Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Městská policie
Strana:   1  ...  93  94  95  96  97  98

Městská policie

polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: neposeda
6.1.2005 - 20:01
v tom s Váma souhlasím, já to beru jen z mé zkušenosti a ty jsou s MP Slaný velmi dobré. Může mít někdo špatné.Určitě jsou taky omezení možnostma. Např. takový odvoz bezdomovce je problém. Pokud ho chtějí převážet v autě, musí se na to vztahovat podmínky eskorty . Takže důvod eskorty, ten není odvoz k lékaři,pokud je nebezpečí poruchy zdraví, tak by měla přijet záchranka. Tohle ale udělaj jednou a město s nima vyběhne, kdo to bude platit apod... Nápadů by bylo a máte pravdu, ale to musí přijít ze zhora (starosta, městská rada) Mně se například líbil program Nulová tolerance a jak to město zvládlo i ve spolupráci s MP. Zvládli to bez excesů, to musíte uznat
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ale nic
6.1.2005 - 19:50
Pan vedoucí nemá čas - asi provádí inseminaci.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ale nic
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem+nepos
6.1.2005 - 19:44
Jsem docela rád, že je mezi občany někdo ,kdo se orientuje ( z části ) v té paragrafové džungli a ví o čem píše. Ale stejně je to na ....., když se k tomuto problému neodvažují něco napsat kompetentní osoby, že PANE VEDOUCÍ MP????!!!!
Třeba by občany zajímalo, jestli všichni strážníci MP prošli psychologickými testy ???
Já myslím ,že né. A takhle by se dalo v otázkách pokračovat, že. Znovu opakuji, že nejsem nepřítelem MP, ale záleží mě na tom, kdo a jak chrání naší bezpečnost a majetek.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 19:36
Není zač se přece stydět. Každý dělá to, či ono. Ale vskutku zde padlo od občanů (ať neodejdeme od tématu MP ve Slaném) mnoho negativních postojů. A mám zato, že až dost alarmujících. Já už jsem v policejní "penzi", ale tato rubrika mě vskutku dosti zaujala, neboť i já se cítím jako obyčejný slaňák a samozřejmě si přeji, abych zde našel pohodový klid pro "životní podzim" a ne jen "namyšlené fracky s bouchačkou u boku". A kolikrát stačí jen tak málo - třeba jen perfektní součinnost mezi státní policií a městskou. A ne, že městská policie někde objeví feťáka a odveze jej pro klid z očí ostatních za město. Ano, je to zákrok, ale proč jej nedotáhnout do důsledku? Např. jej odvézt rovnou k lékařskému vyšetření a dále pak (dle zákona) ve spolupráci s PČR jej neumístit do lékařského (střeženého) zařízení? A co se týče neukázněnosti v silniční dopravě? Ano, ať postupuje strážník MP v rozsahu svých pravomocí, ale ať také, proboha, u toho používá hlavu a lidské cítění. Ano, jsou tací, kteří si to tzv. lidské cítění nezaslouží, ale jsou také zde i mnohdy bezradní důchodci, kterým nezbývá, než třeba na tu chvíli zaparkovat na chodníku. Pak by zde podle mého názoru mělo přijít to lidské cítění (např. jen s domluvou bez represivity) a zvítězit nad tím právním.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: neposeda
6.1.2005 - 19:10
to mně těší. Stačí jedna kladná reakce a potěší to. Kdyby Vás cokoli zajímalo z profesního hlediska, rád se pokusím objasnit, ikdyž mne za to třeba někdo bude napadat. Ale musím unést i horší věci :) Jinak za 3 je správně :) a nestydím se za to
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 19:00
Vyjádřil jste se naprosto přesně v regulích zákona. Mám zato, že jste jeden

1) odešlých městských strážníků
2) odešlých státních policistů
3) ještě sloužíte tam, či tam
ale v každém případě máte p ř e h l e d a parvdu.
Konečně také jeden z rozumných příspěvků. Děkuji
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: neposeda
6.1.2005 - 18:57
je to přesně tak. A věřím, že spousta z Vás má dobrou zkušenost s tím, že když se k policistovi chovají normálně a slušně a respektují ho, tak je přístup korektní a dá se s ním ztotožnit. Ale vyjímky se najdou, to je jasný
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Fčelda
6.1.2005 - 18:54
citáty jsou fajn :) sem s nima
...T. Hobbes - člověk člověku vlkem (homo homini lupus) - když jsou lidé bez pevné vlády (výrok 17stol.)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 18:52
Samozřejmě s vámi souhlasím, neboť jsou mezi námi i tací, kteří, než dříve nechají zakročujícího strážníka (ale i policistu PČR) promluvit, okamžitě reagují negativně a popudlivě, předem nařčeni. Je to také jedna ze stránek špatného přístupu občana. A o tom, že každý se snaží najít při svém prohřešku skulinku, jak z toho ven. Tak tento jev je zde odedávna (ještě před první republikou). Je to jev přirozený a daný našemu národu. 75 % přestupců se bude snažit najít skulinu, jak z toho ven. Máme to jako češi v povaze. Uděláte přestupek (např. dopravní), ale už nepřemýšlýte, že jste jej spáchal, ale přemýšlýte, jak se jej zbavit. A funguje to následovně. Když nemáte na patřičných místech kamaráda, který vám tento rest jaksi ztopí, hledáte formou "letadla" (kamárád má kamaráda a ten má také kamaráda atd.), jak se jej zbavit. Ve finále pak zjistíte, že jste třeba za tuto službu daroval lahev whisky, možná dvě a ani si neuvědomíte, že jste vynaložil mnohem větší prostředky, než za uloženou sankci. No, ale to už jsme my čecháčci, a jiní nebudeme. A věřte mi, že to takto funguje, na to dám krk (a že mám jen jeden)!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
max
Anonymní uživatel
Hlavně pro: diskutující
6.1.2005 - 18:45
...já na ně nezanevřel, je začátek nového roku :)),
uvidíme jaká bude bilance na jeho konci......
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
6.1.2005 - 18:37
právní vědomí : policista,žalobce,soudce..
- policista zjistí přestupek - ze Zákona o policii je povinen konat - a)přestupce s přestupkem souhlasí - zaplatí blokovou pokutu, nebo podepíše složenku - b) přestupce nesouhlasí, třeba proto, že nemáme značky jako v USA a nebyla vidět - policista sepíše oznámení o přestupku, nechá tam vyjádřit se přestupce a oznámení odešle správnímu úřadu k vyřízení - spr.úřad vyzve přestupce, přihlédne k osobě přestupce a rozhodne - a)ztotožní se s argumenty přestupce a věc odloží - b) souhlasí s policistou a uloží sankci + zaplatit správní poplatek.
Tvoje znalosti zasahují do mnoha oborů, tohle je základní a nemělo by se Ti stát, že policista bude Tvůj soudce, když s tím nesouhlasíš.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
6.1.2005 - 18:27
můžem podebatit :) polda za bukem mi zůstalo ve windows po dávné reakci, tak proto a na nic si nehraju a chápu, že policista někdy, někdy často vypadá jako polda za bukem:) Tak to je a každý máme svou práci a základem je respekt a úcta k práci druhého a člověk by se měl chovat individuálně k danné situaci, člověku a ne generálně na základě jedné špatné zkušenosti a třeba idiota policajta, odsoudit potom všechny a všechno. Rozumný člověk ví, že to je o přístupu a když policistu rovnou pošleš někam, než stačí něco říct a zařadíš se do kategorie namachrovaných, nedotknutelných podnikatelů, tak se nediv s přístupem, jaký popisuješ. To o tom diktátorovi považuji za úplný blábol, protože dneska kdekdo odmítá vyřešit věc na místě a vzdát se tedy toho odvolání a řeší to přes známý a hledá kdejakou skulinu. To je fakt. To by dnes v USA, nebo u nás za bolševika neprošlo :) Bolševika pamatuju jenom z gymplu :) ale vím, že nešlo jen tak snadno poslat příslušníka do hajzlu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
6.1.2005 - 18:04
Bohužel, pravděpodobnost (neznám a raději ani nechci znát) vysloužilých státních policistů je pramalá, neboť věřím tomu, že byť už jen ve vedení by byl jeden z nich, nepřipustil by takový stav prezentace MP jako takové. Věřím tomu, že by zde potom nepadaly dotazy charakteru, proč se jen vozí v autě, proč nejsou vidět pěšmo v odlehlejších lokalitách od středu města apod. Ti ostatní pak přesně svým chováním a jednáním, či prezentací na veřejnosti naprosto přesně respondují ke zde uváděným a i někdy rozhořčeným názorům a dotazům. Já bych je ani tak nenazýval promitivy, ale v mnohých případech se jedná skutečně o lidi, kteří tuto práci pojali jako nejsnažší a nejmenší cestu odporu v hledání přijatelné obživy. Měl jsem možnost nahlédnout do zákoutí jaksi počtu uchazečů o tuto práci a mohu vám sdělit, že mnozí z nich neprošli ani základním, pohovorovým výběrem, natož psychologickým.Problém je také v tom, že i dnes široká veřejnost pomalu neví, co mohou, co nemohou, jaké mají pravomoce. Vždyť si jen vezměte kolik vyhlášek, zákonů se neustále novelizuje. A to je kolikrát i oříšek pro zkušenné právníky. Ale to už jsem zase zabrousil tam, kam jsem nechtěl. Jen nakonec. Já bych neřekl, že jsou to všichni primitivové, ale mnozí z nich těží z neznalosti občana právě o shora uvedených změnách a novelách, či nových vyhláškách. Znáte přeci to známé od úředníků, že neznalost zákona neomlouvá, ne?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: neposeda
6.1.2005 - 17:33
Pak ale nechápu jak za takových podmínek může mít někdo odvahu dělat strážníka. Buď člověk který je právníkem, bývalým st. policistou nebo primitiv. Jaká možnost sedí na ty naše??????
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
neposeda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
6.1.2005 - 17:13
Omlouvám se, že jsem vypadl z debaty - prac. povinnosti. Jen chci reagovat da dotaz, zda mají strážníci před tzv. ministerskými zkouškami jen šest týdnů přípravy. Ano, je to tak. V ní je obsažen výcvik sebeobrany, střelecký výcvik (ten obsahuje jak praktickou přípravu - střeleckou, ale i perfektní znalost z paměti, kdy je strážník oprávněn použít zbraně, či donucovacích prostředků), základy kriminalistiky, základy práva, základy bezpečnosti silničního provozu mot. vozidel na pozemních komunikacích, náplň práce jednotlivých odborů při MěÚ, živnostenský zákon, místní vyhlášky, zák. č. 553/91 Sb. (zák. o Obecní policii) a v neposlední řadě se naučit jako papoušek znát jmenovitě představilete města. A to vše skutečně v průběhu 6-ti týdnů. Pak se potom nedivme, že jejich vystupování na veřejnosti (ne samozřejmě u všech) vypadá tak, jak vypadá.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 11:52
Když se někdo podepíše jako polda za bukem, tak je to šmírák (byť jsem to vlastně tenkrát vymyslel já). To nemá s Lubošem nic splečnýho. Nevím co tady pindáš o demokracii. Vyhnout se sankci bylo běžné i za bolševíků. Těžko ti budu vysvětlovat že značka "Obec" stojí za ho*no, protože má tak debilní barvy že prostě není, kor mezi stromama, vidět. Ale zkrátka tam je, a u ní fízl s radarem. A to je to, co mě se*re. A to doslova. Odpověď ať si nechám vyšetřit oči je taky dost blbá. Navíc obec většinou začíná v polích, kde je stejně jedno jestli jedu osmdesát nebo padesát. Kdyby v USA byly značky jako u nás, tak se žádný pokuty neplatí, protože i ten nejhorší právník by z toho dokázal řidiče vysekat. A to je další věc. U nás nemůže být řeč o demokracii, neboť o pokutě rozhoduje přímo fízl. Řidič tedy na rozdíl od vraha nemá právo se hájit a proti pokutě není odvolání. A ta je čistě na libovůli onoho diktátora, který je zároveň žalobce i soudce. Zdá se ti to normální???? Co je tedy na naší společnosti předemokratizované? Je vidět že si nikdy skutečnou demokracii neviděl, tak o ní jen těžko můžeš něco psát. Navíc tolik zákazů a příkazů nemají snad nikde na světě. Jsou místa kde je zákaz zastavení, ale nikdo neví proč. Prostě to tak je.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Fčelda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 11:16
K té sociologii ještě jednu variantu - nejsem si jist, jestli to bude úplně přesná citace.
Škutina: ...všichni lidé jsou si rovni, jen někteří jsou si rovnější...
;-)) F.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kombucha
Anonymní uživatel
Hlavně pro: taky občan a občana
6.1.2005 - 10:57
no ty zrovna mas co kritizovat. ty jedna nevsedni celebritko...ty zrovna...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
občan
Anonymní uživatel
Hlavně pro: polda za bukem
6.1.2005 - 09:22
Sice s tebou naprosto souhlasím, ale těmhle třem lidem ještě nikdo nikdy nic nevysvětlil. Profesoři slánského gymnázia by mohli o gaangoovi vyprávět historky...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
polda za bukem
Anonymní uživatel
Hlavně pro: občan
6.1.2005 - 09:15
vím, že to nemá moc smysl. Není tolik důležitý to vysvětlit zrovna jim. Ale asi to čte dost lidí, kteří sem ani nepíšou a nechci, aby byli zmatení těma dezinformacema. Pro společnost je důležitý, aby lidi věřili v právní stát, akceptovali normy a nehledali jen skuliny a mezery. A je mi jasný, že v životě to hodně pokulhává a je to jinak, ale člověk musí prostě věřit a snažit se, jinak by to bylo mnohem horší.
Trocha ze sociologie :) :
K.Marx " ...právo nemůže být nikdy rovné, protože si lidé nejsou rovni..."
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  93  94  95  96  97  98
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.