ÚŘEDNÍCI Na MĚSTKÉM VÝBOŘE.
15.7.2005 - 07:11
dovoluji si podotknout,že pracuji v nejmenované pojišťovně a i když se mi to někdy nelíbí či nehodí,pracuje se u nás v duchu-otevírací doba do 18 hod.-znamená,že v 18 hod. musím přijmout posledního zákazníka a obsloužit.
14.7.2005 - 14:35
Tato situace jistě nepřináší dobrou vizitku na vzhledu města.
Dále se chci zmínit, že umístění těchto kontejnerů není dle mého soudu příliš šťastné a to proto, že zakrývají výhled na vstup přechodu pro chodce a je jen otázkou času, kdy zejména menší děti vyběhnou zpoza kontejneru přímo do vozovky.
14.7.2005 - 11:16
Bravo pane Kolačkovský,tohle se vám opravdu povedlo - TAKHLE si představuji odpověd od kompetentního úředníka - pan Starosta a pan Bartoníček by se měli od vás učit jak komunikovat s občany,jejich odpovědi jsou bohužel většinou o ničem nebo strašně nekonkrétní a zamlžené.
Doufám že budete na internetu odpovídat častěji,pokud budou vaše odpovědi vždy takové jako dnes tak si to s chutí vždy přečtu.
S pozdravem Daniel Juračka
14.7.2005 - 09:39
i když nekonkretizujete, na který odbor úřadu jste chtěl zavítat, předpokládám, že se jednalo o odbor dopravy a silničního hospodářství, buď registr vozidel nebo řidičů. Speciálně a pouze pro tyto dvě agendy jsou úřední hodiny upraveny takto: Po a St 7,30 - 16,30, Čt 8 - 12 hodin.
Takto upravené hodiny mají tyto agendy již od začátku jejich působení pod MěÚ Slaný a měly je i dříve pod okresním úřadem.
Nemělo by to být tak, že v 16,30 bude zavřeno okénko a nikdo nereagoval na případné klepání(a když už ano jsou na začátku chodby k dispozici technici), nicméně vzhledem ke složitosti některých úředních činností (např. zaevidování nového vozidla včetně vydání technického průkazu trvá cca 30 minut) je poslední vydávaný lístek z vyvolávacího zařízení právě na 16 hodinu 30 minutu. Když se stane, že klienti s vydanými lístky jsou vyřízeni před touto hodinou, jsou bráni případní další klienti, kteří dojdou na úřad.
Opakuji, že po celou dobu lze získat potřebné informace u techniků ve dveřích na začátku chodby a tito, pakliže se jedná o věc, kterou lze vyřídit ještě během toho kterého pracovního dne, pracovnice z registru vozidel nebo řidičů zavolají.
A není to ani tak, že by se s koncem úřední doby přestalo pracovat, úřednice musejí agendu nabranou v ten den a rozpracovanou dokončit i případně přes konec pracovní doby, protože jsou připojeny do centrálních evidencí, spravovaných ministerstvem vnitra a v těch by se při nedokončení úkonů všechna vkládaná data neuložila.
Dávám Vám za pravdu, že tato individuální úprava na internetu není, ihned zajistím nápravu.
Podnět ke zveřejňování hlášení rozhlasu na internetu beru. I tady se pokusím rozšířit podávané informace.
Zdravím
Petr Kolačkovský
13.7.2005 - 23:45
na WWW stránkách jsou uvedeny úřední hodiny ve středu do 17:00. Dnes bylo už v 16:32 zavřeno a zamčeno. Na dveřích cedule, že jen do 16:30. Můžete mi to prosím vysvětlit? To je takový problém zveřejnit změnu pracovní doby i na stránkách města? To že si přečtu na dveřích informaci o zkrácených úředních hodinách mě tak akorát naštve. Pracovníci jsou tam ochotní, tak proč jim takovou blbostí kazit firmu?!
Pro pana tajemníka:
Nebylo by možné, aby hlášení městského rozhlasu byla dostupná v písemné podobě i na stránkách úřadu?
22.4.2005 - 21:16
22.4.2005 - 21:14
18.4.2005 - 17:21
18.4.2005 - 15:23
Hezký den
18.4.2005 - 15:09
jen si dovoluji podotknout, že Váš problém za Vás už asi nikdo jiný, bez Vaší spoluúčasti, nevyřeší....
Hezký den přeji
J.Hložek
P.S. Váš názor : "Hlavně že dokáže ubytovat sociální případy a neplatiče..." mne docela překvapuje. Podle bojovníků z organizace Člověk v tísní (a spol.)se chováme jako naprostí asociálové a na našich rukách údajně lpí krev nevinných (rozuměj sociálně potřebných a neplatících)obětí. Tak nějak najednou nevím:-)
18.4.2005 - 14:18
18.4.2005 - 06:20
14.4.2005 - 06:34
Hlavně že je Slaný No.1 v inovacích. ( viz paíroví policisté, nebo skvělý kamerový systém)
10.4.2005 - 23:17
Je založené fórum RDK-jak se vám líbí, které se RDK přímo týká, proč tam nikdy nikdo z RDK nereagoval?
Myslíte, že z RDK nemá nikdo tušení o popelnicové diskuzi zde? Pokud tušení má, proč nereagují? Postoj RDK mi připadá stejný jako slánského ČSAD. Mrtvý brouk. Ale možná, že jim křivdím, možná, že o diskuzi nic nevědí, možná, že nikdy neslyšeli o internetu. To by ale neměli mailovou adresu. Tak nevím.
10.4.2005 - 20:44
Proč vůbec nikdo nečte pořádně, co ostatní píší?! Anonyme, tobě už vyčinil Matouš. Sám mě však nepochopil. Chtěl jsem, aby se obrátil na RDK přímo, nejlépe e-mailem.
Hodně lidí si plete diskusní fóra s knihou přání a stížností. Pan starosta tohle fórum jistě založil, aby měl možnost komunikovat s lidmi, určitě ne jako zeď nářků. A přesto se na něj lidi obracejí s každou blbostí. :( ("Předsedó, voni maji splachovací záchod!" :) )
10.4.2005 - 19:23
Nechtěl jsem, aby se staral o popelnice, ale aby požádal zástupce RDK, aby se k problému vyjádřil. Kdo jiný by měl být víc kompetentní požádat RDK o vyjádření než starosta? Možná, že jsem měl napřed požádat o vyjádření RDK sám, jak napsal AP, ale ještě jsem tady žádný příspěvek od RDK neviděl, tak jsem je přeskočil.
10.4.2005 - 15:58
10.4.2005 - 15:50
10.4.2005 - 13:45
10.4.2005 - 13:42
Co kdybyste si zařídil vyjádření RDK přímo u RDK? Nerad dělám primitivní věci za jiné, ale vyjímečně jsem si vzal minutu života a našel na ně kontakt: sekretariat@rdkservis.cz. A chovejte se prosím slušně, pravděpodobně si to přečte skutečně nejdřív nějaká sekretářka. :)
aleno, na Vás platí totéž. Pokud se vám jedná o přidělání košů, dá se předpokládat, že to mají na starosti Technické Služby Slaný - technickesluzby@tsslany.cz.
Oběma vám přeji rychlé vyřešení těchto problémů. Nečistota města vadí i mně.