Obsah  >>  Úřady, policie  >>  KOUŘENÍ DÍVEK či ŽEN (mužů) ve společnosti
Strana:   1  2  3

KOUŘENÍ DÍVEK či ŽEN (mužů) ve společnosti

Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: AP
29.7.2004 - 15:07
Dik za radu, ale myslim, ze jpeg v rozumny velkosti nikoho nezabije nebo mate jeste neco jineho proti tomu? :)

Dale si dovolim nesouhlasit - clanek se nevysmiva bojovnikum proti koureni i kdyz samotne toto spojeni mi zni ponekud smesne - pardon. Nic se nema prehanet! Ja souhlasim s nazorem, ze skatulkovanim, zakazama, prehnanym zastrasovanim a restrikcema se toho moc nevyresi. Zakazete prodavat cigarety a lide si najdou nejake vetsi swinstwo ke koureni, o tohle jde. Bohuzel, momentalne nemam dostatek casu na vice radku, tak priste...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
29.7.2004 - 14:29

Proboha, neskenovat! Přepište to do Wordu. (Vůbec nejlepší by byl Notepad.)

Ale jinak je ten článek pěkná pitomost. Zase se bude vysmívat bojovníkům proti kouření tím, že ukáže na nějaký jiný ekvivalent. Necháme něco špatně, protože by to mohlo být horší, kdybysme to zkusili napravit?

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
29.7.2004 - 14:21
ale ne, ja to pochopil. Jen me zarazilo ze v dobe kdy Standa veliky sestavuje vladu a Telicka jde z Bruselu se nekdo zajima o takove tema
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www & Petr
29.7.2004 - 12:53
Boze, lidi, to jste to pochopili asi spatne a nebo ja vytah pasaze z kontextu. Prave, ze cele je to IRONIE - vysmech pohrebnim parte na cigaretach atd. Omlouvam se za zmatky, zkusim cely clanek naskenovat a dat sem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
28.7.2004 - 23:45
Tenhle článek byl evidentně naplánován na letní okurkovou sezónu. Bohužel u nás je léto spíše bouřlivé, a tak autor může být rád že se mu takový blábol podařilo propašovat do redakce.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
28.7.2004 - 23:02
To jako když ráno musím vstávat před pátou do práce,tak si půjdu zaběhat???A i kdybych vstával později,to u mně bude zvonit nějaká hlídka a zjišťovat,jestli jsem byl běhat??Zajímavé....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: all
28.7.2004 - 22:43
Pratele, kuraci i nekuraci, zrovna dnes v MF Dnes vysel zajimavy clanek, tak jen par citatu:

"Mnohdy jsou bojovnici za vecne zdravi, zivot a socialni kontrolu vemi uspesni. Jejich velkym triumfem byla alkoholova prohibice v USA mezi lety 1922 - 1930. Protoze maji dulezitejsi veci na praci, musime jim odpustit, ze jiz nepripomenou prehlednutelne drobnosti jejich tazeni. Konzumace alkoholu behem prohibice stoupla, nikdo nedokazal spocitat umrti a skody na zdravi zpusobene nekvalitne ci "podomacku" vyrobenym alkoholem a skody na moralce vznikle kriminalizaci vyrobcu i uzivatelu alkoholu. Mnozi lide diky jeho nedostupnosti presli na dostupnejsi trvde drogy ci se stali zavisli na lecich. Byl to jiste zajimavy experiment. Normalni je prece nepit.
.................................

Navic, chceme-li bojovat za dobro, zdravi a dlouhy zivot, budme dusledni. Podle odhadu by pristi rok mela v USA otylost a nedostatek pohybu coby pricina odvratitelnych umrti predcit koureni. Je proto nejvyssi cas nezustavat staromodni a vyhlasit novou valku. Zavest spotrebni dan na zivocisne tuky a uzeniny. Zakazat prodej klobas a pastik detem do 18 let. (Dite jeste nema dstatek rozumu a informaci o tom, aby o tak zavaznem rozhodnuti, jako je prijem cholesterolu, mohlo samo rozhodovat.)
Trestat rezniky, kteri prodavaji smrtonosny skryty tuk mladistvym. Na kazde krabicce sadla 50 procent plochy venovat nadpisu "Ucpavam ti tepny a vedu k bolestive smrti". Kontrolovat pravidelny ranni joging obyvatel a pri jeho neplneni zvysit sazbu zdravotniho pojisteni nebezcu. Proc by sportovec mel priplacet na ty, co nesportuji?
V restauraci zridit oddelene plochy pro obezni a tukozrouty. Proc by se mel normalnimu cloveku zvedat zaludek, kdyz vidi, jak si jeho spolustolovnik nici tepny uzenou krkovickou, z niz jeste odkapava mastnota? Uvadet obsah nasycenych a nenasycenych tuku na vsech potravinach vcetne jidel v hostincich. A v neposledni rade zakonna povinnost masokombinatu a prodejen bileho peciva dotovat pestovani ovoce, zeleniny a zdraveho zivotniho stylu. Normalni je byt fit. Ze je zivotosprava soukromou zalezistost kazdeho obcana a ze mu do ni stat nema co zasahovat? To muze prohlasit jen zkornately mozek tukozrouta. Vzdyt totez byste mohli rici....treba o koureni.
.................................

Az takto zarizneme dalsiho obetniho beranka spolecenskeho zla, pripijeme si sklenici mineralky a zacneme dumat nad dalsi bitvou. Navrh bych mel - pojdme bojovat proti umirani. Vzdyt normalni je zit.

Autorem je Dalibor Špok
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Bůh Entony
28.7.2004 - 15:42
Neproda prodavac?? Proda nekdo jinej... najdou si jiny zpusob, jak se k cigaretam dostat, nemyslis.. A ted me omluvte, jdu na jedno.. :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Maty
28.7.2004 - 15:38
Tolerantni jsem mozna proto, protoze si taky obcas zapalim :) Souhlasim s tim, ze koureni je slabost, ale nekdo kouri, protoze je slaboch a nekdo, protoze mu to chutna.. Spousta slavnych osobnosti kourila - A. Einstein, J.R.R. Tolkien, V.V. Gogh, R. Kipling, Beethoven, Bismarck, Washington, Bedřich Veliký, A. Conan Doyle, L. Amstrong, S. Freud, L. Bernstein a dokonce i Eric Arthur Blair (G. Orwell) byl kurak a taky slusne chlastal. Da se s klidem rict, ze byli vsichni slabosi?? Tezko rict... Lidstvo kouri od te doby, co objevilo ohen.. Koureni je swinstwo a taky bych s nim rad uplne seknul. Souhlasim, aby se skoncovalo s radoby pohodovejma megalo reklamama na cigarety, ale zatim vede, ze prachy jsou prachy, at to stoji co to stoji...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Bůh Entony
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ALL
28.7.2004 - 15:35
Nejjednoduší, nejlevnější, atd. a i trošku spolehlivá cesta je, aby prodavači lépe kontrolovali zletilost dětí (nemáš občanku - tvůj problém - já se kvůli tobě nenechám zavřit:), větší postihy a častější kontrola prodavačů atd...

Aspoň teda to je můj malej bezvýznamnej pidi-názor:-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maty
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
28.7.2004 - 12:24
Orwel byl chytrej chlap. Jen doufám, že mé děti přežijí ještě bez chipů pod kůží..............
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maty
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
28.7.2004 - 12:20
Jen jsem rychle přeběhl reakce a nějak mi nejde do hlavy ta nepřiměřená tolerance. Z mého pohledu je kouření stejná droga(tvrdčí, lehčí, to jsou nesmysly)jako jiné zakázané. Na nemoci způsobené kouřením umírá více lidí, než díky závislostem na všech ostatních drogách. Ale lobby tabákových firem neumožní upravit zákon. Stát peníze potřebuje....
Osvěta je chvályhodná, ale reklamní masáže jsou silnější. A nevěřte tomu, že právě Vás (obecně) reklama neovlivňuje!
Vživotě bych do firmy nepřijal kuřáka. Proč? Slabochy nepotřebuju.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
28.7.2004 - 07:49
oprava:
A k cemu by ti byla takovahle evidence??? Zase nekoho hazet do nejaky skatulky?? Fuj!! To uz tu bylo! Jde ti o odpovednost rodicu, ale chces zavadet karty?? Prosim te... Zakazy a restrikce toho nikdy moc nevyresily. Prohibici uz zkouseli v Americe a byla prd platna, ted tam maj zakazano chlastat na verejnosti a stejne se chlasta. Omezis prodej a deti kuraci si poradej jinak - kde je poptavka, tam je nabidka. Reseni je prevence a osveta - ve skolach a hlavne doma ze strany rodicu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
28.7.2004 - 07:48
A k cemu by ti byla takovahle evidence??? Zase nekoho hazet do nejaky skatulky?? Fuj!! To uz tu bylo! Jde ti o odpovednost rodicu, ale chces zavadet karty?? Prosim te... Zakazy a restrikce toho nikdy moc nevyresily. a chlast uz zkouseli v Americe a byla prt platna, ted je tam maj zakazano chlastat na verejnosti a stejne se chlasta. Omezis prodej a deti kuraci si poradej jinak - kde je poptavka, tam je nabidka. Reseni je prevence a osveta - ve skolach a hlavne doma ze strany rodicu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ToN©
28.7.2004 - 06:28
Ano, to by bylo možný, jenomže by zato nebyli zodpovědni prodavači. A jak už jsem řekl, jde mi o ně. Na kuřáky kašlu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ToN©
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
27.7.2004 - 22:20
Ješzě taková technická.... a myslíš že by nebyl problem si tu kartu někde půjčit?... nebo obstarat na černém trhu..(něco jako ..jé já ji ztratila.... vystavte mi novou)... (osobně je mi to fuk.. jsem absolutní nekuřák)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt
27.7.2004 - 18:31
Já jsem pouze reagoval na tuto větu: "Proc nejsou pokuty za prodavani cigaret mladezi?." Jde mě jen o to, aby se zodpovědnost z rodičů, učitelů nebo politiků nepřesouvala na prodavače a trafikanty. Bez karty by se alkohol a cigarety prodávaly pouze na občanku. Ale na druhou stranu by to mohla být dokonalá evidence kuřáků.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
27.7.2004 - 13:34
To je jina rec! :) Takhle bych to nejak videl realneji..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt a ostatní
27.7.2004 - 11:26
Myslím, že tady je hlavně prostor pro zásah státu, ale podle mého nikoli dalšími zákazy prodeje, ale výchovou, masivní propagací nekuřáctví - nekouřit je normální. Obecně všichni odsuzují americké filmy, ale všiměte si, že v těchto filmech natočených v poslední době kouří jen záporné postavy, pokud vůbec. Klaďase s cigaretou neuvidíte. V našm Kocourkově je normální, že čelní představitelé státu - ombudsman Motejl, premiér Zeman a jiní si klidně zapálí před televizními kamerami. V neděli na Primě hosté pořadu Nikdo není dokonalý v pohodě kouřili. To je takový problém to hodinu vydržet? Myslím, že odtud by se mělo začít. Masivní propagandou nekuřáctví ve školách, ve sdělovacích prostředcích. Kouření je třeba co nejvíce znepřijemňovat. Zvýšit kuřákům zdravotní a sociální pojištění, povinnost napracovat prokouřenou pracovní dobu (některé podniky to už vyžadují), na veřejných místech, kde kouřením obtěžují je vykázat do vyhrazených prostor, zakázat kouření v uzavřeném prostoru v přítomnosti dětí. Normální je přece nekouřit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
27.7.2004 - 08:54
A propos, platebni a pristupove karty se pouzivaji pres 50 let a lidstvo uz huli tak nejakej ten patek, takze kdyby to byla ta spravna a opodstatnena cesta, tak se cigarety na kartu uz davno prodavaj, nemyslis?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.