Obsah  >>  Guláš  >>  Komunální a senátní volby 20.-21.října, aneb koho budeme vol
Strana:   1  ...  39  40  41  42  43  ...  94

Komunální a senátní volby 20.-21.října, aneb koho budeme vol

Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Robin 18.28
4.10.2006 - 18:55
To nepitvejte.
Rozumím tomu, co říkáte.
Předpoklad je, že jak agentura, tak strany umí vybírat, že to prostě funguje.
A pak nás to nezajímá. Ty jejich otázky pro kandidáty ať jsou jejich "kuchařskym" uměním., třebas tajnym. My si počkáme na výsledek.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Robin 18.20
4.10.2006 - 18:48
S tím popisem vašich požadavků máte samozřejmě pravdu, asi jste jen dřív neuvedl, co tím míníte.
To je politický marketink, PR.A ten je o komunikaci. Komunikuje všechno, bohužel i tenhle kandidát a máte pravdu, že je metodou takovejhle smrad zahnat....komunikací.Komunikovat. Třeba tím způsobem, co jste popsal.
Naprostej souhlas.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Robin
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
4.10.2006 - 18:28
Ještě k tomu příkladu s býkem.
Usmažím Vám výbornou smaženici, ale druhého dne se nedožijete. Co s tím?
Mně teda rozhodně zajímá, jestli ten býk byl krmený masokostní moučkou, jestli se ve stádu vyskytla BSE, jestli maso bylo správně uskladněné. Jestli byla dodržená technologie přípravy. Jestli je v kuchyni čisto, jestli není kuchař nebo číšník bacilonosič a podobně. Tohle všechno mi zaručuje státní dozor a v případě kandidátů na zastupitele by mi to měla garantovat strana, která je navrhne. To je samozřejmý předpoklad a jejich CV je to, jak ten biftek chutná a podle toho se rozhodnu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Robin
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
4.10.2006 - 18:20
Chybu může udělat každý a je fér ji přiznat. Tak jak to udělal starosta a nakonec i Vy. Přiznání chyby, ale pan Schneider zcela jednoznačně odmítl a to ODS v mých očích znevěrohodňuje. Aby nedoško k omylu neudělalo ji nevěrohodnou. Ta miska na které je starosta s dalšími, které osobně znám a mají moji důvěru, pořád s přehledem převažuje tu s pány Schneiderem, Bartoníčkem a Kučerou. Nic není černé ani bílé.
A co bych chtěl o kandidátech vědět?
Strukturovaný životopis s ohledem na jejich kandidaturu. A neměla by tam chybět odpověď na otázku čím osobně prospěli a hodlají (mohou) prospět městu.
Když se straně stane takovýhle průser (promiňte mi to slovo, ale jinak se to nedá nazvat), tak jediná cesta, jak voliče přesvědčit, že s ostatními kandidáty je to OK, je zveřejnit, jak se na kandidátku dostali. A ne zatloukat, zatloukat a ještě jednou zatloukat. Pak si aspoň já řeknu, proč vlastně zatloukají? Nemá to nějaký důvod? Já nejsem členem žádné strany a rozhoduji se svobodně na základě faktů (no snažím se o to) bez ohledu na stranickou disciplínu, tak mi nevyčítejte, že chci o kandidátech něco vědět. Chcete můj hlas? Dobře něco za něco. Dejte mi o kandidátech informace. A to i třeba takové, kolik má bodů v registru řidiče nebo že je vyléčený alkoholik.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Robin
4.10.2006 - 13:56
Vy jste nezpochybňoval právo, ale žádal jste ,aby zveřejnili , JAKÝM způsobem byl vybrán a nechával jste si prostor k tomu, že ten způsob budete komentovat.
To je nám přece buřt, jakým způsobem, podstatný je výsledek.
Mě nezajímá rodokmen bejka z něhož pojídám steak, ani způsob skladování a prodeje a přípravy, mě zajímá - a to ocenim a zaplatim - výsledek.
Buď chutná, nebo nechutná.
Pokud nejsem odborník na personalistiku či PR.
Kafkovou vybrala renomovaná personální agentura, nepochybujte, že popis toho co musela prokázat bude několik stránek A4. To nás přece ale nezajímá.
Prostě se stala chyba! S Kafkovou i Kučerou.
Není nad čím bádat, i když to jsou jiný levely.
V jednom případě asi selhala agentura a paní Kafková, v druhém kandidát neposkytl informace o svých trablech se zákonem,ačkoli právně vše doložil a souhrou okolností/ např. kdyby reportáž odvysílali dříve, byl by vyškrtnut/ je už jen na jeho vůli, jak se zachová.
Srovnávat to s dobou okresních tajemníků za bolševika není na místě, protože výběr je jen vnitřní věcí každé partaje. Je to jejich PR a jejich personalistika, kterou hodnotí voliči.
Mě vůbec nezajímá, jak vybrali Paroubka. Že zbyl. Mě zajímají ty důsledky a výsledky.
Jinak by mě zajímalo, na co se chcete vlastně ptát. Jak byste formuloval ty dotazy?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Robin
4.10.2006 - 13:33
Soud proběhl, to máte pravdu, ale nikde není řečeno,jak dopadne jeho odvolání a co udělá soud vyšší instance, ten to může zrušit v celém rozsahu a budou po 11 letech na začátku!
To s ESD berte jako nadsázku, ale trochu trpkou, ale ani to nelze už vyloučit, už samotná doba řízení svědčí o českém právním prostředí.
Těch nepřesností je patrně více. Kroupa uvedl, že byl dotyčný odsouzen již před revolucí, ale pan starosta viděl OPIS TR a tam by musel být trest zaznamenán. Nebyl. Takže Kroupova informace není pravdivá.
Reportáž samozřejmě poškodila i místní ODS,/ asi taky měla, ne?/ ale starosta to bravurně zvládl, k jeho vyjádření není co dodat, škody nebudou.
Nojo NOVA je sledovaná, ale to ještě není známka kvality. Blesk je taky sledovaný.
Jasný je, že na kandidátku nepatří a okolnosti, proč tam zůstal, jsou známy
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Radek
4.10.2006 - 13:32
Soud proběhl, to máte pravdu, ale nikde není řečeno,jak dopadne jeho odvolání a co udělá soud vyšší instance, ten to může zrušit v celém rozsahu a budou po 11 letech na začátku!
To s ESD berte jako nadsázku, ale trochu trpkou, ale ani to nelze už vyloučit, už samotná doba řízení svědčí o českém právním prostředí.
Těch nepřesností je patrně více. Kroupa uvedl, že byl dotyčný odsouzen již před revolucí, ale pan starosta viděl OPIS TR a tam by musel být trest zaznamenán. Nebyl. Takže Kroupova informace není pravdivá.
Reportáž samozřejmě poškodila i místní ODS,/ asi taky měla, ne?/ ale starosta to bravurně zvládl, k jeho vyjádření není co dodat, škody nebudou.
Nojo NOVA je sledovaná, ale to ještě není známka kvality. Blesk je taky sledovaný.
Jasný je, že na kandidátku nepatří a okolnosti, proč tam zůstal, jsou známy
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Alfons
4.10.2006 - 09:25
To bylo šlechetné gesto. Jen jeho význam trochu snižuje fakt, že výsledek byl předem jasný a nebylo tedy co ztratit. Udělal by to v jeho situaci Paroubek?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Alfons
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Schneider
4.10.2006 - 08:48
Při výsledku hlasování 96:99 je celkem jedno jestli Topolánek pároval nebo ne. :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Divák
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
4.10.2006 - 08:27
Ať chceme nebo ne pro každého, tedy i pro pana Kučeru platí presumpce neviny - já vím že už byl sice odsouzen ale odvolal se a bude se odvolávat dokud to půjde, to by udělal každý pokud by mu hrozil kriminál a nezbývá než počkat na definitivní a nezvratný výrok nejvyššího soudu kam celá kauza díky reportáži nejspíš směřuje.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Robin
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
4.10.2006 - 00:47
Znovu jsem se musel vrátit ke svému příspěvku, ale že bych zpochybňoval právo kterékoli strany postavit kohokoli na kandidátku to jsem tam nenašel.
Ale mám za to, že když strana postaví kandidátku, tak má zájem na tom, aby kandidáti byli zvolení a tak by o nich měla potenciální voliče informovat proč na tu kterou kandidátku byli postaveni. Jsem zvyklý používat vlastní mozek a ne jít slepě za vůdcem, tak se nedivte, že se ptám proč.
Ale pokud myslíte spolu s panem Schneiderem, že mám vzít co mi jeho strana nabízí a neptat se, tak je to také odpověď.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Radek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
3.10.2006 - 23:48
Ve vyjádření pana starosty byla drobná nepřesnost. Karel Kučera (společně s Alexanrem Šnytrem) byl odsouzen v srpnu 2005 Obvodním soudem pro Prahu 6 za vydíradí na dva roky s podmíněným dvouletým odkladem. Proti tomu se na místě oba dva odvolali. To je také důvod proč má čistý TR. Soud proběhl, takže pochybuju že by Kučera uspěl u Evropského soudního dvoru.

Stavení na Rakovnicku kde byl Fr. Chvalovský přes noc "vězněn", patřilo právě panu Kučerovi.

TV Nova ať se vám to líbí nebo ne, je nejsledovanější TV v ČR. Je zvláštní jak se k reportáži o panu Kučerovi vyjadřují představitelé slánské ODS. Není mi jasné co mají za lubem. Zřejmě doufají, že na ten "bulvár" nikdo nekouká, problém bagatelizují a modlejí se aby to do voleb celé uslo. Pokud by informace o panu Kučerovi byly nepravdivé, nechce se mi věřit že by na ní někdo nepodal trestní oznámení. Jestiže totiž ta reportáž byla nepravdivá, poškodila nejen Kučeru, ODS, ale i celé Slaný, takže starosta by měl neprodleně jednat. Nemyslíte???

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Schneider
3.10.2006 - 23:40
O tom nepochybuj odesáckej dobytku !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Schneider
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
3.10.2006 - 23:27
Jo, jo - to jste nám to nandali /Topolánek pároval/ ... jen jste trochu barvoslepý - teď by vám zřejmě vyhovoval Paroubek + komunisti - začíná být zima a rudá je teplá barva - ta by vás zahřála co?!!!
Ale vemte si raději teplé prádlo!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
3.10.2006 - 22:59
Tak jsem si dnes oddychl. Sněmovna nedopustila aby prošla vláda s komunistickým ministrem. Tak jsme ty rudé zase trochu zarazili v rozletu, co?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
3.10.2006 - 22:02
Tak jsem si přečetl vyjádření pana starosty.
Je-li pravda, že je vyšettřován 11 let, pak lze očekávat , že šikovným právníkem vysoudí
na na českém státu ve Štrasburku takové
peníze, že v dalších volbách bude moci financovat svoji volbu do Senátu.
Jako jednu újmu popíše skandalizaci v celoplošné televizi před volbami.
To je opravdu povedené.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
3.10.2006 - 22:00
Změna - web TV Nova doznal značných změn - tedy i adresa už je jiná: http://www.nova.cz/tvarchiv/?32701d=28.09.2006&32701m=p&32701p=OCI&32701v=41457
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
3.10.2006 - 21:55
Co tímto: "Poslyšte a kde toho CH. ubytovával, jsem úplně čistý..." míníte? Vy jste pořad "Šílený Max" neviděl? Tady je: http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=41457
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Radek
3.10.2006 - 21:42
Ale samozřejmě,
taky jsem to absolvoval. Několikrát.

Přísně vzato, máte samozřejmě pravdu, že listy vlastní jím vlastněná právnická osoba, jejíž je ovšem statutárním zástupcem a zároveň jediným společníkem, DPH jasně.
Přísně vzato je podnikatel, to máte pravdu.

Já jsem spíš akcentoval, že v průběhu minulých let mu byly nerušeně vydány listy, které nelze bez beztrestnosti vydat - zápis, koncese atd.
Jak má potom postupovat neiformovaná strana, když je evidentně stále čistý? Z vašeho vyjádžení jsem četl nesprávně, že se domníváte, že nemá živnostenský list, jako kdyby ho nemohl mít vydán/ ponechme stranou tu formu podnikání/

Poslyšte a kde toho CH. ubytovával, jsem úplně čistý...






Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Anonymní uživatel
Hlavně pro: inženýr
3.10.2006 - 20:34
Fámy nešířím, můj seznam je kopie výpisu ze Živnostenského úřadu v Mnichově Hradišti.
Takže tento živnostenský list byl vydán.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  39  40  41  42  43  ...  94
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.