Obsah >> Úřady, policie >> odvolání vedoucí FO
Strana: 1
odvolání vedoucí FO
Ferenčík
21.4.2002 - 13:30
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jiří Hůla21.4.2002 - 13:30
Vážený pane, moje vyjádření jste špatně
pochopil.Napsal jsem zcela jasně,že každý člověk je členem určité sociální skupiny,jejichž zásady,hodnoty a cíle
vyznává a samozřejmě i prosazuje.To není můj výmysl a historicky a sociologicky prokazatelná skutečnost.Nelze tedy očekávat, že budou prosazovat cíle
a zájmy jiných sociálních skupin.Jakopříklad jsem uvedl podnikatele,ale mohl jsem uvést i jiné příklady.Pokud jde o bývalé aktivní komunisty v městské radě,
kteří lezli minulému režimu do pozadí,
trvám na svém vyjádření.Lidé,kteří mění
svoje názory podle potřeby u mně nikdy neobstáli. A zda pracují pro město úspěšně? Já si to nemyslím,ale ukáže to až budoucnost.I vaše kritika výstavby supermarketu Lidl na autobusovém nádraží
o čemsi vypovídá... Zeptal jste se např. p.starosty, kdo financoval jeho cestu do Japonska ?
Vše nasvědčuje tomu,že obrovské finance, které město vložilo do průmyslové zóny se zatím nevrací ve formě úžitku pro občany našeho města.Vždyť i nabízené mzdy jsou hluboko pod průměrnou mzdou v ČR? Pan starosta se diví,že se japonské firmě nedaří naplnit stav zaměstnanců.
Možná,že ani neví že existuje trh práce, kde výše mzdy je výsledkem nabídky a poptávky po práci a při určité mzdě
již práce není poptávána.Více naleznete v mém příspěvku ve Slánských listech,
který snad bude zveřejněn.Čeká se totiž
na reakce představitelů města....
pochopil.Napsal jsem zcela jasně,že každý člověk je členem určité sociální skupiny,jejichž zásady,hodnoty a cíle
vyznává a samozřejmě i prosazuje.To není můj výmysl a historicky a sociologicky prokazatelná skutečnost.Nelze tedy očekávat, že budou prosazovat cíle
a zájmy jiných sociálních skupin.Jakopříklad jsem uvedl podnikatele,ale mohl jsem uvést i jiné příklady.Pokud jde o bývalé aktivní komunisty v městské radě,
kteří lezli minulému režimu do pozadí,
trvám na svém vyjádření.Lidé,kteří mění
svoje názory podle potřeby u mně nikdy neobstáli. A zda pracují pro město úspěšně? Já si to nemyslím,ale ukáže to až budoucnost.I vaše kritika výstavby supermarketu Lidl na autobusovém nádraží
o čemsi vypovídá... Zeptal jste se např. p.starosty, kdo financoval jeho cestu do Japonska ?
Vše nasvědčuje tomu,že obrovské finance, které město vložilo do průmyslové zóny se zatím nevrací ve formě úžitku pro občany našeho města.Vždyť i nabízené mzdy jsou hluboko pod průměrnou mzdou v ČR? Pan starosta se diví,že se japonské firmě nedaří naplnit stav zaměstnanců.
Možná,že ani neví že existuje trh práce, kde výše mzdy je výsledkem nabídky a poptávky po práci a při určité mzdě
již práce není poptávána.Více naleznete v mém příspěvku ve Slánských listech,
který snad bude zveřejněn.Čeká se totiž
na reakce představitelů města....
raději ne
16.4.2002 - 06:55
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jiří Hůla16.4.2002 - 06:55
Jak sleduji tuhle diskusi, tak je z ní stále více zřejmé, že pravdu mají obě dvě strany. Ano, pravdou je, že pan starosta Rubík vykonal mnoho užitečné práce, stejně tak je i pravda, že je to člověk, který se neštítí žádné podlosti, lži či hanebnosti k prosazení svých cílů či záměrů. A stejně tak, jako Hitler měl svého Goeblse, tak i pan Rubík má svého Schneidra, který nám všem vždy pohotově vysvětlí, jak jakýkoliv čin pana starosty je hodný nekonečné úcty nás, prostých občanů a jen těch pár ničemníků, podnohyklackyhazečů toto úsilí pana starosty dostatečně nechápou a nedoceňují. Ale to nevadí, protože naše strana a vláda se s nimi již velmi brzy definitivně vypořádá . A tak se jistě najde nebo vymyslí nějaký znebespadlý jasný a zřejmý důvod, proč paní Slaninová nemůže již déle zastávat tak předůležitou funkci vedoucí finančního odboru, když není dostatečně loajální k našemu nejjasnějšímu vůdci . Protože vyhazovat z práce někoho za nějaké brepty na dámském dýchánku v restauračním zařízení, by se k image našeho pana Rubíka asi příliš nehodilo. Skutečnost bude však spíše taková, že paní Slaninová se jen zařadila do dlouhé řady těch, kteří si na věci kolem nás dovolili mít vlastní názor, nedejbože snad dokonce odlišný od názoru jasnozřivého pana starosty. A tak podobně jako Šindler či Jiráňová museli odejít z městské rady a celá opozice v čele s Ferenčíkem a Peškou z městského zastupitelstva, tak i p.Slaninová musí uvolnit místo někomu, kdo je ochoten poklonkovat všemu, co pan starosta řekne či vykoná stejně nadšeně, jako pánové a dámy v městské radě či klub důchodců v čele městského úřadu.
Jiří Hůla
15.4.2002 - 13:09
Anonymní uživatel
Hlavně pro: J.Ferenčík15.4.2002 - 13:09
Tohle už je zase spíš do guláše, ale budiž.
Souhlasím s Vámi v tom, že tituly nezabezpečí lepší budoucnost. Ale to je tak všechno. Mě osobně je naprosto jedno, jestli byl někdo komunista nebo ne. Podstatné je, jaký to je člověk, zda pracovitý, zásadový, inteligentní atp. a zda je schopen vykonávat svoji funkci ve prospěch občanů města či nikoliv. Pokud jen sedí na zasedáních zastupitelstva či rady a pije minerálku, tak to může dělat i doma a nemusí kvůli tomu zaclánět ve vedení města. Občané chtějí vidět výsledky a ne sliby, těch už bylo dost.
Z Vašich slov je vidět, že nemáte rád soukromé podnikatele, že v nich vidíte sobce, které nezajímají zájmy svých zaměstnanců tedy občanů města. Všichni nejsou takoví, zajděte se informovat, kolik soukromých podnikatelů působí ve Slaném a okolí a pak se znovu sám sebe zeptejte, kolik Vám jich z toho počtu pro nějaký konkrétní důvod vadí. Doba, kdy např. v Kladně byla vůdčí firmou Poldi a zaměstnávala většinu obyvatel Kladna (i nepřímo) je už pryč a bez existence soukromých firem by byla nezaměstnanost ve Slaném podstatně větší, než je teď, kdy je naprosto zanedbatelná, pokud uvažujete stejně jako já, že jsou prostě lidé, kteří nikdy pracovat nebudou, dokud je stát nedonutí.
Mohu-li mluvit za sebe, tak i já patřím do Vámi opovrhované skupiny soukromých podnikatelů a přesto si nežiji nad poměry a netuneluji žádné banky.
S pozdravem "Čest práci" Váš - Jiří Hůla
Souhlasím s Vámi v tom, že tituly nezabezpečí lepší budoucnost. Ale to je tak všechno. Mě osobně je naprosto jedno, jestli byl někdo komunista nebo ne. Podstatné je, jaký to je člověk, zda pracovitý, zásadový, inteligentní atp. a zda je schopen vykonávat svoji funkci ve prospěch občanů města či nikoliv. Pokud jen sedí na zasedáních zastupitelstva či rady a pije minerálku, tak to může dělat i doma a nemusí kvůli tomu zaclánět ve vedení města. Občané chtějí vidět výsledky a ne sliby, těch už bylo dost.
Z Vašich slov je vidět, že nemáte rád soukromé podnikatele, že v nich vidíte sobce, které nezajímají zájmy svých zaměstnanců tedy občanů města. Všichni nejsou takoví, zajděte se informovat, kolik soukromých podnikatelů působí ve Slaném a okolí a pak se znovu sám sebe zeptejte, kolik Vám jich z toho počtu pro nějaký konkrétní důvod vadí. Doba, kdy např. v Kladně byla vůdčí firmou Poldi a zaměstnávala většinu obyvatel Kladna (i nepřímo) je už pryč a bez existence soukromých firem by byla nezaměstnanost ve Slaném podstatně větší, než je teď, kdy je naprosto zanedbatelná, pokud uvažujete stejně jako já, že jsou prostě lidé, kteří nikdy pracovat nebudou, dokud je stát nedonutí.
Mohu-li mluvit za sebe, tak i já patřím do Vámi opovrhované skupiny soukromých podnikatelů a přesto si nežiji nad poměry a netuneluji žádné banky.
S pozdravem "Čest práci" Váš - Jiří Hůla
J.Ferenčík
13.4.2002 - 15:28
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Campo2 a všem13.4.2002 - 15:28
Nedivte se tomu tolik.Vždyť členy městské rady jsou i bývalí aktivní kumunisté,kteří pouze převlékli kabáty a stali se tvrdými "pravičáky" podle vzoru
Kam vítr,tam plášť.Např.MUDr.Ranková,která byla velice aktivní členkou KSČ,protože podle
pamětníků měla v té době zájem o funkci ředitelky slanského OUNZu.Členem městské rady je i bývalý absolvent VUMLu - pro ty mladší>>Vyšší učení marxismu-leninismu >>speciální školení pro perspektivní komunistické kádry.A přesto je lidé volí,protože si myslí,že lidé s tituly jim zabezpečí nejlepší budoucnost.
Velice se mýlí.Vždyť i lidé,kteří vytunelovali naše banky byli lidé s tituly před i za jménem.Každý člověk je členem určité sociální skupiny,jejíž hodnoty,normy a cíle prosazuje.Neze tedy například očekávat,že podnikatelé budou hájit zájmy zaměstnaných i nezaměstnaných občanů.To by si měl každý uvědomit.
Kam vítr,tam plášť.Např.MUDr.Ranková,která byla velice aktivní členkou KSČ,protože podle
pamětníků měla v té době zájem o funkci ředitelky slanského OUNZu.Členem městské rady je i bývalý absolvent VUMLu - pro ty mladší>>Vyšší učení marxismu-leninismu >>speciální školení pro perspektivní komunistické kádry.A přesto je lidé volí,protože si myslí,že lidé s tituly jim zabezpečí nejlepší budoucnost.
Velice se mýlí.Vždyť i lidé,kteří vytunelovali naše banky byli lidé s tituly před i za jménem.Každý člověk je členem určité sociální skupiny,jejíž hodnoty,normy a cíle prosazuje.Neze tedy například očekávat,že podnikatelé budou hájit zájmy zaměstnaných i nezaměstnaných občanů.To by si měl každý uvědomit.
J.Ferenčík
13.4.2002 - 14:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: loajální pracovnice 13.4.2002 - 14:02
Vážení,starosta má starosti sám se sebou-hrozí mu i zastupitelstvu neplatnost všech usnesení zstupitelstva města a následně všech právních úkonů z nich vyplývajících.Byla nalezena cesta
jak zabezpečit,aby věc projednal konečně soud a byla sjednána náprava.Byl podán návrh na zahájení správního řízení OÚ v Kladně,jehož rozhodnutí (které musí učinit do 60 dnů)je v souladu s OSŘ přezkoumatelné soudem.K odvolání vedoucí FO pouze tolik-na slanské radnici je situace katastrofalní a je výsledkem
prorůstání podnikatelské mafie do veřejné správy a narůstající korupce
v našem státě.
jak zabezpečit,aby věc projednal konečně soud a byla sjednána náprava.Byl podán návrh na zahájení správního řízení OÚ v Kladně,jehož rozhodnutí (které musí učinit do 60 dnů)je v souladu s OSŘ přezkoumatelné soudem.K odvolání vedoucí FO pouze tolik-na slanské radnici je situace katastrofalní a je výsledkem
prorůstání podnikatelské mafie do veřejné správy a narůstající korupce
v našem státě.
Blanka Šebestová
10.4.2002 - 15:12
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym10.4.2002 - 15:12
Loajalita pro mne znamená, že v pracovní době a prostřednictvím firemních prostředků nebudu kritizovat svého zaměstnavatele a pokud ho vůbec budu chtít kritizovat, tak si to nechám na okamžik, kdy si budu stoprocentně jistá, že z toho nebudou vyvozeny důsledky. Jinak je musím akceptovat a hlavně s nimi počítat.
Tuto nechutnou aféru, by si měli vyříkat především ti, kteří v ní účinkují z očí do očí a ne prostřednictví internetu pod podpisem anonym.
Tuto nechutnou aféru, by si měli vyříkat především ti, kteří v ní účinkují z očí do očí a ne prostřednictví internetu pod podpisem anonym.
anonym
10.4.2002 - 12:44
Anonymní uživatel
Hlavně pro: loajální pracovnice 10.4.2002 - 12:44
pokud jste tenhle prispevek psala z kancelare, ( dle casu tak usuzuji ) neni vubec zadny problem zjistit, kdo to vlastne psal. Dejte si na to pozor. Net neni tak anonymni jak si vsichni myslite:-)) A co se tyce odposlechu telefonu, pokud se jednalo o telefonni aparat, ktery byl zapujcen zamestnavatelem, tak zamestnavatel ma plne pravo vedet, jak se s jeho prostredky naklada. I to jake hovory jsou z neho uskutecnovany, tudiz ma plne pravo znat i obsah hovoru.
Nuze ma rad zni : Dat si na to co kde clovek rekne VELKY POZOR nikdy totiz nevite kolik a jake usi Vas poslouchaji :-))
Nuze ma rad zni : Dat si na to co kde clovek rekne VELKY POZOR nikdy totiz nevite kolik a jake usi Vas poslouchaji :-))
loajální pracovnice ?
10.4.2002 - 10:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Petr Kolačkovsk10.4.2002 - 10:59
Kolačkovský lže – jako obvykle,
Já a moje další kolegyně jsem byla přinucena na shromáždění zaměstnanců povstat aby všichni viděli ty černé ovce, které se zůčastnily oslav MDŽ ve vinárně U hrušky. Dále nám bylo oznámeno jak neloajálně jsme se tam chovaly (drbaly jsme až se nám od úst prášilo) a pan Ležák asi díky své senilitě prozradil tu ostudu s odposlechem pomocí mobilního telefonu. Snad prý existuje i nahrávka, ale kdo ví? Pochopitelně se nepodepíšu, protože v této fízlovské atmosféře, která na našem úřadě panuje se jeden bojí druhého a nechci přijít o místo jako Eva Slaninová, která si tyto manýry nechtěla nechat líbit.
s pozdravem loajální pracovnice?
PS. pane starosto, jak dlouho budete dělat mrtvého brouka v této věci, když veškerá rozhodnutí jdou od vás, že byste se bál o předvolební polívčičku.
Já a moje další kolegyně jsem byla přinucena na shromáždění zaměstnanců povstat aby všichni viděli ty černé ovce, které se zůčastnily oslav MDŽ ve vinárně U hrušky. Dále nám bylo oznámeno jak neloajálně jsme se tam chovaly (drbaly jsme až se nám od úst prášilo) a pan Ležák asi díky své senilitě prozradil tu ostudu s odposlechem pomocí mobilního telefonu. Snad prý existuje i nahrávka, ale kdo ví? Pochopitelně se nepodepíšu, protože v této fízlovské atmosféře, která na našem úřadě panuje se jeden bojí druhého a nechci přijít o místo jako Eva Slaninová, která si tyto manýry nechtěla nechat líbit.
s pozdravem loajální pracovnice?
PS. pane starosto, jak dlouho budete dělat mrtvého brouka v této věci, když veškerá rozhodnutí jdou od vás, že byste se bál o předvolební polívčičku.
Dlaždič
9.4.2002 - 08:25
Anonymní uživatel
Hlavně pro: dlaždič9.4.2002 - 08:25
S tim dlaždičem pomalu, nemáte dost fantazie na vlastní nick name? Dlouho jsem se tady nepodepisoval, ale používám ho už dlouho. dík
všem
9.4.2002 - 06:49
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Machač9.4.2002 - 06:49
Stalo se to ve vinárně U hrušky při oslavě MDŽ a zaměstnancům to sdělil Kolačkovský a Ležák
dlaždič
8.4.2002 - 22:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všem8.4.2002 - 22:59
prosím vás vždyť rada odhlasuje cokoli, aniž by se zajímala kde je pravda a konsirační činost je v této budově běžná, toto se projeví až budu prozrazen
Slaňák
8.4.2002 - 20:50
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Machač & ost8.4.2002 - 20:50
Prosím Vás, ještě toho trochu. Tak daleko se MěÚ ještě naštěstí nedostal. Tedy doufám. Mohla by se prosím k celému problému vyjádřit zde i nelojaální odvolaná pí. Slaninová? Bude k dispozici i zápis z rady nebo rada odhlasovala, že tento zápis bude neveřejný? Děkuji.
Ing. Petr Kolačkovský, tajemník
8.4.2002 - 15:57
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Machač8.4.2002 - 15:57
Ne, pravdou to není.
Ing. Petr Kolačkovský, tajemník MěÚ
Ing. Petr Kolačkovský, tajemník MěÚ
Campo2
8.4.2002 - 15:43
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Machač8.4.2002 - 15:43
Koukam , ze MU funguje jak policejni stat, ze by se na MU vracela doba komunistickeho rezimu. Tak to je dost dobry. Nejsou nahodu volby???????????
Jan Machač
8.4.2002 - 10:30
Anonymní uživatel
Hlavně pro: starosta8.4.2002 - 10:30
Je pravdou že k zjištení neloajálností vedoucí FO Evy Slaninové a jejího odvolání z funkce byl použit odposlech pomocí mobilního telefonu?
Strana: 1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.