Silnice a nehody
12.3.2004 - 19:53
12.3.2004 - 19:08
12.3.2004 - 18:40
12.3.2004 - 15:43
Slaňák - logicky to moc nezní. Jsem psal pokud nezvládá řídit a telefonovat tak ať netelefonuje né ať neřídí. Předně by měl řídit a až pak telefonovat a pokud mu to nejde tak pro bezpečnost ostatních by měl raději zastavit.
12.3.2004 - 15:14
Řidič má jezdit tak, aby nikoho neohrozil! Pokud mě někdo v místě s padesátkou předjíždí osmdesátkou, tak najednou zvýším pozornost, rozhodí mě to, zkontroluji svojí rychlost (To jedu tak pomalu?) případně začnu nadávat. Zkrátka se nesoustředím na co bych měl a jsem ohrožen (a hrozbou).
Kdepak, předepsaná rychlost by se měla porušovat jenom dolů.
Kiki, v jedné Slánské radnici byl zajímavý návod na kruhák. Nebyl podle předpisů, ale zato velice funkční: Vjíždím-li na okruh, neblikám (je jasné, že jedu vpravo), leda bych odbočoval hned na prvním výjezdu. Na okruhu blikám, jen při odbočování, a to hned za výjezdem, který přímo předchází tomu mému. Na okruhu jedu maximálně třicítkou. Nevím, jestli si to pamatuji přesně, ale aspoň jsem vám popsal svůj způsob jízdy. Zdůrazňuji, že to platí jen pro kruhové objezdy velikosti toho slánského. V Dejvicích bych to ani nezkoušel.
12.3.2004 - 14:06
12.3.2004 - 13:49
12.3.2004 - 11:41
Dobrej řidič - ti nikdo nebraní, nedělej to. A neřekl jsem, že je dobré přispůsobovat rychlost, ale způsob jízdy provozu. V tom je rozdíl. S tou padesátkou na sidlišti souhlasím. Je moc rychla, vzhledem k tomu, že nikdy nevíš, kdy ti tan nějaké to dítě skočí..a to je právě to přispůsobení provozu.
Slaňák XI a proč by měli přestat řídit?
12.3.2004 - 11:31
12.3.2004 - 10:32
PS: mám auto s rychlostí 200, umím za jízdy telefonovat a dokonce i psát SMS, ALE NEDĚLÁM TO! Proč? ......
12.3.2004 - 10:04
12.3.2004 - 09:21
12.3.2004 - 08:08
Na přechodech to je o život, když je mokro, na křižovatce Plynárenská-Žižkova nikdo nezpomalí aby nepocákal lidi a o rychlosti ani nemluvím.
Co takhle vybavit MP radarem?
12.3.2004 - 07:34
:-( Eda
12.3.2004 - 06:54
11.3.2004 - 20:25
11.3.2004 - 19:52