Obsah  >>  Úřady, policie  >>  PROHLÁŠENÍ RADY MÍSTNÍHO SDRUŽENÍ ODS VE SLANÉM
Strana:   1  ...  4  5  6  7  8  ...  11

PROHLÁŠENÍ RADY MÍSTNÍHO SDRUŽENÍ ODS VE SLANÉM

mjr. Zeman
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Podříznutý nástěnkář
21.3.2008 - 14:48
Jo, máte pravdu, ten hasič chtěl použít stříkačku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Podříznutý nástěnkář L. Sch.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Nemašín
21.3.2008 - 14:46
Nezkreslená fakta:
Nástěnka byla jedna a nebyla komunistická, ale informační pro všechny zaměstnance - na chodbě směrem do jídelny. Pro lepší čtivost jsem ji vylepšoval informacemi z kultury a sportu (mlékařská fotbalová liga).
Píšete-li nástěnky, možná myslíte také tu venkovní, která byla po r.1990 asi rok na zdi mlékárny a informovala o dění v OF, později v ODS.
A pročpak se vlastně nepodepíšete? Dodal byste (nebo dodala?) svym informacím jistě na váze a mohli bychom třeba otevřeněji poklábosit.
A medajli? Tu byste určitě dostal(a), ale mezi SEDMILHÁŘI.
Máte vy to, ale hodně popletené. Mašíni nikoho nezabili jen tak - mírnix-týrnix, jako mstu za něco (tak jako vy). Všechna úmrtí vyplynula ze střetu s ozbrojenci až na toho esenbáka, který ovšem hrozil vyzrazením. A samozřejmě, šlo o šílená až hororová 50. léta.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mjr. Zeman
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Vladimír
21.3.2008 - 14:36
Hlavně, že z Vaší strany je to úrověn přímo extraligová Vladimíre. Možná jsem tím, čím mě nazýváte, ale není to spíš podle sebe soudím tebe .....?????? Proč každý, komu dochází střelivo, začne hned urážet nebo jinak napadat druhé. Bude to tím, že je to chudák nebo spíš slabomyslný jedinec, který není schopný diskutovat???? Odpověď nechám Vladimíre na Vás.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Vladimír
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym a Nemašína
21.3.2008 - 14:25
Panebože, to je úroveň!
demokracie je sice diskuze, ale debata s těmito individui (a tzv. rádoby majora Zemana v to počítaje taky) je úděsná pitomost, která mi připomíná výrok mé babičky, když jsme se nemohli nějak domluvit. "S tebou se bavit - to je stejné jako s kozou se modlit!"
Hezké Velikonoce
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Nemašín
21.3.2008 - 13:59
Nedostanete nic, protože blafujete! A to také proto, že s pionýry jsem tedy skutečně nikam necestoval! Dokonce jsem za celý život NIKDY NIKAM NECESTOVAL ANI S ODBORÁŘI! Ale máte pravdu v tom, že všichni bývalí komunisté, si takové riziko nesli, zejména ti aktivní z 50. let. Doba normalizace měla jiné rysy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Amos
21.3.2008 - 13:50
Budete si taky zjišťovat za koho "kope" šéf Ustavu soudobých dějin Akademie věd nebo historici Vojenského historického ústavu? Nebo připustíte, že historie je vědecká disciplina pracující s historickými prameny? Tihle totiž mají stejný názor jako já. Já skutečně nevím, " za koho "kopou". Zjišťuje si taky "za koho kope" váš opravář pračky, než ho k ní pustíte?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Nemašín
21.3.2008 - 13:45
Myslím, že to co jste napsal pochopí každý průměrně inteligentní člověk. S výjimkou členů ODS a jim podobných individuí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kancelář ODS ve Slan
21.3.2008 - 13:41
Vy že se nepamatujete na okresní a krajské konference KSČ, které předcházely sjezdům ? A přesně v těch kolejích jede ODS. To se divím,prý jste to dával i na nástěnky.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Nemašín
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kancelář ODS ve Slan
21.3.2008 - 08:11
Dostanu medaili?

Nezabil jsem sice pokladníka a nevzal peníze, nevystřelil jsem oko hasičovi, nepodřízl jsem svázaného policajta.
Chci ale ukázat jak správně jsem jednal v boji proti komunistické zvůli. Všechno to byli přisluhovači totalitního režimu.

Takže nejdřív jsem zabil Milana Uhdeho za oslavnou báseň na K. Gottwalda.
Potom jsem popravil kovaného komunistu Rumla (otce J. Rumla) a Mlynáře (také otec mladého Mlynáře).
Dále jsem zastřelil starého komunistu Topolánka a vzal jsem sebou i svazáka Topolánka, Nečase a Mejstříka.
Potom jsem vyhodil do povětří vlak se Sharkem a s ostatními pionýri kteří jeli do Moskvy, podřízl jsem nástěnkáře LSch v mlíkárně za komoušké nástěnky a nakonec i komunistu V.Tlustého.
Zatím to byli VŠICHNI přisluhovači totalitního režimu!!! Jednal jsem tudíž správně a chci medaili.

Aby vám to nebylo líto, Paroubkovi jsem jenom vystřelil oko za oslavu února 1948. Byl socan a ne komunista takže si zasloužil to samé co hasič který hasil hořící stohy.
Omlouvám se všem ostatním komunistům, na které jsem při tom běsnění zapoměl a nestihl je pobít.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
já něco pamatuju.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Amos
20.3.2008 - 23:39
Docela by mě zajímalo, kolik let je vám. Nevypadá to, že byste byl pamětník.
Jan Amos byl chytrej chlap, vy na to taky nevypadáte.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kancelář ODS ve Slaném
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Už mně to nebaví
20.3.2008 - 23:30
Vy nevíte co to je "IDEA"? - to slovo zůstává a znamená stále to samé! Vy zřejmě nepijete Becherovku protže ji pil Zeman a nepoužíváte slovo "upřímně" protože ho zprofanoval Gross, že?
My mluvíme za sebe (tedy za ODS) - Ideová konference znamená, že tam asi půjde o nějaké myšlenky, nemyslíte?
KSČ mívala, co já pamatuju sjezdy, kde asi ideově hodnotili, ale výraz konference u komunistů nějak nepamatuji!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Amos
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
20.3.2008 - 23:11
A co nového byste si přál? Jiný názor? Na rozdíl od některých svůj názor dokážu změnit pouze na základě zdůvodněných a pochopitelných argumentů. Zatím mne o hrdinství Mašínů a spol. nikdo nepřesvědčil, ani historik - místní archivář z Čelákovic - btw. ví někdo, kolik je mu let a za jaký manšaft kope? Taky za modré jako vy?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mjr. Zeman
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
20.3.2008 - 20:46
Nezbývá než souhlasit. Myslím si, že to vyrovnání s minulostí mělo skutečně obsahovat vše. Tedy kdo, co kdy a jak udělal. Nevolám po trestání, ale pouze o sdělení, že ne vše bylo dílem nějakého anonymního kolektivu. Ono by se dalo psát i o hrdinských činech českých vlastenců po skončení 2. světové války při odsunu němců, kdy se na obyčejných civilistech vyřádili a to i přesto, že za války drželi hubu a krok a budovali říši. Po válce to byli borci.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: mjr. Zeman
20.3.2008 - 20:38
To je právě ten náhled. Německé civilní oběti si to ze záhadných důvodů zasloužily, ale českoslovesnká veřejnost, kolektivy z továren, píšící tisíce petic na podporu poprav ne. Protože dnes nevíme, který z tátů od rodin je podepisoval, že ano. Prostě vůkol hodný lid.
To, co na Němcích obdivuju, je právě způsob, jakým se se svojí minulostí dokázali vyrovnat.
Vést diskuzi tímto způsobem o totaliním hitlerově Německu je v dnešním Německu nepředstavitelné. Jen upozornění na nějakou pozitivní stránku té doby, sociální postavení žen např., nebo stavební boom, nezůstane v Německu bez povšimnutí. U veřejných pracovníků znamená ztrátu zaměstnání a politiků konec.
Jmenuje se to "zákaz srovnávání".

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mjr. Zeman
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
20.3.2008 - 20:29
V tom případě bych byl s tím jeho hlasování opatrnější. ta strana má problémy sama se sebou a jiné hlasování jednoho poslance je asi ten poslední problém k řešení. Jejich disciplinovanost a loajalita ke koalici ať s modrým ptákem nebo oranžováky je pověstná ...... Z toho tedy plyne, že v ODS je 100% názorová shoda? Co mě to jen a jakou dobu připomíná? Myslím si, že není velký rozdíl mezi ODS a ČSSD.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
mjr. Zeman
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
20.3.2008 - 20:26
Jak se říká z cizího krev neteče ...... ne, nemyslel jsem to vážně. Oni si to, ale tak trošičku zasloužili. Znám jedno přísloví : Na hrubý pytel hrubá záplata. Oni v tom německu ale heumírali jen němci, byli tam i totálně nasazení ........ Spíš by se dalo říct, že je škoda každého zbytečně zamřeného života a je jedno, jestli je to v nějakém boji nebo třeba při dopravní nehodě. Vždy je to tragédie pro nejbližší příbuzné obětí .......
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: mjr. Zeman
20.3.2008 - 20:23
Hovorka je lidovec.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: mjr. Zeman
20.3.2008 - 20:22
Jo, tak to máte pravdu. Samet s náma zamet.
Poznámečka: V tom, že v ozbrojeném boji padaly nevinné životy se shodem. A to jak v partyzánskym , tam taky přepadali české četnické stanice a byli tam oběti z řad civilů, tak na válečné frontě.
Desítky tisíc civilů mrtvých po bombardování např. Drážďan, ale i Porúří, zde nikdo ze záhadných důvodů neoplakává.
Ale to byli přece zejména Němci že jo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Už mně to nebaví
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kancelář ODS ve Slan
20.3.2008 - 20:21
Za koho mluvíte za sebe,za kancelář ODS nebo za Rubíka? Co to je ideová konference??? Jste ODS nebo KSČ před rokem 1989? Začíná mně Vás být líto!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Mně to také není jedno
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Mně to jedno není!
20.3.2008 - 20:16
Prosím Tě řekni mně proč je pro Tebe Rubík osobnost.
Dříve lezl do zadku Tlustýmu a teď Hulvátu /Tupýmu/
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  4  5  6  7  8  ...  11
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.