Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  Výuka na školách
Strana:   1  ...  10  11  12  13  14  15

Výuka na školách

Student
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Stanislav Fanta
20.2.2004 - 20:48
Někteří kantoři na gymnáziu si opravdu myslí, že studenti jsou tam pro ně. Profesorku Honffmanovou jsem měl a byl jsem s ní celku spokojen. Je pravdou, že někdy v afektu pronáší věci, které by neměla, ale alespoň předmětu, který učí rozumí...na rozdíl od některých jiných, kteří si na tomto ústavu pouze kompenzují svoje mindráky viz. Vykouková, Hubáčková apod. Jinak souhlasím s názorem na prof. Kulicha, kdyby byli všichni jako on, hned by bylo školství lepší.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Administrator
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
20.2.2004 - 07:28
To je možné, ale urážky a vulgárnosti zde nemají co dělat. Pokud by šlo o to zjistit, zda kvalita výuky na předmětném ústavu zaostává či je to pouze subjektivní pocit pisatele, dalo se to udělat opravdu jinak. Mimochodem, když někdo o někom napíše něco, co není pravda a toho dotyčného to nějakým způsobem poškodí, tak je to přinejmenším pomluva a v horším případě křivé obvinění.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Stanislav Fanta
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
19.2.2004 - 23:53
Když vidím jak se zde rozrůsta diskuze, rozhodl jsem se taky přispět. Chodil jsem 4 roky na gymnázium ve Slaném (8-leté).Narozdíl od většiny ostatních se podepisuji, protože již na gympl nechodím a za svým příspěvkem si stojím a rohhodně se nenechám ničím takovým zastrašit,jako že mi bude dělat někdo problémy!(i kdybych tam jěště chodil!) Je pradu že na gym. se učí spousta věcí které student nebude potřebovat. Např. když jsem se v Kvartě v biologii učil, kde vznikl ten, či onen kámen, tak mi vstávaly vlasy hrůzou na hlavě. Stejně jako mi je k ničemu vědět, co je to vid dokonavý a nedokonavý. Ale spíše než o tomto bych se rád tmínil o přístupu některých prof. ke studentů. Např. naše třída měla v tercii na Aj prof. Zinaidu Hofmanovou (snad jsem to jméno nesplet a myslím, že tam dodnes působí). Která by nejraději půlku naší třídy místo výuky poslala plít zahradu. A její výroky !ty propadneš", ty neodmaturuješ" opravdu nejsou žádoucí a sebevědomí žáků zcela jistě nezvýší. Mnozí si určitě vzpomenou na lektora AJ Dr. Edvarda Mignota, který měl podobný přístup a navíc ještě neuměl slovo česky.Takové lidi by de měli nakopnout do ......, aby šli někam mýt nádobí, tak si mužou říkat, co chtěl. Když totiž šlyším od nekoho denně "Ty na to nemáš, propadneš di radší domů a u zkoušení dostanu schválně těžší otazku, než ostatní abych just dostal tu kuli, tak mě to dost nas....!!! Samozřejmě na gym. Slaný jsou mnozí jiní výborní profesoři (Sturm, Kulich.....). Jak již jsem řekl, již půl roku nejsem žákem této instituce, chodím do školy na Kladno. Těm kteří uvažují o studiu na gymnáziu, bych rád vzkázal, že gymnázium je POUZE pro ty, kteří jsou géniové, chtějí se hodně učit,(Mnohem víc něž na ZS nebo SOU),nebo pokud mají dobré známosti, což je v dnešní společnosti víc než důležité:-)))).
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Administrátor
19.2.2004 - 21:36
Protože teď tu zbyly jen útržky diskuze, které návštěvníkovi naprosto nic neřeknou. Diskuze je od toho, aby lidé diskutovali o problému. Když někdo něco napíše a není to třeba pravda, ostatní mu to dají najevo. Opravdu nevím, co na těch smazaných příspěvcích bylo nezákonného.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Administrátor
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
19.2.2004 - 21:21
Ne, proč?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Administrátor
19.2.2004 - 19:30
Příspěvek byl odstraněn administrátorem.

Administrátor serveru si vyhrazuje právo oprav typografických a pravopisných chyb a právo odstranit příspěvky obsahující vulgarizmy, urážky, nadávky, reklamu, jednoznačně nepravdivé informace apod. a veškeré texty podporující rasovou, národnostní nebo obdobnou nesnášenlivost, které jsou jednoznačně v rozporu se zákony.

Nechcete zrušit rovnou celou diskuzi?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Pozdrav
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Drudík
18.2.2004 - 18:28
Znám paní Kasekovou pane Drudík,je to xxxxxx. xxxx xx xxxxx x xxx xx xxxxxxx,xxxx kritizuje lidi, naštěstí jsem ji už odpojil internet a už tu nikoho nebude otravovat.DEKUJI František Cecvárek

---
Příspěvek byl moderován administrátorem.

Administrátor serveru si vyhrazuje právo oprav typografických a pravopisných chyb a právo odstranit příspěvky obsahující vulgarizmy, urážky, nadávky, reklamu, jednoznačně nepravdivé informace apod. a veškeré texty podporující rasovou, národnostní nebo obdobnou nesnášenlivost, které jsou jednoznačně v rozporu se zákony.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Rodič
17.2.2004 - 21:28
Musím se teď taky pana Drudíka zastat. Jedna paní povídala...no comment.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Drudík
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michal Ischia
17.2.2004 - 20:36
P.s.
Omlouvám se za překlepy v minulém příspěvku
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Drudík
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Michal Ischia
17.2.2004 - 20:34
Děkuji za zastání. Nechtěl jsem už reagovat, protože diskuse se stává neplodnou.A le alespoň jednu malou pozvánku. Když si "rodič" myslí, že se jenom válím za PC, rád ho zvu, aby se přišel válet se mnou, uvidíme, jak ho to bude bavit. A vemte sebou tu důvěryhodnou paní, rád se seznámím. Od teď míním reagovat jen na příspěvky, které naší práci pomohou. Děkuji všem za trpělivost při čtení mojich příspěvků, ale do urážek a hloupé diskuse se dále nohodlám zapojovat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Michal Ischia
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Rodič
17.2.2004 - 19:01
Myslím, že se potvrzuje domněnka p. Drudíka: "Mám dojem, že jste žákem této školy a za přezdívku rodič se pouze skrýváte. "

Váš příspěvky je ubohý a nepravdivý.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Rodič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Drudík
17.2.2004 - 18:14
Příspěvek byl odstraněn administrátorem.

Administrátor serveru si vyhrazuje právo oprav typografických a pravopisných chyb a právo odstranit příspěvky obsahující vulgarizmy, urážky, nadávky, reklamu, jednoznačně nepravdivé informace apod. a veškeré texty podporující rasovou, národnostní nebo obdobnou nesnášenlivost, které jsou jednoznačně v rozporu se zákony.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Rodič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Drudík
17.2.2004 - 18:06
Příspěvek byl odstraněn administrátorem.

Administrátor serveru si vyhrazuje právo oprav typografických a pravopisných chyb a právo odstranit příspěvky obsahující vulgarizmy, urážky, nadávky, reklamu, jednoznačně nepravdivé informace apod. a veškeré texty podporující rasovou, národnostní nebo obdobnou nesnášenlivost, které jsou jednoznačně v rozporu se zákony.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kudlakova
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
16.2.2004 - 19:33
Uplne s tebou souhlasim. Ja mela na gymplu problemy taky s 1 ucitelkou a tridni moji mame, kdyz si na ni sla stezovat rek: to nema smysl, nejde s tim nic delat, nez se smirit s tim, ze v zivote potkate i zle lidi!dobry, ze jo?A tak to je! Zaci presne poznaji, kdo jim neco da a kdo ne, musime deti vest k samostatnosti a ne jim vse linkovat az do 19! Kdyz se holt neco nechce ucit a vi, ze to nebude potrebovat- OK, je to tvoje volba,kdyz to bude pripadne potrebovat,holt bude muset maknout!Je to, jaky pak sr*ni s tim. Jedinej, kdo tohle pochopil byl Kulich, kazdej si muze rikat, co chce, ale on jedinej nas nechaval bejt a zbytecne neobtezoval lidi, ktery se hlasili na vejsky, ktery s fyzikou nemely co delat! Budiz mu za to velky dik a prala bych studentum, aby meli lehci casy!Vite, ono myslet si, ze jen ten Vas predmet je ten nej a nej je posetile, stejne tak jako dat se do krizku s ucitelem behem studia!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Johny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Drudík
16.2.2004 - 18:07
Ono je rozdíl mezi nadávat a kritizovat. Studenti dokáží velmi brzy a dobře vycítit, který kantor je dobrý a který je jen zaschopná postava. Věřte mi, že to není jen tím, zda ten dotyčný dává dobré či špatné známky. Na Gymnáziu ve Slaném vyučuje prof. Poštová, která je velmi přísná ( gympláci dobře vědí, o čem mluvím ). Přesto je však oblíbená a má autoritu. To, že někdo kritizuje kantora ještě neznamená, že ho uráží. Na gymnáziu jsem potkal mnoho dobrých i špatných kantorů. To, že se většina diskutujících nepodepíše, zcela chápu. Většina učitelů ( a lidí vůbec ) kritiku nedokáže přijmout a pak si svoje mindráky hojí na studentovi až do maturity. Při vší úctě, nedokáži si představit, jak si svoláváte rodiče, kteří budou otevřeně říkat kantorovi, jak má učit jejich ratolest a jak je špatný.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Drudík
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josef Franz
16.2.2004 - 16:51
Vážený pane
Děkuji vám za vaši kritickou připomínku k mému vyjadřování, polepším se. Ale vy jste asi nečetl můj předchozí článek a tím jste nepochopil znění tohoto posledního příspěvku. Nelíbí se mi, že někdo využívá anonymitu webu a sprostě nadává učitelům a učitelkám. Já a moji kolegové jsme otevřeni názorům na kvalitu naší práce a chceme ji zlepšovat. Dáváme rodičům i žákům mnoho možností s námi otevřeně diskutovat i o ožehavých otázkách. Máme žákovský parlament složený ze zástupců všech tříd, který má možnost řešit otázky týkající se školy naprosto otevřeně. Nebráníme se návštěvám a diskusím s rodiči. Zveme rodiče, aby se v širším měřítku zapojili do života školy a ne aby tady pouze "odložili" své dítě. Anonymita je krásná věc, ale podívejme se do naší společnosti. Všichni se schovávají za všechny a nikdo není vinen. Všichni bychom měli umět názor vyslovit a naopak jiný názor, byť negativní, přijmout, a to bez uplatnění nějaké odplaty. Já si myslím, že i toto je jedna z věcí, kterou by škola měla naučit. Zatím to neumíme, ale skrytě nadávat někomu, který o tom možná ani neví a nemůže se bránit, to by nám všem šlo. Proto žádám všechny: nevyužívejte jenom tento web ke kritice a k nadávkám na učitele, přijďte mezi nás s podněty a pomozte nám v naší nelehké práci. Budeme z toho mít všichni dobrý pocit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Marci
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josef Franz
16.2.2004 - 15:52
Nejde o to, kdo se jak podepise, je jasne, ze co se tu pise muze byt pravda a nemusi, ja sama jsem chodila na gymnazium(jiz od primy)a poznala jsem "malost" nekterych ucitelu.Bylo to hrozne! Nejake hrani si na elitarstvi mi dodnes vykouzli jen usmev na rtech, gymnazium je obecne tezka skola, ale ucitele by meli pochopit, ze na to, aby clovek uspel v dalsich zivotnich etapach( prijimacky VS, samotne studium VS), ze se dite musi snazit samo! a dat mu moznost se profilovat jiz v nizsich rocnicich!!!A ne tupe trvat na tom, aby se muselo ucit az do maturity neco, co ho nezajima a co jiz v zivote nebude potrebovat! V tom je ta hruza, ze se absolutne neakceptuje doba, ktera vyzaduje neco uplne jineho nez pred 10, 20 lety!!! Sama mam neblahe zkusenosti prave z prirodnich ved, kdy mi jedna " nejmenovana " ucitelka predpovidala ze nemam na to, vystudovat jak gymnazium, tak vysokou skolu, nyni mam vystudovane oboje a teto ucitelce to nikdy nezapomenu, ucitel nema na tohle pravo a nemel by si tohle nikdy dovolit.Jestli ano, okamzite vypoved! Hm, a muze si zak jit nekam stezovat?Bbehem studia? Jo? Muze a kam? Kdyz to udela, tak bude mit velke problemy odmaturovat a tak radej tise trpi a treba i breci! A tohle vam, co branite ucitele, prijdou jako dobre vzpominky?Nastesti tam bylo i hodne zabavy a meli jsem jednoho z nejlepsich tridnich a i nekteri "mladsi" byli v pohode! Zaplat panbu za ne!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Josef Franz
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ToN©
16.2.2004 - 10:14
Je od Vas velmi mile, ze me vyzyvate, abych se staral o vlastni zalezitosti (..zametl pred vlastnim prahem..) Nekritizoval jsem nejakeho pana D., ale jeho napadeni zaka, ktery se neodvazi uvest sve jmeno a dovolil jsem si tak trochu nadsazene si delat legraci z vyjadrovani paana ucitele. Na to nemusim byt nekym s domovskym pravem, pobytem ( drive se rikalo:prislusnosti)ve Slanem. Toto bych napsal i nekomu do Solothurnu ci Miami. Ze jsem kriticky k nekterym skutecnosti ve s v e vlasti(mou vlasti je to, co vy oznacujete za cizinu), jsem napsal pod s v y m jmenem na tomto chatu casteji ( na pr.: na adresu Johny a Dlazdic a huk). ALE K VECI: pan ucitel vycita zakovi anonymitu - je zajimave, ze i VY jste pouhym malym (pan D. by mozna rekl zbabelym anonymem).
Jo,jo - v C. jsou stale jeste pomerne rozsirene zvyky typu DEMOKRACIE je , kdyz se mi to libi.
Presto, vazeny pane/pani ToN@, Vam preji DOBRY DEN.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ToN©
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josef Franz a ostatn
16.2.2004 - 00:17
Vážený pane Franzi, chtěl bych Vás poprosit o jediné, pokud nejste z našeho okolí, pokud jste nechodil, nebo nemáte děti na 3.ZŠ Slaný, tak prosím nehodnoťte, nekritizujte a mlčky přihlížejte této lokální diskuzi. Pokud možno zústaňte v zahraničí a udělejte si pořádek nejdříve před svým prahem.

Je podivuhodné, jak někteří mohou někoho hodnotit, když ho osobně neznají, jeho práci nerozumí a nebo se o něm kdesi cosi doslechli způsobem "jedna paní povídala"

Já osobně neskrývám k 3.ZŠ svou náklonost, absolovoval jsem zde 9 let povinné školní docházky a pak bezproblémově navázal na další středoškolská studia.

Je pravdou, že nás připravovala na další studia tzv. "slánská elita" jak už tu bylo řečeno a tak právě v letech někdy kolem 1996-1997, kdy jsme vystupovali ze ZŠ nastupovala postupně nová generace učitelských posil, ale i ty mohu zhodnotit, jelikož jsem se posléze stal jedním z týmu školních asistentů na téže škole.
Byl jsem pomocnou rukou chlapci s tělesným postižením a tak jsem většinu hodin trávil znovu ve školních lavicích.. moh jsem tak porovnávat jaké bylo učení dneska a jaké kdysi.

Pokud porovnáváme učitele-kantory dnes a kdysi musíme vzít v potaz, že doba se mění a mění se také mládež, tatam jsou doby jaké znáte z filmů z 30tých let.. prostě doba má svá specifika a musíme se přizpůsobovat..
Každý vyučující má svou metodu, svou taktiku jak se dětem věnovat..a tak někdo nasadí tvář drsné a vesměs jen přísné povahy a někdo naopak chce přistupovat k žactvu s kamarádským přístupem.
Každopádně si myslím, že výuka na 3.ZŠ nijak nestrádá, kdo se bude chtít naučit, ten se naučí, jak už tu bylo řečíno.

Pokud by snad někdo váhal o povolání učitele, prosím můžete si to zkusit.. postavte se před třídu třiceti dětí a můžete okusit na vlastní kůži.

Pro ty co se snad nechali ovlivnit některým hlasem otupělého anonyma, vezte že každý učitel je jednou mladý a životem se člověk učí, níže uvedení vyučující mají své kvality, neřku-li že je to nová generace "Slánských kapacit" s panem Drudíkem v čele.

Pro žáky píšící a vyhrožující: nevyhrožujte, vždyť i vy jednou bude te možná i vzpomínat na svá školní léta.. a przněním dobrých jmen učitelů, nebo celé školy tomu moc nepřidáte..

Závěrem bych chtěl říct, že jsem jmenovano školu poznal jak jako žák, tak jako pracovník, tak ji třeba za nějaký pátek poznám jako rodič dítěte, tedy potencionálního žáčka.. a nikdy jsem neměl pocit že bych nějak strádal, vždy se sem budu vracet rád a rád budu vzpomínat..

Tímto zdravím všechny paní učitelky a pány učitele, přátele z 3.ZŠ a držím palce a přeju pevné nervy jak s žáky, tak i rodiči.

ToN©


Přílohy:
151.jpg

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
absolvent
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Drudik
15.2.2004 - 22:48
Mily pane Drudiku, nechapu, proc zadate po lidech ,aby zverejnili sva jmena, nebot sam si dovedete predstavit, co by nasledovalo- lidi nejsou az tak hloupi, aby sli s kuzi na trh a pak jen trpeli, nebot se jiste dlouhou dobu nic nezmeni!Ja sam jsem absolventem gymnazia i VS a vsude jsou dobri a spatni kantori, mozna by se mohlo udelat opatreni bezne na skolach v zapadni Evrope- zaci boduji ucitele, pokud jim nic neprinasi, musi odejit!!Toto pocinani povazuji za zlocin pachany na detech(kdyz je ve funkci ucitele nekdo nekompetentni), kdyz jsou deti nuceny "trpet" ve skole, mnohdy az krutym zpusobem! Tim nemyslim fyzicke tresty, ale predevsim psychicky teror! Na gymnaziu by se o tom daly napsat hoooodne dlouhe radky( zejmena o jedne radoby chemikarce!)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  10  11  12  13  14  15
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.