Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Omezení rychlíků na trati 110 přes Slaný
Strana:   1  2

Omezení rychlíků na trati 110 přes Slaný

anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ilf
14.11.2006 - 18:25
Tak se nenech otravovat a čti si jen to ,co tě zajímá.To snad není žádný problém.Nebo takto obtěžuješ i televizi , rozhlas nebo tisk ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ilf
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
14.11.2006 - 16:43
Každý fanatizmus škodí a otravuje lidi kolem. A je úplně jedno, jestli je to fanatizmus třeba v politice, nebo v nekritickém obdivování železnice, jako ve Vašem případě. Dokud se tím bavíte sám, je to Vaše věc. Ale Vy se svými výplody otravujete ostatní a vůbec si nepřipouštíte, že to prakticky nikoho nezajímá.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
13.11.2006 - 20:03
Náhodou R 912 je opravdu hodně pohodový vlak.

Stačí se podívat na fotečky.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
PipkiN
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
13.11.2006 - 16:12
Smích největši ... Ona ta trať je tak příšerně elektrifikovaná, že vlak jede jen a jen na elektřinu ... :D To, že ten tvuj extra super nobl rychlík je dieselovej klump, kterej žere úplně nehorázně a zamořuje ovzduší mnohem víc než autobus tě netrápí, co ? A vůbec, jak píšou ostatní, tohle tvoje téma tu vidim asi po stopadesátýdevátý, měl už by si s tím fat jít do p....e, prostě vlakem jezděj lidi, co nemaj jinou alternativu či je to pro ně výhodnější z hlediska bydlení (Praha>Kladno-Ostrovec), což ale neplatí pro Slaný...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
M
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
13.11.2006 - 12:30
Sorry, ale taky jsem nazoru, abys uz sel s tema uchylnejma infantilnima kecama o masinkach do hajzlu. Drahy mi nemaji co nabidnout, tak bezte vsichni nekam. Dik a uz to, prosim te, pochop
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Fakt óbr problém
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
12.11.2006 - 14:07
Dohajzlu, pusť se koněčně tý máminý sukně, ožeň se, udělěj si pár dětí a budeš mít úplně jiný starosti než nějaký dementní vláčky !!
Tvoje starosti bych chtěl mít - já každý měsíc řeším nájem, co koupit k žrádlu a pití, přezout gumy na zimu, co koupit dětem a manželce k vánocům,, rychle zaizolovat okna na zimu a podobné radosti a pak si tady přečtu takový kraviny - uáááá, mě snad jebne !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Michl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ...
12.11.2006 - 13:27
Mašinky mám moc rád. Určitě nejsem sám. Chci jen aby lidé jezdili více ve Slaném vlakem.
Musí vědět jaké má železnice výhody a co by se udělat mělo aby byla cesta do Prahy rychlíkem konkurenceschopná oproti autobusům.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
...
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michl
12.11.2006 - 13:06
člověče, ty jsi fakt blázen :-D Proč si na to zakládáš zase nový téma? My víme jak moc máš rád mašinky :))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Michl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny obyvatele Sl
12.11.2006 - 12:21
Od 9.12.2006 platí nový jízdní řád ČD. Přímé vlaky pojednou na,z Prahu(y) redukovaně a to: do Slaný-Praha Masyr.nádr. pracovní dny-6.33 Sp1711 so,ne,sv-7.35 R1413 18.09 R1415 Praha,Masar.n-Slaný-pracovní dny - 16.00 R818 so,ne, sv-14.23 R1412, 19.25 R1414 Jízda R, Sp je provozována modernozovanými vlaky ř.854 kde 1.vagón-48 míst, 2. vagón a další-88 míst k sezení.
JEZDĚTE Z PRAHY VYSOKOKAPACITNÍMI VLAKY-RYCHLE, POHODLNĚ a BEZPEČNÉ.

Tak takhle bohužel vypadá nový jízdní řád GVD 2006/2007 kterým se bude od 10.12.2006 jezdit. Stát(Ministerstvo dopravy)rychlíky na trati 110 neobjednalo (nevím proč) a tak je České dráhy budou provozovat na vlastní podnikatelské riziko.

Dovolte abych se vyjádřil k některým spojům:
směr Slaný - Praha

Sp1711 - určitě bude plně obsazen. Velké zaplnění bude v úseku Slaný - Kralupy nad Vltavou.
Pojednou 3 vagóny tj. až 224 míst k sezení
Myslím si že tento vlak bude míst úspěch!!!

R1413 - určitě tím lidé pojedou v so,ne na výlet či za nákupy do Prahy. Obsazenost nebude tak vysoká jak u Sp1711, ale ještě to bude ucházející.
(2 vagóny-133 míst)

R1415 - bude lépe obsazen v neděli. Tak tomu je i dnes. V sobotu to bude horší. V neděli se lidé vrací z víkendu či jedou na internáty.
(2 vagóny - 133 míst)

směr - Praha - Slaný

R1412 - vlak jede v 14.23. To je nejblbější čas kdy může vlak jet. Lidé z výletů ještě nejezdí (je brzo) a tak pojedou lidé do Kralup nad vltavou. Na Slaný, Louny a Most bude obsazenost minimální, tak předpokládám že na něm České dráhy bez dotací prodělají. Bylo by lepší, kdyby jel kolem 16.00 jako v pracovní dny. ASI VELKÁ ZTRÁTOVOST (bez dotací určitě)

R1414 - nebude obsazen lépe než dnešní R912 LUNA z hlaváku. Té LUNY je dnes strašná škoda. Je lepší že něco pojede alespoň z Masaryčky, ale sobota, neděle je opravdu málo.
ZLATÁ LUNA z Prahy hlavního nádraží.(velká škoda jí bude)
Obsazenost bude lepší tedy určitě v neděli (lidé se vrací z víkendu), v sobotu menší.

Takže oproti současnému stavu redukuce rychlíků na 110 zhruba o 45%, což je další rána pro naši trať Kralupy nad Vltavou - Most.

Musíme se snažit prosadit vlakovou dopravu ve Slaném.resp. více přímých vlaků.

Jízda přecpanými autobusy z Prahy či do Prahy je opravdu nechutná a unavující. Navíc v zimě či v případě nehodě na dálnici domů dorazíte se zpožděním.

ZÁŽITKY:
V pátek 10.11.2006 jsem jel R912 LUNA z Prahy hlav.nádraží 19.14 odj. Mohu říct opravdová pohoda.
Obsazenost v 1. voze byla asi 12 cestujících (z Kralup) a každý měl dostatek prostoru pro pohodlné cestování. Každý si tam sundal bundu, pohodlně si natáhl nohy. WC je v rychlících 1.vozu ř.854 ukázkové. (tekoucí voda, mýdlo, toaletní papír, ubrousky-což je jinde neobvyklé)
Vlak byl krásně vytopený a v Praze na hlav.nádraží ho vytápěli již 45 minut před odjezdem.
Prostě pohodová jízda, nejpohodlnějším vlakem z Vacláváku (Praha hlav.n) do Slaného.
BUDE HO VELKÁ ŠKODA - ještě s ním musím do 9.12.06 kdy bude jezdit jet.

Problém proč jezdí málo vlaků je několik. Nebyl by ze strany cestujících takový zájem.

DŮVOD málého zájmu:
-oproti autobusů - je jejich počet R, Sp velmi nízký
-u jednotlivé jízdě (bez IN karty) je cena vyšší
(naopak při zpáteční či hlavně pravidelnému dojíždění je cena mnohem nizší)
-vlak zastavuje až v Praze Masaryk. nádraží - což využije jen ten který jede do centra města.
-špatný stav tratě v úseku Slaný - Kralupy nad Vltavou.
-nezařazení v tarifu PID


VÝHODY:
-železniční doprava má vysokou kapacitu přepravy osob (souč. vlaky přes Slaný min.136 lidí)
-nižší riziko nehody (vlak je mnohokrát bezpečnější než autobus)
-pohodlí, WC, služba úschova během přepravy.
-slevy při pravidelném dojíždění
-díky traťové jízdence mohu jet o víkendu bez dalších nákladů
-vlaky jsou ekologické (u eleketr.pohonem je to nesporné)

Řešení rychlíků ve Slaném

-více zájmu státu, města celkově o železniční dopravu.
-podobně jako v Lounech zřídit zastávku Slaný-město (nad Kauflandem). Když to jde v Lounech, proč to nemůže jít u nás. Stačí to tam upravit. Lidé pak budou mít vlak vedle autobusu i supermarketů.
-zvýšit počet spojů R, Sp v nejatraktivnějších časech
-propagaci vlaků v rozhlase, místním tisku
-zavést relační slevu (aby byl vlak levnější než bus)př. Slaný - Praha Mas. za 29 Kč.
-zavést trať do tarifu PID či SID.(integ.doprava)
-myslet více na ekologii, pohodlí a zbytečně nepřetěžovat silnice.
-uvažovat o rekonstrukci či výstavbě jiné či alespoň části tratě do Kralup či přes Středokluky na Prahy.

KAMIÓNY patří rozhodně na železnici.
Spojení mezi městy musí být pohodlnější vlakem, než se trmácet ucpanými silnicemi plných kamiónů.
Stát, kraje by měli preferovat železniční dopravu. Stavět železniční koridory a tak přispívat k rychlé, bezpečné přepravě.
Strašně mě štvou kamióny třeba jen jedoucí přes Slaný. Hrůza. Za minulého režimu vše jezdilo přes železnici.

V Kralupech nad vltavou je tak silná železniční doprava, že to je přímo paráda. Každou chvíli projede nákladní vlak. To kdyby bylo i nás ve Slaném, tak ani nevíte jak by se ušetřili naše silnice (viz stav vyjetých kolejí na Velvary, Smečno, Mšec)

ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA MUSÍ BÝT PREFEROVÁNA než silniční!!!!

Prosím o vaše náměty:
Jaký máte názor na redukci rychlíků na trati 110? Jakén řešení by jste navrhoval, aby ve Slaném jezdilo více vlaků?
Jak dostat kamióny zpátky na železnici?

Těším se na vaše názory. Prosím nepiště urážlivé a vulgární příspěvky. Jen věcnou diskusi k této problematice.






























Přílohy:
4192.jpg

4193.jpg

4194.jpg

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.