Obsah >> Infrastruktura, ekologie >> TARIF Středočeské integrované dopravy ve Slaném
Strana: 1 2
TARIF Středočeské integrované dopravy ve Slaném
helena
2.1.2006 - 19:25
Anonymní uživatel
Hlavně pro: myš2.1.2006 - 19:25
Kdyby měl každý auto,pak se tu o MHD vůbec nemusíme bavit!Ten,kdo ho nemá,využívá služby MHD,které v tak velkém městě jako je Slaný,jsou absolutně nedostačující!A ty myš-ŠUP DO DÍRY!
myš
2.1.2006 - 16:52
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny2.1.2006 - 16:52
Tak si vezmu auto, když vezu nemocné dítě. A když jsem o berlích, tak se neseru z Dolíků na Pražskou, dřepim doma na prdeli. Takže tvé argumenty poněkud kulhají.
pavel
2.1.2006 - 14:57
Anonymní uživatel
Hlavně pro: myš2.1.2006 - 14:57
Nechci ti do toho mluvit,ale chtěl bych tě vidět,jak jdeš o berlích z Dolíků na Pražskou!!A děti asi také nemáš,mluvil bys jinak,zkus jít s nemocným dítětem pěšky k dětské doktorce třeba z Pražské...
myš
31.12.2005 - 16:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny31.12.2005 - 16:22
MHD zvlášť malém městě jako je Slaný je k ničemu. Kamkoli lze pohodlně dojít, nemáme zas tak rozlehlé město, jako např Praha. Jste akorát lenoši, všude se píše o tom, jak máme málo pohybu. Tak serte na mandelinku a choďte pěšky. Zvlášť vám důchodcům a matkám na MD se hovno stane, projdete se, uděláte něco pro zdraví, času máte hodně, nemusíte pospíchat, vysmrádnete a vyprdíte se na čerstvém povětří a ušetříte nějakou tu kačku. ČSAD zruší nerentabilní MHD a zlepší se i čistota ovzduší ve Slaném. Takže samá pozitiv, že ?? Zamyslete se povaleči líní !
Jan
30.12.2005 - 20:12
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny30.12.2005 - 20:12
Určiět by bylo bezvadné, aby MHD fungovala i o víkendech. V rámci tarifu SID by určitě jezdilo lidí více než doposud.
chjooo
26.12.2005 - 18:38
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny26.12.2005 - 18:38
A co takhle raději zajistit,aby MHD fungovala i během víkendu?I během všedních dní jsou však intervaly ve kterých MHD jezdí naprosto nedostačující!!!V mnohem menších městech jede MHD minimálně každou půl hodinu.Matky s malými dětmi,ale i důchodci jsou především během víkendu odkázáni na příbuzné nebo na ty,které dokáží uprosit,aby je odvezli do města.Zkuste si v 75 letech takovou procházku z Dolíků na Přažkou...
DVOJČE
25.12.2005 - 19:55
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny25.12.2005 - 19:55
Já jel naposledy "mandelinkou" za komanče a to jsem tam snad házel padesátník do nějakýho stroje u řidiče..... Takže pěkný svátky
Jakub Procházka
25.12.2005 - 11:56
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym25.12.2005 - 11:56
To zase vymysleli věc. Mě osobně to připadá zbytečně složitý. Cestující budou mít problémy se tom vyznat. Proč nemohli protáhnout PID do celého Středočeského kraje? Asi proto, že středočeský kraj (pan Bendl a spol) zase musí mít něco extra...
anonym
25.12.2005 - 11:26
Anonymní uživatel
Hlavně pro: cestující veřejnou d25.12.2005 - 11:26
Dobrý den
Ve Středočeském kraji postupně vzniká tzv. Tarif Středočeské integrované dopravy, které v podstatě přinese revoluci ve způsobu obbavování cestujících.
Na tento tarif (SID) se samozřejmně dle dotazu na ČSAD Slaný připravuje i tento slánský dopravce. Jeho zprovoznění se očekává asi v průběhu příštího roku.
Dle dotazů na Středočeském krajském úřadu by se do projektu integraci zapojilo nejen ČSAD Slaný (včetně MHD), ale i ČSAD Kladno (které již využívá KLID), dále také Dopravní podnik Ústeckého kraje, BUSMAT a řada dalších dopravců projíždějících přes město Slaný. Uvažuje se i o Českých drahách, samopzřejmně dle zájmu cestujících.
Vše samozřejmně by nebylo ihned, ale postupně.
Základní podmínkou vůbec zprovoznění systému integrace musí být vybavení autobusů odbavovacími strojkami na čipové karty.To je již dnes samozřejmostí a dnes již cestující těmito karty platí.(rodinná-dle počtu km u ČSAD Slaný)
Systém by byl založen na tzv. tarifních pásmech (jako v Praze) s tím, že u časového kupónu čipové karty bude umožněna v daném okruhu v týdenní, měsíční a čtvrletní variantě neomezená jízda.(od rána do večera-každý den). Jak je to třeba v Praze.
Středočeský kraj chce jízdu do Prahy ze Slaného řešit pro denně dojíždějící cestující do zaměstnání následovně:
V úseku od Slaného až do konečného pásma SID (asi na hranice Středočeského kraje) by lidé využili časový kupón (př:čtvrletní-je nejlevnější, například 5.pásem) a dále tzv. doplňkové kupóny PID(pražské integrované dopravy), aby mohli v oblasti Prahy cestovat bez nutnosti dalšího odbavení.
Podobně toto dnes funguje třeba pro obyvatele Kralup nad Vltavou, které využívají služeb Českých Drah. I tam je kupón opravňuje k neomezené jízdě nejen v úseku Kralupy nad Vltavou-Praha, ale třeba Kralupy nad Vltavou-Kladno atd.
Níže uvádím podorobnosti Tarifu Středočeské integrované dopravy (včetně ceny, tarifu atd.), který jsem našel konečně na internetu. Sice dost složitě, ale dílo se podařilo.
Protože se dříve či později bude Slaného tarif SID týkat, velice rád přivítám věcnou diskusi nejen k tomuto tarifu, ale i způsobu odbavování cestujících v současnosti.
Víte-li více než je zde uvedeno, budu rád když to napíšete. (rozdělení pásem SID na Slánsku-mapa)
POZOR
Prosím dle zkušeností z jiných diskusních témat jen o věcné, slušné názory k tomuto tématu!!!
S pozdravem
a přáním všem uživatelům osobní dopravy vše nejlepší nejen v roce 2006.
TARIF Středočeské integrované dopravy
(podmínky platby, cena jízdného, časových kupónů je uložen ve Wordu na odkaze - SOUBORY KE STAŽENÍ
Ve Středočeském kraji postupně vzniká tzv. Tarif Středočeské integrované dopravy, které v podstatě přinese revoluci ve způsobu obbavování cestujících.
Na tento tarif (SID) se samozřejmně dle dotazu na ČSAD Slaný připravuje i tento slánský dopravce. Jeho zprovoznění se očekává asi v průběhu příštího roku.
Dle dotazů na Středočeském krajském úřadu by se do projektu integraci zapojilo nejen ČSAD Slaný (včetně MHD), ale i ČSAD Kladno (které již využívá KLID), dále také Dopravní podnik Ústeckého kraje, BUSMAT a řada dalších dopravců projíždějících přes město Slaný. Uvažuje se i o Českých drahách, samopzřejmně dle zájmu cestujících.
Vše samozřejmně by nebylo ihned, ale postupně.
Základní podmínkou vůbec zprovoznění systému integrace musí být vybavení autobusů odbavovacími strojkami na čipové karty.To je již dnes samozřejmostí a dnes již cestující těmito karty platí.(rodinná-dle počtu km u ČSAD Slaný)
Systém by byl založen na tzv. tarifních pásmech (jako v Praze) s tím, že u časového kupónu čipové karty bude umožněna v daném okruhu v týdenní, měsíční a čtvrletní variantě neomezená jízda.(od rána do večera-každý den). Jak je to třeba v Praze.
Středočeský kraj chce jízdu do Prahy ze Slaného řešit pro denně dojíždějící cestující do zaměstnání následovně:
V úseku od Slaného až do konečného pásma SID (asi na hranice Středočeského kraje) by lidé využili časový kupón (př:čtvrletní-je nejlevnější, například 5.pásem) a dále tzv. doplňkové kupóny PID(pražské integrované dopravy), aby mohli v oblasti Prahy cestovat bez nutnosti dalšího odbavení.
Podobně toto dnes funguje třeba pro obyvatele Kralup nad Vltavou, které využívají služeb Českých Drah. I tam je kupón opravňuje k neomezené jízdě nejen v úseku Kralupy nad Vltavou-Praha, ale třeba Kralupy nad Vltavou-Kladno atd.
Níže uvádím podorobnosti Tarifu Středočeské integrované dopravy (včetně ceny, tarifu atd.), který jsem našel konečně na internetu. Sice dost složitě, ale dílo se podařilo.
Protože se dříve či později bude Slaného tarif SID týkat, velice rád přivítám věcnou diskusi nejen k tomuto tarifu, ale i způsobu odbavování cestujících v současnosti.
Víte-li více než je zde uvedeno, budu rád když to napíšete. (rozdělení pásem SID na Slánsku-mapa)
POZOR
Prosím dle zkušeností z jiných diskusních témat jen o věcné, slušné názory k tomuto tématu!!!
S pozdravem
a přáním všem uživatelům osobní dopravy vše nejlepší nejen v roce 2006.
TARIF Středočeské integrované dopravy
(podmínky platby, cena jízdného, časových kupónů je uložen ve Wordu na odkaze - SOUBORY KE STAŽENÍ
Přílohy:
881.doc -
Strana: 1 2
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.