Obsah  >>  www.Slansko.Cz  >>  V44111
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15

V44111

anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: S
21.9.2007 - 22:28
Asi jste chtěl říci "nepitvejte", žejo?

Ne, chtěl jsem a napsal jsem nepiplejte to! Koukněte se komu odpovídám, přeštěte si jeho příspěvek a pochopíte.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
S
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
20.9.2007 - 13:32
Piplat, vypiplávat se dá něco, ale nikoliv se "v tom".
A naopak, se "v tom" dá pitvat, neboli sáhodlouze něco rozebírat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: S
20.9.2007 - 12:19
Myslím, že nepiplejte ( se v tom ) je výstižnější.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
S
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
20.9.2007 - 09:20
Asi jste chtěl říci "nepitvejte", žejo?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
19.9.2007 - 20:31
nepiplejte to!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
19.9.2007 - 09:35
Přirovnávat k tomu doktora? Myslím, že tady je to trošku jinak, tady existuje Hypocratova přísaha, ale to je jedno, to by jste asi nepochopil
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
19.9.2007 - 09:28
Proč bych chodil přesvědčovat majitele, když můžu jít jinam.....odpověď na Vaše téma - běžte jinam a nepiplejte to
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
18.9.2007 - 23:05
I doktor je jenom člověk a má své starosti a tak co s pacintem, co prudí? Já bych mu vyrval zdravý zub nebo do břicha zašil nůžky, proti průjmu mu předepsal projímadlo nebo ať si jde umřít jinam.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
18.9.2007 - 23:01
Proč bych chodil přesvědčovat majitele, když můžu jít tam, kde mi chutná. Více služeb za nižší cenu = cesta k větším ziskům, anebo naopak. Na to přijde sám.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
18.9.2007 - 08:17
Já neřikám, že by se měl nad hosta číšník navyšovat, nebo tak...to ne, v tom s Vámi souhlasím.
Jen se mi prostě nelíbí, jak se hned do každého navážíte. Jsou to taky jen lidi a mají svoji starosti a když jim tam ještě přijde někdo, kdo chce jen prudit.....
Taky by jste asi nebyl dvakrát nadšený a svoji nespokojenost s hostem by jste mu dal na jevo.
Co se týče toho Bernarda, je to fakt škoda... Ale je to všechno o penězích a službách. Staropramen taho nabídne ví, větší výhody a taky horší pivo...Ale s tím asi nic neuděláme, max. si běžte stěžovat za majitelem, který má s pivovarem určitě závaznou smlouvu na x let.... Takže to asi tak lehce nepůjde...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
17.9.2007 - 16:35
Bernard sice je dobrý pivo, ale 2x jsem dostal nakyslý a smradlavý, takže jsem tam přestal chodit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jarka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
17.9.2007 - 15:42
Ve V-klubu jsme byli v sobotu. Výborně jsme si pochutnali na sýrovým talíři, najedli jsme se z něho 4. Bernarda je sice škoda, ale na staropramen si nikdo nestěžoval. Obsluha milá, nevyhodila nás ani po zavíračce, v klidu si od nás vzali ještě jednu objednávku. Je to hospoda, kam chodíme často a rádi. A co se provozního týče, nikdy žádný problém, ba naopak.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
17.9.2007 - 12:44
Ztracenejch hostů už je hodně. Bernard je totiž značka a Smíchov to je s....a.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
17.9.2007 - 12:09
Když se řekne, že obsluha má obsluhovat, má respektovat hosta, tak to není stejné jako že musí skákat jak host píská. Ten rozdíl vy asi těžko pochopíte. Může si na hosta udělat vlastní názor, ale pokud není pro hosta příznivý, nesmí to na sobě nechat znát, natož aby hosta napomínala (stále je řeč o slušném hostovi). To také těžko pochopíte. Obsluha se v žádném případě nesmí povyšovat na hosta, jistou nadřazenost hosta nad obsluhou musí tolerovat. To je obchod. Host musí odcházet spokojený, s pocitem, že byl váženým hostem a co hlavní, musí přijít znovu. Je-li tomu naopak, nepřijde a ještě ovlivní další. Ztracený host, je horší než žádný.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
17.9.2007 - 09:46
No po té době se mi občas zasteskne, ale né z tohoto důvodu, ale to by bylo na jiné téma...
Jen nechápu, proč furt berete obsluhu a vlastně skoro celý personál, že jen musí skákat jak vy pískáte a nemůže si na Vás udělat vlastní názor.... Nevim.....přijde mi to trošku utažené za vlasy...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňačka
17.9.2007 - 09:43
To si si to trochu spletla.... Já nejsem provozní v Gumárně, to fakt ne, do pohostinství už nedělám...
A koukám, že si pěkně namíchnutá, bože vy jste tek jednoduchý....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
A.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: :-(
15.9.2007 - 12:42
Fakt?No huráááááá!!!Potěšení je na mé straně!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
:-(
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
14.9.2007 - 21:27
Nebojte od října to má nového nájemce a ten v maskáčích končí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
14.9.2007 - 21:01
Pane, demokracie není v tom, že někdo jedná jinak, než má. Čeština vám napoví, obsluha obsluhuje a host je host a v demokracii zejména. Možná se vám zastesklo po době, kdy zákazník byl prosebníkem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Slaňačka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Slaňák
14.9.2007 - 20:19
Jo tak to je silná inteligence pane provozní!!Pokud pane nevíte,proč se nesluší hodnotit hosta,nemáte tam co dělat!Jen připomenu,skromně to,že ti hosté vám totiž nosí peníze,pokud vám to v té gumácké palici nedošlo.Ale v jednom se shodneme,že já od jisté doby tento "podnik" nenavštěvuji,a nehodlám to ani měnit.A slyšela jsem,že už ani nemáte to jediné co tam táhlo lidi--Bernarda...hm... i tak vám přeji mnoho úspěchů.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.