Obsah >> Úřady, policie >> Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
Dong
14.11.2005 - 14:52
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym14.11.2005 - 14:52
Ale ta druha polovina by rada nastoupila u vlakoveho nadrazi ;-)
anonym
14.11.2005 - 14:00
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kamila14.11.2005 - 14:00
Jestli to náhodou nebude tím, že autobus v 6:05 od vlakového nádraží začíná. Kdyby jezdil od Billy, tak minimálně polovina lidí, kteří nastupují u vlakového nádraží, půjde k Bille, protože to budou mít blíž.
kamila
14.11.2005 - 13:19
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Niki14.11.2005 - 13:19
Asi záleží na tom,kterým spojem jezdíš.Já jezdila v 6:05 z vlakáče a se mnou nastupovalo asi 15 lidí,denně,takže to moc zbytečné není.Teď raději jezdím v 5:43 od Billy,stejně bych v těch 3/4 na 6 musela vyjít a dojít na vlakáč,ale jsou lidi,kterejm to vyhovuje.
Niki
14.11.2005 - 12:56
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny14.11.2005 - 12:56
Mě přijde zbytečná zástávka u vlakáče, od té doby, co ráno staví autobus u Billy, kde nastupuje dost lidí, na vlakáči už nenastoupí ani noha. Takže bych navrhovala, zrušit zastávku u vlakáče a místo toho jezdit k Bille. Je to lepší jak pro lidi z Dolíků, tak ze starého ČKD sídliště tak i pro vojenčák.
Katk@
14.11.2005 - 08:29
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana14.11.2005 - 08:29
V prvni casti Vaseho prispevku souhlasim naprosto se vsim, ale zastavka u Billy je pro mnoho, mnoho, mnoho lidi uzitecna. Ja tvrdim, ze velka vetsina lidi je z teto oblasti :-)
A kdyz uz ten autobus jede smerem k Bille kolem vlakoveho nadrazi, proc by tam nezastavil?
A kdyz uz ten autobus jede smerem k Bille kolem vlakoveho nadrazi, proc by tam nezastavil?
anonym
13.11.2005 - 21:04
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym13.11.2005 - 21:04
Když přijede po osmý večer, nemá šanci nakoupit....
anonym
13.11.2005 - 15:09
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny13.11.2005 - 15:09
A proč taháš z Prahy plný tašky ? Nechápu
anonym
12.11.2005 - 22:12
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana12.11.2005 - 22:12
Příspěvek dobý, ale nepatřil by spíš sem:
"Nová koncepce dopravy osob ve Slaném"?
"Nová koncepce dopravy osob ve Slaném"?
Ivana
12.11.2005 - 12:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana12.11.2005 - 12:06
Napsala jsi to moc hezky, naprosto s Tebou souhlasím.
Jana
11.11.2005 - 15:24
Anonymní uživatel
Hlavně pro: odbor dopravy a siln11.11.2005 - 15:24
Dobrý den,
po přečtení článku "Zastávka U Sloupu" v měsíčníku Slánská radnice jsem se rozhodla touto cestou napsat k této problematice také pár řádků.
Vzhledem k dnešní situaci, kdy větší část obyvatelstva našeho města jezdí za prací do jiných měst, především do Prahy, by bylo dobré pro ně udělat trochu více. Ať už se jedná o zkrácení cesty na autobus, tak berme v úvahu i např. dámskou část, kdy z Prahy vozí tašky plné nákupu a musí poté kráčet přes půlku města nebo bezpečnostní riziko. U bezpečnosti mám např. na mysli to, že zrušením možnosti zastávky lounských autobusů U Sloupu musí jít velká část lidí pozdě večer nebo brzy ráno přes celé město (hlavně v zimě a ve tmě).
Navrhovala bych na zvážení a i případnou realizaci následující:
- umožnit zastávku U Sokolovny nebo U Sloupu slánským i ostatním dálkovým autobusům (Louny, Chomutov, Žatec - nyní zde zastavuje)
- zredukovat počet zastávek slánských autobusů ve městě - tzn. nepřijde mi dost efektivní, že autobus zastavuje na vlakovém nádraží, dále pak ještě u Billy a např. u zmiňované Sokolovny vůbec nezastavuje. Tuto možnost dávám především proto, že velká většina lidí je z této oblasti a asi by uvítali toto zlepšení stejně tak jako já.
Chtěla bych tedy tímto požádat patřičné osoby, aby se tímto příspěvkem zabývali a těším se snad i na jejich realizaci.
S pozdravem
Jana
po přečtení článku "Zastávka U Sloupu" v měsíčníku Slánská radnice jsem se rozhodla touto cestou napsat k této problematice také pár řádků.
Vzhledem k dnešní situaci, kdy větší část obyvatelstva našeho města jezdí za prací do jiných měst, především do Prahy, by bylo dobré pro ně udělat trochu více. Ať už se jedná o zkrácení cesty na autobus, tak berme v úvahu i např. dámskou část, kdy z Prahy vozí tašky plné nákupu a musí poté kráčet přes půlku města nebo bezpečnostní riziko. U bezpečnosti mám např. na mysli to, že zrušením možnosti zastávky lounských autobusů U Sloupu musí jít velká část lidí pozdě večer nebo brzy ráno přes celé město (hlavně v zimě a ve tmě).
Navrhovala bych na zvážení a i případnou realizaci následující:
- umožnit zastávku U Sokolovny nebo U Sloupu slánským i ostatním dálkovým autobusům (Louny, Chomutov, Žatec - nyní zde zastavuje)
- zredukovat počet zastávek slánských autobusů ve městě - tzn. nepřijde mi dost efektivní, že autobus zastavuje na vlakovém nádraží, dále pak ještě u Billy a např. u zmiňované Sokolovny vůbec nezastavuje. Tuto možnost dávám především proto, že velká většina lidí je z této oblasti a asi by uvítali toto zlepšení stejně tak jako já.
Chtěla bych tedy tímto požádat patřičné osoby, aby se tímto příspěvkem zabývali a těším se snad i na jejich realizaci.
S pozdravem
Jana
Slaňák
7.11.2005 - 16:33
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tom7.11.2005 - 16:33
U Sloupu, pokud se nemýlím, se nastupuje směr Trpoměchy, na Tuřanské směr Tuřany - dvě různé silnice, dva směry, dvě zastávky. Pro tebe, Tome, ale asi bude jezdit autobus až domů, aby ti nebyla zima.
anonym
7.11.2005 - 13:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tom7.11.2005 - 13:06
Tuřanská je zhruba na úrovni zastávky "U sloupu" ale je u silnice, která vede kolem bývalých kasáren do Tuřan.
Tom
7.11.2005 - 12:56
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny7.11.2005 - 12:56
Mám dotaz. V nové Radnici se píše o zastávce "tuřanská"... popiště mi někdo kde je, protože já znám jen "u sloupu". dík
Shark
6.11.2005 - 20:52
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš6.11.2005 - 20:52
umíte si představit , jak by ta Masarykova třída, zakončená náměstím, tvořená z jedné strany měšťanskými domy a z druhé paneláky vypadala?
že tam tehdy byly malé domečky s dvorečky je jedna věc, druhá je, co by tam stálo dnes !
vždyť v těch bočních ulicích stojí dnes také úplně jiné stavby
etnikum se jim tehdy hodilo do krámu, stalo se potřebným katalyzátorem změn a posloužilo ke snadnému proargumentování "urbanistického " řešení
pro veřejnost
vybydlenost lépe prorážela cestu případnému odporu
prohlédněte si dobře na pražském předměstí ve Slaném zrekonstruovaný dům, ve kterém sídlí firma KNŠ a dříve sídlilo etnikum
prohlédněte si Hemerkův statek
obojí byly jen holé zdi
a pak možná přijdete na to, v čem to vězí a jak může vypadat stavění a "stavění"
všechno staré nemusí za každou cenu pryč a být nahrazeno krásným betonovým bydlením
nakonec právě ta zmíněná Masarykova třída na Kladně je ukázkou toho, jak lze vybydlené centrum města zrevitalizovat
že tam tehdy byly malé domečky s dvorečky je jedna věc, druhá je, co by tam stálo dnes !
vždyť v těch bočních ulicích stojí dnes také úplně jiné stavby
etnikum se jim tehdy hodilo do krámu, stalo se potřebným katalyzátorem změn a posloužilo ke snadnému proargumentování "urbanistického " řešení
pro veřejnost
vybydlenost lépe prorážela cestu případnému odporu
prohlédněte si dobře na pražském předměstí ve Slaném zrekonstruovaný dům, ve kterém sídlí firma KNŠ a dříve sídlilo etnikum
prohlédněte si Hemerkův statek
obojí byly jen holé zdi
a pak možná přijdete na to, v čem to vězí a jak může vypadat stavění a "stavění"
všechno staré nemusí za každou cenu pryč a být nahrazeno krásným betonovým bydlením
nakonec právě ta zmíněná Masarykova třída na Kladně je ukázkou toho, jak lze vybydlené centrum města zrevitalizovat
Matouš
6.11.2005 - 15:43
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark6.11.2005 - 15:43
Ještě jste zapomněl na Kovodružstvo. Obuv byla výš a myslím, že ten barák ještě stojí. Nenašla by se někde fotka? Na těch domech nic historicky cennýho nebylo a žádná velká škoda jich také nebyla. Ale máte pravdu, že dnes by byly asi opravené. Nebo by skončily jako ten dům na rohu u tržiště vedle kovomatu.
O tom jak vypadalo Kladno vím své. Zaplať pán Bůh, že tam dnes stojí ty paneláky. Nemluvím o hlavní třídě, ale o tom co bylo za ní směrem k divadlu. Paneláky nemiluju, ale netvrďte mi, že je škoda těch krásných kladenských domečků s dvorečky plných krys směrem k divadlu.
Pokud se týká Slaného, komunisty bych podezíral z lecčeho, ale z úmyslu stěhovat cikány do centra, aby ho zdevastovali a pak se to mohlo zbourat to je trochu silné kafe. V té době byli cikáni spíš jediní, kteří do těch kůč byli ochotní jít bydlet. Všichni ostatní chtěli raději byt v paneláku.
O tom jak vypadalo Kladno vím své. Zaplať pán Bůh, že tam dnes stojí ty paneláky. Nemluvím o hlavní třídě, ale o tom co bylo za ní směrem k divadlu. Paneláky nemiluju, ale netvrďte mi, že je škoda těch krásných kladenských domečků s dvorečky plných krys směrem k divadlu.
Pokud se týká Slaného, komunisty bych podezíral z lecčeho, ale z úmyslu stěhovat cikány do centra, aby ho zdevastovali a pak se to mohlo zbourat to je trochu silné kafe. V té době byli cikáni spíš jediní, kteří do těch kůč byli ochotní jít bydlet. Všichni ostatní chtěli raději byt v paneláku.
Shark
6.11.2005 - 14:44
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš6.11.2005 - 14:44
milej zlatej, to nejsou pomluvy
to jsou nepřesnosti
na takovou akci musíte mít územní rozhodnutí a povolení stavebního úřadu prostě ZÁMĚR
bourání stojí totiž mnoho peněz a musí NĚCO následovat, nějaký urbanistický ZÁMĚR
prase v prvním patře nebyl ten důvod, který vyboural asi deset domů
krom toho až do poslední chvíle v přízemí byly v každém domě obchody a provozovny Čedok , Káva Čaj, Zelenina, opravna elektro, Potraviny Jednota Jirát, sklad tabáku, OBUV, brašnářství.... a určitě jsem něco zapomněl
pro vystěhované lidi musíte mít bydlení... takže ho máte i pro etnikum, že?
pro srovnání na hlavní třídě na Kladně vidíte srovnání, co se stalo s podobnými domy - ty, které nestačili zbourat, jsou dnes kompletně opraveny a zrenovovány, původně na místě vybydlených domů měly ale stát paneláky,
v té době, kdy byly již domy opuštěné, se na tom místě točili scény do válečných filmů,
dnes je vše opraveno
když budete pozorný, staré jizvy ještě najdete
až půjdete směrem na Náměstí starosty Pavla od kina u křižovatky, tedy Masarykovou ulicí, dobře si prohlídněte celou pravou stranu - měla být kompletně od sokolovny zbourána, včetně bočních ulic,nahrazena paneláky, důvod byl stejný jako ve Slaném, prý etnikum a plánovaná výstavba,
etnikum ale posloužilo jen jako záminka pro veřejnost
přemejšlejte o tom, kdo je nastěhoval na nejlukrativnější místo ve středu města a jestli to byla náhoda
skutečný záměr byly " krásné nové PANELÁKY " v historickém centru Kladna
ve Slaném to měl být obchodní dům
příslovečné hlemýždí tempo stavebních prací v té době způsobilo nedokončení těch ušlechtilých záměrů na Kladně
ve Slaném bohužel s dědictvím toho úděsnýho parkoviště ve středu města
majetkové spory nastaly až následně v důsledku restitucí
komunisté si vlatnictvím parcel pod OD nemuseli dělat hlavu, v celospolečenském zájmu by je prostě vyvlastnili
to jsou nepřesnosti
na takovou akci musíte mít územní rozhodnutí a povolení stavebního úřadu prostě ZÁMĚR
bourání stojí totiž mnoho peněz a musí NĚCO následovat, nějaký urbanistický ZÁMĚR
prase v prvním patře nebyl ten důvod, který vyboural asi deset domů
krom toho až do poslední chvíle v přízemí byly v každém domě obchody a provozovny Čedok , Káva Čaj, Zelenina, opravna elektro, Potraviny Jednota Jirát, sklad tabáku, OBUV, brašnářství.... a určitě jsem něco zapomněl
pro vystěhované lidi musíte mít bydlení... takže ho máte i pro etnikum, že?
pro srovnání na hlavní třídě na Kladně vidíte srovnání, co se stalo s podobnými domy - ty, které nestačili zbourat, jsou dnes kompletně opraveny a zrenovovány, původně na místě vybydlených domů měly ale stát paneláky,
v té době, kdy byly již domy opuštěné, se na tom místě točili scény do válečných filmů,
dnes je vše opraveno
když budete pozorný, staré jizvy ještě najdete
až půjdete směrem na Náměstí starosty Pavla od kina u křižovatky, tedy Masarykovou ulicí, dobře si prohlídněte celou pravou stranu - měla být kompletně od sokolovny zbourána, včetně bočních ulic,nahrazena paneláky, důvod byl stejný jako ve Slaném, prý etnikum a plánovaná výstavba,
etnikum ale posloužilo jen jako záminka pro veřejnost
přemejšlejte o tom, kdo je nastěhoval na nejlukrativnější místo ve středu města a jestli to byla náhoda
skutečný záměr byly " krásné nové PANELÁKY " v historickém centru Kladna
ve Slaném to měl být obchodní dům
příslovečné hlemýždí tempo stavebních prací v té době způsobilo nedokončení těch ušlechtilých záměrů na Kladně
ve Slaném bohužel s dědictvím toho úděsnýho parkoviště ve středu města
majetkové spory nastaly až následně v důsledku restitucí
komunisté si vlatnictvím parcel pod OD nemuseli dělat hlavu, v celospolečenském zájmu by je prostě vyvlastnili
Matouš
5.11.2005 - 16:36
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark 5.11.2005 - 16:36
No ty baráky proti Grandu byly napřed totálně vybydlené tím etnikem, pak byly zbourány a skutečně se uvažovalo o OD. Ale byly tam nějaké nevypořádané majetkové záležitosti, tak se to zdrželo a pak přišel 89. V bytě nad Čedokem prý měli dokonce i prase v 1. patře. V Čedoku se promáčel strop a pak to tam zavřeli. Obdobně dopadly i ostatní baráky. Pamětníci, kteří to vydrželi a bydlí v domech které stojí proti Mototechně by mohli vyprávět. Ani by nemuseli přehánět. Ale třeba jsou to jen pomluvy.
Shark
5.11.2005 - 14:52
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka5.11.2005 - 14:52
samozřejmě, že Londa,tedy ulice Husova,byla hlavní dopravní tepna, na silnici Most, Louny, Slaný, Praha. Byla obousměrná a u dřívějšího hotelu Grand byla řízena jedním, nad středem křižovatky zavěšeným semaforem. Nynější parkoviště bylo zastavěno až ke křižovatce, na rohu byla pobočka Čedoku a podloubí vedoucí ke Zvláštní škole. Nebyla tak otevřená a přehledná jako dnes. Domy padly po rozhodnutí vybudovat v místě obchodní dům, které komunisté ovšem nedokázali zrealizovat.Dokázali jen všechno zbourat. Jezdila tudy veškerá doprava bez omezení, zato řídce.Ale všechny autobusy končily, či měly zastávku na náměstí. Pro úplnost ještě dodávám, že byla tou dobou průjezdná i Velvarská brána !!! směrem na severní silnice a ještě jedna perlička, ulice Fortenská/ tedy ta malá ulička od školy na Komenského nám./ byla také průjezdná směrem ke křižovatce pod Hamburkem a na Kladno. Ovšem tehdy tam ještě nebyly paneláky
anonym
5.11.2005 - 12:57
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka5.11.2005 - 12:57
Bývalo dost věcí, které dnes nejsou. Třeba autobusové nádraží na náměstí. To musela být paráda, když tam od pěti hodin ráno odjížděl jeden autobus za druhým. Především v zimě, kdy se nevypínaly motory. Taky v Palackého ulici po celé pravé straně od autoškoly až k Velvarské bráně byla stanoviště autobusů. Dovedete si to představit při dnešní hustotě provozu.