Obsah >> Úřady, policie >> Klamání zákazníka.
Strana: 1 2
Klamání zákazníka.
kolemjdoucí
19.10.2007 - 19:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny19.10.2007 - 19:42
člověče že ty jsi v těch botách chodil??? tak to se nediv na to se záruka nevztahuje
anonym
18.10.2007 - 20:47
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny18.10.2007 - 20:47
Proč se tomu divíš...vždyť ta osoba má pravdu...ať z nás lidí nedělají blbce
andrea
17.10.2007 - 00:11
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny17.10.2007 - 00:11
Téda se divim..takovej román.....se teda divim..
anonym
7.10.2007 - 00:16
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Honzi7.10.2007 - 00:16
Jsem jedna z těch, která vadné zboží také řeší reklamací. Stalo se mi letošního roku, že jsme děcku koupili sportovní obuv zn.Adidas na Kladně za podjezdem směrem na Prahu,po měsíci se začala doslova párat látka na botě, jela jsem tedy toto zboží řádně vyčištěné reklamovat.Prodavačka se mnoi sepsala reklamační list....velice slušné jednání! Po necelém měsíci jsem měla cestu na KLadno tak jsem se v oné prodejně zastavila zda už je reklamace vyřízena ( mají na to měsíc), a kupodivu byla....ALE ! reklamace nebyla uznána, a to z toho důvodu, že obuv byla špatně nošena anebo špatně udržvána, co se týká čištění.Nechtěla jsem obuv převzít, poněvadž jsem s takovým vyjádřením nesouhlasila a ještě k tomu reklamační protokol nebyl orazítkován a podepsán. Bylo mi řečeno, že si tedy zboží musím převzat i tak...tak jsem ho tedy převzala a volala jsem si na ČOI, kde mi teda kupodivu moc nepomohli a poradili mi řešit toto soudní cestou, ale já " chytrá" hlava jsem řekla děcku ať boty pár dní nosí, aby se zamazaly, pak jsem zavolala do obchodu a hodlala se s nimi v klidu domluvit o nápravě.Tak jsem tedy jela opět na Kladno a u bot jsem jen vyčistila podrážky a obuv jsem se stejnou závadou reklamovala podruhé a řekla jsem jim, že postupuji podle pokynů ČOI a že stejně potřetí stejné závadě mi budou muset vrátit obuv nebo peníze...při druhé reklamaci jsem už požadovala vrácení peněz, při první jsme chtěli výměnu zboží....mezi vyřízením reklamace jsme byli nuceni koupit nové boty. A světe div se, za 14dní mi sami olali ať si přijedu vyzvednout peníze, že reklamace byla uznána.Tak že ponaučení pro příště, boty ( sporotvní) reklamovat špinavé. Ale ještě mě namíchla jedna věc, a to co mě okolo stálo volání do prodejny, na ČOI a doprava, ale t asi bohužel k tomu patří.
Hmm
6.10.2007 - 17:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny6.10.2007 - 17:42
Je škoda,že jsou v krámech takoví lidé. Vždytˇ se živěj na nás obyčejnech lidech. A ještě se k nám chovaj jako podřadnejm. Fuj.
RADKA
1.10.2007 - 07:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poctivec1.10.2007 - 07:59
Ahoj lidičky,
taky bych chtěla přidat svoji zkušenost s reklamací a to zase obchod s textilem (Vietnamci) naproti Baťovi. Reklamovala jsem dětskou bundičku, kterou syn měl dvakrát na sobě a rozbil se zip. Nejprve jsem pořád slyšela, že nerozumí a že žádný problém a podobně. Když jsem se nedala, upozornila na občanský a živnostenský zákon a pohrozila ČOIkou, tak po týdnu dohadování mi byly vráceny peníze. I když se jednalo o bundu za 199,- Kč, nesmíme se nechat. Nám, zákazníkům, taky nedá nikdo nic zadarmo.
taky bych chtěla přidat svoji zkušenost s reklamací a to zase obchod s textilem (Vietnamci) naproti Baťovi. Reklamovala jsem dětskou bundičku, kterou syn měl dvakrát na sobě a rozbil se zip. Nejprve jsem pořád slyšela, že nerozumí a že žádný problém a podobně. Když jsem se nedala, upozornila na občanský a živnostenský zákon a pohrozila ČOIkou, tak po týdnu dohadování mi byly vráceny peníze. I když se jednalo o bundu za 199,- Kč, nesmíme se nechat. Nám, zákazníkům, taky nedá nikdo nic zadarmo.
BAJAJA
27.9.2007 - 18:39
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny27.9.2007 - 18:39
tohle mě teda taky nadzvedlo, tyhlecty hrubiány nesnáším! Stálo by zato, podívat se důkladně, kdo za tou poznávací značkou seděl! Nenechte to jen tak a obraťte se s tou značkou na onoho dodavatele, ať se činí! Když budeme (jako lidi) třebas v drobnostech důslednější, je šance, že snad časem se ledy přece jen trochu pohnou!
anonym
27.9.2007 - 16:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym27.9.2007 - 16:42
Dne 14.8 2OO7 jsem si zakoupila v prodejně PRONA bytovou obývací stěnu ,byla mi do 14 dovezena bohužel rozbitá.Tuto stěnu jem reklamovala ,ve vší slušnost mi paní vedoucí této prodejny i ostatní prodavačky vyšly vstříc vše bylo vyřešeno myslím ke spokojenosti obou stran .Pravda byla jsem přes měsíc bez obýváku ,ale stane se t v podtatě neřeším ,protože jejich jednání bylo velmi solidní.Na dovezení nové stěny a odvezení té rozbité jsme byli domluveny na dnes během 9 hod.a 11 hod. ranní.Okolo půl 10 opravdu přijel velmi napříjemný chlap ,který bez jakéhokoliv dokladu začal stěnu házet ven z auta o tom, že si prohlédnu jednotlivé krabice na povrchu zda nejsou poškozené ,jako minule nechtěl ani slyšet když jsem mu oznámila, že má odvést stěnu rozbitou oznámil mi,že nic neví a ,že když něco chci tak jsem už od 8 hod měla stát jako vypíčená kráva a čekat.Volala jsem znovu do obchodu můj syn mezitím žádal omluvu od toho ani ne snad člověka ale nic.Se slovy ,že jsem pinda mně nechal na chodbě našeho domu a odjel.Věřte nebylo mi dobře.Celou situaci zachránila vedoucí toho obchodu ,která přijela a rozbitý nábytek si odvezla.Tak ,že když si zaplatíte dovoz a přijede stříbrná dodávka SPZ 5S O1-41 věřte pomoci a slušnosti se nedočkáte ,pouze hrubé narážky a hrubé zacházení nejen s nábytkem ,ale i s Vámi.Moje chyba když jsem si před lety nechala dovézt sedací soupravu ze SCONTA vynesli nám jí až nahoru do 1 patra rozbalili a ještě byli slušní.Není reklamace jako reklamace v podstatě mohu býti ráda ,že jsem od toho člověka nedostala na hubu za věci na které mám nárok.Tak ,že příště bohužel opět větší obchodní centr zdejšínábytek již ne.!!!
anonym
27.9.2007 - 16:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny27.9.2007 - 16:22
Dekujeme vsem, kteri na tomto foru otravujete hadkami o kotelnach, vytapeni a podobnych jiste dulezitych vecech. Taky si strasne pochvalujeme, jak toto forum, urcene pro komunikaci se starostou, zaplevelujete osobnimi invektivami a zjistovanim kdo kde bydli. Panu starostovi jiste nedela obtize pochopit, co je otazka mirena na nej a co neni.
Chytremu napovez, hloupeho kopni. Pokud jste docetli az sem, potrebujete kopnout: Uz laskave nepiste nic na toto forum, kdyz nepoznate co sem patri a co ne, a vypadnete si mastit trika jinam!!
Chytremu napovez, hloupeho kopni. Pokud jste docetli az sem, potrebujete kopnout: Uz laskave nepiste nic na toto forum, kdyz nepoznate co sem patri a co ne, a vypadnete si mastit trika jinam!!
Alfred
27.9.2007 - 13:00
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Inspektor27.9.2007 - 13:00
občas se stačí o ČOIce zmínit a ledy tají.......
Inspektor
27.9.2007 - 00:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poškozené27.9.2007 - 00:50
V tom případě informujte ČOI a oni už dotyčným podnikatelům a podnikatelkám "domluví".
Platit miliónové pokuty si každý rychle rozmyslí.
Platit miliónové pokuty si každý rychle rozmyslí.
Honzi
26.9.2007 - 19:28
Anonymní uživatel
Hlavně pro: slaňačka26.9.2007 - 19:28
To jsi ještě dopadla dobře. Já jsem si koupila sluneční brýle ve prodejně sportu (naproti Dejsi)- v té před rekonstrukcí. Po měsíci mi vypadlo sklo, tak jsem to šla reklamovat. Po měsíci mi přišla zamítavá odpověd s tím, že jsem si na "brýli" sedla a brýle nemá nárok na reklamaci (opravdu jednotné č.!). V obchodě se se mnou o tom odmítli bavit.
anonym
26.9.2007 - 15:17
Anonymní uživatel
Hlavně pro: slanak26.9.2007 - 15:17
Pokud máte na reklamaci nárok,pak je vaše chyba,že ji neuplatníte.
slanak
24.9.2007 - 20:13
Anonymní uživatel
Hlavně pro: slaňačka24.9.2007 - 20:13
Me se od nich bryle rozpadly uplne. Staly 400Kc a na reklamaci jsem se vykaslal. Zlaty Relaxky.
slaňačka
24.9.2007 - 11:46
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poctivec24.9.2007 - 11:46
Mám s touto parfumerií stejnou zkušenost, koupala jsem si tam dost drahé sluneční brýle a po čase vypadl šroubek od "nožičky".Ššla jsem to reklamovat, uznaly to a poslaly do opravy. Jenže když jsem si šla brýle vyzvednout, tak jak mechanik šroubek utahoval, sklíčko bylo v tom místě naštíplé. Tak jsem je nechtěla přijmout a trvala jsem na náhradě škody. A tady začal problém. Jedna z prodavaček, taková silnější na krátko ostříhaná, začala být nepříjemná, přestala se mi všímat a předala mě kolegyni, když jsem začala protestovat, prostě se se mnou nebavila a zvyšovala na mě hlas, že obsluhuje, ať jí neruším. Druhá kolegyně už byla příjemnější a v pohodě mně brýle vyměnila za jiné. Takže ono záleží, na kterou z prodavaček narazíte. Ale nesmí se člověk dát.
anonym
24.9.2007 - 09:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poctivec24.9.2007 - 09:06
Tak to nejste jediná. Mám stejný problém. Už měsíc reklamuji oloupané stříbro a pořád stejná výmluva. Mám přijít příští týden, pak zas příští týden pak je zboží na poště, ale dámy jej nestihly vyzvednout. Nevím z jakých zdrojů zboží pochází, ale rozhodně už tento obchod nenavštívím!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonym
23.9.2007 - 22:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym23.9.2007 - 22:14
A proč kupuješ stříbro v parfumérii? A navíc v této šíleně předražené parfumérii? Nevyšlo by to ve zlatnictví levněji?
anonym
23.9.2007 - 20:56
Anonymní uživatel
Hlavně pro: poctivec23.9.2007 - 20:56
Ja to nechápu?Tak Vám je vyměnili,ne?Tak v čem je problém?
anonym
23.9.2007 - 08:39
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym23.9.2007 - 08:39
Ano je to tak. Holt jsem nechtěla přímo jmenovat. Ale dík.
Strana: 1 2
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.