Obsah  >>  Guláš  >>  Thor Steinar - nacistické oblečení ve Slaném
Strana:   1  ...  32  33  34  35  36  37

Thor Steinar - nacistické oblečení ve Slaném

anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nebudeme tu přece ze
22.9.2006 - 10:39
Tento příspěvek je jediný na úrovni a na 100% s ním souhlasím !!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
nebudeme tu přece ze sebe...
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny milovníky se
22.9.2006 - 09:35
...navzájem dělat voly. Současný trend u příznivců hnutí "podporujících potlačení práv menšin" je nastolen zcela jasně. Využívat "nebezpečnou symboliku" v takové podobě, v jaké prakticky nemůže být napadnutelná. Pokud někdo napsal, že to oblečení by se nemělo prodávat, protože ho nosí "náckové" byla to velmi hloupá a nešťastná formulace. Náckové nosí i "glády" a Umbro, polo trička s límečkem atd. a proti tomu nemůže žádný rozumný člověk nic namítnout. Je to oblečení, které dává jasný signál ke které skupině se názorově hlásím (tzn. teknaři nosí kšiltovky a maskáče - velmi zobecňuji). U značky Thor Steinar je to ale samozřejmě jiné. Samozřejmě že znaky, runy, nápisy, které na tomhle oblečení najdeme vycházejí apriori ze severské symboliky a mytologie. Bohužel v kontextu hadříků Thor Steinar se nejedná o zacílení na milovníky severských bájí, ale právě na milovníky bájí jistého malíře pokojů s knírkem. Chlapec, který v tom obchodě prodává (a jméno samozřejmě znám, ale ctím jeho právo na anonymitu) tam má navíc na zdi pověšený plakát hudební skupiny, která otevřeně patří k tvrdému jádru "nazi hudebních skupin", což je skutečnost, kterou většina z vás oponentů přehlíží s ledovým klidem. Vytrháváte z kontextu věty, které se vám hodí a na ty reagujete.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Funghi
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Thor
22.9.2006 - 09:18
Si tu větu trochu vytrh z kontextu, nezdá se ti?
Nic takovýho tady nikdo totiž ani netvrdil.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Katka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny píšící a pan
22.9.2006 - 08:37
Co pořád řešíte?To oblečení se mni líbí,nejsem zfanatizovaná,nejsem v žádným spolku,ale opravdu je více stylů oblékání a neřeší to žádné otázky nacismu!Úplně v pohodě si to oblečení koupím a budu v něm chodit po Slaným,městě zakopaným.Nevím pane Sváťo, jaké své osobní problémy na této straně chcete vyřešit?Jestli nemáte někoho rád a něco Vám na něm vadí,tak se tyto situace řeší jiným způsobem.Jako pedagog to ale určitě víte,že.Vy přece máte jít příkladem dětem!
A za poslední.Vydal jste několik CD se slánskými pověstmi,ale tvrdíte,že runy jsou převzaty od nacistů,tak to tu historii znáte velmi málo.Runy,neboli runové písmo,je jedno ze základních písmen pradávných abeced(např.tibetská aj).Je převzato od pradávných germánských rodů.To jsou rody jako keltové aj.A to byly první rody z historie na území okolních států a současné ČR. To némá nic společného s nacismem.U zkoušení byste propadl.Ale to vy jistě vše víte,když jste učitel.Až Vás potkám na ulici velice ráda a určitě,se s Vámi zastavím a doufám,že mi vše reálně a rozumně vysvětlíte, NAVIDĚNOU.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
22.9.2006 - 07:42
Sváťo, až zase budeš v tom svým doupěti zhulenej, že uvidíš ufonky, běž volat a prosit na kolenou pana starostu o pomoc...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
hardrock
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
22.9.2006 - 07:38
Dokážte vůbec někdo pochopit, že existuje skupina lidí, která nosí oblečení protože se jí prostě líbí a ne kvůli propagaci čehokoliv?Že je tahle značka na netu spojována s nacismem, no tak se projevuje pár tupounků.Víte vůbec, že existuje víc stylů oblékání, punk, oi, street, skeat,atd. A to, že má na sobě někdo oblečení oi ještě neznamená, že je nacista, nebo že je podporuje. Jak píše Aleš, konkrétně značka o které je vedena diskuze je skutečně odkazem na severskou mytologii a vikingy.Např. jméno společnosti Ultima Thule bylo také za 2. sv. války zneužito a podívejte se v sobotu ráno na autosalon, po jeho ukončení je logo a nápis společnosti Ultima Thule, jedná se tedy o pořad podporující nacisty? Tento nápis se totiž objevuje na oblečení Thor Steinar.Přemýšlejte trochu, než něco napíšete, nebo řeknete.A ne každý holohlavý člověk je nácek. Dál se vás ptám, jaký je rozdíl mezi tím, jestli mě dokopou ožralí skeenheadi, fanatici z tzv antify, nebo prostě normální opilci z hospody. Pamatujte si, každá myšlenka je zneužitelná a každý fanatismus je nebezpečný, připomíná mi to temný středověk s pálením knih a upalování lidí. Kdo jsou v dnešní době ty nebezpečné čarodějnice? Koho upálíme? Je mi z vás smutno a na zvracení zároveň.Nemyslím všechny zde diskutující, ale jen ty zabedněné.Závěrem vám tady napíšu jen tolik, ne každý skeenhead je nácek a ne každý punker je smažka. A co značka Umbro? Tu také nosí skeenheadi a např fotbalisti, že by se jednalo o nacistické kluby? Každý, kdo něco ničí, dělá bordel a napadá slušné lidi je odpad společnosti. A co je antifa? Stejně nebezpečná extremistická organizace, která se podle mého názoru už dávno vymkla kontrole jejich zakladatelů. Neuznávám feťáky,kam řadím i vyhulence ani lidi šlapající po právech druhých, naučte se taktu, snášenlivosti a slušnosti, aby naše společnost byla lepší.Spíše by se mělo vystupovat proti vzrůstajícímu násilí, kriminalitě a podporovat budování našeho státu, angažujte se v ochraně přírody a přestaňte s plamenými hesly a rozeštváváním lidí. A Sváťo, tebe jsem měl vždy za rozumného člověka,než začneš reagovat,zkus se zamyslet nad tím, co jsem tady napsal, opravdu se dlouze a bez emocí zamysli, než budeš někoho napadat a obviňovat, nebo začneš obviňovat další slánskou firmu, že podporuje komunismus, který je postaven zákonem na roveň fašismu, protože obchoduje s Čínou? Vždyť je to hloupost.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Thor
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All
22.9.2006 - 07:04
vše sem si přečet, jen by mě zajímalo a ať sem kdokoliv napíše, zdali se ve Slaném vyskytují "neonacisti" jestli teda ty některý inteligentní lidi vědi vůbec jaký člověk pod takovým označením vypadá? Podle některých názorů co se tady vyskytují je plešatej, dlouhovlasej,dredař atd, má na sobě džíny nebo maskáče, nosí tričko nebo mikinu Thor Steinar a je to tim pádem ihned neonacista :) Nikdy se mi nestalo že bych takovýho člověka potkal a na ulici či v hospodě nebo někde jinde zvedal ruku a přitom něco hlásil. Perte to sem chci se pobavit nad názory některých dětí :))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ANTIANTIFA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M
22.9.2006 - 00:56
Pro koho pro "nás" to tak vyznívá, a Ty jsi snad mluvčí nějaké skupiny, když právě z tohoto důvodu napadáš jiného diskutujícího?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ANTIANTIFA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M
22.9.2006 - 00:52
Já nestačím žasnout nad takovou snůžkou obviňování a popravdě řečeno, nemám z toho vůbec dobrý pocit. Dozvídám se od neznámého pisatele o sobě věci naprosto iluzorní. Jak si můžeš vůbec dovolit vnucovat mi jakési pochodování po náměstí, bojácnost bez ostatních při vystupování a podobně, tendence mlátit chudáky a ještě mě při tom litovat?! A to všechno aniž bys mě znal? Kde vůbec bereš tu "odvahu" k napadání někoho pouze z důvodu nesouhlasu s Tvými názory? Co seš, co umíš, jaká je Tvá kvalifikace a jakou výši odpovědnosti neseš na svých bedrech, když si dovolíš s touhle drzostí kontrovat názory ostatních? Já jenom doufám, že ten, kdo tuhle diskusi sleduje dokáže racionálně posoudit, kdo je tady štváčem a provokatérem! Nikdy bych si nedovolil přisuzovat někomu scénář jeho chování a počínání včetně snůšky dalších urážek, aniž bych dotyčného znal, tak se nad sebou laskavě zamysli a pokus se snížit hladinu vlastního egoismu...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
M
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jihlava OI.
21.9.2006 - 21:58
Komu "vam" je jedno? Ty jsi mluvci nebo zas jeden chytrak, ktery mluvi za vsechny? A to je vse, co k tematu muzes rict? V hlave se ti pravdepodobne rozsvitil jen napis "ZABIT", dal se uz tve myslenkove pochody nedostaly, co? Co je schledana?? Kdybys radeji misto chlastani Jezka a triskani cikanu, chodil do skoly, udelas lip.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
M
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ANTIANTIFA
21.9.2006 - 21:47

1) Nejsem autorem prispevku 21.9.2006 20:20

2) Tva slova: "Celá věc nakonec vyznívá, jakoby v hračkářství na náměstí sídlila skupina nacistů, kteří chtějí pokračovat v genocidě a tuto snad ukončit vyvražděním i Čechů samých!" Ale, prosim te! Neprehanej, nebo te zacnu litovat.

3) O tom, ze jsi schopny pochodovat po namesti v obleceni z te prodejny jsem presvedcenej. Uz to vidim - pevny krok, drsny pohled, zdvizena pravice, jen neverim tomu, ze bys to udelal sam. Urcite budes mit tak dva tri kamose, protoze sami se bojite. To jdete, mate hlavu mezi ramenama, ale jak jste spolu - "Pojdte, jdeme serezat nejakyho chudaka!"

Taky nechci, aby byl nekdo nepravem osocovan, bylo mu znemozneno podnikani atd., nemam nic proti hrackarstvi, ale rozhodne nesouhlasim s podporou nacizmu, coz tobe evidentne nevadi, vid? A svuj nazor muzu vyjadrit napriklad take tim, ze si nebudu kupovat obleceni teto znacky, lyncovat nikoho nemusim, na to uz specialisty mame, ze jo?

Na netu je znacka Thor Steinar spojovana s nacismem vic nez casto. Ale firme to jaksi nevadi. Proc je zrejme.

Par odkazu (napr. pro Alese (plesatyho Vikinga)):
Wikipedia
idnes
Studentský názorový web
www.part.cz
a dalsi...

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jihlava OI.
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Svatopluka Svába Sla
21.9.2006 - 21:13
Nám ja jedno že Prodávaš lehké drogy, a proto nemusíš odvádět pozornost jinam.Zdravíme na brzkou schledanou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kvak
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym, Vilda i osta
21.9.2006 - 20:22
Je mi z vás všech na zvracení. To jsou takový žvásty co píšete a řešíte. Jděte do háje všichni.
Nevím proč vám tak Sváťa a Čechie leží v žaludku vy vypatlaní kreténi. Udělejte si třeba do zadku dvě díry, když si myslíte že jste v oblečkách Thor Steinar k sežrání. kvak
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
M
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ANTIANTIFA
21.9.2006 - 20:20
Ne, to vyznívá od Tebe....pro nás ta věc vyznívá tak, že v hračkárství se prodává oblečení značky, která vznikla a privátně je určena pro neonacisty a spol. a z jejíhož prodeje jsou tyto strany financovány.....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Sváťa and comp.
21.9.2006 - 20:03
V duchu Vaší logiky Vás žádám, abyste nekupovali v žádném obchodě v celé ČR, neboť určitě nějakéo zboží pochází z komunistické Číny (viz. komunismus postaven mimo zákon), nezapomeňte na Maa a jeho Rudé gardy, které vyvraždily miliony lidí. Ve stejném duchu si o Vás dovoluji prohlásit, že se domnívám, že svojí hudbou probouzíte v lidech divné pudy a zřejmě někdy v budoucnu to zaviní minimálně 3 světovou válku. Jinak pokud máte informace, že ve Slaném je nějaká protizákonná činnost, proč jste to neoznámil PČr?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Vilda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ANTIANTIFA
21.9.2006 - 19:33
Když na to nemá ten smradlavej anarchista tak at si to nekupuje.jemu stačej kratasi z trhu a fusekle se sandály.Brzy přijede operace Arbatan.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Emil co si prdel nemyl
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pro sebe
21.9.2006 - 19:25
On je ten hadrshop celej nejakej divnej, jak muze nekdo kdo je (nebo urcite v dobe otevreni prodejny byl) zamestnancem statu podnikat? Ze by to bylo dedicny pani byvala matrikarko?

vsechno to smrdi, lepe je se drzet stranou.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
hipíz
Anonymní uživatel
Hlavně pro: plešetýho svatu
21.9.2006 - 19:22
Už to víte že v Cechii se slejzaj smradlavý punkeři a prý se tam dá koupit i tráva říkala mi to moje nezletilá dcera .
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ANTIANTIFA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: M
21.9.2006 - 18:55
Musím znovu zdůraznit nebezpečnost takto zaujatých postojů a předpokládám, že celá záležitost je jasná a jednoznačná. Vrcholem drzosti je napadání každého diskutujícího, který nesouhlasí s útoky na soukromý podnikatelský subjekt z nacistické či neonacistické příslušnosti! Celá věc nakonec vyznívá, jakoby v hračkářství na náměstí sídlila skupina nacistů, kteří chtějí pokračovat v genocidě a tuto snad ukončit vyvražděním i Čechů samých! A to pouze proto, že se jako součást jejich nabídky stalo severské oblečení. S takovým postojem naprosto nemohu souhlasit a doufám, že celá věc bude prošetřena a dojde k potrestání viníků. Mimochodem jsem rozhodnutý vybavit se na protest těmto tlakům oblečením z oné prodejny a toto oblečení budu bez skurpulí nosit a upozorňovat, že mě žádná banda fanatiků nebude určovat co je a není správné!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Aleš (plešatej)
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
21.9.2006 - 18:15
www.pohanstvi.net/inde.php?menu=gemytologie
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  32  33  34  35  36  37
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.