Obsah  >>  Úřady, policie  >>  CYKLOVLAK-Regionova
Strana:   1

CYKLOVLAK-Regionova

Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: smrdka
8.4.2008 - 09:16
Dle tvého příspěvku usuzuji, že bys měl urychleně navštívit svého psychiatra.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
8.4.2008 - 07:54
to je nějaká záliba, vyčkávat na pražský s foťákem, dokud neprojede poprvý nějakej vlak? :-D
To už je fakt úchylárna :))

I když, poslední dobou jsem si docela navyk, když jedu do centra prahy, tak jet vlakem. Je to zhruba tak stejně rychlý jako busem na dejvice a pak metrem na václavák, ale pro mě jako studenta, výrazně levnější. Autobus i vlak, oboje za 29, jen u autobusu musím pak přidat 26 za lístek :( A hlavně ve vlaku se v klidu zajdu vyčůrat, natáhnu si nohy a je to mnohem pohodlnější než bus.

A to píšu jako odpůrce tohohle vlakoúchyláka co si fotí mašinky, neustále prudí s novými tématy o vláčkách a tak :-D Něco na tý mašině bude, jen by to chtělo novější vlaky!!!!!!!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
fotokritik
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
8.4.2008 - 07:35
Šumí ti to, je to neostrý, na druhý fotce se ti to kácí. Čím jsi to fotil? Mobilem?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kubisek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
7.4.2008 - 18:32
Cha cháááá, až budou mít regiošukny naježděno tolik, co současné šukafóny, tak už to bude 70 let staré historické vozidlo. Pak přijde další modernizace a bude to dvakrát přešukaná regiošukna. Snad to pak vyřadí z provozu alespoň po těch 100 letech.
:-)))))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
7.4.2008 - 18:29
Upozornění:

Z důvodů dnešní dopravní nehody do železniční signalizace osobním vozidlem je přejezd bez signalizace tj. nesvítí bílé světlo.

Před přejezdem je stopka a řidič máí povinnost zastavit. Strojvedoucí železniční vozidla musí dávat výstražné znamení a jede přes přejezd na vlastní zodpovědnost.

Věňujte tomu vyšší pozornost.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
smrdka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
7.4.2008 - 11:12
Di do prdele s vlakem. Jsi vlakovej úchyl, honíš si ho tam ? Celej vlak a železnice jsou úchylný.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr
7.4.2008 - 10:37
Ano, článek je to zajímavý, souprava krásná, taky miluji železnici. Ale myslím si, že by sem stačilo dát link na příslušnou stránku s tím či oním článkem nebo obrázky, takhle tady tím copy/paste zabíráš zbytečně moc místa.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mefistofeles
Anonymní uživatel
Hlavně pro: busofil
7.4.2008 - 10:33
A doprdele, už je tu zase ten busofilní ouchyl.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
busofil
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
6.4.2008 - 23:08
A doprdele, už je tady zase ten vlakofilní ouchyl.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
5.4.2008 - 14:21
Z článku:

Prototyp motorové částečně nízkopodlažní jednotky řady 814–914 s obchodním názvem „Regionova“ byla představen a pokřtěn v roce 2005 na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Jednotka zde byla oceněna Zlatou medailí MSV a současně Cenou Technického týdeníku. Regionova byla také nominována Design centrem České republiky do soutěže Vynikající výrobek roku2007. O úspěchu této modernizace svědčí jistě také smlouva mezi ČD a Pars na dodávku 100 ks těchto jednotek.

Regionova je tvořena motorovým a řídicím vozem, jenž jsou v provoze trvale spojeny přivrácenými čely. Jedná se vlastně o modernizaci původních vozů vyráběných ve Vagonce Studénka v letech 1973 – 1983, konkrétně motorového vozu řady 810 a přípojného vozu řady 010 z majetku Českých drah. Tento způsob je efektivním řešením obnovy vozidlového parku ČD, navíc za nepoměrně nižší cenu než je nákup srovnatelného nového vozidla. Současně je vytvářen prostor pro doplňování vozidlového parku vozidly novými. Motorová jednotka Regionova nabízí cestující veřejnosti současným podmínkám odpovídající kvalitu. Atraktivní design vozidel a celková úprava interiéru zvyšují kulturu cestování. Ke zvýšení komfortu cestování na regionálních tratích přispívá také možnost přepravy objemných zavazadel, uzpůsobení nízkopodlažní části řídícího vozu pro přepravu cestujících se sníženou pohyblivostí a také zjednodušení přepravy nevidomých cestujících pomocí akustických majáčků a možnosti otevření dveří pomocí slepecké vysílačky VPN. Na druhé straně vylepšuje Regionova také podmínky obsluhujícího personálu, a to nejen ovládáním trakce (elektronický řídicí systém, vícečlenné řízení, automatická regulace rychlosti), ale také prostředím, neboť také stanoviště strojvůdce je kompletně modernizováno. Z pohledu zákazníka zde došlo hlavně ke zlepšení ekonomiky provozu a údržby, např. snížení spotřeby pohonných paliv a maziv, snížení nákladů na údržbu, jedno mužná manipulace se soupravou a odlehčení provozu ve stanicích. Podstatným způsobem byly zlepšeny trakční vlastnosti a výkon vozidla. Celá tato modernizace je orientována na české výrobce a dodavatele, což kromě nízkých nákladů zaručuje i jednodušší dostupnost používaných komponentů.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny příznivce tr
5.4.2008 - 14:10
Tento víkend je díky pochodu na Okoř nasazena z Prahy do Slaného mimořádně souprava Regionova. Zvlášť v sobotu je kapacita posílena o 100%.

Mám tady pro vás fotky z jízdy vlaku ve Slaném.

Co je to Regionova:Více zde na odkazu:

http://www.parsnova.cz/index.php?im=129&lang=cz


Přílohy:
6317.jpg

6318.jpg

6319.jpg

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.