Nová diskuze slansko.cz
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: Všechny
17.7.2008 - 15:17
"Anonym" má 6 znaků, takže by pro drtivou většinu příspěvků stačilo znaků 6. Většina místních diskutujících se na neanonymní - podepsaný příspěvek nezmůže, takže nechápu, proč bychom měli podporovat psaní nesmyslných sousloví místo korektního jména, či přezdívky. Nyní je nastaveno 25 znaků, pokud to někomu nestačí, nechť se podepíše pod příspěvek a je to.
Taky všímavý
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Anonym a Jan Chyský
17.7.2008 - 13:22
Administrátor dne 10.7.2008 v 10:23 napsal(a):
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
Připomínka k tomuto dne 16.7.2008 v 08:02 napsal(a):
Má být : "Připomínka k tomuto tématu", leč nevejde se. Je ponechán příliš malý prostor pro jméno či název autora.
Jan Chyský dne 16.7.2008 v 18:19 napsal(a):
Vaše připomínka mi přijde irelevantní. Jméno, či název autora má obsahovat jméno, či název autora, nikoli celé věty nebo sousloví.
Anonym dne 17.7.2008 v 11:41 napsal(a):
Všim jsem si, že např. Technické služby Slaný se už nevejdou - je tam jenom Technické služby Sla. Holt ať šetří místem, stačí přece napsat Technické služby, že? Nebo Tech. sl. Sla.!!! Fakt nevím co tím sledujete, ta připomínka je namístě!
A to jste si možná nevšim, že se nevejde ani jméno nebo označení toho, komu je příspěvek určen!
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Jan Chyský
17.7.2008 - 11:41
Administrátor dne 10.7.2008 v 10:23 napsal(a):
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
Připomínka k tomuto dne 16.7.2008 v 08:02 napsal(a):
Má být : "Připomínka k tomuto tématu", leč nevejde se. Je ponechán příliš malý prostor pro jméno či název autora.
Jan Chyský dne 16.7.2008 v 18:19 napsal(a):
Vaše připomínka mi přijde irelevantní. Jméno, či název autora má obsahovat jméno, či název autora, nikoli celé věty nebo sousloví.
Všim jsem si, že např. Technické služby Slaný se už nevejdou - je tam jenom Technické služby Sla. Holt ať šetří místem, stačí přece napsat Technické služby, že? Nebo Tech. sl. Sla.!!! Fakt nevím co tím sledujete, ta připomínka je namístě!
Připomínka ...
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Jan Chyský
17.7.2008 - 00:09
Máte na mysli jen velmi krátká jména, že? Ti s těmi dlouhými, popřípadě s tituly nechť použijí zkratek a je to!!!
Ono Vám to činí nějaké potíže, ponechat delší prostor pro jméno autora či název příspěvku? Nebo tím chcete něčemu zabraňovat?
AP
Aktivní Pasiv
Počet příspěvků: 541
Hlavně pro:
Jan Chyský
16.7.2008 - 22:21
Administrátor dne 10.7.2008 v 10:23 napsal(a):
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
Připomínka k tomuto dne 16.7.2008 v 08:02 napsal(a):
Má být : "Připomínka k tomuto tématu", leč nevejde se. Je ponechán příliš malý prostor pro jméno či název autora.
Jan Chyský dne 16.7.2008 v 18:19 napsal(a):
Vaše připomínka mi přijde irelevantní. Jméno, či název autora má obsahovat jméno, či název autora, nikoli celé věty nebo sousloví.
Irelevantní je vaše námitka. Slušný programátor pro krátké texty používá maximum 256 znaků. Nemluvě o tom, že zmizel prostor pro název příspěvku, který si delší sousloví zaslouží.
Ing. arch. Břetislava von Pergnerglausturmová, CSc.
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: Připomínka k tomuto
16.7.2008 - 18:19
Administrátor dne 10.7.2008 v 10:23 napsal(a):
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
Připomínka k tomuto dne 16.7.2008 v 08:02 napsal(a):
Má být : "Připomínka k tomuto tématu", leč nevejde se. Je ponechán příliš malý prostor pro jméno či název autora.
Vaše připomínka mi přijde irelevantní. Jméno, či název autora má obsahovat jméno, či název autora, nikoli celé věty nebo sousloví.
Připomínka k tomuto
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Adam Chyský
16.7.2008 - 08:02
Administrátor dne 10.7.2008 v 10:23 napsal(a):
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
Má být : "Připomínka k tomuto tématu", leč nevejde se. Je ponechán příliš malý prostor pro jméno či název autora.
Administrátor
(Administrátor)
Počet příspěvků: 129
Hlavně pro: Všechny
10.7.2008 - 10:23
Dnes proběhlo několik změn:
- Nyní je vedle tlačítka odeslat také náhled.
- Při reakci se zobrazí předchozí příspěvek nad textovým polem, takže již není nutno scrollovat sem a tam při reakci na konkrétní příspěvek.
- Byl upraven WYSIWYG editor, zmizelo tlačítko na přeškrtnutí textu a nahradily jej tlačítka Vložit/upravit odkaz, Zrušit odkaz a Upravit HTML kód.
- Od teď mohou registrovaní uživatelé upravovat svoje příspěvky.
- Anonymové nemohou napsat příspěvek pod jménem již registrovaného uživatele.
uživatel
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Jan Chyský
9.7.2008 - 12:21
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Jiří Hůla dne 8.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
uživatel dne 8.7.2008 v 17:49 napsal(a):
Tím chcete říct, že pokud to ostatním diskutujícím bude jedno, necháte v diskusi i ty nejsprostší a nejvulgárnější příspěvky?
Jan Chyský dne 8.7.2008 v 17:56 napsal(a):
Vulgární příspěvky se musí mazat ručně, což se pochopitelně snažíme dělat. Hodnocení "Nevhodný příspěvek" nám ale dost pomáhá.
Stále také rozšiřujeme seznam zakázaných slov.
uživatel dne 9.7.2008 v 10:44 napsal(a):
Jistě, jako pomůcka je hodnocení dobrá věc, ale může se stát, že nepůjde o vulgarity ani projevy rasismu, ale o odlišný názor, který protivník ohodnotí negativně - to Vám pak práci s výběrem nevhodných příspěvků neusnadní, ale naopak.
Jan Chyský dne 9.7.2008 v 11:50 napsal(a):
Moderátoři nejsou stroje, mají mozky, takže dokáží rozhodnout, zda je příspěvek vhodné smazat, či nikoli.
Dobrá, pak už nemám připomínek.
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: uživatel
9.7.2008 - 11:50
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Jiří Hůla dne 8.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
uživatel dne 8.7.2008 v 17:49 napsal(a):
Tím chcete říct, že pokud to ostatním diskutujícím bude jedno, necháte v diskusi i ty nejsprostší a nejvulgárnější příspěvky?
Jan Chyský dne 8.7.2008 v 17:56 napsal(a):
Vulgární příspěvky se musí mazat ručně, což se pochopitelně snažíme dělat. Hodnocení "Nevhodný příspěvek" nám ale dost pomáhá.
Stále také rozšiřujeme seznam zakázaných slov.
uživatel dne 9.7.2008 v 10:44 napsal(a):
Jistě, jako pomůcka je hodnocení dobrá věc, ale může se stát, že nepůjde o vulgarity ani projevy rasismu, ale o odlišný názor, který protivník ohodnotí negativně - to Vám pak práci s výběrem nevhodných příspěvků neusnadní, ale naopak.
Moderátoři nejsou stroje, mají mozky, takže dokáží rozhodnout, zda je příspěvek vhodné smazat, či nikoli.
uživatel
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Jan Chyský
9.7.2008 - 10:44
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Jiří Hůla dne 8.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
uživatel dne 8.7.2008 v 17:49 napsal(a):
Tím chcete říct, že pokud to ostatním diskutujícím bude jedno, necháte v diskusi i ty nejsprostší a nejvulgárnější příspěvky?
Jan Chyský dne 8.7.2008 v 17:56 napsal(a):
Vulgární příspěvky se musí mazat ručně, což se pochopitelně snažíme dělat. Hodnocení "Nevhodný příspěvek" nám ale dost pomáhá.
Stále také rozšiřujeme seznam zakázaných slov.
Jistě, jako pomůcka je hodnocení dobrá věc, ale může se stát, že nepůjde o vulgarity ani projevy rasismu, ale o odlišný názor, který protivník ohodnotí negativně - to Vám pak práci s výběrem nevhodných příspěvků neusnadní, ale naopak.
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: AP
8.7.2008 - 21:44
AP dne 7.7.2008 v 17:34 napsal(a):
No samozřejmě! Základní tag pro odstavec nefunguje, hlavně že můžu psát škrtnutě, serete mě!A sorry, zapomněl jsem se předtím podepsat.
Administrátor dne 8.7.2008 v 15:37 napsal(a):
To dělá ten WYSIWYG editor, ten nepustí žádný tagy jen tak, protože si myslí, že chceš napsat <p> a ne novej odstavec (na ten musíš odentrovat)... V nastavení jde WYSIWYG vypnout, potom <p> funguje bez problémů.
AP dne 8.7.2008 v 17:18 napsal(a):
Právě proto by bylo hezký začít okamžitě pracovat na FAQu, ještě než k těm dotazům dojde. Například, kdyby pan Hůla jinde nevysvětlil smysl hodnocení příspěvků, marně nad jeho významem bádám doteď (hodnocení, ne Hůly).
Další nevýhoda: Proč si musím vypínat WYSIWYG v nastavení a nemůžu už rovnou při zadávání? Já nevím, jak dlouho už na tom děláte, ale tohle jsou TAK DŮLEŽITÝ věci, že vás měly napadnout. :(
A bude hymbajs k dispozici ten mail? Ať se neztrapňuju veřejně. ;)
Jan Chyský dne 8.7.2008 v 18:00 napsal(a):
Jaký je důvod vypínání WYSIWYG editoru? Podle mě je snažší stisknout enter, než napsat <br> nebo <p>. Proč psát HTML tagy, když to ve WYSIWYGu jde tak snadně?
AP dne 8.7.2008 v 21:07 napsal(a):
Protože What you see is usually not what you wanted to get. Za větu, kde říkám, že mě serete (a použití toho slova byl důvod, proč to bylo v jiné diskuzi, kam se to hodí) jsem Enter dal. Dvakrát. Pak jsem ho jednou umáznul. A odentrováno přesto nebylo. Možná moje chyba, dalo by se říct, ale v příspěvku kde chválím rychlost s přebarvením odkazů jsem taky řádkoval. Prostě je něco špatně.
Nebudu tohle téma minimálně dva dny komentovat, protože jsem rozčílenej. Někdo totiž vytrhává moje věty z kontextu a používá je jinde na žádost jakési třetí nicneznamenající osoby.
PS: Tento příspěvek má tři odstavce. ;)
A když zmačkneš enter, odřádkuje ti to ve WYSIWYG editoru? Mně tedy ano. A to co vidím v editoru, to je pak po odeslání v příspěvku. Funguje ti tlačítko enter?
Krasne muzu odradkovavat.
Proste funguje to........
Co se týče přehazování příspěvků, to se teď asi bude dít častěji, protože to nový systém umožňuje. Dřív by se také příspěvky přehazovaly, ale nešlo to.
A zase jsem obřádku.
AP
Aktivní Pasiv
Počet příspěvků: 541
Hlavně pro:
Jan Chyský
8.7.2008 - 21:07
AP dne 7.7.2008 v 17:34 napsal(a):
No samozřejmě! Základní tag pro odstavec nefunguje, hlavně že můžu psát škrtnutě, serete mě!A sorry, zapomněl jsem se předtím podepsat.
Administrátor dne 8.7.2008 v 15:37 napsal(a):
To dělá ten WYSIWYG editor, ten nepustí žádný tagy jen tak, protože si myslí, že chceš napsat <p> a ne novej odstavec (na ten musíš odentrovat)... V nastavení jde WYSIWYG vypnout, potom <p> funguje bez problémů.
AP dne 8.7.2008 v 17:18 napsal(a):
Právě proto by bylo hezký začít okamžitě pracovat na FAQu, ještě než k těm dotazům dojde. Například, kdyby pan Hůla jinde nevysvětlil smysl hodnocení příspěvků, marně nad jeho významem bádám doteď (hodnocení, ne Hůly).
Další nevýhoda: Proč si musím vypínat WYSIWYG v nastavení a nemůžu už rovnou při zadávání? Já nevím, jak dlouho už na tom děláte, ale tohle jsou TAK DŮLEŽITÝ věci, že vás měly napadnout. :(
A bude hymbajs k dispozici ten mail? Ať se neztrapňuju veřejně. ;)
Jan Chyský dne 8.7.2008 v 18:00 napsal(a):
Jaký je důvod vypínání WYSIWYG editoru? Podle mě je snažší stisknout enter, než napsat <br> nebo <p>. Proč psát HTML tagy, když to ve WYSIWYGu jde tak snadně?
Protože What you see is usually not what you wanted to get. Za větu, kde říkám, že mě serete (a použití toho slova byl důvod, proč to bylo v jiné diskuzi, kam se to hodí) jsem Enter dal. Dvakrát. Pak jsem ho jednou umáznul. A odentrováno přesto nebylo. Možná moje chyba, dalo by se říct, ale v příspěvku kde chválím rychlost s přebarvením odkazů jsem taky řádkoval. Prostě je něco špatně.
Nebudu tohle téma minimálně dva dny komentovat, protože jsem rozčílenej. Někdo totiž vytrhává moje věty z kontextu a používá je jinde na žádost jakési třetí nicneznamenající osoby.
PS: Tento příspěvek má tři odstavce. ;)
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: AP
8.7.2008 - 18:00
AP dne 7.7.2008 v 17:34 napsal(a):
No samozřejmě! Základní tag pro odstavec nefunguje, hlavně že můžu psát škrtnutě, serete mě!A sorry, zapomněl jsem se předtím podepsat.
Administrátor dne 8.7.2008 v 15:37 napsal(a):
To dělá ten WYSIWYG editor, ten nepustí žádný tagy jen tak, protože si myslí, že chceš napsat <p> a ne novej odstavec (na ten musíš odentrovat)... V nastavení jde WYSIWYG vypnout, potom <p> funguje bez problémů.
AP dne 8.7.2008 v 17:18 napsal(a):
Právě proto by bylo hezký začít okamžitě pracovat na FAQu, ještě než k těm dotazům dojde. Například, kdyby pan Hůla jinde nevysvětlil smysl hodnocení příspěvků, marně nad jeho významem bádám doteď (hodnocení, ne Hůly).
Další nevýhoda: Proč si musím vypínat WYSIWYG v nastavení a nemůžu už rovnou při zadávání? Já nevím, jak dlouho už na tom děláte, ale tohle jsou TAK DŮLEŽITÝ věci, že vás měly napadnout. :(
A bude hymbajs k dispozici ten mail? Ať se neztrapňuju veřejně. ;)
Jaký je důvod vypínání WYSIWYG editoru? Podle mě je snažší stisknout enter, než napsat <br> nebo <p>. Proč psát HTML tagy, když to ve WYSIWYGu jde tak snadně?
Jan Chyský
(Administrátor)
Počet příspěvků: 114
Hlavně pro: uživatel
8.7.2008 - 17:56
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Jiří Hůla dne 8.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
uživatel dne 8.7.2008 v 17:49 napsal(a):
Tím chcete říct, že pokud to ostatním diskutujícím bude jedno, necháte v diskusi i ty nejsprostší a nejvulgárnější příspěvky?
Vulgární příspěvky se musí mazat ručně, což se pochopitelně snažíme dělat. Hodnocení "Nevhodný příspěvek" nám ale dost pomáhá.
Stále také rozšiřujeme seznam zakázaných slov.
uživatel
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Jiří Hůla
8.7.2008 - 17:49
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Jiří Hůla dne 8.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
Tím chcete říct, že pokud to ostatním diskutujícím bude jedno, necháte v diskusi i ty nejsprostší a nejvulgárnější příspěvky?
AP
Aktivní Pasiv
Počet příspěvků: 541
Hlavně pro:
Adam Chyský
8.7.2008 - 17:18
AP dne 7.7.2008 v 17:34 napsal(a):
No samozřejmě! Základní tag pro odstavec nefunguje, hlavně že můžu psát škrtnutě, serete mě!A sorry, zapomněl jsem se předtím podepsat.
Administrátor dne 8.7.2008 v 15:37 napsal(a):
To dělá ten WYSIWYG editor, ten nepustí žádný tagy jen tak, protože si myslí, že chceš napsat <p> a ne novej odstavec (na ten musíš odentrovat)... V nastavení jde WYSIWYG vypnout, potom <p> funguje bez problémů.
Právě proto by bylo hezký začít okamžitě pracovat na FAQu, ještě než k těm dotazům dojde. Například, kdyby pan Hůla jinde nevysvětlil smysl hodnocení příspěvků, marně nad jeho významem bádám doteď (hodnocení, ne Hůly).
Další nevýhoda: Proč si musím vypínat WYSIWYG v nastavení a nemůžu už rovnou při zadávání? Já nevím, jak dlouho už na tom děláte, ale tohle jsou TAK DŮLEŽITÝ věci, že vás měly napadnout. :(
A bude hymbajs k dispozici ten mail? Ať se neztrapňuju veřejně. ;)
Administrátor
(Administrátor)
Počet příspěvků: 129
Hlavně pro: AP
8.7.2008 - 15:37
AP dne 7.7.2008 v 17:34 napsal(a):
No samozřejmě! Základní tag pro odstavec nefunguje, hlavně že můžu psát škrtnutě, serete mě!A sorry, zapomněl jsem se předtím podepsat.
To dělá ten WYSIWYG editor, ten nepustí žádný tagy jen tak, protože si myslí, že chceš napsat <p> a ne novej odstavec (na ten musíš odentrovat)... V nastavení jde WYSIWYG vypnout, potom <p> funguje bez problémů.
Jiří Hůla
GOLEM Slaný s.r.o.
(Administrátor)Počet příspěvků: 203
Hlavně pro:
Anonym
8.7.2008 - 14:43
Johny dne 3.7.2008 v 07:35 napsal(a):
Nestačím se divit...vzpomínám, jak kdysi každý nadával, že administrátor nic nedělá, jak jsou diskuse nemoderované, jak by to chtělo registrace apod. Nyní se konečně něco pohnulo a nikomu se to nelíbí. Je velmi jednoduché jen tak sestřelit něčí práci (tím nemyslím příspěvky APčka a dalších, kteří mají konstruktivní připomínky). Dejme adminovi čas, ať vychytá mouchy, myslím, že potom bude nová diskuse super. Držím adminovi palce
uživatel dne 3.7.2008 v 12:14 napsal(a):
Připomínky byly směrem k administrátorovi hlavně z důvodu, že neplnil upozornění v záhlaví, totiž že bude odstraňovat nevhodné příspěvky - ať už sprosté či rasistické nebo jinak urážející. Jestli kvůli tomu musel takto znepřehlednit dosavadní, jinak naprosto vyhovující, systém - tak jsem pro návrat do toho původního.
Johny dne 3.7.2008 v 14:43 napsal(a):
Vzhledem k tomu, kolik je na Slansku diskusních témat, chápu, že nebylo úplně jednoduché všechna z nich ohlídat. Taky mám k nové podobě fóra výhrady, ale myslím, že snaha o jeho kultivaci tady je. Nechme se překvapit, co s tím administrátor udělá dál a neberme mu vítr z plachet.
uživatel dne 4.7.2008 v 09:57 napsal(a):
Jo, tak překvapit se rád nechám. Doufám ale, že půjde o překvapení příjemné a DF se navrátí k přehlednosti.
uživatel dne 4.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, tak to už vypadá mnohem lépe.
Anonymek dne 4.7.2008 v 18:10 napsal(a):
Samozřejmě, a jsme opět tam, kde jsme byli :o)
Anonym dne 7.7.2008 v 14:23 napsal(a):
Jo, přesně - úprava je s malými obmněnami stejná, ale je opravdu velmi dobrá. Již méně dobré je to, že vulgarity opět procházejí, tak jako dřív a to je právě to, proti čemu by měl administrátor vystupovat a tyto příspěvky odstraňovat!
Dobrý den,
právě díky novému systému ohodnocení příspěvku (kvalitní názor / nevhodný příspěvek) mají nyní administrátoři k dispozici nástroj, jak snadněji odstranit z diskuzí nevhodné příspěvky, které sami čtenáři ohodnotí jako nevhodné. Administrátorské rozhraní právě na takto označené příspěvky upozorní po přihlášení administrátora a ten je může buď skrýt nebo úplně smazat.
A tento nástroj již několikrát od spuštění novější verze také administrátoři použili a několik příspěvků označených čtenáři jako nevhodné tak z diskuzí odstranili.
Někdy to skutečně na diskuzích vypadalo jako v kanálu, věřím, že nový systém přispěje ke kultuře diskuzí na našem serveru.
J.Hůla - GOLEM Slaný s.r.o.
TP
Anonymní uživatel
Hlavně pro:
Robin
8.7.2008 - 13:54
TP dne 8.7.2008 v 12:38 napsal(a):
S tema IP souhlasim, je to celkem zbytecne, kdyz posledni tri cisla jsou skryte. Dalsi vec ktera urcite hodne chybi je moznost sledovat diskusi napr. pomoci rss nebo emailu.
Robin dne 8.7.2008 v 13:20 napsal(a):
Pokud jste registrovaný, tak so můžete zvolit, že chcete poslat oznámení o reakci na Váš příspěvek.
Uvádět částečné IP adresy je u DF celkem běžné a myslím, že to není nic proti ničemu, tak proč ne.
To jsem nevedel protoze registrovany nejsem, ale stejne to neni uplne to samy, co myslim. Ja myslim, ze by mi to nedalo vedet emailem jen kdyz mi nekdo odpovi, ale ze by me to informovalo o jakymkoliv prispevku v dane diskusi. Btw emailem by to bylo asi zbytecny a docela otravny ale pres RSS by to bylo dobre a nenarocne. Proste kazda diskuse by mela svoje RSS. A s tema IP kdyz uz tak bych uverejnil cele IP, ale tak to me ani tak netrapi, to je mi celkem jedno. Jeste bych mozna udelal kdyz neni uzivatel reg., tak by mohl treba zadavet svuj email a tam by se mu mohlo posilat to oznameni o prispeku. Ja jako jedinou vyhodu v tom se registrovat bych ponechal to, ze by uzivatel mel vsuj nick a ten by nikdo jiny vyuzivat nemohl, coz se urcite hodi pro lidi jako je admin, starosta, atd. pro normalni lidi je to celkem nevyuzitelny, protoze vetsinou radeji chteji zustat v anonymite - tim chci rict, ze by vsechny funkce(asi jich je vic,nevim), ktere ma registrovany mel i neregistrovany, pokud je to v ramci moznosti. snad je to srozumitelny
Pro vložení nového příspěvku se musíte
přihlásit.