Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Omezení rychlíků na trati 110 přes Slaný
Strana:   1  2

Omezení rychlíků na trati 110 přes Slaný

LUNAtic
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
28.3.2007 - 15:05
Vše je nelogický. Jsem ze Slanýho a dojíždim do Prahy. Rychlík jezdí o víkendu ráno normálně v půl osmý, za hodinu je na Mas.n. Kdo o víkendu využije toto? A ve všední den jezdí Sp o hoďku dřív a staví v každý prdeli jako Neuměřice, Zeměchy, Kamenný Most... Třicet let jezdila Luna normálně, až teď to kreténi zmrvili. To máme jezdit zasranejma busama furt? Lidi namačkaný jak sardinky, samej spěch...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mikeš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jarek
20.3.2007 - 17:55
Ale ať má koníčka, ale proč kvůli tomu zakládá minimálně 10 diskuzí??
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jarek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: negativní ohlasy na
20.3.2007 - 13:17
Vy jste nikdy neměli nějakého koníčka? Fakt žijete jen ve světě starostí? To vás dost lituji. Je vidět,že vám to dost zastírá mozek. Když se vám zdejší téma nelíbí - nečtěte a nereagujte. Na to byste svými ustaranými mozky sami těžko přišli, tak vám to zkusím poradi. Čágo
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Josef Jůza
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ????
2.2.2007 - 19:23
Před pár lety, když jsem jel mezi Slaným a Prahou vlakem občas i v pracovní dny, jsem se na jiném úřadě snažil o totéž co nedávný anonym. Bubeneč je spádovou nebo optimální přestupní stanicí pro školy a úřady, kam dojíždí velké množství lidí, a je zdaleka nejvýznamnější možnou výstupní stanicí z těch, kde vlak nyní nestaví. Sám v současnosti už zastavení tohoto vlaku v Bubenči nevyužiji, ale onen anonym i paní Kýzlová udělali dobře.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
????
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
2.2.2007 - 11:49
Hm,tak dík to už dojedem do Prahy zase za déle!Jedou snad panťáky ne????Tak pro ten SP neustále spomalujete???Stačí jak se plazí do ¨Kralup a staví na každém patníku!Nechápu proč když po Sp odjíždí panťák a staví všude i v Bubenči,bude stavět i Sp????!!!!!Opět zase nelogická věc!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
1.2.2007 - 20:36
No vida co zvládne anonym.A žralok jenom kecá.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: cestující ve Slaném
1.2.2007 - 19:13
Dobrá zpráva

Podařilo se mě u p. Kýzlové na Středočeském krajské úřadu prosadit, aby ranní spěšný vlak Sp1711 nově zastavoval v Praze - Bubenči.

VLAK má odjezd v 6.33 Slaný (hlavní)nádraží, zastavuje v 6.37 Slaný-předměstí.

S jistotou tak mohu říci, že od první změny GVD 2006/2007 (4. března 2007) se tak stane.

Tato změna bude vítaná především pro studující, pracující v Bubenči, Dejvicích. Určitě i přiláká cestující Ze Slaného, Kralup nad Vltavou, kteří museli doposud čekat na osobní vlak zastavující všude.

Doba příjezdu v Praze-Masarykov. nádraží bude o 1 min. delší.







Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
og
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
1.1.2007 - 16:26
Jezdi autem nebo busem, vlak je na dvě věci...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Alice
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kubisek
30.12.2006 - 19:59
No a co jako???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kubisek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: žalobníček
26.12.2006 - 20:08
Že je svátek a študáci maj volno?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
žalobníček
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
26.12.2006 - 19:58
Dnes odpoledne nastoupili do vlaku jen dva. Ona a on. O čem to svědčí?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
26.12.2006 - 17:09
KOPÍRUJI příspěvky z diskuze k trati 110

1. příspěvek
Zastavování Sp 1711 v Bubenči je detail, který určitě spíše pomůže, než uškodí. Takže jsem pro. Horší problém však je spojení z Prahy do Slaného večer po 18. hodině od 3.1. v X je možné využít 9656/9710, ale o víkendu je to maso: připadá v úvahu 782/9710 (příšerných 100 minut!) a nebo pak až 1414 ve 19:25, čí kombinace 9662/9740 (104minut!).

Jediné, co mohu pochválit, je vazba 9632/9720 za rekordních 79 minut! Ještě radši bych ovšem byl, kdyby vlak 9632 byl veden něčím v nez trakci (byť 810) a pak přímo pokračoval do Slaného. Jistě by si cestující našel...

2. příspěvek
A samozřejmě si taky nemohu odpustit komentář k odpolenímu spojení Slaný-Praha. Vazba 9703/781 za 93 minut taky stojí za to. V tomto směru byl zlatej R 911, byť tam moc lidí nebylo. (asi 10 ks)

3. příspěvek
10ks včetně vlakové a strojové čety a jeden Slaňák...

Ani já si neodpustím poznámku - pokud byl spoj v této časové poloze tak mizerně obsazen po celý rok (a to je neoddiskutovatelné), metodou selského rozumu usuzuju, že o tuto relaci asi nebyl zájem. Pak tedy nevidím důvod, proč nějak precizovat spojení v této časové poloze. Jen proto, aby se Slaňák v klidu naobědval a mohl vyrazit na svou šotoinspekci? To snad ne...

4. příspěvek
Jasně, včerejší 1414 ze Slaného měl celkem 4 kusy vč. fíry a štíplístku. To fakt nemá smysl, ale při průměrném počtu 8 cestující (na ex 911) by možná stálo za to udělat rozumnou návaznost 810/451/2-471. Tak jsem to myslel. Ale na druhou stranu nutno podotknout, že když z těch 8-mi lidí má 4-6 lidí PJD, tak už jde ekonomika stranou...


5. příspěvek
Dnes jsem čekal na nádraží ve Slaném na R1412 přij.15:13 ze stanice Praha Masar.nádraží. Obsazenost ze Slaného na Most asi 8-9 lidí (bez fíry a průvodčího)
Podobná situace bylo i o štědrý den 24.12.2006.



Když tady čtu že včerejší (25.12.2006) R1414 pouze 4 kusy včetně fíry a štíplístku, tak na tom dráhy určitě dost prodělají.
Jelikož spoje jezdí bez jakýkoliv DOTACÍ.


Chci se zeptat:
Jaké navrhujete časy jízd spojů, aby cestující dálkovou rychlíkovou dopravu přes Slaný více využívali?
Kde je problém nízkého využití?
Co říkáte mému návrhu? Napiště svůj?
Čekáte od 1.změny GVD 2006/2007 nějaké změny?
Mám strach aby rychlíky nebyli zastaveny časem úplně?




Osobně navrhuji zhruba rychlíky v tomto sledu:
(čas průjezdu st. Slaný)

SLANÝ-PRAHA
6.10-Sp-pracovní dny (posunout současný Sp asi o 20 min.dříve)

7.15-R-denně (zastavuje nově i Zvoleněves)

15.30-R-denně (zastavuje nově i Zvoleněves-zkouška)

18:00-R-pá, so, ne, sv- jede do Prahy hlav.n.
(zastavuje Zvoleněves)

PRAHA-SLANÝ
16.30-R-denně (rychlík R818 o něco posunout)

17.40-R-pracovní dny (zavést spěšný vlak, podob. jako Sp1711)

19.15-R-jezdí pátek, sobota, neděle, svátky (možná denně)
(jede z Praha hlav.n, zastavuje Zvoleněves-zkouška)

Současně navrhuji přesunout stan. Slaný-předměstí nad OD Kaufland, kde by i rychlíky zastavovali. Podobně jako v Lounech.

Těším se na vaše názory.


Přílohy:
4654.jpg

4652.jpg

4653.jpg

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
slaňačka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Luky
4.12.2006 - 15:09
Ale tady ubudou !!!!!!!!!!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Luky
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
22.11.2006 - 20:44
Tak už snad bude mít dušička pokoj!!!
Od 10. prosince začne platit nový jízdní řád Českých drah (ČD), který přinese cestujícím některé změny. Začne jezdit o pět a půl procenta více rychlíků. Dojde ale také ke zdražení zákaznického jízdného.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
cestující
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
22.11.2006 - 20:39
České dráhy provádí v lednu, dubnu, říjnu a o prázdninách průzkum obsazenosti vlaků, aby mohly nasadit případně více vozů. Na některých tratích jsou ale už teď vlaky tak dlouhé, že nelze nové vozy přidávat.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
z
Anonymní uživatel
Hlavně pro: michl
20.11.2006 - 11:36
To už je těžká úchylka
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Michl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
19.11.2006 - 22:09
Našel jsem na netu v diskusním fóru tento článe.
Celý ho zde předkládám.


Autor: Alexandr Mikulka
Přijato dne 18.11.2004 19:16:17 Odpovědět

Že se nabídka spojů dělá podle toho, kde kdo vlivný bydlí, NEVÍ snad jen magor."

Odkaz

Autor: -aa-
Přijato dne 19.11.2004 10:24:33 Odpovědět

Ano, můžeme hodit konkrétní případ:
1. Jeden výše postavený úředník GŘ ČD (odboru osobní přepravy) bydlí ve Zlonicích (a má tam dokonce i železniční muzeum).
2. Již dvakrát za sebou Ministerstvo dopravy v objednávce dálkové dopravy nepožadovalo vedení rychlíků (mimochodem těžce ztrátových) na trati Praha - Slaný - Louny - Most.
Jaký byl další průběh? Na MD ČR bylo vždy tlakem ze strany ČD zavedení těchto rychlíků prosazeno. Skoro se zdá, že se jedná o nejdůležitější relaci na celé síti ČD. Je to vtipné, současně totiž ČD tvrdě odmítly posílit dálkovou dopravu na (zřejmě pro ně ztrátovém) rameni Praha - Ústí n/Labem (což naopak ze strany MD ČR požadováno bylo). Takže byl na GVD 2003/2004 zrušen pouze jeden pár rychlíků, a to ráno z Prahy a večer do Prahy (ten není pro občana Zlonic pro dojíždění do Prahy nutný). Inteligentní odborníci samozřejmě vědí, že trať 110 je vysloveně vhodná k zavedení pravidelné taktové dopravy navázané na takt R i Os v Kralupech. Bylo by to výhodnější pro veřejnost i pro ČD (ekonomika). Bohužel rychlíky velmi pomáhají tomu, že to nelze realizovat....
Zajímavou perličkou také je, že pan muzejník ze Zlonic půl roku před začátkem platnosti GVD 2004/2005 považoval za vhodné odborné veřejnosti v časopise Železničář sdělit, že starosta Loun jezdí také rychlíkem do Prahy (zajímalo by mne jak často, do Loun jsem vždy jezdil autobusem, popř. IGK, bylo to mnohem rychlejší a pohodlnější) a že se podařilo od něj získat na provozování tohoto rychlíku relativně nevelkou dotaci (jakožto první dotaci na GVD 2004/2005).
Takže otázka na závěr zní. Existuje přímá souvislost mezi body 1. a 2. a dalším vývojem? "

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
PipkiN
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
19.11.2006 - 22:07
Lze udělat jednoduchou věc - sednout do autobusu a jet do Prahy autobusem .. A i student pojede dneska na intr v pondělí ráno než v neděli odpoledne ..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Michl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: cestující vlakem typ
19.11.2006 - 18:28
Zdravím

Dnes v neděli R 911 /odj.13.07 Slaný) velmi slušně zaplněna, pomalu si nebylo kde sednout.
Ve Slaném NASTUPOVALO asi 18 LIDÍ!!! (prej nikdo nejezdí)

Nedělní spoj R 911 je plně obsazen ale nikdo si neuvědomí že od nového GVD 2006/2007 nebude jezdit.
Ptal jsem se průvodčího, ten mi řekl že v běžné dny obsazenost nic moc (někdy jede i jen 5-8 lidí), ale v neděli je vždy slušně zaplněn. Je úplný nesmysl tento vlak v neděli rušit. Jezdí s ním řada studentů do školy do školy (na internáty) a nevím jak pojedou od 10.12.2006. Courat se osobním vlakem 9703 který jede z Mostu v 11.20 není ideální.
Jízda z Mostu do Kralup trvá osobním vlakem 2h, 43 min. Rychlík daný úsek ujede za 1 hod.52 min.

Opačný rychlík R 910 Emanuel Rádl odj. 15.57 byl slušně obsazen, ale už né tolik co R 911 do Prahy.
V 1. vagónu 854 bylo asi 14 lidí a v zadním asi 18 lidí. Obsazenost uspokojivá. Ve Slaném vystupovalo asi 10 lidí. Je vidět že rychlíky úplně prázdné nejezdí.
Jedna cestující mi říkala jaké výhodné a pěkné jsou rychlíky. Výhodné ano, ale jen do 9.12.2006. Říkal jsem jí jaké nás od nového GVD čekají změny (rušení rychlíků) a ona jenom kroutila hlavou.

Absolutně jsem nechápal proč v sobotu, neděli od nového GVD 2006/2007 pojede rychlík z Prahy už v 14.23 a ne jako v pracovní dny v 16.h.
Mám obavy že tím nebude nikdo jezdit.

Našel jsem vysvětlení:
Když ruší bez náhrady současný rychlík R 911, tak se mění oběhy.
Dnes jede z Chomutova R 911 do Prahy a následně se vrací jako R 910 zpět do Chomutova.
V so, ne jede na R 1415 do prahy, Vršovic jiná souprava.

Dle nového GVD je zachován vlak (R 1415) pojede jen z Mostu a to v so, ne. Jelikož bez náhrady zrušili R911, tak je vynechán současný oběh (R911 a R910). Tím pádem musí jet dle nového GVD 2006/2007 R1412 už v 14.23 z Prahy, aby dojel do Mostu v 16.41 a následně se jako R 1415 vracel z Mostju do Prahy.
Z tohoto blbého důvodu nemůže jet rychlík z Prahy v lepší čas, než blbý a to v 14.20 kdy nikdo nebude jezdit.

Lidé jsou neinformovaný a strašně se diví co je čeká. Problém je že většina cestujících nic netuší.
A to jízdní řád visí už několik týdnů na internetu
př: www.zelpage.cz a veškeré současné změny byli zahrnuty v 1. a 2. návrhu jízdního řádu 2006/2007 který je taktéž zveřejněn od července 2006.

ZÁVĚR: Myslím že od 10.12.2006 čeká řadu cestujících šok.

Vina je na hlavně na Ministerstvu dopravy které vlaky typu R na trati 110 neobjednalo. České dráhy pak si udělala s jízdním řádem co se jim zalíbilo. (jezdí jen do/z Mostu, nesmyslný vlak R 1412)
Jediným pozitivem je ranní spěšný vlak Sp1711, ale ten platí a objednává Středočeský krajský úřad.

Mám obavy, že se blíží doba konce rychlíků na trati 110.

Těším se na vaši reakce. Co lze v dané situaci udělat?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
15.11.2006 - 09:14
A co by si to tu nenapsal? Taky fandím mašinkám a děti, když jede, jsou taky nadšený.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.