Obsah >> Úřady, policie >> Veřejné setkání s Ing. Vl.Tlustým - GRAND 10.5. od 16,30 hod
Veřejné setkání s Ing. Vl.Tlustým - GRAND 10.5. od 16,30 hod
pozorovatel
5.6.2007 - 12:40
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny5.6.2007 - 12:40
Jídle by tam bylo v souvislosti třeba s houskama, ale jelikož je řeč o autíčkách - logicky byste si mohl domyslet, že je řeč o jízdě. A jelikož logika vám zřejmě chybí dodávám, když je tam zmínka o jakémsi Kočkovi, že půjde asi o autíčka pouťová.
politin
4.6.2007 - 23:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pozorovatel4.6.2007 - 23:02
Myslíš soutěž v jídle?Jako že by polykal fabie?
pozorovatel
31.5.2007 - 08:04
Anonymní uživatel
Hlavně pro: politin31.5.2007 - 08:04
Ale Paroubek by si to radeji asi rozdal v jídě autíčkama na pouti (u Kočky).
politin
30.5.2007 - 19:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny30.5.2007 - 19:42
Nebyl by to špatnej nápad,politický spory řešit v trenkách v ringu.Nova by se toho mohla chytit.
anonym
27.5.2007 - 10:35
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym27.5.2007 - 10:35
Dnes od 12,oo v Otázkách V. Moravce - duel Vondra x Paroubek.
anonym
14.5.2007 - 13:25
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym14.5.2007 - 13:25
Tak, vám by to dělalo očividně radost, ale budete zklamanej.
anonym
13.5.2007 - 11:00
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym13.5.2007 - 11:00
To si nemyslim, kálet na hlavu si nechá líbit málokdo. Je to normál diskuze, argumenty proti argumentum, ten kdo uhnul není Tlustý.
Rada MS ODS
13.5.2007 - 00:15
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny13.5.2007 - 00:15
O co šlo - stručné zhodnocení :
REFORMA VEŘEJNÝCH FINANCÍ
- Není reformou ve smyslu snižování role státu v rozhodování veřejného sektoru o financích ve prospěch individuálního nakládání s vlastními prostředky, tj. nevede k podstatnému snížení složené daňové kvóty, zjednodušení výběru daní, snižování zdravotního a sociálního pojištění ve prospěch individuálních plateb, podle volebního programu ODS.
- Hlavním cílem navrhovaných opatření je pouze snižování deficitu státního rozpočtu, tj. snižování jeho výdajů při zachování a nikoliv výraznému snižování jeho příjmů.
DAŇOVÁ REFORMA
- Při výpočtu daně z příjmů fyzických osob z tzv. superhrubé mzdy dojde k zavedení "DANĚ Z DANĚ", tj. do výpočtu daně bude vstupovat zdravotní i sociální pojištění, které je již formou daně (procento ze mzdy) a tedy by se mělo od daňového základu odečítat; skutečná výše zdanění z příjmu bude tedy v deklarované výši 15%+7,125% daně z daně ((12,5%+35%)*15%), skutečná velikost daně bude tedy 22,125%
- Trend snižování daně z příjmů právnických osob, zrušení daně dědické, z převodu nemovitostí, z kapitálových výnosů a dividend naopak je v souladu s programem ODS a zamezuje tak kontinuálně opakujícímu se zdanění již jednou zdaněného majetku.
- V sazbách DPH dochází pouze k jednosměrnému sbližování obou sazeb, tj. pouze zvýšení snížené sazby o 80% z 5 na 9%, což znamená zdražení podstatné většiny nezbytných statků bez odpovídajícího snížení základní sazby, která zůstává v 19% výši, což je v rozporu s programem ODS.
- Nedojde ke zrušení daňové progrese, pouze k jejímu snížení, což konstatuje i materiál "Reforma veřejných financí 2007 - 2010".
Závěr : Zavedení DANĚ Z DANĚ je v přímém rozporu s idejemi ODS, jedná se o několikanásobné zdanění jedné částky, deklarované změny výrazně nezvýší motivaci občanů k většímu výdělku a složená daňová kvóta se nesníží.
DůCHODOVÁ REFORMA
- Jediným konkrétním návrhem je posunutí věku odchodu do důchodu na 65 let, což znamená snížení výdajů průběžného systému.
- Zrušení doby studia jako doby náhradního sociálního pojištění je nemotivující pro studium a tím zvyšování kvalifikace občanů.
- Efektivním reformním krokem by měl být urychlený a výrazný přechod přechod z průběžného na kapitálový daňový systém, ve kterém občané dle vlastní volby individuálně spoří na důchod prostřednictvím, peníze jsou jim úročeny a nejsou skrytou daní, kde podíl platby uhrazené na sociálním pojištění neodpovídá následně vyplácenému důchodu. V makroekonomické oblasti by tyto prostředky zvyšovaly úspory a tím i soukromé investice na úkor vládních výdajů a ne naopak, jak je tomu v dnešním systému.
Závěr : Navržené kroky vedou ke ZVÝŠENÍ prostředků celkově uhrazených občany za sociální pojištění (sociální daň) v průběhu aktivního období, systém není motivační, ale stále direktivní.
ZDRAVOTNICKÁ REFORMA
- Zavedení poplatků u lékaře je krokem k individuální odpovědnosti za užívání lékařské péče dle idejí ODS, v reformě však podstatně chybí snížení zdravotního pojištění, což bylo rovněž v programu ODS. Dochází tak ke zvýšení nákladů občanů na zdravotní péči. V tomto systému není znovu zohledněn individuální přístup k užívání zdravotní péče a při platbě zdravotního pojištění chybí motivační faktor k úsporám, zodpovědní uživatelé zdravotní péče zůstanou čistými plátci.
- Zrušení nemocenské v prvních 3 dnech bez snížení zdravotního pojištění je rovněž skrytým zvýšením nákladů.
Závěr : Navržené změny vedou pouze k negativní, nikoliv pozitivní motivaci s užíváním lékařské péče, direktivně dochází opět ke ZVYŠOVÁNÍ nákladů občanů na zdravotní pojištění (zdravotnické dani).
REFORMA VEŘEJNÝCH FINANCÍ
- Není reformou ve smyslu snižování role státu v rozhodování veřejného sektoru o financích ve prospěch individuálního nakládání s vlastními prostředky, tj. nevede k podstatnému snížení složené daňové kvóty, zjednodušení výběru daní, snižování zdravotního a sociálního pojištění ve prospěch individuálních plateb, podle volebního programu ODS.
- Hlavním cílem navrhovaných opatření je pouze snižování deficitu státního rozpočtu, tj. snižování jeho výdajů při zachování a nikoliv výraznému snižování jeho příjmů.
DAŇOVÁ REFORMA
- Při výpočtu daně z příjmů fyzických osob z tzv. superhrubé mzdy dojde k zavedení "DANĚ Z DANĚ", tj. do výpočtu daně bude vstupovat zdravotní i sociální pojištění, které je již formou daně (procento ze mzdy) a tedy by se mělo od daňového základu odečítat; skutečná výše zdanění z příjmu bude tedy v deklarované výši 15%+7,125% daně z daně ((12,5%+35%)*15%), skutečná velikost daně bude tedy 22,125%
- Trend snižování daně z příjmů právnických osob, zrušení daně dědické, z převodu nemovitostí, z kapitálových výnosů a dividend naopak je v souladu s programem ODS a zamezuje tak kontinuálně opakujícímu se zdanění již jednou zdaněného majetku.
- V sazbách DPH dochází pouze k jednosměrnému sbližování obou sazeb, tj. pouze zvýšení snížené sazby o 80% z 5 na 9%, což znamená zdražení podstatné většiny nezbytných statků bez odpovídajícího snížení základní sazby, která zůstává v 19% výši, což je v rozporu s programem ODS.
- Nedojde ke zrušení daňové progrese, pouze k jejímu snížení, což konstatuje i materiál "Reforma veřejných financí 2007 - 2010".
Závěr : Zavedení DANĚ Z DANĚ je v přímém rozporu s idejemi ODS, jedná se o několikanásobné zdanění jedné částky, deklarované změny výrazně nezvýší motivaci občanů k většímu výdělku a složená daňová kvóta se nesníží.
DůCHODOVÁ REFORMA
- Jediným konkrétním návrhem je posunutí věku odchodu do důchodu na 65 let, což znamená snížení výdajů průběžného systému.
- Zrušení doby studia jako doby náhradního sociálního pojištění je nemotivující pro studium a tím zvyšování kvalifikace občanů.
- Efektivním reformním krokem by měl být urychlený a výrazný přechod přechod z průběžného na kapitálový daňový systém, ve kterém občané dle vlastní volby individuálně spoří na důchod prostřednictvím, peníze jsou jim úročeny a nejsou skrytou daní, kde podíl platby uhrazené na sociálním pojištění neodpovídá následně vyplácenému důchodu. V makroekonomické oblasti by tyto prostředky zvyšovaly úspory a tím i soukromé investice na úkor vládních výdajů a ne naopak, jak je tomu v dnešním systému.
Závěr : Navržené kroky vedou ke ZVÝŠENÍ prostředků celkově uhrazených občany za sociální pojištění (sociální daň) v průběhu aktivního období, systém není motivační, ale stále direktivní.
ZDRAVOTNICKÁ REFORMA
- Zavedení poplatků u lékaře je krokem k individuální odpovědnosti za užívání lékařské péče dle idejí ODS, v reformě však podstatně chybí snížení zdravotního pojištění, což bylo rovněž v programu ODS. Dochází tak ke zvýšení nákladů občanů na zdravotní péči. V tomto systému není znovu zohledněn individuální přístup k užívání zdravotní péče a při platbě zdravotního pojištění chybí motivační faktor k úsporám, zodpovědní uživatelé zdravotní péče zůstanou čistými plátci.
- Zrušení nemocenské v prvních 3 dnech bez snížení zdravotního pojištění je rovněž skrytým zvýšením nákladů.
Závěr : Navržené změny vedou pouze k negativní, nikoliv pozitivní motivaci s užíváním lékařské péče, direktivně dochází opět ke ZVYŠOVÁNÍ nákladů občanů na zdravotní pojištění (zdravotnické dani).
Návštěvník
11.5.2007 - 00:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym11.5.2007 - 00:22
Pan Tlustý se choval zcela diplomaticky, nicméně kolega byl sdílnší a sdělil přítomným, že premiér je poměrně jednoduchý až hloupý, s čímž se dá souhlasit. Myslím, že není námitek.
anonym
10.5.2007 - 22:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny10.5.2007 - 22:02
Byl pan Tlustý v Grandu? A jak si vedl? Co přinesl nového? Podělte se někdo, kdo tam byl, s těmi co ne, prosím.
anonym
8.5.2007 - 17:33
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Rada MS ODS8.5.2007 - 17:33
Tak to opravdu ve sněmovně být nemusí.
Rada MS ODS
8.5.2007 - 14:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym8.5.2007 - 14:22
Protože ve čtvtek jsou od 14,3o hod. interpelace na vládu, oba pozvaní poslanci - p. Ing. V.Tlustý i p. Ing. J.Klas, zcela jistě dorazí.
anonym
8.5.2007 - 09:54
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Rada MS ODS8.5.2007 - 09:54
Sněmovna samozřejmě zasedá stále.Spíše jde o to, že ve středu 9.5.2007 začíná několikadenní schůze sněmovny.Tam snad pan poslanec Tlustý bude.To zase usuzuji já.