Obsah  >>  Úřady, policie  >>  DF SE STAROSTOU MĚSTA
Téma bylo zamknuto moderátorem nebo zakladatelem tématu
Zobrazit příspěvky jen od starosty
Strana:   1  ...  128  129  130  131  132  ...  403

DF SE STAROSTOU MĚSTA

V.Mašková
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pana starostu
10.10.2008 - 13:16

Žít život je složité, a tak se stalo, že moje maminka se ocitla na oddělení následné péče při nemocnici ve Slaném.
Neustále se setkáváme s kritikou těchto oddělení, která je často opřena o silné aktuální emoce, při kterých člověk vnímá svět okolo sebe ne zcela objektivně a obraz těchto zařízení pak působí poněkud zkresleně, proto bych se s Vámi chtěla podělit o své zkušenosti se slánským odd. následné péče při nemocnici ve Slaném.
Penězi si koupíme drahé přístroje, vybavení, zařízení,... ale přívětivost, obětavost, shovívavost, úctu k člověku - to se koupit ani zaplatit penězi nedá. Přesto se s tímto lidským přístupem na oddělení následné péče slánské nemocnice běžně setkáváme. Nejenže tam uspokojí biologické potřeby klienta, ale i plně respektují individuální a psychické potřeby každého jedince. Ošetřující lékař i sestry mají pro klienty vlídné slovo, pochopení i pohlazení po duši, které jim mnohdy chybí právě od jejich nejbližších.
Dnes, po roce pobytu mojí maminky na tomto oddělení, vím, že jsem ji svěřila do těch správných rukou fundovaných odborníků. V situaci, kdy není možné se o ni doma náležitě postarat, jsem vděčná, že je místo, kde se o ni postarají lépe a kde se snaží ji lidským přístupem domov alespoň částečně nahradit. A co je to nejdůležitější - maminka je tam velice spokojená.
Vzhledem k tomu, že maminku často navštěvuji, takže vidím, co se tam děje,stojím za personálem tohoto oddělení.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Všechny
9.10.2008 - 19:41
Nemáte pravdu, vím, že žě se ten pozemek u ČSAD zaměřoval pro účely zřízení parkoviště.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Alfons
Anonymní uživatel
Hlavně pro: starostu
9.10.2008 - 08:31
...Po půlročním jednání mezi městem a ČSAD došlo k dohodě o směně pozemku v severní části průmyslové zóny za pozemek v tomto areálu,“ vysvětlil Rubík.

... „Další velkou výhodou je to, že pozemek už k parkování sloužil a jsou zde položeny panely. Takže v podstatě stačí areál uklidit, namalovat parkovací šikmé stání a tím získáme bezmála 300 parkovacích míst. Je to o mnoho levnější a hlavně rychlejší řešení parkovaní v tomto sídlišti,“ dodal starosta města.

Vedení města předpokládá, že koncem srpna letošního roku by mohli první řidiči začít využívat nových parkovacích míst.

To jsou úryvky z článku "NA DOLÍKÁCH SE BUDE LÉPE PARKOVAT"
uveřejněného ve Slánské radnici v dubnu letošního roku.

Bude polovina října a nic se neděje.
Jsou snad nějaké problémy s úklidem areálu a malováním parkovacích míst?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Zdeněk Koleno
8.10.2008 - 11:01

Máte naprostou pravdu.Konkrétně na dolíkách hrůza s tv příjmem.Už jsem psal stížnosti je to tak 7 měsíců a nic tak jsem si pořídil satelit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zdeněk Koleno
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
8.10.2008 - 08:14

Jasan ale platím za společnou anténu, TV poplatky atd, tak kde jsme?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Zdeněk Koleno
7.10.2008 - 14:58

Nejlepší je satelit a máte pokoj.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zdeněk Koleno
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
7.10.2008 - 13:25
Pomůže někdo řešit nápravu se zarušením TV signálu, U pánka,

Wilsonova, Na dolíkách atd... viz diskuse poruchy?

Volal jsem 10x na 224004504, psal ale nic se neděje. Děkuji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
B.Dvořák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pana starostu
7.10.2008 - 12:29
Pane starosto,
s názory některých anonymních pisatelů, na personál odd.následné péče ve slánské nemocnici, nemohu souhlasit. Nechci přímo reagovat na nepodepsané pisatele, nebo psát sáhodlouhé romány, ale uváděné příklady považuji za ukvapené, jednostranné a hloupé. Pisatelé si snad neuvědomují, proč jejich blízcí jsou zde umístěni. Proč již nezvládali jejich péči doma a že zde mají vše co potřebují. Své lůžko, stravu, dohled, hygienu, lékařskou péči a to 24 hodin každý den. Jediné co někteří postrádají, jsou návštěvy své rodiny. Jednou za 14 dní, to je ostuda.
Co bych spíše očekával od pisatelů, je aktivita jak sestřičkám, od kterých požadují 100% nasazení, pomoci.
Například koupání pacientů, zvedání na lůžku, chůze s pacientem, převlékání, přebalování, atd..., dovedete si představit námahu s jakou toto zvládají? Uhlídat človíčka, který bezmyšlenkovitě někam utíká, aby se mu něco nestalo, to asi ostřejší slovo musí padnout! No nemají to holky lehké, proto si jejich práce budu vždy vážit!
Pane starosto, tímto Vás chci požádat o podporu u vedení slánské nemocnice, při plánování investic o zakoupení zařízení, které pomáhá sestřičkám při zvedání pacientů na lůžku, pro oddělení LDN.

Za podporu předem děkuji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
6.10.2008 - 21:47
Dobrý den

Jak je možné že do dnešního dne není vystěhován pan Škuta z bytu.jedná se o byt Na dolíkách tuším 511 nebo 509.ˇPronajímá byt cizím osobám a úřad slíbyl,že ho vystěhuje.Už je to 2 roky a nic se neděje.jsou zde mejdánky: Ukrajinci Slováci atd.Tito lidé zde bydlí načerno.tahají nám vodu sanozřejmně zadarmo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
3.10.2008 - 02:16

Ohledně následné péče máme také negativní zkušenost, týká se přesně jak je popisováno vztahu středního personálu k pacientům. Např. přinesou pacientovi jídlo a pití, že se ale sám nenají a nenapije, ....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
2.10.2008 - 14:43
Reaguji na příspěvek pana Václava týkajícího se oddělení následné péče.
Před nedávnem jsem měl na tomto oddělení maminku, která tam i zemřela. Moje zkušenost z tohoto oddělení je ale také negativní.Hlavní nedostatek není v nedostatku peněz ale skutečně v přístupu personálu. Byl jsem svědkem velice hrubého a nelidského zacházení s nemohoucími starými pacienty a to i v době návštěv tedy před veřejností. Jak to tu asi chodí v době mimo návštěvy? Jak již tu někdo řekl přede mnou, tato práce je velice náročná, proto by ji měli vykonávat jen ti, kteří mají srdce na pravém místě. A abych jen nekritizoval, tak co se týče čistoty, tak to klobouk dolů.Byl bych rád, aby si tyto řádky přečetl nejen pan starosta, ale hlavně personál kritizovaného oddělení, a každý z nich se zamyslel nad tím, zda by se mu líbila taková péče pro své rodiče.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
zaměstnanec
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.10.2008 - 08:59
Dobrý den . Jsem zaměstnanec oddělení Následné péče Nemocnice Slaný.Stěžujete si zde na špatné zacházení s pacientem, ale můžete uvést konkrétní příklad?Pracuji zde od samého začátku ,což je necelých pět let a ne šest jak tady někdo napsal.Nikoho z pacientů u nás nedržíme násilím. Každý z příbuzných má plné právo a spoustu možností si vybrat jiné zařízení. Přesto jsou u nás někteří i déle než dva roky.
Proč tedy paní která hodnotí naši péči o pacienty záporně ,má u nás již druhého příbuzného ? Každý ,kdo má u nás svého blízkého ví, že se snažíme aby byl co nejvíc ve styku se svou rodinou, všichni mají možnost brát si je na den , nebo dva domů, pokud jim to jejich zdr, stav dovolí. Máme 40 pacientů ,domů chodí občas 2 nebo 3 (stále ti stejní) Stejné je to bohužel i o vánocích. Smutné .Co dodat? Snad jen ,že příbuzné si bohužel vybrat nemůžeme.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
1
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
30.9.2008 - 13:09

K tomu se dá připsat tohle: je-li nemocnice bez ekonomických problémů, má lepší předpoklady pro rozvoj a může se více věnovat péči o pacienty.
Gratulace je skutečně na místě!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
30.9.2008 - 11:06
teda příspěvková organizace vedená jako nemocnice :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
30.9.2008 - 11:05
Slánská nemocnice je 6.nejlépe hospodařící příspěvková organizace
zdroj: http://www.novinky.cz/clane…

gratulace :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Pacient obou nemocnic
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
29.9.2008 - 15:25

Vaše pocity zcela kontrastují s s mými i se zkušenostmi mých známých, kteří měli tu možnost posoudit prostředí obou nemocnic. V žádné nemocnici se žádný pacient necítí, zvláště je-li vážněji nemocen, určitě dobře. Ovšem neosobní prostředí velkých nemocnic, mezi které ta kladenská určitě patří, ještě depresivní pocity násobí. S několika známými jsem se shodl na označení kladenské nemocnice jako - "masokombiknát"! Klidnější prostředí slánské nemocnice působí rozhodně zklidňujícím dojmem. Vaše zkušenost je skutečně ojedinělá a zdá se být spíše subjektivním dojmem než objektivním hodnocením.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: starostu Ivo Rubika
29.9.2008 - 12:09
Pane starosto,
reaguji na příspěvek pana Václava - také já mám bohužel negativní zážitky s odd. následné péče ve slánské nemocnici.
Myslím si, že mnohdy by těmto starším lidem pomohl příjemný a vstřícný přístup, dobré slovo a jednání s úctou ke stáří. Pokud tam pracují lidé, kteří toto postrádají - neměli by vůbec ve zdravotnictví pracovat.
Zároveň si myslím, že by personál měl být i mladší, mnohdy je to i fyzicky náročná práce a klienty nezajímá koho z personálu právě "bolí záda".
Věřím, že tento problém budete řešit a tím pomůžete zlepšit pobyt našich blízkých na tomto oddělení. Děkuji
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: 1 a anonym
28.9.2008 - 21:07

Ale já jsem jasně napsala, že hodnotím pouze svůj zážitek.
...upřímně, mnoho slánských budoucích maminek také rodí v pražských porodnicích. Chtějí tam rodit prostě z toho důvodu, že v okamžiku, kdy zjistí, že jsou těhotné, hledají informace a tyto porodnice jsou prostě tak profláklé, jejich lékaři se všude vyjadřují (porodnice.cz, časopisy Maminka, Máma a já,...) a tak je přirozené, že chtějí rodit v tom pro ně nejlepším zařízení. Je to stejné jako s kočárky...jsou ženy, které si zajdou do obchodu, který je v místě bydliště a koupí ten, který se jim líbí nejvíc a pak ty, které si prostě sednou k internetu a vyberou si ze všech kočárků nabízených v ČR.

Já jsem tím myslela, že i kdybych tento špatný zážitek neměla, stejně bych si podle návštěvy obou porodnic a vybavení a novorozenecké JIP, vybrala tu kladenskou. Zkušenosti s převozem si můžete přečíst na diskuzních serverech pro maminky.

Pro mě je špatné slánské oddělení z těchto důvodů:
1. ležela na pokoji s dvěma těhotnými a do toho dali maminku, která právě potratila (pokoje byly volné)
2. lékařka, která mě vyšetřovala mi dopředu neměla zájem říct, co to bude za vyšetření a byla velmi nepříjemná a na otázky nechtěla odpovídat, neměla ani pracovní oděv a vysačku (třeba to byla sestra)
3. při vizitě sestra obešla všechny pacientky a jedněmi kleštěmi všem vytáhla zakrvácené vložky na zkontrolování
4. sestra ráno místo mě vzala krev pacientce vedle...
5.uklízečka kolem páté neurvale bez jediného slova vletěla do pokoje, rozsvítila a začala šudlat podlahu, přičemž mi umazala mou tašku
6. lékaři při vizitě ani později nechtěli informovat o mém stavu, nechtěli sdělit výsledky
7. po konzultaci se známým lékařem jsem zjistila, že veškeré informace, které mi poskytli po mém vynucení, byly velmi zkreslené ba zastrašující...doporučil mi okamžitý odchod
8. při odchodu (nedělám problémy, prostě jsem jen požádala sestru, aby zařídila někoho, kdo mě může propustit, na což jsem čekala několik hodin- nejdřív poslala lékařku, která prohlásila, že nemůže a pak měl někdo stále práci) na mě lékař velmi neurvale zaútočil, slova, která použil si dodnes pamatuji a myslím si o něm, že je absolutní hlupák
9. a takové věci jako krvavé záchody už prostě neřeším

PROSTĚ JSEM SE TADY CÍTILA PONÍŽENÁ A ZNIČENÁ...A TO ŽÁDNÁ ČÍSLA NEZMĚNÍ

Zajímalo by mne, kolik z těch maminek, které sem zdaleka jezdí se sem znovu vrací. Docela sleduji kladenský deník a že by těch maminek bylo hodně zdaleka, to jsem si nevšimla. A mimochodem, kdybych se nebála, že v pořádku dojedeme, rodila jsem v Praze také.

Nechápu, proč mi neustále oponujete a nemáte zájem o zlepšení situace tady ve Slaném...
cedule pro mně jsou také důležité, protože je vidět, že se lidé v té porodnici dále vzdělávají, snaží se poskytnout co nejlepší péči
..řeknete baby friendly znamená jen kojení, ale to je přece velmi důležitá věc...vždyť Slaný není schopno získat ani tento obyčejný titul!!!

A problémem nebyl transport mlíčka, ale to, že onu maminku nechtěli pustit za svým miminkem a musela odejít na revers...

Buďte lidský a kašlete na čísla...lidi nejsou čísla..mám krásnou roztomilou holčičku a vynikající pocit z porodu, kterým mě provedli vynikající lidé v Kladně...s dalším miminkem se tam ráda vrátím
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pan starosta
28.9.2008 - 19:44
Pane starosto, ve všem souhlasím s příspěvkem pana Václava. Během 6ti let mám na tomto odddělení druhého blízkého a mohu potvrdit, že přístup personálu ke starým lidem je velice mírně řečeno nehezký. Jsem si vědoma toho, že je to práce úžasně náročná a opravdu ji nemůže vykonávat každý. Ale ze zaměstnanců, kteří tam pracující, je jen hrstka těch, kteří na takové pracoviště patří.Je to smutné, ale bohužel to tak je.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
1
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
28.9.2008 - 13:17

Ujasněme si , kdo je kdo. Já jsem použil tu statistiku, kterou jste vyložila zcela nelogicky a do diskuze se tím zcela zapletla.
Takže si to shrneme, ženy z Kladna raději nejdou rodit na vyníkají Baby friendly oddělení a raději vyhledají pomoc v Praze. Opravdu ženská logika. Praha je ovšem od Kladna blíž jen asi o 5-6km, než Slaný. Podle bydliště rodiček, které si můžete ověřit i ve Slánských listech, je to veřejná informace, rodí ve Slaném ženy opravdu zdaleka.
Na to máte jaké vysvětlení? Rády cestují, že?
Váš problém - komplikace. Ano, ty mohou nastat, ale nechápu, jak lze označit nějaké oddělení za špatné, jestliže transportuje novorozence pro diagnozu, která přesahuje možnosti celé nemocnice, tzn. např. že není odd. dětské chirurgie, atd.
Tímto jste odsoudila mezi špatné porodnice šmahem Vrchlabí, Neratovice a mnoho dalších, jenom proto, že jste si vymyslela promilovou komplikaci, kde líčíte jako další problém transport mlíčka.
Je vidět , že tomu opravdu rozumíte a nejdůležitější jsou pro vás ty cedule. Jenom doufám, že nepůsobíte na celostátní úrovni, měli by z vás všude radost.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  128  129  130  131  132  ...  403
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.