Obsah  >>  Kultura, volný čas a sport  >>  Uctění památky našich hokejistů
Strana:   1  2  3

Uctění památky našich hokejistů

Obyvatelka
Počet příspěvků: 51
Hlavně pro: Shark
22.9.2011 - 08:03

Už několikrát jsem v jiných diskusních forech napsala, že rozumíte  úplně všemu, politice, ekonomice, vaření piva atd.

Z  Vašich příspěvků však  na mě dýchá arogance,  tzn. pravdu musím mít jenom já a diskutéra musím umlátit argumenty. Zkrátka, když neplatí článek č. 1 (Shark má vždycky pravdu), tak platí článek č. 2. 

Nevím, co byste dělal, kdyby tu ta možnost diskusního fora nebyla.

Musím souhlasit s příspěvkem Maxima. Taky se mi nelíbí, jak to tady vládní garnitura, ať vedená ČSSD či ODS vede. Nelíbí se mi, že se zvyšuje daň DPH, přestože, mám ten dojem, v programovém prohlášení vlády, tento bod nebyl.  Bohužel nemám možnost to změnit. K volbám nechodím, protože mi vadí, jak politici mažou med voličům kolem úst, a pak na své volební sliby zapomínají. Už nemám ten věk na to, abych se sebrala a šla začínat do jiné země. A taky k tomu nemám odvahu, přiznávám.

Nelíbí se mi, jak se to tady hemží Ukrajinci, Poláky, Rumuny a já nevím, kým ještě. 

Zvyšují nám kriminalitu, neplatí si zdravotní a sociální a když jsou nemocní, tak jim na to každý přispějeme.  Přesto dokážou být arogantní a sebevědomí a stačí, aby dva Ukrajinci nastoupili do vagonu metra a už dávají najevo, kdo je tam pánem. Nejsem proti cizincům, ale tohle mi dost vadí.

Tomu, že nás někde nemusí, se nedivím. Čecháček se vždycky snaží najít způsob, jak si tzv. "přilepšit".
A  že nedodržujeme zákony? Proč bychom to dělali, když to nedělají politici také?

Nejsem hrdá na to, že jsem Češka, když se podívám na to, jak se prezentujeme "skvěle"  ve světě. Ale jsem hrdá na to, když vyhrajeme mistrovství v hokeji nebo zvítězí Špotáková, Šebrle a spol.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Shark
21.9.2011 - 23:49

Ale to mě přece nezajímá,že nemají pracovní příležitosti a jiné náležitosti.Já za to nemůžu,že žijí v zaostalé zemi.Já akorát nechci,aby tito lidé na mě nahlíželi jako na zloděje,když beze mě nebudou mít ani na chleba.Já v létě nebydlím ve sklepě a v průmyslu nepracuji.Když jsme takoví zloději,tak proč jsem jezdí ta polská svoloč dělat blbečky za pár korun,když můžou dělat stejný blbečky za pár euro nebo jet do ameriky nebo vlastně kamkoli.To mě rozčílí.Žadoní tady o levnou práci a pak maj plnou hubu řečí,jací jsou češi zloději.Vždycky platilo Koho chleba jíš,toho píseň zpívej.Jinak já jsem si z českého sociálního systému nevzal ani korunu.Nebyl jsem nikdy na podpoře.Takže nechápu,o čem to mluvíte.Jinak vlajkou též nemávám a reprezentant určitě jsem,protože mám vlastní názory a nestydím se za ně,jako mnozí.Zklamu Vás,protože paštiky jsem nikdy do Chorvatska nevezl.Ale vlastenec,i když to slovo dneska zní divně,jsem a není mi jedno,co se tady děje,ale bohužel nemám sílu,moc a vliv s tím něco udělat.Dále tady říkáte něco o poctivosti a charakteru.To chorvati jsou teda charakteři,to se musí nechat.Čechy rádi nemají,ale jejich prachy se jim náramně líbí.To je teda charakter.Ještě že je moc neznám,protože z tohoto charakteru bych si na zem odplivl.

Jediná věc,co mě zaráží už delší dobu na diskusích napříč internetem je ta,že naprosto každej si v diskusi hraje na svatouška,slušné jednání.Všichni všechno umí,všichni bez poskrny.Na idnesu je takovejch slušňáků stovky.Vy určitě budete ten slušňák.Typicky poctivý čech.Jestli to takhle je,tak jsem velmi rád,že slušných lidí je stále dostatek,protože praxe mě přesvědčuje o něčem jiném.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Maximus
21.9.2011 - 22:39

Jen vám pro začátek připomenu, že replikuju jen to vaše povýšené opovrhování jinými lidmi, dokonce celými národy.. .
Chorvaty vůbec neznáte. Měl jsem tam tetu, máte těžko ponětí o tom, jak se chovají, znáte jen z pláže.
Jejich životní úroveň je ve srovnání s námi malá, nejsou tam pracovní příležitosti, proto tam jezdíte do jejich domů.  v rekreačních oblastech je jen sezona a nemůže tam být průmysl.Na dovolených oni ale nikdy  nešetří, proto tak na nás pohlížejí.  Bohužel má to reálný základ.
To jste přesně vy, typickej prototyp, máte o sobě vysoký mínění a vůbec nechápete realitu.Pohrdáte lidmi, že musí pracovat za 80 korun?  To je dost ubohý.  Svědčí to spíš pro jejich kvality a charakter,  snaží se najít východisko ze špatné sociální situace.  To jejich kvality spíš zvyšuje, tedy jestli dokážete rozumnět pojmům jako je povinnost, poctivost a charakter.  Vy byste jistě dal přednost českému sociálnímu systému, hodil se marod a šel dělat někam na čermo, že?  Předpokládám ještě , že si rád zamáváte státní vlajkou.
Nerad bych se pletl, ale to vaše chování  musí nahradil velký stádo Jágrů, vy budete typickej "reprezentant".
P.S. Buď si pletete si Poláky a Rakušany, nebo neumíte číst.. Neřekl to Polák.
Naposledy upraveno 21.09.2011 - 22:41Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Shark
21.9.2011 - 20:25

Opět se velmistr Shark projevil a dokonce mě velmi vytočil.Mě ty Vaše kecy okolo nezajímají.Myslíte si,že si sednu na **píp**,když mi budete vyprávět tyhle hovadiny?Že Vás budu uctívat?Myslíte si,že já jsem nikde nebyl a nic nezažil?Na co si to hrajete?To se tady budeme všichni ,,rádoby anonymně" vytahovat,kdo je lepší,kdo toho má víc,kdo toho víc viděl nebo mě budete neustále poučovat o tom,jak to venku chodí,když jste tam byl jenom Vy???!!!Už mi to sakra vysvětlete,na co si to tady hrajete na tom Slánsku?Někoho to možná ohromí,ale normálně tady machrujete.Já Vám nemám potřebu říkat,kde všude jsem byl a co jsem zažil.Možná by jste se i divil.Připomínáte mi Bohuše z Dědictví.Irence jsou kúpil bazén,aj pštrosa....Navíc dáváte do souvislosti věci,které ani dávat nejdou.Reagoval jsem na Váš ubohý názor,kdy jste pietní akt velmi dehonestoval v souvislosti s tím,že zemřel textař a kvůli němu se veřejný smutek nekonal.Na to jsem reagoval.Nezajímá mě,že si někdo vozí do Chorvatska paštiku.Já Vám na to **píp**,že se to nějakýmu Chorvatovi nelíbí a že mě nemá rád.Znám hodně Chorvatů,kteří pronajímají vlastní barák a po celé léto bydlí ve sklepě.Kdyby tam nepřijeli češi,tak by neměli tyhle jižní srandy v zimě co do držky.Takže ať se jde nějaký chorvat s tímhle hodnocením vycpat.Nemá na to úroveň,protože by jich půlka bez blbých čechů s paštikou pochcípala.A Poláci?Tenhle národ zbožných Homo erectus mě budete dávat za vzor,že já se Polákovi nelíbím?To jste teda zcestovalej,jen co je pravda.Poláci jsou ještě větší zvířata než věčně si stěžující čobolové.Frajírkové si stěžujou,ale po stavbách jich tady běhá jak much.Tak ať si jdou do tý svý super země a tam pracujou,když je tak skvělá.Je běžné,že tady dělá přidavače nebo blbečka na stavbě polský inženýr,chemik a podobně.Dělá za 80 Kč na hodinu.A tenhle člověk řekne,že jsem jeho nejnenáviděnější soused.Tomu se musím jenom zasmát,protože jsou to nuly.Takže až příště budete chtít reagovat na můj příspěvek,tak buďte tak laskav a vyjádřete se k tématu.Plytké řeči o pivě,paštice a zlodějích si nechte a nedělejte ze mě vesnickýho Jardu,co si dá každej den deset piv a který jezdí do Prahy jednou za dva měsíce na výlet a vyfotit se u Pražskýho hradu.Holt nejste sám,kdo něco zažil,ale pořád mi nejde do hlavy,proč se tím tak chlubíte a každého poučujete...Holt asi máte potřebu si něco dokázat,když to někde chybí,že ano?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Obyvatelka
21.9.2011 - 18:47

Rozhodně Vás nehodlám cupovat, v podstatě souhlasím, ostatně tady nejde o fakta, ale o subjektivní vnímání.
K tomu aktu na Staromáku mám taky subjektivní pohled .
Děkuji rodinám těch mladých nešťastníků, že měli rozum a odmítli ten cirkus, který plánoval Svaz českýho hokeje a to  tu výstavu s rakvemi zemřelých.   Na tomhle místě, před zraky čumilů, nechápajících cizinců a kapsářů uspořádat akci připomínající "moskevský " pohřby, mi přijde jako šílenej cirkus.
Když už někdo tohle chtěl, mělo se to odehrát v odpovídajícím prostředí, v nějaké kulturní stavbě ,církevní stánku. Smutek je intimní záležitost a ne příležitost k divadlu v plenéru.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Maximus
21.9.2011 - 18:38

Kdyby byla pravda, že reprezentaci naší domoviny obstarávají hokejisté, pak by to znamenalo, že v Rakousku a Polsku kradou. Protože takhle nás viděj. Podle posledního výzkumu v Rakousku patříme mezi nejnenáviděnější jejich sousedy.
To jsem si mohl myslet, že to takhle někteří vidí. Že pár jednotlivců obstará slušné chování, na to je máme a ten zbytek se bude chovat jak?  JAK? 
Za reprezentací vlasti stojí  jen její občané, každý jeden z nás.  A to tím, jak se každý z nás chová v hotelu, v restauraci, jak se chováte na silnici, zda respektujeme místní zvyklosti. Hodnotí takový to úplně běžný lidský jednání a chování, zda zdravíte a takový ty zcela "obyčejný " parametry lidského chování. Prostě shrnuto, zda  jste dobří klienti, dobří hosté.
Tohle dělá reprezentaci vlasti.
Zda jste slušní řidiči, zda respektujete místní omezení, zda neobcházíte ( tak , jak to Češi umí)  místní nařízení, zda platíte, co máte a tak dál.
Chorvatskejm hotelierum je u p r d e l e , jestli máme ve Slaným polito na zimním stadionu na  sezonu a kolik dal Jágr gólů ve Filadelfii, ty zajímá, zda Češi přestali vozit paštiky a pivo v sudech a zda jim někdo nepartyzánští na dně mořskym.  Myslíte, že budou stačít dvě přesilovky, abychom to srovnali, nemaj nás tam moc v lásce.
Poláci asi sice nebudou o mnoho lepší, možná bych jim křivdil, ale stěžují si stále víc na Čechy, že jim tam kradou, holt mají příležitost poznat zejména severomoravské občany. Kolika góly se to dá napravit?

A o Rakousku to snad už ví každej,  viseli tam nápisy i češtině," nekraďte tady". Kolik trestnejch střílení to může spravit?
Takže shrnuto a podtrženo, na výsledky českého hokeje sousedi prdí. Je zajímá, jak se bude chovat zcela průměrnej českej turista. A tak to chodí kdekoli ve světě. A ani Vondráčková ani Gott a ani 100 Jágrů s tím nic neudělá,  hodnotí se vždy osobní zkušenost s každým z nás.

To, co se kolem toho děje, není mic jiného, než byznys. Vrcholový sport je v současnosti významný byznys, ostatně kluby se obchodují na burze, například Chelsea. Jsou to normální fabriky, kdě pracujícím je sportovec a spotřebitelem je divák.  Smrt je navíc v mediích výbornej artikl, dobře se prodává, a nejvíc vydělavají v tomhle prostředí nebožtíci. Dneska zcela aktuálně  jsem četl, že M. Jackson splatil dluhy, které by za života nikdy nemohl už dát dohromady.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: ItHaz
21.9.2011 - 17:02

Diskuse o ničem.Vám se to nezdá,ale proslavili jí mnohem víc než vy a banda zdejších žvlatlalů jako je Shark,Čtenář a jeho čtyři avatary,Nobody(který i svými příspěvky dokazuje,že je pan Nikdo)Ale je to těžké vysvětlit někomu,kdo nechce.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ItHaz
Počet příspěvků: 133
Hlavně pro: maximus
21.9.2011 - 16:17
nějak se mi nechce souhlasit s tím, že by hokejisté nějak proslavili českou republiku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Ferda Mravenec
21.9.2011 - 14:51
Mimochodem čtenáři,všimnul jsem si,že velmi často si svůj příspěvěk musíte opravit a pod Vašimi příspěvky bývá větička NAPOSLEDY UPRAVENO.Vy mě budete hodnotit,jak já chápu větu?Děláte si srandu,že ano?Člověk jako Vy,který evidentně nedokáže souvisle uvažovat a do toho psát,mě bude poučovat o tom,jak já chápu větu.To se mi snad jenom zdá tohleto.....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: kečupy a majonézy
21.9.2011 - 14:43
Čekal jsem to chlapci,že mi tady budete argumentovat těmito způsoby.Mistra čtenáře ani nebudu komentovat.Několikrát jste přesvědčil o Vašich názorech,zásadách a jiných.Akorát bych dělal něco,co nemá smysl.Nejhorší v životě podle mě je,přesvědčit pitomce,že on je fakt pitomec.Je to běh na dlouhou trať a leckdy končí bezvýsledně.

Jinak k ostatním.Samozřejmě,že tyhle vaše připomínky možná mají něco do sebe a očekával jsem je,protože na to ani nemáte co jiného říci.Denně umírá tragicky mnoho lidí a nikdo o tom nepíše.Zmíněné úmrtí pana Vávry.Ano,byl kapacita svého oboru a průkopník.Ale jak jsem psal níže,starý člověk,dá se to očekávat a navíc se dožil požehnaného věku.Navíc stáří nejde léčit,takže to člověk přijme mnohem lépe,než tragickou smrt.To je stejné jako u válečných veteránů.Taky nikdo hromadně netruchlí.Jinak smrt jednotlivce je ve většině případech vnímána také jinak,než tragická smrt více lidí mladých najednou.I když v případě třeba Jardy Jágra by se asi strhla hysterie napříč celým světem.

Samozřejmě,že v tom truchlení je velká část fandovství.V tom,že se jedná o peníze,tak s tím zásadně nesouhlasím.Nechápu,že v tom každý vidí hned prachy.Jste už tou Novou a tim Bleskem všichni zmagořený.Co tam napíšou nebo řeknou,tomu já hloupá ovce budu bezmezně věřit.Aby ne,když Blesk jsou nejprodávanější noviny v zemi.To taky hodně vypovídá o naší společnosti.Narozdíl od ostatních,tihle hokejisté proslavili republiku v mnohem lepším světle než většina ostatních i bezejmenných.Navíc ty úspěchy jsou mnohem aktuálnější než 50 let staré filmy.Proto nad mladými,neznámými netruchlí celý národ,ale jen okruh přátel,rodiny a známých.To samé platí u Demitry.Kdo tohle chce pochopit,tak to pochopí.Kdo ne,tak bude akorát vymýšlet hovadiny,aby si potvrdil tu svojí pravdu,která je naprosto hloupá
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Nobody
Počet příspěvků: 724
Hlavně pro: Všechny
21.9.2011 - 12:12
To je takový český pohled, že by byl hokej byl nějaký významný evropský sport. Není.
Dneska jsou hokejisti  zaměstnanci sportovních s.r.o., dělají zábavu za  peníze. Zábavu celkem povrchní a pomíjivou, navíc spojenou namnoze s negativními jevy.A reprezentace?
Španěly a Španělsko vůbec nehodnotím podle toho, že vyhráli MS a cirkus fandů kolem spíš může obrazu země ublížit. Mám rád Británii a rád se tam vracím, ale jejich fans jsou stínem nad touhle zemí. Hokej v Evropě skutečně zajímá asi 10% evropské populace, srovnatelný je například s popularitou curlingu, Hokej sledují Seveřani, těch je pět a půl a pak bejvalá ČSSR, to je dohromady zanedbatelný číslo. Hokejově země jsou populačně nejslabší v Evropě.Finále ZOH v Turině ani nevysílala tamní italská televize, Italy to vůbec netankuje. Jinak to je ale v Americe.Ztráta mladých životů je tragedie zejména pro rodiny, hokej v tom nehraje žádnou roli. V masovým sportu přijdou jiní, zatímco třeba toho Vávrui či Vrbu, nebo Svobodu nenahradí nikdo, a věk v tom nehraje žádnou roli. Takový individuality se rodí výjimečně. A to tady ještě nenzaznělo, že odejdou daleko užitečnější lidé, například  vědci a neděje se kolem toho nic, protože se kolem toho netočí prachy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
R _ r
Počet příspěvků: 1479
Hlavně pro: Maximus
21.9.2011 - 10:57

Vcelku nic proti vašemu názoru. Jen přidám, že rozdíl ve smrti hokejistů a jiných zemřelých není jen ve věku, zdraví a síle, neočekávané události. V diskutovaném neštěstí v projevech části veřejnosti působí zejména fandovství, nikoliv skutečné city.

A dovolte mi otázku. Jak na vás působí neočekávaná smrt jiných mladých, zdravých lidí v počtu desítek a jak jste projevil svoji účast?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ItHaz
Počet příspěvků: 133
Hlavně pro: Maximus
21.9.2011 - 09:55

smutné, že národ opěvuje průměrné hokejisty když umřou  nebo něco vyhrajou. Když prohrajou v základní skupině, hned se na ně plive špína. A co dali hokejisté národu? jen zábavu u televize a piva. Nedávno umřel řežisér, co české kultuře a kinematografii dal desítky filmů a koho to zasáhlo? Nějaké průvody na náměstí, skupiny na facebooku? nic. Umřeli nedávno tři dívky v Řecku. Nějaké průvody, šoky v televizi, skupiny na facebooku? ne. Jen stačí tři obyč.hokejisté a národ truchlí. Raper nazpívá písničku, lidí sdílí na facebooku, jdou na staromák poplakat si a tím to končí.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5428
Hlavně pro: Maximus
21.9.2011 - 00:32

Umíte-li dát z písmenek dohromady slova a z nich věty, zkuste z napsaného textu pochopit též smysl napsaného - např. v mé reakci z 15.9., 19:32. Jelikož se ovšem i na Vás zřejmě vztahuje poslední  odstavec toho mého příspěvku, nedělám si příliš iluzí, že by se Vám to podařilo. Reakci pana "Hovězího" z 15.9., 13:06 považuji za primitivitu nejhrubšího zrna - chcete-li Vy ho obhajovat, je mi líto, ale ...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Čtenář
20.9.2011 - 22:38

Opět jste projevil,jak máte velmi nízkou inteligenci a je mi Vás upřímně líto,že tohle dokážete vůbec vyplodit.Asi jste nepochopil reakci,kdy velmistr Shark reagoval něco v tom smyslu,že hokej v Evropě vlastně ani nikoho nezajímá,přitom ho sledují miliony lidí.Ano,jistě.Pan Vrba zemřel,zemřela herečka Dřízhalová a nebrečí sto tisíc lidí,to Vás asi žere,co?Nic proti těmto lidem,ale nedokázali na čas to,co hokejisti.A to zapomenout na všechny starosti a během pár dní sjednotit národ.Miliony lidí v této zemi jsou asi stejný idioti jako já a hovězí steak,že fandí v restauraci s přáteli našim hokejistům a pijí u toho pivo.

Jméno čtenář,Reagující čtenář a výplody pana LSch neboli pana Schneidera jsou nápadně podobné.Myslím,že už se to řešilo v jiných diskusích a myslím si,že je to jedna a ta samá osoba.Pokud je to pravda,tak se přestávám spoustě Vašich výroků divit.Vy nejste žádný fanoušek,ale žvatlal o čemkoli na internetových diskusích.By mě zajímalo,jaká sportovní klání nejvyšší úrovně jste za poslední rok navštívil.
Zatím jste se v jiné diskusi projevil jako věrný přisluhovač Sharka,kterého určitě obdivujete a máte jeho plakát nad postelí.Jiné diskuse,například o politice ani nebudu komentovat,protože by z toho i prase blilo.

Já si národní hrdost projevím tak,že když se daří,tak jdu na Staroměstké náměstí oslavovat titul z mistrovství světa a když se nedaří,tak se na hokej koukám stejně a hokejisty podporuji.

Bohužel jste mě oba se Sharkem velmi zklamali,že dokážete vůbec vyplodit příspěvky tohoto typu.Když to vysvětlím jednoduše,tak smrt u starého člověka se dá předpokládat a člověk je na ní připraven.To samé u herečky,která je sice mladá,ale má rakovinu,která je nevyzpytatelná a člověk může umřít kdykoli.Tady zcela tragicky umřelo několik desítek zdravých chlapů,kteří nebýt toho neštěstí by své životy žili ještě velmi dlouhou dobu,a proto to bylo spoustě lidem líto.

Pokud máte tyhle názory,tak můžete mít jakékoli vzdělání a jakýkoli majetek,ale u mě jste lidské nuly.HOWGH!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Hovězísteak
Počet příspěvků: 19
Hlavně pro: Všechny
20.9.2011 - 19:15
Omlouvám se, že nefandím hokeji s doutníkem v puse a v křesle upřostřed knihovny, která je plna nejhodnotnějších děl lidské historie, jako vy a pan shark patrně. (samozřejmě se zapnutým Slansko.cz, aby vám nic neuteklo:-D)Poznámka, ve které zpochybňujete moje fanouškovství po prohraných zápasech, není příliš na místě. Pouze se pousměji a nechám vás v iluzi. Zduř Slansko.czmágové
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Všechny
15.9.2011 - 22:19
Pro mě je smutná ztráta každého dobrého člověka,bez ohledu na to,jestli to byl hokejista nebo někdo jiný.Je dobré vidět toto i z jiného úhlu pohledu.Ta havárie je bezpochyby velmi smutná tragédie a hokejistů je mi líto:-(Na druhou stranu-zajímá se někdo o to,kolik opravdových vlastenců a hrdinů(nesportovců),zemřelo v zapomění,bez jakéhokoliv uznání?Je velmi krásné,že sport udržuje národní hrdost!Ale též velmi smutné,že tak činí pouze ten sport!Kolik opravdových vlastenců by bylo ochotno položit život za svou zemi a svůj národ v případě potřeby či ohrožení?A bylo by mezi nimi více sportovců nebo nesportovců?Ono to vlastenectví se netýká jen hokeje.Tím nenarážím vůbec na nikoho,jen tak přemýšlím:-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5428
Hlavně pro: Hovězísteak
15.9.2011 - 19:32

Pane "Hovězí" - to, co se stalo těm hokejistům, je velká tragédie zejména pro jejich rodiny a nesmírná ztráta pro celý náš hokej. Jejich převezení do vlasti, přijetí ostatků na půdě vlasti, kterou tak skvěle reprezentovali i samotné smuteční obřady (pohřby), to byly akce velmi důstojné a distinguované - ovšem narozdíl od spíše "teatrálních" akcí na náměstích, ne nepodobných "šaškování" se státními vlajkami po vítězných hokejových (a to je zajímavé, že pouze hokejových!!!) zápasech.
Jsem také sportovním fandou, tedy i hokejovým - a je mi líto smrti všech, těch vynikajících hokejistů, na palubě zříceného letadla, a těch našich zejména - čest jejich památce.
Ale rozhodně nejsem hrdý na takové fandy, kteří si svou národnost a hrdost na ni uvědomují pouze po sportovních úspěších - při jejich sledování v hospodách při pěnivém moku. Jejich výrazivo je velmi podobné tomu vašemu - a takovým, nezlobte se, já nefandím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Hovězísteak
Počet příspěvků: 19
Hlavně pro: Shark
15.9.2011 - 13:06
víš co Sharku?.. di do p r d e l e...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
TSS
povaleč
Počet příspěvků: 95
Hlavně pro: Obyvatelka
12.9.2011 - 12:37

Nemohu jinak než souhlasiit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.