Obsah >> Úřady, policie >> Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
ToN©
30.10.2005 - 13:01
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka30.10.2005 - 13:01
Jakub Procházka:
Mám stejný pohled na věc a jak už tu několikrát Hardcam schvaloval můj příspěvek, není to leckdy o značkách, jako o přizpůsobení jízdy situaci.
Hardcam:
Souhlasím..
Kruhák je malý a přechod z fungující světelné na kruhák mi přišel jako zbytečnost. Přesto si ale stojím za tím, že mnoho lidí průjezd kruhákem zbytečně zdržuje. Situace kterou si popsal s chodcema je na našem kruháku dost o držku ať už jsi první před přechodem, nebo druhý...
Vinu vidím taky v bezohledných chotcích, jejíž názor je že CHODEC=STŘED VESMÍRU ..
Mám stejný pohled na věc a jak už tu několikrát Hardcam schvaloval můj příspěvek, není to leckdy o značkách, jako o přizpůsobení jízdy situaci.
Hardcam:
Souhlasím..
Kruhák je malý a přechod z fungující světelné na kruhák mi přišel jako zbytečnost. Přesto si ale stojím za tím, že mnoho lidí průjezd kruhákem zbytečně zdržuje. Situace kterou si popsal s chodcema je na našem kruháku dost o držku ať už jsi první před přechodem, nebo druhý...
Vinu vidím taky v bezohledných chotcích, jejíž názor je že CHODEC=STŘED VESMÍRU ..
Hardcam
30.10.2005 - 10:40
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Pirát, Kuba, Johny30.10.2005 - 10:40
Napriklad ja jsem z 80km/h ubrzdil na ty samy vzdalenosti, co Fabka v 50km/h..ale to asi delaj 4 kotouce-stav brzd,podvozku,gum a de facto celyho auta, na kterym mi zalezi, proto si obcas troufnu "mimo limit"...takze neni 50 jako 50...ale zpet k diskusi, omlouvam se za odboceni...jeste jsem se nestacil vyjadrit ke kruhaci...jsem z neho velmi rozpacity, kdyz nekdo jede predemnou do stejneho exitu a pusti chodce, modlim se, aby muj zadek zustavajici v kruhaci nekdo nesestrelil, vzdycky se modlim pravem, byva to jen tak tak - rekl bych, ze na nasem kruhaci je zahodno pohybovat se pomalu...za posledni rok jsem zpozoroval, ze Cesi uz jsou ochotny naucit se zip, napriklad pri vyjezdu z namesti...a s dopravnim znacenim jsem spokojen, to bude tim, ze tu ziju...ale moc cizincu se tu nevyzna...
Řidič - pirát
30.10.2005 - 09:40
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka30.10.2005 - 09:40
To jsem zvědavej, jak by si v Ouvalovce brzdil z 80ky ve chvílim kdyby ti tam z poza křoví vyjel Žigul.
Jakub Procházka
30.10.2005 - 09:35
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny30.10.2005 - 09:35
I zodpovědný řidič může jet přes město 80. (nař. za hasičárnou, za Benzinou směrem na Prahu-když tam ještě nebyla 70tka., třeba i Ouvalovkou-když to vydrží nápravy... atd). Všechno je jen o subjektivním pocitu člověku tj. když pozná, kdy je to ještě bezpečné a kdy ne.
Hardcam
30.10.2005 - 01:03
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny30.10.2005 - 01:03
Moji fotku nech na pokoji a uz je to taky nejakej patek...nejde jen rychlost, coz bys mel vedet...rychlost prizpusobuju stavu a resim ted neco jinyho, nez laserovou pistolku nasi mestske policie...
Johny
29.10.2005 - 18:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Hardcam29.10.2005 - 18:42
Diskuze o zodpovedném řidiči bych nechal stranou, není to tak dlouho, co po internetu kolovala Tvá fotka z městského radaru, kde jsi to pral přes centrum skoro osmdesát. Jinak souhlasím, že v mnoha případech jsou řidiči proti stavu vozovek a policii naprosto bezmocní. Sám jezdím téměř denně po celé republice a někdy si člověk opravdu připadá jak někde na Balkáně.
Hardcam
29.10.2005 - 16:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym29.10.2005 - 16:06
Oba to myslime trochu jinak, jak rikal Ton(c), ze treba nekde jezdi o 10 vic, tak jsem narazel na to, ze v useku, ktery denne jezdim 4x tam a zpet, bych byl rad, kdybych mohl taky jezdit o 10 vic, tot vse:) samozrejme, ze takovych mist jsou tisice a byl bych naivni, kdybych ocekaval opravu:) a k tomu navratu do autoskoly, myslim, ze jsem zodpovedny ridic s dynamickym stylem jizdy, nevidim duvod k navratu do AS...
anonym
29.10.2005 - 13:24
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Hardcam29.10.2005 - 13:24
jestlize policie umi "rozsoudit" ulomene kolo nebo prizabiteho motorkare, ktery se rozbije o ukradenou kanalovou vpust na silnici slovy vyhlasky, ze "ridic je povinen prizbusobit rychlost jizdy stavu a ...vozovky" co cekas, ze policie vymysli na "neprijemne zakrivenou zatacku"? (mmj. take ji nesnasim...) co odpovi, na tvar zatacky, kdyz nechala "zaprasit" mosty u Knovize a jedine co umi je vybirat tam sedesatku...a takovejch mist jsou tisice(!), vcetne tech vyjetejch koleji krizem krazem republikou...
opravdu si to neberte osobne, jsem na strane ridicu, ale vim, ze stale bude bit ridic, protoze proti nemu (ano, PROTI ridicum...) stoji stat, potazmo policie...
opravdu si to neberte osobne, jsem na strane ridicu, ale vim, ze stale bude bit ridic, protoze proti nemu (ano, PROTI ridicum...) stoji stat, potazmo policie...
Hardcam
29.10.2005 - 11:46
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny29.10.2005 - 11:46
Bohuzel, smrtaku tam bylo uz dost...to jsem rad, ze to neni jen muj pocit, ze je otresna...anonym moje pocity vidi na prezkouseni z autoskoly, tak jsem v rozpacich:D :)
Johny
29.10.2005 - 11:32
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny29.10.2005 - 11:32
Ta zatáčka u Želevčic je vážně otřesná, takových míst je bohužel mnohem více. Člověk má často problémy udržet auto na silnici. Dokud se tam ale někdo pořádně nevyseká, nepředpokládám brzkou nápravu...
Hardcam
28.10.2005 - 15:25
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jakub Procházka28.10.2005 - 15:25
Tudy kamiony jezdit nesmi, pouze s povolenim od mesta, ktere ma jen firma Matas, ktera stavi objekt v Trebizskeho ulici. Autobusy zde pochopitelne jezdi.
jakub Procházka
28.10.2005 - 15:10
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tom28.10.2005 - 15:10
No jo no, mě to tam taky vadí, ale je to asi proto, aby náklaďáky a autobuyy nemusely z kopce brzdit (ale dens už tam snad ani těžká auta nesmí....)
Tom
28.10.2005 - 13:12
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny28.10.2005 - 13:12
Jaké optické zpomalovací pruhy? jeziis, zas dalsi pi*ovina, nevim proč tam jsou, jen by bylo asi milionkrát lepší udělat hlavní od sokolovny ke kasárnám, nikoliv nahoru k autobazaru, protoze stejne vestina aut jede rovne a akorat zastavuje provoz
Hardcam
28.10.2005 - 12:23
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym28.10.2005 - 12:23
Sorry, ale ta zvlnena zatacka u Zelevcic (smer od SL) je fakt o drzku, je tam rychlost snizena na padesat, ale i to je moc...tak me prestan poucovat o navratu do autoskoly...to jsou zase kecy...za Bakovem je takova pekna tahla zatacka, z 5 aut ji nikdo neprojel ve svym pruhu...ale ono je tam tech zatacek vic...tim svym puvodnim prispevkem jsem reagoval na Ton(c) (on snad vi, proc), takze s tebou diskusi koncim, nema smysl:)
anonym
28.10.2005 - 11:55
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Hardcam28.10.2005 - 11:55
...co to je za blabol? to je na navrat do autoskoly...
Tom
28.10.2005 - 08:48
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny28.10.2005 - 08:48
Mohl by mi někdo vysvětlit, co znamenají ty pruhy na vozovce mezi sokolovnou a železničním přejezdem? nějak mi to hlava nebere ...
Hardcam
27.10.2005 - 23:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ToN©27.10.2005 - 23:06
Hezky jsi nam to popsal...on staci usek Slany-Zlonice, ty zatacky se nedaj projet normalne a jeste ve vlastnim pruhu.
ToN©
27.10.2005 - 14:48
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Dong27.10.2005 - 14:48
Když si to tak vezmu, tak kudy vlastě vést v případě uzavírky kruháku (nehoda třeba), co by centrální křižovatky, objížďku.. myslím tím směr Pražská => kamkoli. Jediným realem mi příjde obchvat..
Dong
27.10.2005 - 14:13
Anonymní uživatel
Hlavně pro: řidič27.10.2005 - 14:13
Souhlasim se vsim co jsi o kruhovych objezdech napsal, ale myslim ze tam neni rec o kruhovem objezdu tehle velikosti...Kruhovy objezd na Viteznem namesti je trochu vetsi...nepocitaje ze kdyz se stane ve slanem na objezdu nehoda tak je cele mesto mrtve, protoze se na nej vic jak jedno auto (vedle sebe nevejde)...a Lidl by mohl mit vjezd ze strany plusu, jak ma vyjezd...