Obsah >> Úřady, policie >> KONEC rychlíků na trati 110 (jen spěšné vlaky)
Strana: 1
KONEC rychlíků na trati 110 (jen spěšné vlaky)
Sleeper
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: Anonym 20.12. 14:07
21.12.2008 - 23:59
Počet příspěvků: 58
Hlavně pro: Anonym 20.12. 14:07
21.12.2008 - 23:59
Pracoval jsem také v Hostivaři, ale přišlo mi rychlejší jet na Dejvickou busem a pak 20 minut metrem na Skalku - no dobře, i tak mi cesta zabrala nejméně hodinu a půl, většinou spíš dvě. Ale vlakem bych tam byl asi ještě pomaleji. Samozřejmě - má i ty zmíněné klady, tedy pohodlí, dostatek místa a na kolejích nehrozí zácpy :o) Osobně využívám vlaku Praha-Slaný jen minimálně, ale jezdím delší vzdálenosti (Praha-Ostrava, Praha-Český Těšín). V tomto případě je vlak za a) jediným způsobem, jak se do daných končin dostat, b) nejpohodlnějším, nejlevnějším a nejrychlejším způsobem. Samozřejmě, že jediný a nejrychješí způsob platí pouze tehdy, nevlastníte-li auto. Ale vzhledem k situaci na silnicích se cesta Praha-Ostrava za 4 hodiny dá autem zvládnout málokdy (srovnávám s EC, u Pendolina je to samozřejmě ještě o něčem jiném :o) Mám tyhle železné potvory rád a po naší trati se občas svezu i na druhou stranu směrem do Mostu. Ale k dennímu dojíždění do Prahy jsem vlak nikdy nevyužíval. V současné době již nedojíždím :o)
Johny.
21.12.2008 - 17:07
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl21.12.2008 - 17:07
Dobrý den,
chápu Vaše rozhořčení, i já jsem fandou železnic. Bohužel stav, v kterém se naše trať nachází je katastrofální. Až do Kralup musí jet vlak cca 40 km/h, o cenách a kvalitě radši nemluvě. Pokud nejedu zrovna někam poblíž Masarykovu nádraží (které má být zrušeno), jedná se o naprosto neefektivní způsob dopravy. Zdá se mi, že regionálkou dnes jezdí pouze zaměstnanci ČD, protože to mají zadarmo. Třeba s tímto stavem za pár let něco udělá Student Agency, pokud vůbec někdy vyjede...
chápu Vaše rozhořčení, i já jsem fandou železnic. Bohužel stav, v kterém se naše trať nachází je katastrofální. Až do Kralup musí jet vlak cca 40 km/h, o cenách a kvalitě radši nemluvě. Pokud nejedu zrovna někam poblíž Masarykovu nádraží (které má být zrušeno), jedná se o naprosto neefektivní způsob dopravy. Zdá se mi, že regionálkou dnes jezdí pouze zaměstnanci ČD, protože to mají zadarmo. Třeba s tímto stavem za pár let něco udělá Student Agency, pokud vůbec někdy vyjede...
Anonym
20.12.2008 - 17:49
Anonymní uživatel
Hlavně pro: FILIPPCR@seznam.cz20.12.2008 - 17:49
Latinský název regionu Luby.
Anonym
20.12.2008 - 14:07
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym20.12.2008 - 14:07
No, teda za 20 minut na Dejvické ani náhodou, Obvykle je ČSAD rádo za 40. Oproti vlaku je to ale pořád rychlejší. Já tedy ráno jezdím do Phy vlakem, ale ze tří důvodů - pracuji až v Hostivaři, takže stejně z Dejvické bych jel dál přes centrum, ve vlaku si vždycky sednu a vlaku je jedno, že je ucpaná Evropská...
Anonym
19.12.2008 - 12:03
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl19.12.2008 - 12:03
Nojo, to je fajn, ten jeden pár rychlíků denně tu byl fajn, ale stejně jsem měl trvalý pocit, že ho má Cipísek jen na cestu z práce domů do Zlonic. (Tím se ho nechci dotknout, neboť o muzeum se stará, a takoví jsou stále zapotřebí - nejlepší reklama je být sám přesvědčen a jen tak nakazím další.)
Autobus je na Dejvické, i když ČSAD Slaný a jejich plastové lavory, ve kterých se v jejich nových Intourech sedí, nejsou nic moc, po naší dálnici přes tři kopečky za dvacet minut. To vlak nestíhá ani kdyby to bylo Desiro, a to je důvod, proč to nemá smysl.
Trochu objektivity.
Mimochodem, pane inženýre, dostal jsem se na diskusi proto, že neprosto netuším - a to jsem zdejší a domnívám se, že i lingvisticky potentní - co bylo jméno Salubia.
Kdyby se podařilo, moc bych prosil o odpověď na FilipPCR@seznam.cz
Autobus je na Dejvické, i když ČSAD Slaný a jejich plastové lavory, ve kterých se v jejich nových Intourech sedí, nejsou nic moc, po naší dálnici přes tři kopečky za dvacet minut. To vlak nestíhá ani kdyby to bylo Desiro, a to je důvod, proč to nemá smysl.
Trochu objektivity.
Mimochodem, pane inženýre, dostal jsem se na diskusi proto, že neprosto netuším - a to jsem zdejší a domnívám se, že i lingvisticky potentní - co bylo jméno Salubia.
Kdyby se podařilo, moc bych prosil o odpověď na FilipPCR@seznam.cz
Ficklip
19.12.2008 - 11:58
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl19.12.2008 - 11:58
To je regionálka jako vyšitá. Je přece jen trochu únosná, ale je relevantní kouknout, za jaké peníze jsou schopny ji ČD obsloužit. Skoro jsem léty došel k úvaze, zda by nebylo lepší, aby ji provozoval někdo jiný. ČD ji opravdu neumějí utáhnout. Takový byznys z ní není. Proto se ani, jako človek, který ji má za barákem, nedivím, a nerozčiluji se nad tím, že by někdo stál o její zavření. Doplácejí na to jiné tratě a to nelze odiskutovat.
anonym
31.10.2007 - 08:02
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl31.10.2007 - 08:02
Já pevně stojím na svém přesvědčení, že celou tuhle železniční trať by bylo nejlépe ZRUŠIT!!!
JJ.
29.10.2007 - 09:24
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl29.10.2007 - 09:24
Dobrý den.
Mám pocit, že diskusi na některá z témat jste tu již jednou zahájil. Považujete snad předešlé zahájení za neplatné? A většinu toho, co tu píšete, jste napsal už vícekrát. Možná, že my ostatní vypadáme jako analfabeti, když se neozveme dle Vašich představ, ale jsem si jist, že přes 90% čtenářů již Vaše předešlé příspěvky četlo, i když neuznali za potřebné na ně odpovídat.
Mám pocit, že diskusi na některá z témat jste tu již jednou zahájil. Považujete snad předešlé zahájení za neplatné? A většinu toho, co tu píšete, jste napsal už vícekrát. Možná, že my ostatní vypadáme jako analfabeti, když se neozveme dle Vašich představ, ale jsem si jist, že přes 90% čtenářů již Vaše předešlé příspěvky četlo, i když neuznali za potřebné na ně odpovídat.
anonym
28.10.2007 - 23:54
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny28.10.2007 - 23:54
No, dobře jsem se pobavil čtením příspěvků.
Můj poznatek je asi ten, že jsem po 15-ti letech jel zase jednou expresním vlakem do Hamburku z Prahy a zjistil jsem, že na dráze se opravdu zastavil čas. Ne že bych jí to přál, ale jestliže se nedovedou lidé kolem dráhy chovat v souladu s dobou, tak si nic jiného nezaslouží než odumřít, jako každý nepotřebný a nepoužívaný orgán.
A zrušení rychlíkové dopravy přes Slaný je tomu jen důkazem a ani proslzené kapesníčky Ing. Michla tomu nemohou zabránit.
Můj poznatek je asi ten, že jsem po 15-ti letech jel zase jednou expresním vlakem do Hamburku z Prahy a zjistil jsem, že na dráze se opravdu zastavil čas. Ne že bych jí to přál, ale jestliže se nedovedou lidé kolem dráhy chovat v souladu s dobou, tak si nic jiného nezaslouží než odumřít, jako každý nepotřebný a nepoužívaný orgán.
A zrušení rychlíkové dopravy přes Slaný je tomu jen důkazem a ani proslzené kapesníčky Ing. Michla tomu nemohou zabránit.
Standa Koloťuk
28.10.2007 - 21:27
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl28.10.2007 - 21:27
1)Rychlíkem jezdím ze Slaného po celém světě. Teda kromě Ameriky a Austrálie.
2)Výborně. Čistota, klimatizace, výborná strava, ceny mírné. Rychlíky jezdějí na můj vkus dost rychle. Člověk má strach, že v zatáčce vykolejí. Udělal bych novou trasu do Tuřan s vejhybkou do Bysně.
3) Škoda to není, protože od roku 2100 je plánována elektrifikace a nasazení Pendolina.
4) Ano, taktová doprava by tady měla bejt. U osobáku 2/4, u spěšňáku 3/4 a u rychlíku 4/4. A vlaky by měly jezdit podle not. Určitě by jim rozumělo víc lidí než jízdnímu řádu.
2)Výborně. Čistota, klimatizace, výborná strava, ceny mírné. Rychlíky jezdějí na můj vkus dost rychle. Člověk má strach, že v zatáčce vykolejí. Udělal bych novou trasu do Tuřan s vejhybkou do Bysně.
3) Škoda to není, protože od roku 2100 je plánována elektrifikace a nasazení Pendolina.
4) Ano, taktová doprava by tady měla bejt. U osobáku 2/4, u spěšňáku 3/4 a u rychlíku 4/4. A vlaky by měly jezdit podle not. Určitě by jim rozumělo víc lidí než jízdnímu řádu.
anonym
28.10.2007 - 20:55
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr28.10.2007 - 20:55
Dnešní rychlík 1415 854+053+053 obsazenost cca 90%.
Al_Capone
28.10.2007 - 19:10
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny28.10.2007 - 19:10
Já bych to viděl tak že se na poslední rychlík přivážu a užiju si poslední jízdu pořádně. Ne po pravdě si v práci zařídím volno a nenechám si to ujít.
vlakofil
28.10.2007 - 15:01
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ing. Michl28.10.2007 - 15:01
Ty voe zase další téma o jednom a tom samém. Jestli snad nebude lepší vytrhat koleje, jen aby byl od tohoto exota pokoj. A to jsem prosím vlakofil.
Ing. Michl
28.10.2007 - 13:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny28.10.2007 - 13:06
POZOR!!! - Nejhorší se opravdu stane. Od 9.12.2007 nebudou vedeny na trati 110 rychlíky dálkové dopravy.Zůstane pouze jeden pár spěšných vlaků.
Něco z historie slánských rychlíků:
Slavné rychlíky co dřív jezdily i v současnosti jezdí po trati 110,Pražsko-Duchcovské dráze:
1971-1973 ,,Balnea" Praha - Slaný - Karlovy Vary
1982-1992 ,,Salubia" Praha - Slaný - Cheb
1989-1991 ,,Thermal" Košice - Slaný - Cheb
1999-2006 ,,Emanuel Rádl" Praha - Slaný - Karlovy Vary
2000-2007 ,,Luna" Praha - Slaný - Chomutov
...A tím tradice rychlíků na trati 110 končí
Od letošního prosince již bude rychlíková doprava na trati 110 minulostí.V roce 1922 jezdily rychlíky po trati 110 bez přestávky až do roku 2007.Vystřídalo se na nich velké množsví vozidel,jako M 274,M 262,M 284,M 296,M 298,749,750,753,754,843,754.Od roku 2008 se plánují na trati 110 pouze vlaky kategorie Spěšný vlak.A to jenom 1 pár v pracovní dny a 2 páry o víkendy(!)
Když to shrnu ještě v roce 2002, 2003 jezdil přímo vlak přes Slaný do Karlových Varů a všechny ostatní vlaky dálkové rychlíkové dopravy začínali v Chomutově. Dnes jezdí pouze z Mostu.(mimo neděle večer a pondělí ráno Sp)
Otvírám diskusi:
1)Jeli jste už někdy rychlíkem ze Slaného a kam?
2)Jak se vám cestovala vlaky typu rychlík a co by jste navrhli změnit? (přidat vlaky, nové trasy)
3) Není to škoda zakončit éru dálkových rychlíků právě 8. prosince 2007.
4) Měly by být vedena na trati 110 taktová doprava a dle vás v jakých časech: (př: 1 x za hodinu osobák, 1 x za 2 hod. spěšňák)
Mám nápad:
Až 8. prosince 2007 pojede poslední vlak typu R (rychlík dálkové dopravy)měla by být provedena tzv. rozlučková jízda. Můžeme se domluvit na srazu příznivců rychlíků na trati 110.
Je bohužel škoda k čemu došlo. Já pokud jedu do Prahy-centra, tak se snažím vždy jet rychlíkem. Cesta je pohodlná, ve vlůaku je teplo, člověk si udělá pohodlí (sundá si bundu, má tam WC,)vlak jede krásnou krajinou (podél Vltavy, Zvoleněvsí a Podlešínem). Určitě je to lepší než jet po dálnici s přecpanými kamióny, kde je i riziko nehody či stát kolony na Evropské. Vlak je navíc v Praze za 52 minut a to v přímo v samém centru Prahy - Masarykové nádraží.
Vlaky typu R zrušilo Ministerstvo dopravy ČR údajně pro malou efektivitu. Myslím, že je to krok špatným směrem.
ROZHODNĚ JSEM NEJEN I JÁ, ALE ROZHODNĚ VÍCE LIDÍ, ŽE VLAK JAKO DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK JE LEPŠÍ, NEŽ AUTOBUS ČI KAMIÓN.
Také si i přeji více nákladní dopravy na trati 110. Pouze jeden denně nákladní vlak z Podlešína do Slaného a zpět je málo.
Něco z historie slánských rychlíků:
Slavné rychlíky co dřív jezdily i v současnosti jezdí po trati 110,Pražsko-Duchcovské dráze:
1971-1973 ,,Balnea" Praha - Slaný - Karlovy Vary
1982-1992 ,,Salubia" Praha - Slaný - Cheb
1989-1991 ,,Thermal" Košice - Slaný - Cheb
1999-2006 ,,Emanuel Rádl" Praha - Slaný - Karlovy Vary
2000-2007 ,,Luna" Praha - Slaný - Chomutov
...A tím tradice rychlíků na trati 110 končí
Od letošního prosince již bude rychlíková doprava na trati 110 minulostí.V roce 1922 jezdily rychlíky po trati 110 bez přestávky až do roku 2007.Vystřídalo se na nich velké množsví vozidel,jako M 274,M 262,M 284,M 296,M 298,749,750,753,754,843,754.Od roku 2008 se plánují na trati 110 pouze vlaky kategorie Spěšný vlak.A to jenom 1 pár v pracovní dny a 2 páry o víkendy(!)
Když to shrnu ještě v roce 2002, 2003 jezdil přímo vlak přes Slaný do Karlových Varů a všechny ostatní vlaky dálkové rychlíkové dopravy začínali v Chomutově. Dnes jezdí pouze z Mostu.(mimo neděle večer a pondělí ráno Sp)
Otvírám diskusi:
1)Jeli jste už někdy rychlíkem ze Slaného a kam?
2)Jak se vám cestovala vlaky typu rychlík a co by jste navrhli změnit? (přidat vlaky, nové trasy)
3) Není to škoda zakončit éru dálkových rychlíků právě 8. prosince 2007.
4) Měly by být vedena na trati 110 taktová doprava a dle vás v jakých časech: (př: 1 x za hodinu osobák, 1 x za 2 hod. spěšňák)
Mám nápad:
Až 8. prosince 2007 pojede poslední vlak typu R (rychlík dálkové dopravy)měla by být provedena tzv. rozlučková jízda. Můžeme se domluvit na srazu příznivců rychlíků na trati 110.
Je bohužel škoda k čemu došlo. Já pokud jedu do Prahy-centra, tak se snažím vždy jet rychlíkem. Cesta je pohodlná, ve vlůaku je teplo, člověk si udělá pohodlí (sundá si bundu, má tam WC,)vlak jede krásnou krajinou (podél Vltavy, Zvoleněvsí a Podlešínem). Určitě je to lepší než jet po dálnici s přecpanými kamióny, kde je i riziko nehody či stát kolony na Evropské. Vlak je navíc v Praze za 52 minut a to v přímo v samém centru Prahy - Masarykové nádraží.
Vlaky typu R zrušilo Ministerstvo dopravy ČR údajně pro malou efektivitu. Myslím, že je to krok špatným směrem.
ROZHODNĚ JSEM NEJEN I JÁ, ALE ROZHODNĚ VÍCE LIDÍ, ŽE VLAK JAKO DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK JE LEPŠÍ, NEŽ AUTOBUS ČI KAMIÓN.
Také si i přeji více nákladní dopravy na trati 110. Pouze jeden denně nákladní vlak z Podlešína do Slaného a zpět je málo.
Strana: 1
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.