Obsah  >>  Politika, politici  >>  STOP DIKTÁTU EU!
Strana:   1  2  3  4  5  6  7

STOP DIKTÁTU EU!

dělník
dělník
Počet příspěvků: 411
Hlavně pro: Anonym
10.12.2009 - 09:49

Zaplať pánbůh, že na papíře. Jinak by ti chytří vysokoškoláci rozpoutali světovou válku. Kdyby to za ty povaleče neudělali, tak by je jejich nadřízení nakopali nebo vyhodili. Neměli by čas chlastat a museli by něco dělat.Takže jim to vlastně umožňovali.
Naposledy upraveno 10.12.2009 - 13:17Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: antishark
10.12.2009 - 08:48

A Vy si myslíte, že on snad ano? Vždyť to bylo "válčení" na papíře, lampasáci z povolání (správněji z povalování) se vožrali s ruskejma lampasákama a záložáci s vysokou školou (případ Sharka) většinou to hraní si na vojáčky zachraňovali.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dělník
dělník
Počet příspěvků: 411
Hlavně pro: Anonym
9.12.2009 - 15:12

Nechodil.  Ale na nikoho jsem "atomovky" neházel.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
9.12.2009 - 14:33

Samozřejmě, že se cvičení refundovalo. Vy jste chodil na cvičení bez náhrady?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dělník
dělník
Počet příspěvků: 411
Hlavně pro: Shark
9.12.2009 - 08:16

"Sám jako záložák jsem opakovaně cvičil obsazení Rýna a útok na Francii a vždy se nám to povedlo podle plánu. Vždy jsme použili naše  mírové jaderné zbraně. Ale neděste se, jen malé tonáže, víte?"

Myslím, že k tomu není co dodat.  Snad jen to, že jste to nespustili doopravdy. Zaplať pánbůh. Hrdino.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
6.12.2009 - 00:45

100% souhlas! a ještě si to nechal zaplatit. Určitě mu refundovali plat. Teď dělá chytrýho ale útočil jak o život. Tam určitě neměl tyhle blbé kecy!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: wikipedia
4.12.2009 - 22:57

ANO, četl jsem ji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym
4.12.2009 - 22:48

Na hloupé názory reaguji přiměřeně.
ZHN budou na územích států NATO tak dlouho, dokud budou vojenští analytici jejich rozmístění považovat adekvátní mezinárodní situaci a to přesto, že bipolarita se změnila.  Hrozby se však nezměnily, mají jen jinou podobu
Co se týká takzvaného jaderného odbrojení, tak to je s prominutím pitomost, ke které nemůže v absolutním měřítku NIKDY dojít, protože taková záležitost je v globálním měřítku za

A NEKONTROLOVATELNÁ,
B. NEPŘISTOUPÍ na ni VŠECHNY JADERNÉ MOCNOSTI

Je však možné pro PR agentury uspořádat nějakou  promotion a snžit stavy, protože je jedno, zda je ve stavu 1000  hlavic, nebo 500.  To už nehraje roli. Hrát roli to může ve volbách zúčastněných aktérů.

Vy jste byl povolán někdy na vojenské cvičení DOBROVOLNĚ ??? Tak to nám popište!

V tom vašem článku jsou pitomosti.
Vyjmenované státy ( VB  FR, ) jsou jaderné mocnosti ,  a už se chechtam na celý kolo, jak Francie a VB ničí svoje jaderné hlavice. 
Taktéž je již prokázáno, že na území ČSSR jaderné hlavice BYLY.  Totéž platí o NDR.

Takže co je tedy tohle, s tím jste začal:

"No konečně víme pravdu"  ?

Jakou pravdu máte na mysli.

Naposledy upraveno 04.12.2009 - 23:09Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: wikipedia
4.12.2009 - 18:13

Mně jde hlavně o to, že USA mají jaderné bomby na území níže jmenovaných států ještě dnes, tedy 20 let po skončení studené války.
A Sharkova reakce je taková jako vždy. S výsměchem a zdůrazňováním své absolutní znalosti všeho. On normálně odpovědět neumí. Ještě zdůrazní jak válčil na papíře a čeho všeho je pamětníkem. Dělá dnes hrdinu a přitom ty rakety na Paříž odpaloval, respektive vyhodnocoval následky zcela dobrovolně a určitě se stejnou aktivitou jako tady v diskuzi.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dělník
dělník
Počet příspěvků: 411
Hlavně pro: Shark
4.12.2009 - 13:01

Mnoho států mělo v historii na svém území dočasně umístěny jaderné zbraně cizích mocností, zvláště v období studené války. Krátce po sametové revoluci provedla československá armáda měření ke zjištění, zda byly sovětské jaderné zbraně umístěny i na území ČSSR (na základě dohody, kterou uzavřely SSSR a ČSSR, ve skladech, které byly pod správou sovětských jednotek[1]). Toto měření nic takového nenaznačovalo, což vedlo k závěru, že se jaderné hlavice v Československu nenacházely.[2] V roce 2007 však historik Petr Luňák přišel se studií, podle které ve skladech jaderné zbraně byly.[3]

http://cs.wikipedia.org/wiki/Jadern%C3%A1_velmoc

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dělník
dělník
Počet příspěvků: 411
Hlavně pro: Anonym
4.12.2009 - 12:56

Sklady těchto zbraní se prý  nacházely v Bělé pod Bezdězem, Bílině a v Míšově-Borovnu. Důkazy o tom ale nejsou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
4.12.2009 - 11:41

Tak jasně a srozumitelně. Kde byly v ČSSR jaderné hlavice ? Nejde mi o odpalovací zařízení, to víme dnes všichni.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym
3.12.2009 - 21:46

Žižka bude asu jiný DF, ne?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym 21.37 +21.38
3.12.2009 - 21:45

1. Protože ZHN byly rozmístěny jako v důsledku studené války.

2. Byl jsem v týmu cvičeném na vyhodnocování následků použítí ZHN..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
3.12.2009 - 21:39
Sharku, jsou to bída ty tvoje výkřiky - můžeš nám vysvětlit, jak Žižka vymyslel kruhovou obranu ? Taky si seděl ve velitelském žebřiňáku ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
3.12.2009 - 21:38

Jo, a o tom co jste dělal jako záložák raději pomlčte. Je to jen k zasmámí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Shark
3.12.2009 - 21:37

Proč mluvíte o studené válce? Není rok 1989, ale 2009 !!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym 10.35
3.12.2009 - 21:18

To jste objevil, jo? No, to je tedy objev.

V tom výčtu mnohé země chybí, protože USA v době studené války vyzbrojily například i Německo a Španělsko, což bylo zcela pochopitelné,  mocnosti si vzájemně vyhrožovali ZHN, což byla záruka stability bipolárního systému a zmíněné země jsou součástí NATO, které vždy bylo z 80% logisticky a materiálně zabezpečeno Spojenými státy.
Sám jako záložák jsem opakovaně cvičil obsazení Rýna a útok na Francii a vždy se nám to povedlo podle plánu. Vždy jsme použili naše  mírové jaderné zbraně. Ale neděste se, jen malé tonáže, víte?  Je třeba se seznámit se záměry tehdejšího velení Varšavské smlouvy, víte?

V bývalém Československu byla  tři úložiště těchto zbraní ani čeští vojáci  tam neměli přístup.
Totéž platí pro ostatní země VS.

http://www.praguecoldwar.cz/rakety.htm

Jako perličku mohu uivést, že sovětstí pohlaváři se v době konfliktu tzv. Jom -kipurské války, což bylo v roce 1973,  dali přesvědčit ke zcela neobvyklému kroku, poskytli totiž Egyptu jaderné hlavice v tomto konfliktu s Izraelem a k hrůze Sovětů, kteří je tam poslali s obsluhou k zastrašení,, je následně Egypťané hodlali použít, Anvar Sadat o tom jednal s Kosyginem.   USA přesun těchto hlavic zachytili na lodi v Bosporu a sledovali jejich transport lodí až do Alexandrie. Po zjištění, že Egypt hodlá hlavice použít, se Rusové zhrozili,a posléze je   zase vezli zpět, protože se jim dostalo ujištění od Kissingera, že USA nenechají Izrael na holičkách a dali najevo, že o záměru vědí, krom toho Izrael aktivizoval svoje jaderné zbraně a neváhal by je použít.


Co jste tím vlastně objevil, můžete to objasnit?

Naposledy upraveno 03.12.2009 - 21:40Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym/68
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym10.35
3.12.2009 - 15:38

Akorat jsi zapomel na Sovetske jaderne zbrane 1968 v Ceskoslovensku,Coz byl take padny duvod aby se nedostali do rukou zapadu v pripadnem prevratu v CSSR.Vzdyt to ale melo byt tajemstvi.Akorat nekolik dustojniku Ceske Lidove Armady uteklo na zapad jako . SEJNA.A oni mluvili!Soveti pouzili CSSR jako terc.Meli i pro vybrane soudruhy pripravene tajne bunkry.No a ty ostatni meli holt smulu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
3.12.2009 - 10:35
No konečně víme pravdu. Přitom byl humbuk kolem toho, když u nás byly nosiče bez hlavic.
Na seznamu zemí s nukleárním arzenálem se v rámci Evropy uvádí jen Rusko, Velká Británie a Francie. Skutečný výčet je však podle Federace amerických vědců (FAS) širší a jaderné bomby jsou uloženy i na základnách pod kontrolou Itálie, Belgie, Německa a Nizozemska.
Celkem jde o 200 jaderných termonukleárních bomb B61 Spojených států, ale pro případ konfliktu je mohou hostitelské země využít. Podle časopisu Time jde o jedno z temných tajemství z časů studené války a piloti vyjmenovaných zemí jsou dodnes připraveni využít i tyto ničivé prostředky.
Přestože jsou jaderné bomby formálně pod kontrolou USA, může být podle FAS skutečnost, že je mohly využít hostitelské země, porušením Smlouvy o nešíření jaderných zbraní z roku 1968. Ta mimo jiné zavazuje signatáře, že nepředají přímo, či nepřímo kontrolu nad jadernými zbraněmi jiné straně.
I samotné umístění jaderných prostředků v Evropě je přitom citlivou otázkou. Průzkumy veřejného mínění v evropských zemích většinou vyznívaly tak, že většina Evropanů - kolem 70 procent - je pro stažení amerických jaderných prostředků. Z druhé strany pak zpráva amerických vzdušných sil konstatuje, že zabezpečení jaderných arzenálů uložených na vojenských letištích zmíněných evropský zemí nesplňuje všechny bezpečnostní nároky.

Shark to určitě rozvine !!!

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.