Obsah  >>  Úřady, policie  >>  ÚŘEDNÍCI Na MĚSTKÉM VÝBOŘE.
Strana:   1  2  3

ÚŘEDNÍCI Na MĚSTKÉM VÝBOŘE.

karel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing.Petr Kolačkovsk
15.7.2005 - 07:11
Dobrý den,

dovoluji si podotknout,že pracuji v nejmenované pojišťovně a i když se mi to někdy nelíbí či nehodí,pracuje se u nás v duchu-otevírací doba do 18 hod.-znamená,že v 18 hod. musím přijmout posledního zákazníka a obsloužit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Z Zápotocký
Anonymní uživatel
Hlavně pro: přísluš. úředníky
14.7.2005 - 14:35
Vážení, může se někdo kompetentní vyjádřit, nebo ještě lépe zjednat nápravu ohledně přeplněných kontejnerů umístěných před parkovištěm prodejny Plus. Stalo se nedobrým zvykem, že prodejna Plus řeší likvidaci svých odpadů prostřednictvím těchto kontejnerů. Zejména se jedná o rozměrné kartony a papírové obaly všeho druhu. Dále spřízněná firma Novák odkládá do kontejnerů znečištěné PVC od masa, které značně zapáchá. Obě firmy jistě musely mít před kolaudací zajištěno odpadové hospodářství. Lis na papír který je (nebo byl) ve skladu prodejny Plus o tom svědčí .
Tato situace jistě nepřináší dobrou vizitku na vzhledu města.
Dále se chci zmínit, že umístění těchto kontejnerů není dle mého soudu příliš šťastné a to proto, že zakrývají výhled na vstup přechodu pro chodce a je jen otázkou času, kdy zejména menší děti vyběhnou zpoza kontejneru přímo do vozovky.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Překvapený D. Juračka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pan Kolačkovský
14.7.2005 - 11:16
Tak ted teda zírám - to je poprvé co někdo z úřadu přiznal chybu,neokecával to větama o ničem,neobrací kritiku na tazatele a ješte jasně a stručně napíše co a jak udělá pro zlepšení aktuálního stavu.
Bravo pane Kolačkovský,tohle se vám opravdu povedlo - TAKHLE si představuji odpověd od kompetentního úředníka - pan Starosta a pan Bartoníček by se měli od vás učit jak komunikovat s občany,jejich odpovědi jsou bohužel většinou o ničem nebo strašně nekonkrétní a zamlžené.
Doufám že budete na internetu odpovídat častěji,pokud budou vaše odpovědi vždy takové jako dnes tak si to s chutí vždy přečtu.
S pozdravem Daniel Juračka
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ing.Petr Kolačkovský
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
14.7.2005 - 09:39
Vážený Matouši,
i když nekonkretizujete, na který odbor úřadu jste chtěl zavítat, předpokládám, že se jednalo o odbor dopravy a silničního hospodářství, buď registr vozidel nebo řidičů. Speciálně a pouze pro tyto dvě agendy jsou úřední hodiny upraveny takto: Po a St 7,30 - 16,30, Čt 8 - 12 hodin.
Takto upravené hodiny mají tyto agendy již od začátku jejich působení pod MěÚ Slaný a měly je i dříve pod okresním úřadem.
Nemělo by to být tak, že v 16,30 bude zavřeno okénko a nikdo nereagoval na případné klepání(a když už ano jsou na začátku chodby k dispozici technici), nicméně vzhledem ke složitosti některých úředních činností (např. zaevidování nového vozidla včetně vydání technického průkazu trvá cca 30 minut) je poslední vydávaný lístek z vyvolávacího zařízení právě na 16 hodinu 30 minutu. Když se stane, že klienti s vydanými lístky jsou vyřízeni před touto hodinou, jsou bráni případní další klienti, kteří dojdou na úřad.
Opakuji, že po celou dobu lze získat potřebné informace u techniků ve dveřích na začátku chodby a tito, pakliže se jedná o věc, kterou lze vyřídit ještě během toho kterého pracovního dne, pracovnice z registru vozidel nebo řidičů zavolají.
A není to ani tak, že by se s koncem úřední doby přestalo pracovat, úřednice musejí agendu nabranou v ten den a rozpracovanou dokončit i případně přes konec pracovní doby, protože jsou připojeny do centrálních evidencí, spravovaných ministerstvem vnitra a v těch by se při nedokončení úkonů všechna vkládaná data neuložila.
Dávám Vám za pravdu, že tato individuální úprava na internetu není, ihned zajistím nápravu.
Podnět ke zveřejňování hlášení rozhlasu na internetu beru. I tady se pokusím rozšířit podávané informace.

Zdravím
Petr Kolačkovský
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: p. Vesecký & ing
13.7.2005 - 23:45
Vážení,
na WWW stránkách jsou uvedeny úřední hodiny ve středu do 17:00. Dnes bylo už v 16:32 zavřeno a zamčeno. Na dveřích cedule, že jen do 16:30. Můžete mi to prosím vysvětlit? To je takový problém zveřejnit změnu pracovní doby i na stránkách města? To že si přečtu na dveřích informaci o zkrácených úředních hodinách mě tak akorát naštve. Pracovníci jsou tam ochotní, tak proč jim takovou blbostí kazit firmu?!

Pro pana tajemníka:
Nebylo by možné, aby hlášení městského rozhlasu byla dostupná v písemné podobě i na stránkách úřadu?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
22.4.2005 - 21:16
techn.služby to na starosti maji,ale musí jim to někdo zadat a tim je pani Mohylova,ale ta se k tomu nema,proč nebydli na Dolikách a asi nema děti
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
22.4.2005 - 21:14
techn.služby to na starosti maji,ale musí jim to někdo zadat a tim je pani Mohylova,ale ta se k tomu nema,proč nebydli na Dolikách a asi nema děti
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
SUP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
18.4.2005 - 17:21
MÁ ZKUŠENOST S RDK JE TAKOVÁ,ŽE TAM ZAVOLÁM,SEŘVU,ŽE UŽ VOLÁM PO NĚKOLIKÁTÉ A ZÁVĚREM SLUŠNĚ POŽÁDÁM,ABY LASKAVĚ CO NEJDŘÍVE KONTAKTOVALI MAJITELE NAŠEHO DOMU(KTERÝ SPRAVUJE RDK) A OBRATEM MĚ INFORMOVALI.NA NĚ PLATÍ JEN BUBUBU,JE TO STRAŠNEJ SPOLEK.ZDRAVÍM
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: SUP
18.4.2005 - 15:23
Protože RDK spravuje pro MěÚ bytový fond. Asi by byl vhodnější ing. Kolačkovský, ale to jsem už psal. Myslíte si, že RDK na moji telefonickou žádost na těchto stránkách bez intervence MěÚ odpoví? Jestli si to opravdu myslíte, tak dejte vědět. Já do toho ty dvě koruny vrazím a udělám pokus.
Hezký den
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jaroslav Hložek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M.Z.spoluobčana
18.4.2005 - 15:09
Rádo se stalo,
jen si dovoluji podotknout, že Váš problém za Vás už asi nikdo jiný, bez Vaší spoluúčasti, nevyřeší....
Hezký den přeji
J.Hložek
P.S. Váš názor : "Hlavně že dokáže ubytovat sociální případy a neplatiče..." mne docela překvapuje. Podle bojovníků z organizace Člověk v tísní (a spol.)se chováme jako naprostí asociálové a na našich rukách údajně lpí krev nevinných (rozuměj sociálně potřebných a neplatících)obětí. Tak nějak najednou nevím:-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
SUP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
18.4.2005 - 14:18
Nějak mi uniká,proč si myslíte,že by měl starosta žádat RDK o vyjádření k jakémusi problému.Moje zkušenost hlásá,že co si na TRDK nevyřvete a neustojíte,nikdo neřeší.Stačí si zavolat 312500091,starosta má myslím jiné starosti.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
XYZ
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M.Z.spoluobčan
18.4.2005 - 06:20
No no no. A policisti jsou papíroví a ne paíroví.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
M.Z.spoluobčan
Anonymní uživatel
Hlavně pro: J.Hložek
14.4.2005 - 06:34
Děkuji Vám za informace, ale vidím to tak, že to žádání zatím pustím k vodě. Městu Slaný už ani nevěřím, že se tak jmenuje. Hlavně že dokáže ubytovat sociální případy a neplatiče, ale lidi kteří by chtěli BYDLET, a taky za to řádně platit, mají prostě smůlu.
Hlavně že je Slaný No.1 v inovacích. ( viz paíroví policisté, nebo skvělý kamerový systém)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
10.4.2005 - 23:17
Pochopil, ale jak jsem napsal anonymovi, nedělám si iluze o tom, že RDK bude na diskuzní fórum reagovat, tak jsem požádal starostu. Kdo jiný může přimět RDK k vyjádření než starosta? Možná tajemník, nevím. E-mailem se mi na RDK přímo nechtělo psát, musel bych pro Matouše založit e-mailovou schránku, abych si zachoval inkognito.
Je založené fórum RDK-jak se vám líbí, které se RDK přímo týká, proč tam nikdy nikdo z RDK nereagoval?
Myslíte, že z RDK nemá nikdo tušení o popelnicové diskuzi zde? Pokud tušení má, proč nereagují? Postoj RDK mi připadá stejný jako slánského ČSAD. Mrtvý brouk. Ale možná, že jim křivdím, možná, že o diskuzi nic nevědí, možná, že nikdy neslyšeli o internetu. To by ale neměli mailovou adresu. Tak nevím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym, Matouš
10.4.2005 - 20:44

Proč vůbec nikdo nečte pořádně, co ostatní píší?! Anonyme, tobě už vyčinil Matouš. Sám mě však nepochopil. Chtěl jsem, aby se obrátil na RDK přímo, nejlépe e-mailem.

Hodně lidí si plete diskusní fóra s knihou přání a stížností. Pan starosta tohle fórum jistě založil, aby měl možnost komunikovat s lidmi, určitě ne jako zeď nářků. A přesto se na něj lidi obracejí s každou blbostí. :( ("Předsedó, voni maji splachovací záchod!" :) )

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
10.4.2005 - 19:23
Přečtěte si pořádně, co jsem na starostovi chtěl. Znovu jsem to napsal do "DF SE STAROSTOU MĚSTA" včera večer.
Nechtěl jsem, aby se staral o popelnice, ale aby požádal zástupce RDK, aby se k problému vyjádřil. Kdo jiný by měl být víc kompetentní požádat RDK o vyjádření než starosta? Možná, že jsem měl napřed požádat o vyjádření RDK sám, jak napsal AP, ale ještě jsem tady žádný příspěvek od RDK neviděl, tak jsem je přeskočil.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
10.4.2005 - 15:58
Vy musíte bejt hodně mimo. Starosta tady neni od toho, aby lidem zajišťoval popelnice. Ani nevim, jak by se k tomu mohl vyjádřit. Vy jste ale neohroženej bojovník za práva druhých. Je snad něco jinýho zvednout telefon když vidim zloděje, než rejpat do starosty aby se Vám vyjádřil k popelnicím, které se netýkají ani Vás, ani Vašeho domu. Jděte tedy ke starostovi osobně, řekněte mu že chcete popelnice, on Vám bude chtít vyhovět, zeptá se Vás kam je mají dát a vy mu nejspíš odpovíte: "Tam kde chyběj".
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
10.4.2005 - 15:50
Jsou lidé, kteří když vidí zloděje v akci otočí se a jdou si po svých, pak jsou jiní, kteří třeba zvednou alespoň telefon a zavolají policii. Vy zřejmě patříte k těm prvním, že?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
10.4.2005 - 13:45
Spíš je zajímavý, jak se Matouš, který bydlí ve svém domečku, stará o věci do kterých mu nic není.....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
10.4.2005 - 13:42

Co kdybyste si zařídil vyjádření RDK přímo u RDK? Nerad dělám primitivní věci za jiné, ale vyjímečně jsem si vzal minutu života a našel na ně kontakt: sekretariat@rdkservis.cz. A chovejte se prosím slušně, pravděpodobně si to přečte skutečně nejdřív nějaká sekretářka. :)

aleno, na Vás platí totéž. Pokud se vám jedná o přidělání košů, dá se předpokládat, že to mají na starosti Technické Služby Slaný - technickesluzby@tsslany.cz.

Oběma vám přeji rychlé vyřešení těchto problémů. Nečistota města vadí i mně.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.