Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
Strana:   1  ...  30  31  32  33  34  35

Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky


Anonymní uživatel
Hlavně pro: ToN© alias Antonín
26.10.2005 - 09:43
Kruhák řízený světlama není žádné sci-fi. Zajeď se podívat do Hradce...... A jestli si myslíš, že se dá na slánském kruháku jet 60 i víc, tak jsi debil a sebevrah.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym2
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ToN© alias Antonín
26.10.2005 - 09:27
Kruhák, jak je ve Slaném je debilní, protože byl debilně navržen. A že řidiči neumí jezdit, s tím měl projektant počítat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ToN©
Anonymní uživatel
Hlavně pro: řidič
26.10.2005 - 02:09

Vážení prosím kdo neumíte, nebo si stoprocentně nejste jisti svou řidičskou schopností, nesedejte za volat, raději jeďte autobusem. Ušetříte tak nervy jak sobě tak i všem okolo Vás.

Předem za všechny ŘIDIČE děkuji

Antonín Bohunský nejml.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ToN© alias Antonín Bohunský nej
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ALL
26.10.2005 - 02:04
Já - ON:
Debilní není kruhák, debilní jsou lidé, kteří jej neumí používat, dle tvého článku usuzuju, že patříš mezi ně... a co se týče rychlosti průjezdu, věř že se dá i 60 a víc.. ale není to o rychlosti, je to o řidičích kteří to tam zahamtnou a dívaj se jestli jim něco nejede zprava..i to sem viděl.. promiň nechci tě urážet, ale tvé příspěvky jsou zcestné a argumenty zrovnatak.

ps-lak:
Souhlasím, dvouproudovými sjezdy by se určitě kapacita průjezdnosti zvětšila.

Všichni: + Dong
Když už tu mluvíte o statistikách průjezdnosti, berte taky v potaz počet aut kdysi a počet aut teď.. tedy tyhle statistiky.. jo to bejvávali časy kdy měl jeden člověk v ulici automobil, ostatní koně....:)

Ale mým názorem je že kruhák byla zbytečnost, pamatuju křižovatku U Brodu ještě bez semaforů...

anonym2: + Jakub Procházka
odpověď je jednoduchá, protože LIDL byl investorem.. :) stačí? Používání ať už kruhových objezdů, nebo čehokoli jiného je o lidech ne o objezdech, ne o zipech, ne o ničem jinym... to je jako když někdo vjíždí na kruhák a bliká doleva... mám alergii na tohle chování na silnicích..

Jakub Procházka:
kruhák řízený světkama.. a jiný scifi byste tam neměli.. třeba že by tam ještě třeba pro sichr stál uprostřed policajt...

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
řidič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
26.10.2005 - 00:45
haha!!!!
Procházko, Procházko, ještě že nejsi radní:
"
Ale při tomto konkrétním kruháku, co je ve Slaném a při intenzitě provozu je NEVYHOVUJÍCÍ a hotovo. "


a vida
haha

tak to je ten argument
hotovo!

mladej, projeď se trochu po Evropě pak plkej !
kruhové objezdy jsou hlavní způsob řešení úrovňového křížení i na těch nejzatíženějších uzlech

nepotřebuji říkat hotovo

tak tady je text
Cen
trum dopravního výzkumu:
http://www.cdv.cz/text/archiv/bsp/kruhobj.htm

Kruhový objezd
Autorka: Mgr. Jana Honzáková
Nepřehledné křižovatky, které naháněly strach řidičům a na nichž se s pravidelností opakovaly vážné nehody, postupně mizí. Nahrazují je podobně jako v Západní Evropě bezpečnější kruhové objezdy. Kruhový objezd zvyšuje ve srovnání s klasickou křižovatkou bezpečnost silničního provozu hned několikrát – přinutí řidiče snížit rychlost, při odbočování vlevo je vyloučena srážka s protijedoucím vozidlem a usnadňuje vjezd do křižovatky automobilům, které se do hustého provozu chtějí zařadit z vedlejší silnice.

jiný zdroj:
Policisté uvítali více kruhových objezdů
Hned několik kruhových objezdů začalo fungovat v uplynulých dnech na severu Čech. Dopravní policisté je vítají. Podle jejich tvrzení ubyde v daných úsecích dopravních nehod.

http://www.automobil.cz/info/silnice/1082.htm
"Známe výsledky ze západoevropských zemí, kde kruhové objezdy fungují už řadu let. Ty jednoznačně dokazují, že je to řešení pro křižovatky, přes které v době špiček nešlo téměř projet. Objezdy dobře regulují dopravu, což zákonitě snižuje i riziko havárií," uvedl Jiří Ušák, vedoucí severočeského dopravního inspektorátu. Jeho slova potvrzují i další policisté z měst, kde již kruhové objezdy řidiči využívají.

Procházko - jsou lidé, kteří se tímto problémem PROFESIONÁLNĚ zabývají
ta jsi jen vesnický tlachal
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
26.10.2005 - 00:29
Jsem rád, že tu příšernost na Kladně připomněl.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym2
25.10.2005 - 23:19
Moje řeč.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: řidič
25.10.2005 - 23:11
milý řidiči,

pokud jezdíš autem, tak by jsi mohl vědět, že v určitých případech (jsou čtyři) nemusíš na světlech při odbočování vlevo dávat přednost protijedoucím. Já neříkám, že je hruhák obecně špatná věc. Není. Ale při tomto konkrétním kruháku, co je ve Slaném a při intenzitě provozu je NEVYHOVUJÍCÍ a hotovo. Nevím, jak dlouho je kruhák v Dejvicích a co tam bylo předtím, ale myslím, že je to jeden z nejstarších kruháků v republice. V Dejvicích se mi kruhák líbí, je 2-proudový, velký (větší vnitřní průměr dá se jet rychleji.) a je pro to místo vyhovující. Nikdy jsem tam velké kolony neviděl (narozdíl od Slaného). Jinak tam jezdí i tramvaje, takže by to byla dost složitá svět. křižovatka. Světla bych tam určitě nedal. Ale do Slaného by je dal hned. A nebo kruhák řízený světly, jak říkal kolega spoludiskutující "já".

BTW: Miluji tyhle lidi co sou furt nespokojený a musí pořád do někoho rejpat.

Anonym: to jsem si opravdu nevšiml. Vjezd k LIDLU by klidně mohl být jen ten, co je naproti PLUSU (případně ještě další z této ulice). A mimochodem, znám takovou křižovatku, kam se dá jet na 5.stranu. (Kladno, "U Baumaxu")
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym2
Anonymní uživatel
Hlavně pro: řidič
25.10.2005 - 23:09
Na kulaťák ústí 4 ulice Evropská, Svatovítská, Čsl. armády a Jug. partyzánů. Pátá, Dejvická je už několik let zaslepená. A kulaťák patří podle statistiky na třetí místo v počtu nehod v Praze. Každou chvíli je tam vidět vysypané sklo a smrťák tam už také byl. Tak si s tou bezpečností kruhových objezdů nejsem tak jist.
Pravda bude asi někde uprostřed. Jsou místa, kde kruhový objezd má smysl a jiná kde je nesmyslný. Jak je na tom ten náš, ať si každý zodpoví sám.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym2
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
25.10.2005 - 22:59
A Ty mně vysvětli, proč musí mít parkoviště Lidlu vjezd z dost přetížené křižovatky, když už tam jedna díra proti Plusu je.
A že jsou dnes fronty aut větší,
než byly bez objezdu, to snad vidíš sám.
A to, jak při oranžové křižovatkou nikdo neprojíždí, to jsi sebral kde? V českých luzích a hájích určitě ne.
Výstavba kruhového objezdu byl od samého počátku nesmysl, který nebyl podložen žádnou studií dopravní situace U brodu provedenou příslušnou projekční organizací. Při dotazu, která projekční organizace se pod toto řešení podepsala, jsem dostal odpověď, že kruhový objezd dostal dobrozdání od PČR a lékařů (ti se tehdy dost v zastupitelstvu angažovali). Když zapátráš na tomto DF, tak možná diskuzi ke kruháku z doby jeho výstavby někde vylovíš.
Myslím, že by se za toto řešení, které stálo i jeden lidský život měl někdo zodpovídat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
řidič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
25.10.2005 - 22:10
miluju tydle jasné názory vod boku

máš Jakube Procházko k ruce nějaký číslo?
pokud ho nemáš, mlč, chováš se jak bába z Orlickejch hor

kruhové objezdy preferuje celá Evropa, protože obecně mají srovnatelnou propustnost a umožňují obsloužit více než 4 vjezdy do křižovatky,
na kruhových objezdech není oranžová, kdy oba směry stojí a netřeba dávat přednost při odbočování vlevo, což je faktor brzdící naprosto jeden směr, jsou bezpečnější a bez potřeby údržby či oprav poruch signalizace.

Máš - li přesto dojem, že na Vítězném náměstí to vyřeší zřízení křižovatky se světelnou signalizací, tak prosím do toho
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
25.10.2005 - 21:33
A teď ještě poraď, jak udělat křižovatku kde se dá jet na pátou stranu. Jestli sis toho nevšim, tak ten kruhový objezd tam byl zřízen kvůli SM Lidl.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.10.2005 - 20:49
My (občané) o tom, jaké budou křižovatky (kruhák) nerozhodujeme. Posudek propustnosti si má udělat město, které na jeho základě rozhodne o optimálním řešení. Jako úředník na městském úřadě bych si to při rozhodování asi také nechal zpracovat. Těžko si ho bune nechávat zpracovávat občan-a ten má do toho také co mluvit, neb úředníci jsou placeni z jeho daní a on po těch silnicích jezdí. Ale jako občanovi je mi jasné, že je to HORŠÍ než před tím (a bylo to horší ihned po zprovoznění kruháku), takže na to kamiony zas tak zásadní vliv nemají. Je naprosto jasné, že to za světel bylo lepší.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.10.2005 - 20:42
Co to zase město vymyslelo u přejezdu na Skalkách? Ty optické zpomalovací pruhy......vyhozené peníze. Stejně na tom nikdo nezpomalí. A když už je teda někam instalovat, tak alespoň před přechod, kde to má alespoň trochu cenu. I vůl ví, že když pojede přes přejezd jako prase, tak tam nechá nápravy a jako bounus ho ještě může sejmout vlak. Škoda bílé barvy, kdyby radši obnovili značení na té křižovatce před hasičárnou-řadicí pruhy ve směru od autobusáku nejsou vidět a řidiči, kteří to tu neznají, tam mají nemalé problémy.

Slaný se opět vyznamenalo. (jako vždy)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Tonda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.10.2005 - 20:24
Souhlasím,že pokud město zakáže průjezd kamionů všemi směry a vše se dere přes Pražskou,tak to nemůže dopadnout dobře.Minimálně do zprovoznění obchvatu mělo město udělat vyjímku a neomezovat průjezd ostatními ulicemi.Příčinou neprůjezdnosti směrem do centra je tedy více
a kruhový objezd je pouze jednou z nich.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Dong
25.10.2005 - 16:34
pokud se ma odpovedne resit dopravni situace tak bez presnych cisel to udela jen naivni amater operujici "zarucenymi metodami satrani v pametech a pod."...bez expertni databaze se da ridit akorat tak dvorek se slepicema...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Dong
25.10.2005 - 12:53
Možná bude také problém v tom, že touto křižovatkou musí projet více kamiónů než dříve,protože nesmí projíždět městem. Dříve nemusely nakláďáky, které jely od Velvar a Litoměřic směrem na Louny touto křižovatkou projíždět, protože mohly jet okolo Grandu. Stejně tak opačným směrem, tedy od Loun na Litoměřice nebo Velvary. To by měl vyřešit severní obchvat města, pokud se ho někdy dočkáme.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Dong
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
25.10.2005 - 11:03
Asi taky patrim do "absurdistanu", ale myslim ze na Slansky kruhovy objezd nejsou statistiky propustnosti potreba. Staci se v inkriminovanou dobu dostavit na misto cinu, zasatrat v pameti a porovnat frontu aut, ktera se tvori s frontou, ktera tam byvala za casu krizovatky. Myslim ze je o dost vetsi...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Marie
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.10.2005 - 10:52
Ráda bych se znovu zeptala někoho kompetentního na to, zda se neuvažuje o dalších přechodech pro chodce v ulici Pražská, alespoň v úrovni autobusové zastávky.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: řidič
25.10.2005 - 09:40
:o) presne tak! v opacnem pripade travi "osvicenec" cas debatou na bazi Jedna_Pani_Povidala...a ted si predstavte, ze podobne bude uvazovat ten, kdo to "razitko" v ruce opravdu drzi a ma moc delat zmeny... ;(((...to je princip absurditanu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  30  31  32  33  34  35
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.