Obsah  >>  Politika, politici  >>  Senátor A.Vondra 1.2. pro veřejnost (13,00-15,00)-Wilson.599
Strana:   1  2  3  4  5

Senátor A.Vondra 1.2. pro veřejnost (13,00-15,00)-Wilson.599

Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
1.2.2010 - 16:57

Anti-ku, už jsem si myslel, že je to z Vaší hlavy, ale jenom chvilku. To musíte papouškovat někoho jiného a vydávat to za své? Podle mne je to ubohost.
Polepšete se! http://www.eportal.cz/Artic…
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
1.2.2010 - 16:18

Ať se vám to líbí či nelíbí,bohatství dnešních vyspělých demokracií západní Evropy byla v minulosti založena na drancování kolonií.Dnes je v postkomunistickém Česku moderní heslo "co bylo ukradeno,ať je vráceno"
Co kdyby s tím vracením začaly bývalé koloniální mocnosti?Znovu opakuji,nejsem příznivcem totility jakého koliv druhu.A s tou Čínou jenom papouškujete ideologická klišé.O Číně a především o její ekonomice toho moc nevíte.Oni si s tím ekonomickým boomem totiž nevědí rady ani vyspělí ekonomové.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
1.2.2010 - 16:02

Vy počtáři, opisovat zřejmě Vám jde. Zapoměl jste ovšem na cenu elektrické energie, ceny bytů a dalších věcí pro běžný život důležitějších, než eidam a vůz Kia Ceed s elektricky ovládanými okny. A Vaše průměrování mi připomíná tu anekdotu o kuřeti, které jste snědl celé, ale v průměru jsme měli oba polovinu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
1.2.2010 - 14:54

Ve většině komunistického rovněž paní Matyldo, pane P, či pane falešný Peško. Ptám se vás proč? Že by tam za to komunisti mohli? Ve většině případů ano, ale vitalita etnika se na tom také značně podepisuje. V arabském, muslimském a podobných světech pracovní morálka nikdy asi na vysoké úrovni nebude. Jiné je to s Čínou, které svět dává nyní nesmírnou šanci na svůj vlasní úkor. Ale v Číně byla morálka poddaných vždy založena na despotismu vrchnosti - dnes komunistické. Žít bych tam nechtěl! Vy ano? Asi ano, že? - vždyť se vám za totality žilo přece dobře, ne?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
1.2.2010 - 10:50

Za první republiky,věřte nebo ne,se na vesnicích chodilo na latriny!
Srovnáváte různá období,v různém vývojovém stádiu.Mohl bych Vám argumentovat,že ve většině nekomomunistického světa je obrovská bída.Ptám se Vás,proč? Komunisti za to asi nemohou !
PS:tím nechci hájit totalitní komunistický režim,nicméně faktem je,že mnohým lidem se za totality žilo asi dobře.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anti k
1.2.2010 - 09:55
Ano, to je úvaha pro ty, kteří mají průměrný plat 23.182 Kč.
A teď to spočítej mě, když mám důchod 10.400.-Kč.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym17:01
1.2.2010 - 01:19

Vy víte, jaký byl komunistický dluh, anebo, podle Vás, snad přebytek (což je absolutní nesmysl!)? Podělte se o to s námi.
Zkusím to, pro snadnější pochopení jinak :
Častým argumentem voličů KSČM a levice, při kritice současných dnů, je kritika všeobecné "nemorální drahoty". Pojďme se však za pomoci statistiky a exaktních čísel zamyslet nad skutečným stavem cen nejčastěji kupovaného a používaného zboží. Zdrojem jsou studie Českého statistického úřadu! Srovnejme údajně ekonomicky nejlepší rok současnosti 2008 s nejlepším ekonomickým rokem komunistického režimu s rokem 1965. Základním problémem, který si málokterý z argumentujících komunistů uvědomuje, je naprosto odlišná úroveň statisticky průměrné mzdy - v našem případě mzdy v roce 1965 a v roce 2008. V r. 1965 byla průměrná mzda občana tehdejší ČSSR 1.493,-Kčs. V r. 2008 je průměrná mzda 23.182,-Kč - čili průměrná mzda vzrostla během 43 let 15,5 krát.
Pojďme si tedy rozebrat přepočet tehdejších cen na dnešní úroveň a porovnejme to s reálnými a skutečnými cenami na dnešním maloobchodním trhu. Každou cenu výrobku z roku 1965 budeme násobit koeficientem 15,5 (o což vzrostla od r. 1965 průměrná mzda). Tím dosáhneme statisticky porovnatelných údajů cen zboží v r. 1965 a v r. 2008. Můžeme vzít třeba za příklad základní potraviny. V r.1965 stál např. bochník chleba o hmotnosti 1 kg 2,60,- Kčs (x 15,5 = 40,3). V přepočtu na dnešní příjmy by tedy měl kilogramový bochník stát asi 40,- Kč. Stojí však lehce přes dvacet korun a v hypermarketech stál v tomto týdnu (např. Globus) 18,90 Kč, čili méně než polovinu v porovnání s komunistickou tzv. lacinou dobou!
1 kg eidamu stál v r. 1965 19,-Kčs, v přepočtu na dnešní ceny (x 15,5) tedy 294,50 Kč,-. Skutečná cena 30% eidamu však byla v r. 2008 v hypermarketu Hypernova 99,-Kč za 1kg - cena téměř třetinová v porovnání s dobou tehdejší. A tak bychom mohli pokračovat stále dál a dál. Abychom tuto cenovou úvahu zakončili, měli bychom také např., mít možnost nákup odvézt domů. V r. 1965 to mohlo být např. Škodou 1000 MB, kterou jsme mohli zakoupit po měsících čekání v Mototechně za cenu 45.600 Kčs, v přepočtu tedy za 706.800 Kč. A zapomeňte na to, že byste si mohli vybírat barvu nebo vybavení! V těchto dnech si můžete koupit např. vůz Kia Ceed s elektricky ovládanými okny, audiosystémem a klimatizací za cenu 319.900 Kč - tedy za méně než polovinu než to umožňovala svým občanům vláda jedné strany (KSČ). A benzin? V r. 1965 1litr za 2,40 Kčs, dnes asi za 30,50 a dokonce jsem viděl u Agip Natural za 29,80 Kč - tedy stále levněji než za komunismu, kdy by to v přepočtu bylo za 37,20.
Představa nízkých cen v době socialismu je prostě mylná nebo lživá, nehledě k tehdejší absolutní nesvobodě téměř ve všem. Kdo by se chtěl do té doby vracet, pozbyl zřejmě paměti, zapomněl, jak platil úplatky za každou věc, kterou nemohl sehnat, lednice, mrazáky, televize. Nebyly dámské vložky, toaletní papír a jiné dnes absolutně samozřejmé věci, které jsou dnes běžně k dostání. Komunismus škodil nejenom morálně, ale i vaší peněžence, je to jasně prokazatelné!

- anti k -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym
31.1.2010 - 22:17

Do 65 let se pracuje prakticky v celé Evropě, pokud někdo chce do důchodu dříve, nikdo mu nebrání, ale důchod má logicky snížen.  Pro vás to může být logický problém, ale je to důsledek pokračující dlouhověkosti. 
http://www.rozhovory-s-obcany-evropy.eu/debate/2049
"Ve většině západoevropských zemích EU je důchodový věk 65 let. Ve východní Evropě je důchodový věk prozatím nižší cca. o 3-4 roky, ale pozvolna se zvyšuje a v budoucnosti se očekává stejná důchodová hranice jako na „Západě“. Ve čtyřech evropských zemích je však dokonce v současné době věková hranice pro odchod do důchodu 67 let (Dánsko, Island, Německo a Norsko)."


Takže je to v rozporu s tím, že hodláte, jak píšete - chcípnout.
Za kvalitu se platí všude a zdravotnictví z toho nemůže být vyloučeno, tím spíš, že spoluúčast ve zdravotnictví je  ve všech  ekonomicky vyspělejších zemích, a daleko vyšší,  nemůžete mít za socialistický peníze kapitalistickou kvalitu, to prostě nefunguje. Taky je to tím, že obyvatelé vyspělwejšího Západu si uvědomují, co je nejvyšší hodnotou.
tady máte pohled profesora Pirka a jeho srovnání z jeho pobytu v Dánsku

http://www.zdn.cz/clanek/zdravotnicke-poplatky-a-principy-solidarity-444907
Před rokem 1989 byli do dialyzačního programu zařazováni pouze nemocní ve věku do 60 let. Starší nemocní nebo nemocní, kteří trpěli cukrovkou, se prostě „nechali zemřít“. V současné době se této léčby, kdy se náklady na jeden rok a jednoho nemocného pohybují kolem jednoho miliónu korun, dostane každému. A to nemluvím o dalších na léčbu náročných onemocněních, jako jsou nádory"


Kolik byste ve svých 60-ti letech zaplatil komunistům, aby vás nenechali chcípnout?
Musel byste je UPLATIT, protože v bezplatném zdravotnictví takové "KVALITY" přece nemůžete za nic platit ! ! !
To byly ale krásný doby bezplatného zdravotnictví, že? A jak byli komunisté dobří, že ano, žádné dluhy po nich nezůstaly, že ano?

V rozporu s Ústavou ČR to samozřejmě není, to by Ústavní soud nepřipustil, to jen papouškujete Rathovy  manipulativní nesmysly. Ústava odkazuje v této záležitosti na příslušné právní normy, které spoluúčast definují a Rath to samozřejmě dobře ví, neboť sám požadoval toto:
http://www.novinky.cz/domaci/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html
Naposledy upraveno 31.01.2010 - 22:19Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
31.1.2010 - 20:38
Ano, makat do 65 (ale ne ve sněmovně! jako tento týden)a pak hned chcípnout - to bude největší přínos pro republiku. Už soudruh Kopecký při návštěvě Kladenských oceláren v padesátých letech burcoval : Lidi dělejte, ať se máme dobře ! (to -my- takticky zamlčel). Jó Sharku, dneska je to úplně stejné, lék je sice druhý den v lékárně, ale kolik lidé za to všechno zaplatí (navíc v rozporu s ústavou)? Bude lepší, když budeš dál mlčet.......Jenom ne žádné odkazy ....... Jsi Cikrt na entou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym 29.1.2010 - 22:25
31.1.2010 - 20:24

" P.S.- leda jak jít v 70ti do důchodu, to je opravdu hrdinský nápad. Jít tam nemůžu, musel bych mu plivnout mezi voči."


Do důchodu půjdete o to později, o co se prodlužuje střední doba života, což je další z optimistických zpráv o vývoji po roce 1989. Tedy pokud se hodláte déle dožít. Ta se již v 90. letech skokově prodloužila o 5 let.   A jelikož se lidé dožívají stále vyššího věku, je logické, že hranice odchodu do důchodu se stejně, jako doba dožití, logicky bude posouvat.  Nikdy v historii nežilo v Čechách tolik stoletých lidí jako dnes.Pro vás to tedy musí být logucký oříšek, pro normálně myslícího vysvětlitelný jev. Jinak totiž budou chybět ti, kteří ty prostředky na důchody budou generovat.

A čím bude víc těch, kteří nepracují a naopak z dávek žijí, a podívejte se na to, kdo takovou politiku podporuje, tím budete mít menší důchod, nebo půjdete do něj později.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Shark
Počet příspěvků: 5231
Hlavně pro: Anonym 29.1.2010 - 22:25
31.1.2010 - 20:05

Vy jste asi moc rozumu nepobral.
Napadlo vás vůbec někdy, kolik SKRYTÝCh dluhů po sobě koministé zanechali v podobě zchátralé infrastruktury a zuboženého průmyslu? A nejen průmyslu.

Ještě v roce 1990 jste musel prosebně čekat na telefonní linku, PLATIT za její zavedení, protože v důsledku skrytého dluhu totálně ZANEDBANÉ telefonní sítě nemohli být zájemci přopojeni.  Porovnejte s dneškem, náklady nesl samozřejmě investor do nových sítí.
A tohle platí pro veškeré sítě, plyn na tom nebyl o moc líp.
Ještě v roce 1990 dýchali obyvatelé severočeských a severomoravských regionů takové hodnoty emisí , že musely být vydávány doporučení k nevycházení z bytů, protože šlo o zdraví.  Zapomněl jste, že jsme byli nejzasmrděnější zemí v Evropě?.  Kdopak myslíte, že ty SKRYTÉ dluhy komunistů platil?   Český stát, to jest MY,  a byla to největší ekologická sanace v Evropě tohoto druhu, protože odsíření takového rozsahu nikdo nikdy nerealizoval. V Evropě taková zařízení nesměla být provozována, funkční byla jen zemích socialismu, například v sousedním Polsku a u nás. Realizovala to vláda Václava Klause, to jen pro pořádek,kdo jak ekologicky smýšlí.
Ano, komunisté přivedli stát na buben také tím, že zanedbávali péči o svěřený maejtek a nechali infrastrukturu tohoto státu zchátrat. Kdyby VW nepřevzal Škodu a neinvestoval do rozvoje, a do fabriky, dopadla tato značka jako ruské Žiguli. To je jen jeden příklad. V Británii měla tehdy značka Škoda stejnou pověst asi jako u nás  Trabant, respektive byla terčem vtipů v humoristických časopisech a koupit si takový auto mohl jen student , nebo přísílušník nejnižší sociální skupiny a musel se smířit s tím že bude terčem vtipů.  Značka nebyla považována za seriozní auto,  tehdá jezdila již auta s ABS, klimatizací a v USA i s tempomatem.  Porovnejte s dneškem.   Někdo nesl náklady této změny, prakticky celého odvětví průmyslu. 
A pokud je vám cesta do tehdá zasmrděných Teplic daleko, stačí se podívat na fasády městských domů ve Slaném před 20 lety a dnes.   TOHLE někdo také musel platit, zchátralost bytového fondu snad nemusém popisovat, i do relativně novějších panelů  od doby, kdy byly postaveny, nikdo neivestoval

Kdybychom porovnali stav ve zdravotnictví, asi byste ani netušili, co všechno bylo či nebylo možné. To byl rezort, kterým se komunisté chlubili,  což mohli , protože běžný občan neměl srovnání a jeho úroveň odpovídala zhruba tomu, že bylo zadarmo, což má být údajně dle některých ještě dnes známkou kvality.

"Problémy " dnešního zdravotnictví jsou celkem zábavné čtení v porovnáním s tím, že v roce 1989 zaváželi lékárny jednou za 6 týdnů a s dodávkami to vypadalo obdobně jako s dodávkami jiného nedostatkového zboží, takže pacienti objížděli lékárny s tím, že sháněli naprosto banální a základní léky, což bylo celkem zbytečné,  pokud jste neměli známou lékárnici . Jiní to řešili dovozem ze zahraničí od příbuzných či známých.


A jak to vypadalo v lůžkových zařízeních?
Tohle je diskuze z FS 14.11. 1989, soudruh Huml vám to vysvětlí:
http://www.psp.cz/eknih/1986fs/slsn/stenprot/015schuz/s015011.htm
"Soudružky a soudruzi, v oblasti zdravotnictví se nadále potýkáme v našem okrese s nedostatky v zásobování léky a zdravotnickým materiálem. V současné době se zpochybňuje i výstavba II. etapy nemocnice, která má být zahájena v srpnu roku 1990. Svízelná situace ve vybavenosti lékařskou technikou zůstává. Máme-li zabezpečovat pro naše občany lékařskou péči na co nejvyšší úrovni, pak se neobejdeme bez dostavby nemocnice a takových přístrojů, které nám tento úkol pomohou zajistit. Je bohužel pravidlem, že mluvíme-li o špičkové lékařské technice, pak se v drtivé většině jedná o výrobky v devizové oblasti. Zde nastává vážný problém, neboť otázka přídělu deviz pro naše zdravotnická zařízení je často jen pouhým přáním. Ve výjimečných případech nám pomohou organizace v našem okrese, zejména organizace resortu paliv a energetiky. To však přece není řešení. Jestliže chceme, aby naše zdravotnictví se opět dostalo na přední místo ve světě a jestliže tuzemská produkce lékařské techniky nám to jen velmi těžko umožní, pak musíme přijmout taková opatření, která zabezpečí zvýšení úrovně zdravotnictví. V prvé řadě by se měl tento postup uplatnit v těch oblastech, o kterých mluvíme jako o prioritních."

A že to problém byl skutečně velký, dokladuje další dsikuze, z října 1989, téhož orgánu
http://www.psp.cz/eknih/1986cnr/stenprot/016schuz/s016004.htm
K tomu mohu jen podotknout, že stav byl takový, že například podnik Tesla ( to byla panečku značka) vyráběl monitory, rozumějte jako "naše kvalitní zlepšováky", které svojí "kvalitou" přímo ohrožovaly zdraví monitorovaných pacientů a musely být vyřazeny z provozu.  Podobně dopadly pokusy o výrobu dialyzačních přístrojů v Tesle Brno. Takový byl stav v průmyslu a následně tedy i ve zdravotnictví.
To vše jako důsledek omezeného dovozu kvalitní techniky ,tehdy z devizových oblastí.
Vyrábět tuny oceli, uhlí a kyseliny sírový není totéž, jako vyrábět technologicky  vyspělý přístroje.

Podotýkám, že soudruh nemohl říci NAHLAS na plénu všechno, soudruh jen naznačil, ale skutečný, REÁLNÝ stav rezortu, byl přímo zoufalý.

KDOPAK TUHLE zanedbanost zaplatil, co myslíte?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
31.1.2010 - 17:01

I když jste to napsal velmi hezky a připočetl demagogicky morální dluhy,vysvětlete mi prosím pojem "enormní skryté dluhy" a jak víte, že byly enormní, když je podle Vás nikdo nevyčíslil. Nelze než připomenout, že za vlády Václava Klause byl rozpočet vyrovnaný. Tzn., že V.K. použil zřejmě kouzelný proutek.
Pohříchu z Vás čiší modrý zapšklý dech.Paroubek v tu dobu ještě pravděpodobně pracoval v Restauracích a jídelnách. Ptal jsem se na rok 89 a doufal též, že od někoho dostanu seriozní odpověď a ne předvolební výlev. Nejsem levičák ani pravičák a nepřeji si u nás západní ceny a východní mzdy. Přesto Vám za nic neříkající odpověď děkuji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym16:19
31.1.2010 - 12:52

Příčiny našeho nynějšího zhoršeného známkování se táhnou o mnho let zpátky. Tzv. vláda národního smíření po r. 1989 nikdy nevyčíslila enormní skryté dluhy, které přebírala po 42 letech komunistického vládnutí, včetně úbytku morálního kapitálu země. Vědělo se o dluzích, ale lhaní do vlastní kapsy se stalo zřejmě zděděnou chronickou chorobou.
Levicovými obstrukcemi nedošlo ani k jakýmkoliv reformám (které jsou tak nutné a měly se začít řešit již před deseti lety), natož k té nejdůležitější - reformě penzijního systému. Liberální reforma důchodů se prostě nekonala. Ale Paroubek bez uzardění nabízí v "dnešní situaci" TŘINÁCTÝ DŮCHOD!
Začit je třeba přiznáním vlastního dílu zavinění a to pro všechny politické hráče naší politické scény. Nedojde-li ke konverzi v politické kultuře, lze se obávati dalšího zhoršování našich známek.
Naštěstí se zdá, že někteří politici si toho jsou přecejenom vědomi a při vědomí současných celosvětových potíží nabízejí realistickou politiku a již nyní se snaží pomoci i současné úřednické vládě. Pohříchu to nejsou představitelé levicových či jinak populistických stran!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
30.1.2010 - 16:32

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
30.1.2010 - 16:19

Kolik prosím činil státní dluh po převratu v r.89???
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym22:25
30.1.2010 - 10:41

Z mínusu (v r.89) do dalšího mínusu to jde samospádem velmi snadno, zvláště, když do toho přijde dělení státu a v momentě, kdy se zdá, že začínáme stoupat ze dna se objeví světová hospodářská krize!
Jít bys tam měl, abys byl vyveden z bludu, ale to ty nechceš, soudruzi už ti to vysvětlili, předpokládám.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
29.1.2010 - 22:25
Komunisti údajně (???)za 40let přivedli stát na buben. Těmhle lumpům na to stačilo 20let !! Tak o čem diskutovat, ztráta času. P.S.- leda jak jít v 70ti do důchodu, to je opravdu hrdinský nápad. Jít tam nemůžu, musel bych mu plivnout mezi voči.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
29.1.2010 - 18:34
Zatím ani jeden nestojí za ztrátu slova !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kanc. senátora-Wilsonova
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
29.1.2010 - 13:40
SENÁTORSKÉ ODPOLEDNE
senátora
ALEXANDRA VONDRY
se uskuteční
1.2. 2010 - pondělí
od 13,00 do 15,00 hod.
v kanceláři pana senátora
Wilsonova 599 - proti divadlu

Návštěvu lze dohodnout i předem
na uvedených kontaktech :
e-mail: vondraa@senat.cz
tel. : 416734893, 416731937
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Anonym
28.1.2010 - 14:51

Ne, ne, je to právě naopak. Vondra je zatím určitě nejlepším senátorem tohoto volebního obvodu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.