Obsah >> Úřady, policie >> Nespokojenost s firmou RDK Slaný
Strana: 1
Nespokojenost s firmou RDK Slaný
Anonym
15.5.2010 - 01:13
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny15.5.2010 - 01:13
Se Salačovou mám své zkušenosti, je to arogantní kráva
Anonym
14.5.2010 - 20:17
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Erik Kurach14.5.2010 - 20:17
Vážený pane, doporučuji Vám toto zkopírovat na Diskuzi s panem starostou, tady to číst nebude.
Anonym
14.5.2010 - 14:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny14.5.2010 - 14:22
Pro pana Kurach Erik,
Je dobře,že jste celou věc zveřejnil.Skutečně je to tak jak popisujete
Netečnost slánského vedení a firem je víc než arogantní.Ale jsme ve Slaném a všichni co tu bydlíme delší čas,víme kdo je kdo.Tak hodně štěstí a pevné nervi.
Je dobře,že jste celou věc zveřejnil.Skutečně je to tak jak popisujete
Netečnost slánského vedení a firem je víc než arogantní.Ale jsme ve Slaném a všichni co tu bydlíme delší čas,víme kdo je kdo.Tak hodně štěstí a pevné nervi.
Anonym
14.5.2010 - 10:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny14.5.2010 - 10:59
salacova je kr.v., ma styky a ostatni nemaji nadeji, jako vsude v cr
Anonym
14.5.2010 - 08:53
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Erik Kurach14.5.2010 - 08:53
Souhlasím s Vámi.Tady je opět vidět,že město/zastupitelé/nedávají moc šancí jiným firmám/byť se zúčastnily výběr.řízení/.kteří mají úplně jiný přístup než celá paní SALAČOVÁ.Její arogance je neuvěřitelná.Doufám,že na ni tady dojde.
Jitka Jeníčková
4.9.2002 - 10:45
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Marek Zouzalík4.9.2002 - 10:45
Pane Zouzalíku, v případě, že byste měl zájem...můžeme společně napsat článek do Slánských listů...dříve jsem také spolupracovala se Slánskými listy..čím více publicity, doufám, tím více úspěchu při řešení problému v čp. 15. Popř. mě kontaktujte na 0607 851 420
Marek Zouzalík
3.9.2002 - 20:43
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jitka Jeníčková3.9.2002 - 20:43
Vážená paní Jeníčková,
podle toho, co jste napsala, tuším o který objekt se jedná - předpokládám, že čp. 15. Obávám se, že technické řešení nebude jednoduché a je na odbornících, aby posoudili současný stav tohoto objektu a navrhli další postup. Každopádně přeji mnoho štěstí...
S pozdravem
Marek Zouzalík, Sr.
podle toho, co jste napsala, tuším o který objekt se jedná - předpokládám, že čp. 15. Obávám se, že technické řešení nebude jednoduché a je na odbornících, aby posoudili současný stav tohoto objektu a navrhli další postup. Každopádně přeji mnoho štěstí...
S pozdravem
Marek Zouzalík, Sr.
Jitka Jeníčková
3.9.2002 - 18:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Marek Zouzalík3.9.2002 - 18:59
Jen pro Vaši info, pane Zouzalíku. O tom, že byt je v nepořádku, jsme se dozvěděli po předplacení nájemného cca na 10 let, respektive při první návštěvě bytu.
Jak by se Vám líbilo zaplatit statisíce za byt, který je již dva roky neustále vlhký a je cítit plísní? Jak by se Vám líbilo každou sezonu vyhazovat plesnivou obuv, kterou mimochodem pojišťovna neuhradí, jelikož náš problém souvisí s vadou stavby. V případě nutnosti se budu obracet na příslušné soudy, žádám náhradu veškerých škod souvisejících se špatným stavem bytu a uvedení bytu v normální obyvatelné místo.
Jak by se Vám líbilo zaplatit statisíce za byt, který je již dva roky neustále vlhký a je cítit plísní? Jak by se Vám líbilo každou sezonu vyhazovat plesnivou obuv, kterou mimochodem pojišťovna neuhradí, jelikož náš problém souvisí s vadou stavby. V případě nutnosti se budu obracet na příslušné soudy, žádám náhradu veškerých škod souvisejících se špatným stavem bytu a uvedení bytu v normální obyvatelné místo.
anonym
3.9.2002 - 18:35
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Marek Zouzalík3.9.2002 - 18:35
Pane Zouzalíku,
snažila jsem se celý problém řešit s MěÚ Slaný, jediným výsledkem však bylo, že celou záležitost opět předali RDK Slaný, která situaci neřeší dle mých představ. Proto se chystám obrátit na hygienu a již jsem učinila potřebné kroky k uveřejnění celého problému v médiích. Myslím si, že jedině díky pomoci médií se začne s problémem hýbat.
snažila jsem se celý problém řešit s MěÚ Slaný, jediným výsledkem však bylo, že celou záležitost opět předali RDK Slaný, která situaci neřeší dle mých představ. Proto se chystám obrátit na hygienu a již jsem učinila potřebné kroky k uveřejnění celého problému v médiích. Myslím si, že jedině díky pomoci médií se začne s problémem hýbat.
Jitka Jeníčková
3.9.2002 - 15:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jitka Jeníčková3.9.2002 - 15:02
Vážení...
chtěla bych touto cestou pouze vyjádřit svůj názor na firmu RDK Slaný. Jistě nejsem jediná, která s nimi řeší problémy týkající se opravy bytu atd. A jistě také nejsem jediná, která je s jejich prací spokojená. Ze svých vlastních zkušeností mohu potvrdit, že firma překypuje ochotou vyřídit problém nájemníka bytu.
chtěla bych touto cestou pouze vyjádřit svůj názor na firmu RDK Slaný. Jistě nejsem jediná, která s nimi řeší problémy týkající se opravy bytu atd. A jistě také nejsem jediná, která je s jejich prací spokojená. Ze svých vlastních zkušeností mohu potvrdit, že firma překypuje ochotou vyřídit problém nájemníka bytu.
Marek Zouzalík
3.9.2002 - 13:28
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jitka Jeníčková3.9.2002 - 13:28
Zajímalo by mne, jaké "vyšší instituce" a navíc "nejlépe mimo Slaný" myslíte. Nebylo by lepší obrátit se na MěÚ Slaný, které má s firmou RDK servis uzavřenu smlouvu o správě bytového fondu?
S pozdravem
Marek Zouzalík, Sr.
S pozdravem
Marek Zouzalík, Sr.
Jitka Jeníčková
3.9.2002 - 13:05
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny3.9.2002 - 13:05
Vážení...
chtěla bych touto cestou pouze vyjádřit svůj názor na firmu RDK Slaný. Jistě nejsem jediná, která s nimi řeší problémy týkající se opravy bytu atd. A jistě také nejsem jediná, která je s jejich prací nespokojená. Ze svých vlastních zkušeností mohu potvrdit, že firma nepřekypuje ochotou vyřídit problém nájemníka bytu,a proto ti z vás, kteří mají také problém s komunikací s RDK, obracejte se na vyšší instituce, nejlépe mimo Slaný, protože jinak se vyřešení svého problému také nemusíte dožít. Nebojte se bojovat o svá práva, ty vám nikdo nemůže upřít!!!
chtěla bych touto cestou pouze vyjádřit svůj názor na firmu RDK Slaný. Jistě nejsem jediná, která s nimi řeší problémy týkající se opravy bytu atd. A jistě také nejsem jediná, která je s jejich prací nespokojená. Ze svých vlastních zkušeností mohu potvrdit, že firma nepřekypuje ochotou vyřídit problém nájemníka bytu,a proto ti z vás, kteří mají také problém s komunikací s RDK, obracejte se na vyšší instituce, nejlépe mimo Slaný, protože jinak se vyřešení svého problému také nemusíte dožít. Nebojte se bojovat o svá práva, ty vám nikdo nemůže upřít!!!
Strana: 1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.