Obsah  >>  Úřady, policie  >>  DF se starostou města - BEZ CENZURY
Strana:   1  ...  11  12  13  14  15  ...  18

DF se starostou města - BEZ CENZURY

Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.10.2010 - 09:14

DF se starostou, odpovídá Scheider - to ani mozek nebere.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Volič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Zbyněk Frolík
15.10.2010 - 08:56

Vážený pane Frolíku, i já Vám děkuji za rychlou reakci a vysvětlení některých bodů. Možná jsem došel k mylnému úsudku ohledně toho zminovaného lobismu a to z důvodu, že jsem neměl dostatek informací. Vaše argumenty mi přijdou logické a udělali mi ve věci celkem jasno.

Já si Vás jako podnikatele vážím, jste jistě schopný člověk, který toho nepochybně hodně dokázal. Zastávám však stale názor, že bude pro město lepší volbou, když v zastupitelstvu nebudete figurovat z důvodu opětovného možnosti vzniku střetu zájmů.

Také si stale stojím za názorem, že by mělo být nějak zákonem či vyhláškou ošetřeno, aby se zastupitelé města nezúčastnovali veřejných zákazek a že lhůty pro přihlášení do výběrového řízení by měly být delší, zejména u projektů s velkými nároky na finanční a časovou přípravu.

Kdyby město poskytlo delší lhůtu pro přihlášení, přihlásil by se do soutěže možná někdo jiný i s vyšší nabídkou než byla ta Vaše. Na druhou stranu možná take ne a stejně byste třeba vyhrál.

Co se týče podpory sportu firmou Linet, toto nezpochybnuju a patří Vám za to dík. Přesto osobně postrádám větší snahu od města vybudovat potřebná sporotovní zázemí. (hřiště s umělou trávou, halu (současná nemá potřebné rozměrové parametry, není tam žádné zázemí pro fanoušky halových sportů a kdyby tu byla nová hala. Já osobně bych se chtěl koukat na florbal, volejbal, basketbal z pozice fanouška a dát si u toho třeba občerstvení.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.10.2010 - 08:46

Pane L.Sch zkuste nereagovat, víte, komu není shůry dáno, ani v apatyce nekoupí a ten mozek stále, ale opravdu stále chybí, bohužel, ta dáma je bez šance napsat příspěvek s hlavou, či patou a ať už jej lze, či nelze nazvat zlem. Slitujte se nad ní, mějte soucit, vždyť je to trapné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.10.2010 - 08:10

Pane Scheinedere, tohle je můj poslední příspěvek určený Vám. Bohužel špatně čtete, nebyla jsem to já ani moje přítelkyně. Byla to neznámá cestující, která cestovala vlakem a bavila se se svou sousedkou. Já jsem to nebyla. Protože se bavily hlasitě, bylo to slyšet na celý vagon. Z mého příspěvku nikterak nevyplynulo, že by ta cestující byla mou přítelkyní, jak nepravdivě uvádíte. Další Vámi uváděnou nepravdou je, že dle mého názoru je ODS nevolitelná všude. Nikdy jsem zde tento názor nereprezentovala. Jen jsem uvedla, jedno nejmenované menší středočeské město. Každý máme právo na svůj názor, byť s ním ten druhý nesouhlasí. Nenuťte mi prosím Váš. Jak jste přišel na to, že se do Vás strefuji? Žádným způsobem jsem Vás nenapadla, tak buďte tak laskav a již podruhé nepřekrucujte realitu. Moje příspěvky jsou zde dohledatelné. Slovně jsem Vás jsem slovně žádným způsobem nenapadla, což lze zde dohledat. I další příspěvek, viz níže, hovoří o negativní volební kampani. Mám k dispozici pouze informace z médií, která ODS nepředpovídají výrazné vítězství, je však pravda, že se případ od případu může lišit. Z tónu Vašich příspěvků jsem pochopila, že my dva máme názor na slušnost zcela odlišný. Na rozdíl od Vás nepřekrucuji Vaše příspěvky. A jak zde uvedl jiný diskutující, nenazýváte zlo zlem, ale zle lidi. Ono i všeobecné povídání je důležité, protože je nutné si některé věci dát do kontextu. Nakonec bych Vám doporučila se věnovat čtení příspěvků diskutujících s větší pečlivostí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
15.10.2010 - 00:58

Věren svému předsevzetí musím zareagovat i na váš nesmyslný příspěvek - zkuste zapojit mozek.

L.Sch.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 20:34

"To čtete špatně - pouze reaguji na nesmysly, jako v tomto případě.
L.Sch."
Na DF se starostou reagujete vy - proč, když nejste starosta. Jste na to sestarostou domluvený? Jestliže nejste, už vás starosta za to někdy napomemul nebo mu vaše, často ne příliš rozumné, reakce vyhovují?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 19:28

To čtete špatně - pouze reaguji na nesmysly, jako v tomto případě.

L.Sch.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: volič
14.10.2010 - 18:52




Čtu DF s panem starostou a hlavní slovo má L.Sch.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zbyněk Frolík
Anonymní uživatel
Hlavně pro: volič
14.10.2010 - 18:15
Omlouvám se za překlepy, dělal jsem v té době více aktivit najednou a psaní obouruč mi moc nejde.
Příště budu lépe kontrolovat napsaný text.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Zbyněk Frolík
Anonymní uživatel
Hlavně pro: volič
14.10.2010 - 17:19
Vážený pane , píšete korektní článek a děkuji za něj.
Téměř ve všem s vámi souhlasím až na hodnocení toho lobismu. Když louský starosta pan Kerner před 5 lety požádal, zda bych nezrekonstruovali lounské kasárny, zmínil jsem se o tom některým představitelům města včetně pana Rubika. Na to jsem dostal odpověď jestli bych své prostředky raději neinvestoval ve Slaném. Řekl jsem jim dobře, ale udělejte soutěž a bylo mi v té době jedno, zda to bude v Lonech nebo zde ve Slaném. V té době jsem měl již vydraženu centrální budovu s okolními pozemky v lounských kasárnách. Byl jsem vyzván abych projekt na zasedání zastupitelů představil a tak jsem to udělal. Z hlasování jsem byl vyloučen. 19 z 24 zastupitelů napříč všemi stranami hlasovalo pro odprodej nám. A tak jsme to zrealizovali přesně podle slibu. nic víc nic méně. Dům kde je HD a dvě budovy kasáren jsme koupili dle hodnoty uvedené ve znaleckých posudcích. Dopředu jsëm deklaroval, že za více to nebereme a nechť si na to město udělá soutěž. Včera na jednání v Grandu starosta deklaroval, že nevyvěsili soutěž jen na úřední desce, ale obeslali aktivně 25 developerských firem z okolí a Prahy a firmy , které předtím o kasárny projevovaly zájem. 15 firem se podmínky soutěže vyzvedly. Že jsme to nakonec odevzdali jen my, není moje chyba. Nic míň, nic vic.
Nejsem členem ODS, ale mám jakési manažerské zkušenosti a proto mě asi starosta požádal, abych kandidoval. Jsem, jak si jistě všichni všimli na nevolitelném místě a tak snad škodit nebudu. Linet má velký obrat ČR jen 13% z toho a tak jistě uznáte, že z byzbysu, který se týká občanské vybavenosti, nepotřebuji ve Slaném zbohatnout. Jsou ale i jiná města v této republice, která investory našeho typu vyhledávají.
Za deset let jsme v oblasti sponzoringu pro mládežniské aktivity a kulturu ve Slaném věnovali přes 4 miliony Kč. Rád bych se seznámil s někým ze Slaného, kdo se chová podobně ,abych si sním vyměnil zkušenosti.
Hezký den.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: volič
14.10.2010 - 16:32

V důsledku negativní kampaně? Kdo vede prosímvás negativní kampaň?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
volič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
14.10.2010 - 16:13
Už několik týdnů pasivně ve Slaném sleduju situaci před volbami. Letos to opravdu vře jako nikdy předtím....

Jsem odpůrcem negativní kampaňě a letos tento druh kampaně bohužel ve Slaném jasně dominuje.... Na druhou stranu chápu i slánskou opozici, která se cítí být vyloučena z diskuse, dát veřejnosti svůj názor na současné dění ve městě.

Co se týče bytové výstavby, město postupuje podle mého názoru správně. Bytů je dost a ceny bytů budou dále klesat vzhledem k malé poptávce, o své bydlení se má postarat každý sám. Já platim půjčku na bydlení a beru to jako samozřejmost. Naopak mě to motivuje chodit do práce a řešit svoje finance efektivně... Inciciovat výstabu nemá smysl..

S parkovacím domem osobně nesouhlasím, v porovnání s náklady je užitek pramalý a beru argumenty současné opozice, že je to drahý luxus...

Co se týče obviněních z korupce a snaha úmyslně poškodit město panem starostou, tak tomu osobně nevěřim. Za pana Rubíka vidím snahu něco vybudovat, zvelebit naše město atd. O panu Frolíkovi si myslím, že je schopný podnikatel a že využívá informací, které získá první na radnici.

Beru argument pana Pešky, že za 14 dní nenaplánujete a nezajistíte projekt v hodnotě několika milionů a ještě splníte podmínky města. Pan Frolík musel vědět o úmyslu prodat Kyjeveská kasárna a Hejtmanský dvůr dopředu. Tím ovšem byla porušena regulérnost obchodní soutěže, protože nebyly dodrženy rovnoměrně podmínky pro všechny.
Myslím, že u takto velkých odprodejů by časovů lhůta na přihlášení měla být minimálně 2 měsíce a že by se členové zastupitelstva neměli zapojovat do těchto veřejných soutěží.

Vážím si Pana Rubíka jako starosty a myslím, že by měl ve městě pokračovat. Nicméně si myslím, že p. Frolík by neměl být v zastupitelstvu, protože informace využívá ve svůj osobní prospěch a že je to schopný lobbista.

Jsem názoru, že tím, jak se tu veřejně hádají zástupci ODS, KSČM, ČSSD, tak důsledkem této negativní kampaně budou voliči volit jiné strany než tyto jmenované.

Také si myslím, že pan starosta podcenuje vliv sportovců. Já sám aktivně hraju fotbal a sálový sport a podmínky pro sport ve Slaném nejsou ideální. Sportovců je hodně a tuto část voličů ODS ztratila. Troufnu si odhadnout, že letos skončí pro ODS neúspěchem, at už v důsledku negativní kampaně či odlivem voličů sportoců.

Nejsem kandidátem žádné politické strany..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym13:33
14.10.2010 - 15:14

Pane, přečtěte si Peškovy Slánské noviny - setrváte-li v názoru, že přeháním, když to nazývám pomluvami a sprosťárnami, bude mi líto, ale buď se nedokážete orientovat nebo nechcete.

L.Sch.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym13:31
14.10.2010 - 15:05

Paní,
nevím vnímáme-li oba stejně pojem slušnost. Vy totiž, zpoza anonymity, se strefujete do mé osoby neboť jsem se Vám odkryl. Pouze reaguji na pomluvy a Vy mi tedy zdokladujte, kde někoho napadám a urážím - neplete si pojmy útok a obrana?
Samozřejmě jsem pochopil, že jste použila obecného náhledu, ale ani s tím nemohu souhlasit - je to osobní pocit vaší přítekyně a možná Váš, což nikterak neznamená, že správný. V každém případě jsem se snažil orientovat Vás na komunální politiku slánskou. Váš výklad je neuvěřitelný - nelíbí se Vám či Vaší přítelkyni někdo z pražských politiků z řad ODS, tak Vaše rohodnutí je takové, že ODS je nevolitelná všude!
Nicméně takovéto všeobecné povídání je zbytečné. Skutečně jde o volby komunální - orientujme se tedy na Slaný. Máte tu na výběr devět subjektů.
Každý volič má svůj rozum a volí sám za sebe - nicméně by měl rozhodně upřednostnit prospěch města a tím i jeho občanů.

L. Schneider
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 13:36

Vracím se domů pozdě večer, ta dvě hlášení byla výjimkou,kdy jsem byla dříve ve Slaném. Kromě toho bydlím ve vojenčáku a tam rozhlasu není skoro rozumět. Dobře, beru svá slova o inzerci pozvánek pouze volebních stran zpět.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 13:33

Když nemám relevantní informace o tom zlu a sprosťárnách, jak to pane Schneidere nazýváte Vy, tak bohužel nemohu souhlasit s Vaším tvrzením, že nazýváte věci pravým jménem. Druhá strana by určitě poskytla jiné informace a zjištění pravdy je velmi složité a namáhavé. Takže se nezlobte, že s Vámi nesouhlasím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 13:31

pane Schneidere, můj příspěvek se týkal vedení volební kampaně ODS obecně, způsobu vedení jejího stylu apod. Takže to nebylo nutné vztahovat na Slaný. Není nutné být hned vztahovačný. Máte pravdu v tom, že již T. ve Vašich řadách již není, důvody mi známy nejsou a ani se mě osobně nedotýkají.

Setkala jsem se včera s velmi, pro mne zajímavým, názorem. Sice se jedné voličce ODS líbilo, jak vedení radnice jednoho menšího středočeského města, mohu Vás uklidnit, že Slaný to nebylo, si dobře v uplynulých 10 letech na radnici vedlo, ale protože prý se ODS před volbami chová jak utržená z řetězu, tak toho osvědčeného kandidáta volit nebude. Důvodem prý je skutečnost, že tím, že kandiduje za tu stranu, souhlasí s tím, jak se ta strana chová.

Bohužel pane Schneidere, i Vy jste kandidátem této strany a z Vašich příspěvků, kde napadáte, urážíte, mi je smutno. Jak jsem uvedla níže, lidé by neměli k sobě ztrácet úctu a slušnost. To je vše.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 12:27

Nepojmenováváte zlo, ale zle osoby a to je rozdíl
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
14.10.2010 - 11:57

Jsem rád, ře se předvolební guláš chýlí ke konci. Nejsem straník ale sleduji snahy některých se někam vyšvihnout. U některých je to známé už z minulosti, ale to co předvádí, v minulosti zcela neznámý . pan Jelínek je neuvěřitelné Je ochoten diskutovat se všemi a o všem, jen aby vstoupil do podvědomí voličů i na úkor svých pracovních povinností. Jen doufám že po volbách zhasne a že už nebudeme číst přehled jeho diskusních příspěvků. A na to se těším.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Martin Jelinek USZ
14.10.2010 - 11:40

Jako dlouholetý volič prosím slánskou ODS o transparentní předvolební avizo, že nepřipustí jakékoli případné povolební vyjednávání s morální zrůdou typu Jelínek. Po tom, co předvedl, to přeci není ani myslitelné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  11  12  13  14  15  ...  18
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.