zemí, kde není omezeno kouření v restauračních zařízeních, byl jsem letos v Portugalsku, Španělsku, Francii, Belgii, Nizozemí, ve Švýcarsku a nikde nenajdete restauraci, která by smrděla, protože všude platí omezení. Možná v Albáni jsou poměry stejné jako tady, nevím , nebyl jsem tam. A je to i o svobodě, jestliže někdo produkuje něco, čím může jiné lidi rušit, omezovat, nebo dokonce otravovat ostatní,  pak nechť si to dělá ve svém soukromí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
XXL
Počet příspěvků: 1097
Hlavně pro: Shark
10.7.2011 - 13:25

Promiňte, první otázku jsem položil já.
Ale odpovím vám.
Do diskuze nemám v popdstatě nic, jen jsem vám položil otázku.
Ovšem na tu vy jste odpověděl arogantní otázkou. Stejně tak jste na mne narážel v odpovědi s dalším diskutujícím,  (" myslíte , že má na myšlenku?).
Myšlenku tedy mám a nepřejte si, abych ji sem napsal. Musel byste si vygůglovat dlouhosáhlou a vědeckou odpověď plnou frází a ještě plnější urážek.  Z vašich 1960ti příspěvků je cítit, že nedokážete přijmout jakýkoli argument někoho jiného. Vy máte v sobě myšlenku, že jste ten nejchytřejší a máte potřebu to na anonymním foru všem vyjadřovat.
Mějte se. A prosím neodepisujte, nemám chuť ani čas se zatěžovat vaším dalším elaborátem...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.